Board logo

標題: AK選擇 [打印本頁]

作者: wcyaa    時間: 2022-7-16 21:21     標題: AK選擇

新KANN MAX 定 SE180 好?

謝謝
作者: doubleshot    時間: 2022-7-18 18:03

不如買SHANLING M7, 利申: AK用家
作者: 摩囉星    時間: 2022-7-18 19:07

至少講下自己想要D乜,同埋配乜類形耳機,好難單純講邊部好D喎
作者: ip_csl    時間: 2022-7-18 19:07

視乎所夾耳機
作者: marcochl    時間: 2022-7-19 09:49

如果唔係有AK 情意結唔駛特登追AK 啦
ESS + AK 完全唔吸引
作者: twins_chun    時間: 2022-7-19 14:47

不如買SHANLING M7, 利申: AK用家
doubleshot 發表於 2022-7-18 18:03


抬訕問 山靈一般係咪聲底偏暖? 小弟用緊Cowon Plenue 2 Mark II, 聽慣味精 & 動態大音場闊, 諗緊搵邊部後繼機好, Cowon近兩年DAP冇晒聲氣
作者: allm88    時間: 2022-7-19 20:32

抬訕問 山靈一般係咪聲底偏暖? 小弟用緊Cowon Plenue 2 Mark II, 聽慣味精 & 動態大音場闊, 諗緊搵邊 ...
twins_chun 發表於 2022-7-19 14:47


要偏暖揀 Sony 啦!
作者: allm88    時間: 2022-7-19 20:33

如果唔係有AK 情意結唔駛特登追AK 啦
ESS + AK 完全唔吸引
marcochl 發表於 2022-7-19 09:49


已經越黎越少人玩 AK!  
作者: 齋胡    時間: 2022-7-19 20:37

回覆 6# twins_chun
係,暖又潤,唔刺耳,同人聲稍為突出
不過山靈落手唔算好重味精
印象中比較重味既有罪大金磚同cayin
作者: marcochl    時間: 2022-7-19 23:35

回覆 8# allm88

我轉玩hiby 算
聽左咁多年delta sigma 係時候轉下R2R
作者: twins_chun    時間: 2022-7-20 06:56

要偏暖揀 Sony 啦!
allm88 發表於 2022-7-19 20:32


就係唔鍾意暖聲, 冇乜刺激
作者: twins_chun    時間: 2022-7-20 06:58

回覆  twins_chun
係,暖又潤,唔刺耳,同人聲稍為突出
不過山靈落手唔算好重味精
印象中比較重味既有罪大金 ...
齋胡 發表於 2022-7-19 20:37


thx 師兄, 除上述調音要求, 我亦偏向聽人聲前
作者: KOJI    時間: 2022-7-20 10:22

hiby rs6
作者: 齋胡    時間: 2022-7-20 19:43

回覆 12# twins_chun
同埋睇到你上面話唔鍾意暖聲咁可以試聽下M7
又或者iBasso部DX320都可以留意下
作者: allm88    時間: 2022-7-20 20:31

回覆  twins_chun
係,暖又潤,唔刺耳,同人聲稍為突出
不過山靈落手唔算好重味精
印象中比較重味既有罪大金 ...
齋胡 發表於 2022-7-19 20:37


cayin N8ii 已經唔再重味精了!
作者: DeathKnight    時間: 2022-7-20 22:18

已經越黎越少人玩 AK!
allm88 發表於 2022-7-19 20:33


梗係少
AK性價比太低
同一個價錢買iBasso/Fiio/Shanling/Hiby質素一定好過佢
仲未計佢中階機有黑磚2代做對手

除咗Kann系列同SE180之外佢啲機又無乜特色
佢個OS要聽streaming又麻煩
一眾國磚可以輕鬆裝APK
(如果無版權意識的話直頭自己裝個Google Play Store都得 )
Sony金/黑磚二代雖然有SRC,但係有Google授權跟機就有Google Play Store

AK到而家都未摺真係好犀利
作者: countryboy    時間: 2022-7-20 23:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 摩囉星    時間: 2022-7-21 11:33

本帖最後由 摩囉星 於 2022-7-21 14:43 編輯

強國產品尋聲、紫山果D就可以叫性價比高

依家ibasso、fiio、山靈、cayin等果堆所謂強國名牌,高階機開價仲狼死過AK
作者: twins_chun    時間: 2022-7-21 12:14

回覆  twins_chun
同埋睇到你上面話唔鍾意暖聲咁可以試聽下M7
又或者iBasso部DX320都可以留意下 ...
齋胡 發表於 2022-7-20 19:43


我幾貪心下, 又嫌iBasso 音場唔陪闊

M7唔係暖聲底?
作者: saldtch    時間: 2022-7-21 12:48

出左部Shanling M6 Ultra, AKM 回歸喇
作者: 齋胡    時間: 2022-7-21 19:08

回覆 15# allm88
又o岩,所以都要睇機型
作者: 齋胡    時間: 2022-7-21 19:25

回覆 19# twins_chun
微微微暖,接近中性,山靈當中最唔暖(個人感覺)得益果粒9038pro,佢樂器表現比過住用AKM既山靈機都更加線條感
但就調音到有線條得黎唔刮耳咁(有聽過其他9038PRO機既師兄應該知講咩
作者: twins_chun    時間: 2022-7-22 08:18

出左部Shanling M6 Ultra, AKM 回歸喇
saldtch 發表於 2022-7-21 12:48


正呀..我都聽左AKM好多年(4497)...好唔想轉ESS
作者: twins_chun    時間: 2022-7-22 08:20

回覆  twins_chun
微微微暖,接近中性,山靈當中最唔暖(個人感覺)得益果粒9038pro,佢樂器表現比過住用AKM既 ...
齋胡 發表於 2022-7-21 19:25


ic, thx
作者: 118205    時間: 2022-7-22 11:56

正呀..我都聽左AKM好多年(4497)...好唔想轉ESS
twins_chun 發表於 2022-7-22 08:18
怪不得咁喜歡cowon P2 II
作者: twins_chun    時間: 2022-7-22 16:46

怪不得咁喜歡cowon P2 II
118205 發表於 2022-7-22 11:56


冇錯人聲線條& 分析力出眾好多
作者: 齋胡    時間: 2022-7-22 19:51

回覆 23# twins_chun
o岩聲既唔洗特別換啦,雖然成日話有新買新,但o岩聲既野唔係咁計xD而且4497既表現仍然係一線層級,雖然對上重有粒4499,但用既廠都唔係多,而且D機都出左段時間,唔算新XD
作者: 118205    時間: 2022-7-22 20:41

冇錯人聲線條& 分析力出眾好多
twins_chun 發表於 2022-7-22 16:46
可惜既係Cowon P2 II只得2.5
作者: twins_chun    時間: 2022-7-22 22:47

回覆  twins_chun
o岩聲既唔洗特別換啦,雖然成日話有新買新,但o岩聲既野唔係咁計xD而且4497既表現仍然係一 ...
齋胡 發表於 2022-7-22 19:51


其實唔想換, 因為好難揾到咁啱口味嘅調音, 但部機用咗接近三年, 電池老化逼不得已要諗定後繼機......
作者: twins_chun    時間: 2022-7-22 22:48

可惜既係Cowon P2 II只得2.5
118205 發表於 2022-7-22 20:41



好過得齋3.5mm
作者: twins_chun    時間: 2022-7-22 22:52

查實另外4493呢粒係咪屬於低一級呢
作者: allm88    時間: 2022-7-22 23:10

正呀..我都聽左AKM好多年(4497)...好唔想轉ESS
twins_chun 發表於 2022-7-22 08:18


冇聽過 ESS, 同 AKM 聲音有咩分別?
作者: 齋胡    時間: 2022-7-23 08:32

回覆 29# twins_chun
搵左坊間既都無得換電阿?咁就真係可惜
作者: 齋胡    時間: 2022-7-23 08:36

回覆 31# twins_chun
照理就係,舊果粒4493比4497無咁清晰,新呢粒未知咩音色,山靈一次落4粒唔知有幾大幫助呢
作者: 118205    時間: 2022-7-23 10:28

其實唔想換, 因為好難揾到咁啱口味嘅調音, 但部機用咗接近三年, 電池老化逼不得已要諗定後繼機...... ...
twins_chun 發表於 2022-7-22 22:47
P2 II電池老化
作者: twins_chun    時間: 2022-7-23 11:13

P2 II電池老化
118205 發表於 2022-7-23 10:28


里電用得多, 用喺任裝置上都會有壽命啦
作者: twins_chun    時間: 2022-7-23 11:17

回覆  twins_chun
搵左坊間既都無得換電阿?咁就真係可惜
齋胡 發表於 2022-7-23 08:32


上一部Plenue M 用咗四年, 又係電池老化拎去代理問要換電幾錢, 冇諗過佢寄返韓國原廠先換到, 心諗喺HK 做到換電咩, 咁低技術嘅嘢, 做代理真係唔知代辦咩, 自己寄韓國都得啦, 駛鬼揾你
撞正第一波疫情佢話來回要等半年, 費用所有包晒就唔貴五舊水搞掂
作者: swordgod    時間: 2022-7-23 11:30

上一部Plenue M 用咗四年, 又係電池老化拎去代理問要換電幾錢, 冇諗過佢寄返韓國原廠先換到, 心諗喺HK 做 ...
twins_chun 發表於 2022-7-23 11:17


最後有冇交代理換?
作者: cngaiyin    時間: 2022-7-23 12:43

本帖最後由 cngaiyin 於 2022-7-23 04:45 編輯
正呀..我都聽左AKM好多年(4497)...好唔想轉ESS
twins_chun 發表於 2022-7-22 00:18



    鐘意就唔好換喇4497絕左版架喇
以後都冇乜機會買翻
作者: 118205    時間: 2022-7-23 13:16

里電用得多, 用喺任裝置上都會有壽命啦
twins_chun 發表於 2022-7-23 11:13
換咗未呢??
作者: twins_chun    時間: 2022-7-23 18:22

鐘意就唔好換喇4497絕左版架喇
以後都冇乜機會買翻
cngaiyin 發表於 2022-7-23 12:43


係啦
作者: twins_chun    時間: 2022-7-23 18:23

最後有冇交代理換?
swordgod 發表於 2022-7-23 11:30


冇換電
作者: 齋胡    時間: 2022-7-23 19:21

回覆 41# twins_chun
結論:換電唔洗換機
作者: twins_chun    時間: 2022-7-23 19:41

回覆  twins_chun
結論:換電唔洗換機
齋胡 發表於 2022-7-23 19:21


師兄知道坊間邊度有得換電?
作者: 齋胡    時間: 2022-7-24 11:47

回覆 44# twins_chun
可以問下市面上某幾間有做mod機做唔做~不過就應該唔會平過掉比代理
作者: doubleshot    時間: 2022-7-24 16:03

ak240都換到電, 你去fb討論區揾下, 剛見到有人ak240換左電, 好似5舊左右
作者: twins_chun    時間: 2022-7-24 22:53

ak240都換到電, 你去fb討論區揾下, 剛見到有人ak240換左電, 好似5舊左右
doubleshot 發表於 2022-7-24 16:03


thx
作者: saldtch    時間: 2022-7-25 13:22

回覆 23# twins_chun


    買左部Shanling M7 都有同感, 覺得M8 好聽好多, 不過M7個價係有能力向上挑機.
作者: smalldoor    時間: 2022-7-31 00:23

回覆  twins_chun


    買左部Shanling M7 都有同感, 覺得M8 好聽好多, 不過M7個價係有能力向上挑機. ...
saldtch 發表於 2022-7-25 05:22

M7好嗎
作者: kenken33    時間: 2022-7-31 00:31

KANN越出越回頭 ,第二代用2粒頂級9038 PRO加xlr line out,依家用回手機級DAC Q2M
作者: saldtch    時間: 2022-7-31 07:00

回覆 49# smalldoor

M7唔差的,不過個playback有bug,同埋treble control 可以好啲,同價位RS6好啲。
作者: smalldoor    時間: 2022-7-31 09:47

回覆  smalldoor

M7唔差的,不過個playback有bug,同埋treble control 可以好啲,同價位RS6好啲。 ...
saldtch 發表於 2022-7-30 23:00

咁等埋hiby部rs2試下先
作者: louis0430    時間: 2022-7-31 22:28

樂彼出新機 AK4497
20220730164704front1_0_815813_Fv7DU8zj_JebqqV-v8tDv6iAy9pf.jpg
20220730164704front1_0_815813_Fv7DU8zj_JebqqV-v8tDv6iAy9pf (1).jpg

圖片附件: 20220730164704front1_0_815813_Fv7DU8zj_JebqqV-v8tDv6iAy9pf.jpg (2022-7-31 22:28, 113.47 KB) / 下載次數 37
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2332726&k=cb8d9a01f914d460de7a6386bb7c8687&t=1782280513&sid=18rdss2e0n



圖片附件: 20220730164704front1_0_815813_Fv7DU8zj_JebqqV-v8tDv6iAy9pf (1).jpg (2022-7-31 22:28, 105.3 KB) / 下載次數 37
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2332727&k=9af84a3cd1bc64daee01a09385d63dfa&t=1782280513&sid=18rdss2e0n


作者: marcochl    時間: 2022-7-31 23:06

回覆 50# kenken33

AK 愈出愈搵笨, 已經唔係當年敢突破令人眼前一亮果間AK
作者: 摩囉星    時間: 2022-7-31 23:57

KANN越出越回頭 ,第二代用2粒頂級9038 PRO加xlr line out,依家用回手機級DAC Q2M ...
kenken33 發表於 2022-7-31 00:31


但我可以好肯定kann max係4代kann入面最好聲既一部

淨係睇粒晶片冇乜意思,廠方其他技術研發都會進步
作者: kenken33    時間: 2022-8-1 00:19

但我可以好肯定kann max係4代kann入面最好聲既一部

淨係睇粒晶片冇乜意思,廠方其他技術研發都會進步 ...
摩囉星 發表於 31-7-2022 23:57


好鬼咩,如果Max 真係咁好聲AK會死錯人肯MARK低個定價唔好咁天真,SP2000T同SP2000都係完全兩回事
Kann cube $12880
kann max $9980
作者: kenken33    時間: 2022-8-1 00:35

回覆  kenken33

AK 愈出愈搵笨, 已經唔係當年敢突破令人眼前一亮果間AK
marcochl 發表於 31-7-2022 23:06


自AKM間廠燒左後佢就開始沒落,冇左AKM晶片佢旗艦機已經玩唔出新花款,以前國磚就算用AKM係較唔到佢種AK味,而中價SE 系列行ESS一向聲同力都比唔上高階國磚,玩模組卡更加唔夠國磚廠玩。

AK高峰係AK380>SP1000>SP2000呢3代之後開始冇貨賣
作者: 摩囉星    時間: 2022-8-1 01:12

本帖最後由 摩囉星 於 2022-8-1 02:48 編輯
好鬼咩,如果Max 真係咁好聲AK會死錯人肯MARK低個定價唔好咁天真,SP2000T同SP2000都係完全兩回事 ...
kenken33 發表於 2022-8-1 00:19


唔緊要啦~
電子野一年可以進步好多,成本可以少好多,用幾年前訂價同呢家訂價比,一D意思都冇喎
更何況訂價仲要講其他市場因素同兢爭對手等考量

    其實你有冇聽過kanm max?聽左的話會認為kann cube好D就有D奇……因為進步都幾多下
作者: 摩囉星    時間: 2022-8-1 01:37

本帖最後由 摩囉星 於 2022-8-1 01:50 編輯

不過有一點我係同意,2000同2000T係两個级數,2000好太多

Akm今年全面復產,新一代4499就出,又睇下到時Ak有冇sp3000出來,雖然我買唔起
作者: 118205    時間: 2022-8-1 06:44

但我可以好肯定kann max係4代kann入面最好聲既一部


摩囉星 發表於 2022-7-31 23:57
同感
作者: kenken33    時間: 2022-8-1 10:55

本帖最後由 kenken33 於 2022-8-1 10:59 編輯
唔緊要啦~
電子野一年可以進步好多,成本可以少好多,用幾年前訂價同呢家訂價比,一D意思都冇喎 ...
摩囉星 發表於 1-8-2022 01:12


音響野冇呢枝歌仔唱,最多就係升級下藍芽WIFI規格,CPU 720P MON又係手機廠N年前玩剩既變化不大,而且呢2年樣樣源材料都短缺,同級數下點可能成本可以少好多唔加成本都偷笑,連APPLE都控制唔到成本增加AK一間細廠點做得到。

max 同另外3代都聽過,kann max 背景係幾靜下但玩得KANN就係貪佢大大力唔會用來推仙女果類,你玩低高敏低阻就SP系列,。硬質素MAX比唔上kann cube 空間感同信息量完勝max, cube 係推低阻耳機會粗聲比較適合推圈同耳牛,而且仲有真XLR Line out 可以當高質素解碼接台機AMP 同兩聲道玩。

同級數定價廠家只會加唔會減,減價只因減配,對面Sony 黑磚 金磚二代一樣加晒價。
作者: 摩囉星    時間: 2022-8-1 11:42

同感
118205 發表於 2022-8-1 06:44


謝謝
所以雖然已持有Alpha,但今次隻Max都幾有興趣,不過我會等佢一年左右跌價先
作者: 118205    時間: 2022-8-1 11:52

謝謝
所以雖然已持有Alpha,但今次隻Max都幾有興趣,不過我會等佢一年左右跌價先 ...
摩囉星 發表於 2022-8-1 11:42
我已入手一星期
利申:Cowon Fans
利申:非AK Fans 曆年來用過一部AK 但Max真係另眼相看
作者: 摩囉星    時間: 2022-8-1 14:18

回覆 63# 118205


    恭喜晒

今次max真心唔錯,改善左前代力度大聲粗同埋顆粒感重既缺點,而且聲音密度高得來順滑
以Ak機定價一萬蚊樓下係抵玩
作者: saldtch    時間: 2022-8-1 14:41

本帖最後由 saldtch 於 2022-8-1 14:46 編輯

我上星期都去咗試kann max,我覺得個bass好 impressive, 但個聲好solid state, stage都有點below average,treble 密度同順滑度都比較接近chifi中價嘢, 聽男kpop唔錯,其他嘢真係差緊啲...
作者: wcyaa    時間: 2022-8-3 19:18

攞返部AK JR 出黎聽,聲音又好有音樂感。
作者: 摩囉星    時間: 2022-8-9 02:18

本帖最後由 摩囉星 於 2022-8-9 02:19 編輯

部sp2000t白銅版有料到喎,終於聽番到AK旗艦果隻聲,冇論高频伸延同瞬態反應同寕靜度都比舊版提升不少,佢地一早肯出呢個版就唔會俾人笑足成年冇料到同唔識玩Ess啦

話時話其實唔係好信部機淨係改左外殼物料,冇改過入面D料會有咁效果

差D又想用24個月分期科水,好彩忍到手
作者: 118205    時間: 2022-8-9 07:50

部sp2000t白銅版有料到喎,終於聽番到AK旗艦果隻聲,冇論高频伸延同瞬態反應同寕靜度都比舊版提升不少, ...
摩囉星 發表於 2022-8-9 02:18
轉頭有人同你唱反調
作者: doubleshot    時間: 2022-8-9 19:56

本帖最後由 doubleshot 於 2022-8-9 19:58 編輯

2000T CN 準備出機路過,朋友評價,分析力輸SP2000少少,其他完勝
作者: 摩囉星    時間: 2022-8-9 20:45

2000T CN 準備出機路過,朋友評價,分析力輸SP2000少少,其他完勝
doubleshot 發表於 2022-8-9 19:56


你就好啦!我都想入……但幾個月前先入左se180 + sem 3,4

我覺得除左分析力外,2000高頻果種華麗聽感(俗稱貴氣)2000t白銅仲係差少少,呢個可能真係4499同9068as既差别
但2000t白銅始終平一截,呢種音質坐2哥位應冇乜人投訴

係早期以正价入左2000t果班玩家好唔抵
死ak應一早出呢個版本!
作者: 摩囉星    時間: 2022-8-11 13:58

見到AK機又玩插水

Sr25mkii $39xx
其實我冇聽過聲,聲就冇從置評
但覺得呢家國磚入門至旗艦開價都好進取,呢部ak入門跌到呢個價,已跟入門國磚差唔遠

Ca1000 $99xx

其實kann max出左,呢部機已冇存在價值
推力一樣,kann max又細部d,又好聲D,又平D…………
Ca1000做工係ak机黎講算醜,跌到5至6k就差唔多
作者: pk5052tk    時間: 2022-8-13 13:01

2 隻完全唔同聲,建議你試聽楚邊隻聲岩自己先買
我自己會買se180
kana max 無咩ak 味,聽落去無咩好感





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2