Board logo

標題: [開箱] Hiby RS2 [打印本頁]

作者: countryboy    時間: 2022-8-9 21:04     標題: Hiby RS2

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-8-9 21:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205    時間: 2022-8-9 21:21


作者: Fizzy    時間: 2022-8-9 21:24

讚!
作者: cngaiyin    時間: 2022-8-9 21:31

本帖最後由 cngaiyin 於 2022-8-9 13:36 編輯

傳說中既水鬼綠皮套?!
有冇發生過條線個頭太大 比個套頂住
(後補張圖比你睇下,不是這部)
IMG_0496.JPG

圖片附件: IMG_0496.JPG (2022-8-9 21:36, 64.97 KB) / 下載次數 199
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2333966&k=322f8c1ea413e4b3c336fd854356a7ee&t=1782237323&sid=18rcF18865


作者: leungleung1234    時間: 2022-8-9 21:34

死啦,部機個size同價錢都好吸引,越睇越身痕添
作者: jpwinson    時間: 2022-8-9 21:50

多謝師兄分享

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: countryboy    時間: 2022-8-9 21:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: countryboy    時間: 2022-8-9 21:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205    時間: 2022-8-9 21:54

個頂全開的,所以無呢個問題,暫時個套都好緊,唔易滑出黎。
countryboy 發表於 2022-8-9 21:50
有避開充電功能
作者: countryboy    時間: 2022-8-9 21:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cngaiyin    時間: 2022-8-9 22:02

差電同插卡位係咁既
countryboy 發表於 2022-8-9 13:57



    我果部 個卡位係個套入面
作者: 118205    時間: 2022-8-9 22:03

差電同插卡位係咁既
countryboy 發表於 2022-8-9 21:57
表達得唔好,係咪有繞過鋰電功能?即係qa360果隻
作者: countryboy    時間: 2022-8-9 22:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leungleung1234    時間: 2022-8-9 22:51

表達得唔好,係咪有繞過鋰電功能?即係qa360果隻
118205 發表於 2022-8-9 22:03

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(b3aa4).jpg

你講呢個uncharge 模式?

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(b3aa4).jpg (2022-8-9 22:51, 142.57 KB) / 下載次數 133
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2333974&k=633d546548fbced43fd189301002977f&t=1782237323&sid=18rcF18865


作者: countryboy    時間: 2022-8-9 23:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205    時間: 2022-8-9 23:39

你講呢個uncharge 模式?
leungleung1234 發表於 2022-8-9 22:51
應該係,就係見到呢個符號 000000.JPG 謝謝

圖片附件: 000000.JPG (2022-8-9 23:39, 13.97 KB) / 下載次數 167
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2333977&k=ac92bb7caa40be5ae271326e90646c8b&t=1782237323&sid=18rcF18865


作者: leungleung1234    時間: 2022-8-9 23:55

本帖最後由 leungleung1234 於 2022-8-9 23:59 編輯
應該係,就係見到呢個符號謝謝
118205 發表於 2022-8-9 23:39



    睇清楚我可能攪錯左

QA361個種係可以set開機時插type c唔用內置電,系統操作全靠外置電源,用意係減少充電對內置電的傷害。
Hiby RS2這個開關係停止係type c位充電,系統操作全靠內置電源,用意係降低外置電源產生噪聲的影響。

簡單d講即係任何情況下RS2系統都要經內置電源供電操作,唔可以好似QA361繞過內置電源只靠外置電源。

兩者應該唔同的。
作者: 118205    時間: 2022-8-10 00:10

睇清楚我可能攪錯左

QA361個種係可以set開機時插type c唔用內置電,系統操作全靠外置電源, ...
leungleung1234 發表於 2022-8-9 23:55
多謝提供資料
作者: saldtch    時間: 2022-8-10 11:10

多謝師兄分享, 兩張Card 其實有咩實際作用?
作者: countryboy    時間: 2022-8-10 12:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: saldtch    時間: 2022-8-10 13:11

回覆 21# countryboy


    D 人應該要拎住部機出門幾年先聽得晒
Darwin Default 同1 個中頻會衝, 3 就最平衡 , 你睇佢張圖D filter 愈少高頻既就會愈多bass, 6同7 treble 會roll off 左, 其他都值得experiment 吓呀, Darwin 8 應該係最柔最smooth, 但就會太柔. 我cut 左個30 秒既file 先易D 聽得出. NOS 我都唔係好sure 係點, 哈, 我覺我decay 會好D 自然D.
作者: countryboy    時間: 2022-8-10 13:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leungleung1234    時間: 2022-8-10 13:54

回覆  countryboy


    D 人應該要拎住部機出門幾年先聽得晒
Darwin Default 同1 個中頻會衝, 3 就 ...
saldtch 發表於 2022-8-10 13:11

請問可唔可以post 多次你之前講個setting 係到,咁可能可以方便到只有睇呢個post既師兄們
作者: philipsrev    時間: 2022-8-10 14:17

請問可唔可以post 多次你之前講個setting 係到,咁可能可以方便到只有睇呢個post既師兄們  ...
leungleung1234 發表於 2022-8-10 13:54


出處係呢度:
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 25&pid=41256440
作者: saldtch    時間: 2022-8-10 15:04

回覆 23# countryboy


    係呀, 一定要搵適合既歌, 本身有D 激昂同有感情既先試到, 其中一D filter 會聽到好悶, 有D 就會好衝, 有D 煩.
作者: saldtch    時間: 2022-8-10 15:08

回覆 24# leungleung1234


唔知RS6 適唔適用於RS2 架

等我都copy and paste 埋過來啦

1. Low-pass antialiasing filter setting - Darwin 3 (official 話NOS 唔會activate filter, 但我好肯定聽到個分別, Darwin Default, Darwin 1, 6同7都唔好用)
2. NOS - on
3. Atmosphere Enhanced - off (呢個一定要off, on 左會無晒dynamic)
4. Gain - Medium (我懷疑個low gain 係用來整靚個noise ratio, 好似唔多用得)
5. MSEB 同 plugins - off

MSEB 其實都可以輕輕加減吓, 特別係去減個中頻, 用Female Overtone 同Bass texture
個harmonic controller 就真係完全聽唔到分別
作者: jozifkwan2021    時間: 2022-8-11 10:30

師兄咁快入手 入手價係咪三隻金牛
作者: countryboy    時間: 2022-8-11 10:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leungleung1234    時間: 2022-8-11 19:33

要加兩張紅衫魚
上個月試左新黑磚, 好痕, 但太貴又太大舊, 想衝部水貨, 而家入左 RS2, 都止得下痕 :t ...
countryboy 發表於 2022-8-11 10:41

想請問一下rs2 個line out有無得較大細聲?
作者: louis0430    時間: 2022-8-11 20:01

回覆 30# leungleung1234

無得較

Honeyview_IMG_6623.jpg

圖片附件: Honeyview_IMG_6623.jpg (2022-8-11 20:01, 38.51 KB) / 下載次數 145
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2334202&k=4c5e84a2dd11ab6aef99550daafa83a7&t=1782237323&sid=18rcF18865


作者: leungleung1234    時間: 2022-8-11 20:04

回覆  leungleung1234

無得較
louis0430 發表於 2022-8-11 20:01

多謝解答,我比較鐘意無得較的
作者: leungleung1234    時間: 2022-8-11 20:15

回覆  leungleung1234

無得較
louis0430 發表於 2022-8-11 20:01



    你覺得部機係使用上有無乜缺點,又或者有無乜野親身使用感受可以share 下啊
作者: 118205    時間: 2022-8-11 20:28

回覆  leungleung1234

無得較
louis0430 發表於 2022-8-11 20:01
可能係真LO
作者: leungleung1234    時間: 2022-8-11 20:33

可能係真LO
118205 發表於 2022-8-11 20:28

正,之前部尋聲FA4我最唔鐘意就係佢個偽line out(好彩FA4本身大力所以好少要用lineout),總係覺得line out無得較大細聲先係正宗呢
作者: tat123    時間: 2022-8-11 20:48

有冇試過有干擾?
作者: 118205    時間: 2022-8-11 20:51

總係覺得lineout無得較大細聲先係正宗呢
leungleung1234 發表於 2022-8-11 20:33
正確
作者: twoplus    時間: 2022-8-11 23:54

請問可以當dac 駁lighting to usb連iPhone 聽串流嗎
作者: countryboy    時間: 2022-8-11 23:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Fizzy    時間: 2022-8-12 09:32

多謝解答,我比較鐘意無得較的
leungleung1234 發表於 2022-8-11 20:04


我同CHing一樣唔鐘意"可較大細聲輸出"o既 Line Out,我無數據支持o架,只係自我感覺唔好囉,覺得會係有D嘢隔晌中間咁
作者: stwinbee    時間: 2022-8-12 18:05

買到機王,網上買送到一開箱,發現部機輕輕搖動會有零件撞擊聲音,無言
作者: tskso    時間: 2022-8-12 18:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leungleung1234    時間: 2022-8-13 09:11

買到機王,網上買送到一開箱,發現部機輕輕搖動會有零件撞擊聲音,無言
stwinbee 發表於 2022-8-12 18:05



    呢個情況行貨的話當然要換貨喇,但如果水貨的話就麻煩了,大家都知道要寄電子野去大陸並不容易啊
作者: Fizzy    時間: 2022-8-13 14:11

本帖最後由 Fizzy 於 2022-8-13 14:16 編輯

有興趣嘅Ching,我今朝發現有個行貨網店即減$300,再送128G MicroSD 卡、同埋加送藍色皮套,即減$300最後今天(8月13日)!所以我落咗單了

為免畀人當打手,所以只能畀提示:“讓我們去聲音”!
作者: countryboy    時間: 2022-8-13 14:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jozifkwan2021    時間: 2022-8-13 18:04

要加兩張紅衫魚
上個月試左新黑磚, 好痕, 但太貴又太大舊, 想衝部水貨, 而家入左 RS2, 都止得下痕 :t ...
countryboy 發表於 2022-8-11 02:41

唔要贈品就齊頭三隻牛牛

夾壓電單元真係正

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: tskso    時間: 2022-8-13 18:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205    時間: 2022-8-13 18:09

Ching 有冇試過部機d聲!?覺得如何?
countryboy 發表於 2022-8-13 14:56
今日試左,聲真係高ap80pro一皮
反應各樣都合格,唯獨個mon超細,極似當年唔記得咩型號既老人家dap一樣
作者: countryboy    時間: 2022-8-13 19:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: countryboy    時間: 2022-8-13 19:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: WKML    時間: 2022-8-13 19:20

回復 46 #jozifkwan2021

點先可以唔要贈品?

via HKEPC Reader for Android
作者: ip_csl    時間: 2022-8-13 19:33

有興趣嘅Ching,我今朝發現有個行貨網店即減$300,再送128G MicroSD 卡、同埋加送藍色皮套,即減$300最後今 ...
Fizzy 發表於 2022-8-13 14:11


用red card仲有4% rebate
作者: leungleung1234    時間: 2022-8-13 21:18

今日我都出左去試,聲的話好滿意,操作亦算十分流暢,唯一唔滿意係個mon係選歌時只可以display 4行定5行,攪到要成日scroll上下來選歌。

如果用playlist 又或者random 選歌的用家問題不大,但我呢d 鐘意聽完一首然後人手選第2首就無咁方便。
作者: countryboy    時間: 2022-8-13 22:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jozifkwan2021    時間: 2022-8-13 22:12

回覆 49# countryboy

長期顧客+CDROM
作者: leungleung1234    時間: 2022-8-13 22:12

同埋一D無 album art 既歌, 好似 wav 檔果d, 系統會好求其顯示一d唔那更其它專輯既封面圖, 唔知係咪 bug  ...
countryboy 發表於 2022-8-13 22:06



    或者試下係網上搵張nocover 既jpg 例如呢張然後將佢save做cover.jpg放係wav files個folder到,睇下佢個system會唔會認到
作者: countryboy    時間: 2022-8-13 22:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stwinbee    時間: 2022-8-15 09:57

呢個情況行貨的話當然要換貨喇,但如果水貨的話就麻煩了,大家都知道要寄電子野去大陸並不容易啊:cr ...
leungleung1234 發表於 2022-8-13 09:11



行貨,已經換咗部新機。
作者: stwinbee    時間: 2022-8-15 09:58

有興趣嘅Ching,我今朝發現有個行貨網店即減$300,再送128G MicroSD 卡、同埋加送藍色皮套,即減$300最後今 ...
Fizzy 發表於 2022-8-13 14:11



    買早咗
作者: tskso    時間: 2022-8-15 15:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: stwinbee    時間: 2022-8-15 15:52

係咪呢部
tskso 發表於 2022-8-15 15:10


症狀一樣,但之前有聲果部螢幕保護貼未撕,應該唔係同一部
作者: 摩囉星    時間: 2022-8-15 16:46

回覆 61# stwinbee


  條片好恐怖,看來唔係單一事件
買部機番來遇著咁情況,真係咩心情都冇晒

呢個都係呢幾年完全唔玩國磚既主因
作者: Fizzy    時間: 2022-8-17 17:33

Ching 有冇試過部機d聲!?覺得如何?
countryboy 發表於 2022-8-13 14:56


Ching,剛到手,聲音稍後再講,請問知唔知道播歌時有無得快速返番去 "設定頁面" 呢?
作者: countryboy    時間: 2022-8-17 17:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Fizzy    時間: 2022-8-18 08:16

用手指向右掃一次屏幕算唔算, 可能要掃二次先會回到設定頁面
countryboy 發表於 2022-8-17 17:46


我依家都係咁,要掃幾次 希望下個 firmware 可以晌 pull down 快捷列加返個快速進入 settings 嘅 button 啦
作者: allenvkv    時間: 2022-8-18 08:57

其實RS6 都好正。可惜前代比個干擾問題攪到冇信心。
利申,奶過野R6
再利申,用緊RS6 (無干擾問題)

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: Fizzy    時間: 2022-8-18 09:21

其實RS6 都好正。可惜前代比個干擾問題攪到冇信心。
利申,奶過野R6
再利申,用緊RS6 (無干擾問題)

via  ...
allenvkv 發表於 2022-8-18 08:57


CHing,如果我之前無買 Fiio M11 Plus Ltd (AK4497 x 2),我真係會直上 RS6,不過依家呢部 RS2,都符合要求,細細部R2R,手感好好......努力煲下先
作者: allenvkv    時間: 2022-8-18 10:31

CHing,如果我之前無買 Fiio M11 Plus Ltd (AK4497 x 2),我真係會直上 RS6,不過依家呢部 RS2,都符合要 ...
Fizzy 發表於 2022-8-18 09:21

RS2 如果有4.4 我實買
可能會出部bal 被呢

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: countryboy    時間: 2022-8-18 10:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 0186    時間: 2022-8-18 11:08

好奇一問: 如果RS2 + 紅色粒, 會唔會有d浪費/有冇人咁試?
清聲vs膽味
作者: countryboy    時間: 2022-8-18 11:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philipsrev    時間: 2022-8-18 11:32

死火,攪到越睇越想入部RS6...
作者: allenvkv    時間: 2022-8-18 11:53

RS2 有 4.4 的
countryboy 發表於 2022-8-18 10:37



via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 0186    時間: 2022-8-18 13:16

回覆 72# philipsrev

聽聲收貨
作者: leungleung1234    時間: 2022-8-18 21:41

死火,攪到越睇越想入部RS6...
philipsrev 發表於 2022-8-18 11:32


RS6最衰就係未煲同煲開左d聲好唔同,我記得佢一出個時去過DxA到試過,覺得淡味得濟,但幾個月後遇到個師兄借我聽又覺得好鬼好聽wor。
作者: 0186    時間: 2022-8-20 23:07

回覆 75# leungleung1234

想問:煲開左d聲 要幾耐左右?
作者: leungleung1234    時間: 2022-8-20 23:17

本帖最後由 leungleung1234 於 2022-8-20 23:56 編輯
回覆  leungleung1234

想問:煲開左d聲 要幾耐左右?
0186 發表於 2022-8-20 23:07

抱歉,我都唔太清楚 , 本身無買RS6,係有次有個師兄借佢部買左一排既RS6比我聽,我好肯定同之前試個部demo 唔同聲,但我就無問個師兄煲左幾耐
作者: martyyau    時間: 2022-8-22 10:23

本帖最後由 martyyau 於 2022-8-22 13:34 編輯

回覆 76# 0186

我果部起碼要二佰粒鐘

不過 RS6 係玩味道,分析佢唔係強項
作者: martyyau    時間: 2022-8-22 10:32

NOS 係解碼後無經處理直接輸出到放大,on 就即係原輸出,off 就有處理

因為 RS6 R2R 嘅升頻係比用 DAC 嘅順滑,毛剌感小好多,所以我聽 RS6 NOS 會 off
作者: stwinbee    時間: 2022-8-22 14:54

本帖最後由 stwinbee 於 2022-8-22 14:57 編輯

我感覺NOS開咗聲音會變粗,關咗聲細緻同清晰啲(耳機:P1 MAX+藍龍)
純個人聽感
作者: wcyaa    時間: 2022-8-22 21:59

有無比較過RS6 vs RS2聲音分別差多少?
作者: jozifkwan2021    時間: 2022-8-27 13:24

本帖最後由 jozifkwan2021 於 2022-8-27 05:32 編輯
RS2 唔算清聲, 味道都好濃, 唔需要再用紅色粒加味, 加上RS2推力大, 大食d IEM 都可以直推, 我部紅色粒可 ...
countryboy 發表於 2022-8-18 03:24


紅色粒? 係咪膽amp
作者: Fizzy    時間: 2022-8-28 22:59

今日用 RS2 用 4.4mm平衡線推 HD650耳牛,H-gain Vol.78 推得郁之餘,聲音仲好“中正”好啱聽
作者: 0186    時間: 2022-9-5 14:27

304825748_770735930917257_5299930473695541626_n.jpg
當係EPC睇完post, 落舖試完
荷包就會輕左......

雖然本身都用開Hiby, 但今次e部操作上唔慣
因為手上只有2.5同3.5線.... 應該會買埋藍龍4.4
其實部機用左4.4會唔會先真正用盡部機?

而家機+線+耳機一次過煲了
黑銀配, PLA13配RS2 好正 (外觀)

圖片附件: 304825748_770735930917257_5299930473695541626_n.jpg (2022-9-5 14:24, 32.26 KB) / 下載次數 141
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2337696&k=4040045c26352608c9482c30b8426f0c&t=1782237323&sid=18rcF18865


作者: tompkyou    時間: 2022-9-5 14:42

當係EPC睇完post, 落舖試完
荷包就會輕左......

雖然本身都用開Hiby, 但今次e部操作上唔慣
因為手上只有2 ...
0186 發表於 2022-9-5 14:27

要換條4.4線
作者: countryboy    時間: 2022-9-5 17:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 0186    時間: 2022-9-6 09:49

回覆 86# countryboy

上星期先入左條3.5 99金
試埋99藍先
作者: stwinbee    時間: 2022-9-9 18:29

之前換咗部新機用咗一個月左右,又發現有聲響,去代理換機,開新機後面板已經黐唔實有條縫,冇新機要再等新貨到,大家留意下部機有冇問題,真係黑仔
作者: 0186    時間: 2022-9-10 10:28

回覆 88# stwinbee

開新機後面板已經黐唔實有條縫< 小事 (*有舖部demo係咁)
開新機後面板已經黐唔實離開左跌出來....... < 舖內
買e部都係買行穩陣d, 同要即開機試

QC 無預期中好, 個紙盒同部機都.....
作者: 0186    時間: 2022-9-17 19:44

本帖最後由 0186 於 2022-9-17 20:01 編輯

回覆 85# tompkyou

306490966_1489383458517849_1662382749682716521_n.jpg
入左藍99 4.4, 真係好屈機
vol可以低返d到4x左右都好夠力同細緻, 個bass彈左, 中低頻+動圈精神晒
以前用2.5用到怕... 估唔到4.4好有驚喜
係舖試RS2既時候只試左3.5就入手

307045744_1081133459205365_5265469960429599063_n.jpg
藍99配Jr1 原來都好正

圖片附件: 306490966_1489383458517849_1662382749682716521_n.jpg (2022-9-17 19:41, 46.13 KB) / 下載次數 118
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2339255&k=5db81e751740cb1cb628c3fb8205dafa&t=1782237323&sid=18rcF18865



圖片附件: 307045744_1081133459205365_5265469960429599063_n.jpg (2022-9-17 19:47, 73.3 KB) / 下載次數 114
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2339258&k=c935352b554b2e7a8e5d7dea473b07d3&t=1782237323&sid=18rcF18865


作者: stwinbee    時間: 2022-9-24 18:06

請問各位師兄部RS2背部有冇痴唔實,我係代理換咗3部都係咁,開箱檢查果時冇問題,用1至2日就發現背部會開始痴唔實離邊。
作者: countryboy    時間: 2022-9-24 18:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: louis0430    時間: 2022-9-24 19:50

回覆 91# stwinbee

剛檢查,我個部無
作者: stwinbee    時間: 2022-9-25 00:34

本帖最後由 stwinbee 於 2022-9-25 00:40 編輯

我有影片,不過唔識上載,但全部機都係後面板頂部位置,即係phone jack果條邊
我冇用套,不過咁樣出問題就應該唔關事
作者: 摩囉星    時間: 2022-9-25 01:18

請問各位師兄部RS2背部有冇痴唔實,我係代理換咗3部都係咁,開箱檢查果時冇問題,用1至2日就發現背部會開始 ...
stwinbee 發表於 2022-9-24 10:06



    好奇一問,部機過左頭七,上代理攪,佢地會即時換部新機紿你咁好死?

PSA一直俾人x,佢事冇大小都係幫客寄番上廠攪,幾時變到咁好死
作者: 摩囉星    時間: 2022-9-25 03:46

我有影片,不過唔識上載,但全部機都係後面板頂部位置,即係phone jack果條邊
我冇用套,不過咁樣出問題就 ...
stwinbee 發表於 2022-9-24 16:34


師兄既遭遇好夢幻
入手一部rs2有搖搖罐聲,換-部,用左唔夠一個月又有響聲,然後上代理換左三部用左唔夠两日就甩邊

即係前後換左5部都有問題,真係犀利

還有,我呢家先知PSA真係好代理,用左差唔多一個月有問題都會即時換部新機俾客,咁我一路都怪錯佢
作者: stwinbee    時間: 2022-9-25 09:30

嗰情況係我第一次換係鋪頭換,之後又有問題係未夠7日,同我返工近代理果邊,所以上代理換,但一開箱就甩邊,代理話冇貨,然後等咗個幾星期,呢個星期二上去攞機用咗兩日,又甩邊,星期五再上去換,到星期六又再發現甩邊
作者: 0186    時間: 2022-9-25 10:41

so far 背面4邊無事, 我頭幾日都無用套, 之後就加返
係舖試果部demo 機我都感覺到有少少離
作者: 摩囉星    時間: 2022-9-25 12:30

嗰情況係我第一次換係鋪頭換,之後又有問題係未夠7日,同我返工近代理果邊,所以上代理換,但一開箱就甩邊 ...
stwinbee 發表於 2022-9-25 01:30


明白,RS2既災情看來真係十分嚴重,代理手上成批貨都有事,hiby機 D質量好離譜
作者: Fizzy    時間: 2022-9-26 10:32

我尋日都特登拎走皮套檢查過,所有接口完美無出現問題。

我覺得CHing咁o既情況,其實係咪可以要求退款呢?

真係可惜,因為部RS2我真係越聽越鐘意。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2