Board logo

標題: [開箱] AKG K240S MiC [打印本頁]

作者: cngaiyin    時間: 2022-7-13 15:59     標題: AKG K240S MiC

係呀 又係我呀

又係我考古呀 , 人地12年 16年開箱  我22年先開
直接睇本體 ,因為其實個箱冇咩特別
k240 4.jpg
k240 1.jpg
k240 3.jpg

依家買只能...除非2手
k240 2.jpg

上手即刻試左Dream Songs The Essential Joe Hisaishi-久石 譲
One Summer's Day (from 'Spirited Away')
Kiki's Delivery Service
summer
同 軌跡 jdk アクースティックス
Maybe it was fated
セルリアンブルーの恋

第一感覺 , 難推 ,我部機雖然設+0dB 但係要開到平均80格以上
基本上我 X55 妻管嚴 CD900 最盡都係65格
部機差小小力或冇擴就有D難搞

初聽體驗
唔算太好 , 但暗地裡又覺得唔錯

唔算太好係因為佢初開聲既時候
我唔知係佢原裝線既問題定點
木結他既殘響好嚴重 , 大提琴都唔多得
人聲就好似化唔開錦 , D尾音糊糊聲

所以我決定煲一陣 , 幫佢開開聲先
除開上面講果D , 其實都係一隻唔錯既耳姬
由其是佢黑金外觀 有夠steampunk

圖片附件: k240 1.jpg (2022-7-13 15:35, 122.59 KB) / 下載次數 128
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2330220&k=248f5768d467d8e77927c55022e1b0d0&t=1782138564&sid=zoYdJ4K6PE



圖片附件: k240 2.jpg (2022-7-13 15:35, 32.97 KB) / 下載次數 138
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2330221&k=d88df7c8d9596d2228eeda84a9fa0311&t=1782138564&sid=zoYdJ4K6PE



圖片附件: k240 3.jpg (2022-7-13 15:35, 112.27 KB) / 下載次數 112
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2330222&k=6852b25c6965d620273d4fdd8a4016de&t=1782138564&sid=zoYdJ4K6PE



圖片附件: k240 4.jpg (2022-7-13 15:36, 141.7 KB) / 下載次數 127
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2330223&k=cbece7d2b3fbf25f5b0d20e4f63fb06e&t=1782138564&sid=zoYdJ4K6PE


作者: 0186    時間: 2022-7-13 16:07

難推< 咁先好玩 (推得到不等於推得好)
mic 無晒 mia 果種聲, 是兩隻唔同既耳機了
*我都是mic 版, 當時湯你賣2百幾, 都叫比到2百幾既耳機你
作者: cngaiyin    時間: 2022-7-13 16:18

難推< 咁先好玩 (推得到不等於推得好)
mic 無晒 mia 果種聲, 是兩隻唔同既耳機了
*我都是mic 版, 當時湯你 ...
0186 發表於 2022-7-13 08:07


依家升左值 k240s淘佬 賣緊799人仔呀

睇下煲一陣有冇改善
如果120~200 Hz再冇改變
我就覺得佢個S唔係Studio  係 sleepy
作者: tskso    時間: 2022-7-13 16:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-7-13 17:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Duran    時間: 2022-7-13 18:39

回覆  cngaiyin


買咗幾年, 我連箱都冇開㖭(出post), 要開真係有排開

Thank you 開箱 ...
tskso 發表於 2022-7-13 16:18

Me Too
當年劏你清貨大減價都入了ㄧ隻都未開箱!
作者: tskso    時間: 2022-7-13 18:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cngaiyin    時間: 2022-7-13 19:09

好save 低喇 絕版真藏照
tskso 發表於 2022-7-13 10:56



    奧仔?
作者: tskso    時間: 2022-7-13 19:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cngaiyin    時間: 2022-7-13 19:13

當然唔係
tskso 發表於 2022-7-13 11:11



    錦依家係日馬買
特快都係呢個價 , 平郵仲要平佢3草野
作者: tskso    時間: 2022-7-13 19:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cngaiyin    時間: 2022-7-13 19:45

回覆  cngaiyin

咁我哋果D當年都仲叫有行保, 你個價算係咁, 抵!遲識大家, 一年多前仲有少量跳樓貨

**  ...
tskso 發表於 2022-7-13 11:28


我聽過下有人講過 隻紅色係賣399
作者: tskso    時間: 2022-7-13 20:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-7-13 23:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Duran    時間: 2022-7-14 00:37

本帖最後由 Duran 於 2022-7-14 01:11 編輯

回覆 12# cngaiyin
我是在某年的AV HiFi展在劏你展館買240RS $399!
作者: Duran    時間: 2022-7-14 09:11

月黑風高金曲夜....


今晚試下佢係咪推唔郁先
tskso 發表於 2022-7-13 23:03

自己原来都收了隻二手240S (MiC) 55Ohm, 昨晚用FA4試推要上到Vol60~70 & High Gain 先到自己 Audible Level!
作者: cngaiyin    時間: 2022-7-14 09:31

本帖最後由 cngaiyin 於 2022-7-14 01:34 編輯

本來我都冇咩煲機信仰
開聲OK都唔理佢慢慢用到變聲
點Q知佢真係欠打 , 開聲果下真係唔多掂
我都要比D熱身運動佢跑左個幾鐘先叫正常番

不過真係幾靚仔既
MiA既AKG以成絕響 , 都冇辦法架喇
其實有冇變 變左D咩 我都冇辦法知道

之後會唔會再買其他AKG野 , 就好難講喇
作者: 0186    時間: 2022-7-14 09:47

回覆 5# tskso

太耐之前買了.... 可能係4百幾先真
當年湯你既AKG, 一賣就減價, 執到MIA 就真係爽
作者: tskso    時間: 2022-7-14 13:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-7-14 17:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-7-14 17:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cngaiyin    時間: 2022-7-14 18:21

回覆  cngaiyin

昨晚我都試完, 唔算話真係好難推, 聽感都幾有味道, 唔可以話好正, 有少少覺得亂, 戴得舒 ...
tskso 發表於 2022-7-14 09:51


話難推都係對比依家出果D , 佢91dB 放係依家算係叫難架喇

比佢煲一陣鬆下骨先啦 , 會改善好多

唔通煲機文化就係因為呢D舊設計而來既
新開箱果下真係好唔得 , 如果係去試聽聽到呢隻聲 , 真係唔會買
煲番幾個鐘就以經順耳好多 , 我依家都聽緊 , 比尋日好左唔少
作者: tskso    時間: 2022-7-14 18:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cngaiyin    時間: 2022-7-14 20:10

回覆  cngaiyin

以前聽過一位, 前音響顧問大師所述, 佢話要一千個鐘, 聽完立刻解毒, 一於全部免煲 ...
tskso 發表於 2022-7-14 10:50



我都唔想煲佢架
不過真係接受唔到開頭果陣
我都係用RUN IN音頻幫佢開一下聲(1粒鐘) , 用歌既時間可能會再長小小
我以經過左最衰聲果斷時間 , 唔會再煲 開心使用中
作者: tskso    時間: 2022-7-14 21:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cngaiyin    時間: 2022-7-14 21:52

剛check 過, 612 都唔貴喎
當年通利尾水8舊95折
tskso 發表於 2022-7-14 13:09



    612我記得 開放感比240s強 但同時低音也比240s薄
好像也比7系和8系的薄

CKG 感覺還是 k240mk2 k712 比較好
顏值控的我才會選k240s和k701吧(笑
作者: tskso    時間: 2022-7-14 22:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-7-14 22:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Duran    時間: 2022-7-16 14:01

本帖最後由 Duran 於 2022-7-16 14:09 編輯
呢兩晚玩下 SR850 同 K240S , 諗諗下未必要買Hi X15
tskso 發表於 2022-7-14 22:50

我都揾番ㄧ堆大耳牛試部新DAP FA4, 基本上滿意!
睇下8月份AVshow or 電腦節劏你有冇再減價!
作者: tskso    時間: 2022-7-16 16:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Duran    時間: 2022-7-16 17:01

回覆 30# tskso
港行版一年保養
手机藍牙好過佢
作者: melfigfu    時間: 2022-7-16 17:44

回覆  tskso

太耐之前買了.... 可能係4百幾先真
當年湯你既AKG, 一賣就減價, 執到MIA 就真係爽 ...
0186 發表於 2022-7-14 09:47



    當年減價去左尖沙咀,沙田,馬鞍山搵 MIA AKG,好似俾我 TST 買到 MIA M220 同 K271

K701 就只有 MIC ,唔係好得。
作者: cngaiyin    時間: 2022-7-16 19:55

當年減價去左尖沙咀,沙田,馬鞍山搵 MIA AKG,好似俾我 TST 買到 MIA M220 同 K271

K701 就只有 M ...
melfigfu 發表於 2022-7-16 09:44



    講到K701既話
首先係傳聞話 變左Q701既調音

然後我唔用MiC去睇 , 我就用C用家講果D
佢地自己都話 只有頭果水係似MiA
中間仲出過一批公認既垃圾聲 ( 佢地自己講架 )
搞來搞去我都唔知依家賣既係咩聲 , 所以我一直入唔落手
作者: tskso    時間: 2022-7-16 21:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cngaiyin    時間: 2022-7-16 22:18

回覆  cngaiyin

手上
K701
Q701
都有, 似乎唔多似, 好在
tskso 發表於 2022-7-16 13:58



    今日我走去試膽
結果對240s 聽石好聽過膽...
我搞錯左D咩
作者: tskso    時間: 2022-7-16 22:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: melfigfu    時間: 2022-7-16 22:40

講到K701既話
首先係傳聞話 變左Q701既調音

然後我唔用MiC去睇 , 我就用C用家講果D
佢地自己都話  ...
cngaiyin 發表於 2022-7-16 19:55



    外國牌子剛轉大陸造,頭果水垃圾質素真係唔出奇。特別係剛剛搬生產線,我自己中過幾次招(水族用品野)....真係唔明點QC,反而大陸牌子大陸造質素好d又平。

手上隻 K701, 我試過幾部 AMP 推,硬係差D 野咁,有咩理由 K271 仲好過隻 701....

當年 999特價買 K701 , 質素黎講絕對唔抵買 ,AKG 控 除外....
作者: cngaiyin    時間: 2022-7-16 23:37

回覆 36# tskso


    900始終係人聲向既經典
佢唔會係最好 , 但一定係最特別(mon人聲方面)
收藏無非都係想要D特別野


回覆 37# melfigfu

     
我真係未聽過奧仔 , 如果硬要講 , 就係冇其他人提到既中頻醇厚 低音偏薄 變左三頻平均
而MiC K701 用家話 240s同701 基本係同一個底 不過701只係更多細節 闊D 清D
   

我對240s有一樣野好特別 , 人聲好似有一個閥值 只要一到果個值就會飄左上去(突然變大聲)
作者: keiya345    時間: 2022-7-22 23:07

我都有一對k240s,其實配oyaide hpc-x35都幾好聽,會無咁標





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2