Board logo

標題: Nuarl N6 Pro2 用咩耳膠好? [打印本頁]

作者: Free888    時間: 2022-6-27 13:55     標題: Nuarl N6 Pro2 用咩耳膠好?

新買Nuarl N6 Pro 2,原裝Block Ear+好似比較大壓迫感,唔知換Spinfit CP360或者AZLA Crystal會唔會好D?
作者: samlcy1997    時間: 2022-6-27 19:34

用緊N6, CP360感覺太軟唔好戴,推得入唔係幾舒服
AZLA TWS就好短,戴感幾得意
作者: Free888    時間: 2022-6-27 20:58

用緊N6, CP360感覺太軟唔好戴,推得入唔係幾舒服
AZLA TWS就好短,戴感幾得意
samlcy1997 發表於 2022-6-27 19:34



    AZLA TWS揀size係咪正常咁就得,唔洗特別大或細?
作者: samlcy1997    時間: 2022-6-27 22:57

回覆 3# Free888


    我自己用開AET08 M,前排入果陣就用返類似闊度的MS,尚算正常
跟返size數據買好過睇大中小碼數


作者: Free888    時間: 2022-6-29 17:58

其實我都仲摸索緊原裝耳膠幾大先適合,N6 Pro2嘅原裝係Block Ear+,我好似S(10)同MS(11.2)都得咁
作者: totorolon    時間: 2022-6-30 01:33

本帖最後由 totorolon 於 2022-6-30 01:57 編輯
其實我都仲摸索緊原裝耳膠幾大先適合,N6 Pro2嘅原裝係Block Ear+,我好似S(10)同MS(11.2)都得咁 ...
Free888 發表於 2022-6-29 17:58


由最細嗰對試起,
入耳唔迫戴住唔鬆就得,
對耳膠好嘢嚟,夾晒對耳機,
換咗聲底就變,
除非你唔啱聽或唔啱戴,唔係唔駛換

真係要換個人推FINAL E type tws透白,
BASS沉D但係唔會太㩒低高中頻,
11.2嘅話SS同S就得,
Crystal嘅話會冇晒力,
360冇試過唔清楚
作者: Free888    時間: 2022-7-1 12:00

由最細嗰對試起,
入耳唔迫戴住唔鬆就得,
對耳膠好嘢嚟,夾晒對耳機,
換咗聲底就變,
除非你唔啱聽或唔 ...
totorolon 發表於 2022-6-30 01:33



    好,我會試戴最細出街一日睇下感覺點先。但係Crystal唔係會更靚聲咩
作者: samlcy1997    時間: 2022-7-1 14:24

本帖最後由 samlcy1997 於 2022-7-1 14:27 編輯

回覆 7# Free888


    佩戴感同聽感因人而異,review其實只係review,其他人鐘意你唔一定鐘意,其他人舒服你唔一定舒服,試完跟自己感覺就最穩陣
作者: totorolon    時間: 2022-7-1 15:31

好,我會試戴最細出街一日睇下感覺點先。但係Crystal唔係會更靚聲咩 ...
Free888 發表於 2022-7-1 12:00


睇人啦,Crystal係中高音向,高清亮,
中高係清咗突咗嘅,
但係低頻就相對減弱咗,
人聲由其女聲較突出,
但係就相對比較冷聲,
聽鋼琴嗰類感覺清脆利落

低頻其實都算夠勁嘅,
但係唔夠潛唔夠震撼,
例如聽李佳薇嘅煎熬,
首歌嘅低頻係比較震撼嘅,可以震到入心,
但係Crystal聽到嘅感覺就係比較大聲嘅Bass同Bass Drum咁,
唔夠震,或者係震唔到入心,
所以可以話係冇力嘅

Crystal個人覺得比較適合比啲偏向重低音嘅耳機用,
可以變到三頻比較平衡,
Nuarl N6 Pro 2本身三頻就相對較平衡,
但係有少少偏向中高,
所以唔太適合用啲減低頻嘅耳膠

另外Crystal聲相對比較集中,
簡單啲講算係腦內轟炸,
Block Ear+同FINAL E type tws相對比較開揚,
所以真係睇你個人,
如果你真係想試Crystal嘅,建議買SS,
因為質地問題,細啲會易入耳啲,
同埋同樣係質地問題,要勤啲洗,易污糟
作者: Free888    時間: 2022-7-1 15:41

睇人啦,Crystal係中高音向,高清亮,
中高係清咗突咗嘅,
但係低頻就相對減弱咗,
人聲由其女聲較突出, ...
totorolon 發表於 2022-7-1 15:31



    嘩,Ching分析得好清楚,受教了,會再慢慢研究清楚先,thanks
作者: Free888    時間: 2022-7-4 11:14

update: 尋日出街再試Block Ear+最細兩個size,戴得耐發覺好似耳機迫得隻耳太緊,可能要再試耳膠大d令耳機唔好太貼耳
作者: Free888    時間: 2022-7-6 19:49

睇人啦,Crystal係中高音向,高清亮,
中高係清咗突咗嘅,
但係低頻就相對減弱咗,
人聲由其女聲較突出, ...
totorolon 發表於 2022-7-1 15:31



    反覆試Block Ear+唔同size,最細S(10)雖然唔會鬆到跌,但係隔音同bass好似唔夠。大一個碼MS(11.2)兩樣嘢都好,但係戴一兩個鐘開始有d耳痛

Ching推Final E TWS clear版,但係我見有外國website話黑版bass會好DD,會唔會係更好選擇?
作者: totorolon    時間: 2022-7-7 18:24

本帖最後由 totorolon 於 2022-7-7 19:31 編輯

回覆 12# Free888

呢個真係唔清楚,手上冇黑版亦冇試過,
不過聽人講過黑版低頻係勁過透版,
但係同樣㩒中高頻亦㩒得再勁啲,
當然,如果你本身鍾意重bass啲嘅,
你係可以試下黑版,

我自己唔太鍾意重bass到其他聲都沉晒落嚟嗰隻,
雖然冇聽過黑版,但係透版我係啱啱好,
或者你可以問下呢度
地圖
睇下有冇得試,我記得之前係有得試耳膠
作者: Free888    時間: 2022-7-10 00:34

本帖最後由 Free888 於 2022-7-10 00:35 編輯

deleted
作者: Free888    時間: 2022-7-10 00:34

本帖最後由 Free888 於 2022-7-10 00:37 編輯
回覆  Free888

呢個真係唔清楚,手上冇黑版亦冇試過,
不過聽人講過黑版低頻係勁過透版,
但係同樣㩒中高 ...
totorolon 發表於 2022-7-7 18:24



    thx, 得閒去睇下

另外我諗我應該試下唔用耳翼,睇一篇舊文講N6/N6 Pro雖然有耳翼都唔一定要用
https://www.spill.hk/headphones/Nuarl-N6-and-N6-Pro-review/
同埋N6 Pro原來有跟埋Spinfit CP360,到Pro 2就冇咗
作者: totorolon    時間: 2022-7-10 05:19

本帖最後由 totorolon 於 2022-7-10 05:21 編輯

回覆 15# Free888

Pro 2耳翼嘅話真係唔知拆唔拆得
不過真拆嘅要小心太鬆會跌,
至於Spinfit CP360,
咪就係抽起咗所以平過N6 Pro囉 (講笑
作者: Free888    時間: 2022-7-10 09:55

回覆  Free888

Pro 2耳翼嘅話真係唔知拆唔拆得
不過真拆嘅要小心太鬆會跌,
至於Spinfit CP360,
...
totorolon 發表於 2022-7-10 05:19



    唔諗住嘗試拆(望落係拆唔到),只係諗住唔將隻翼推入去。其實我而家都未sure戴得耐會少少痛嘅原因係乜,所以想試下唔用耳翼減少對耳窩嘅壓力先
作者: totorolon    時間: 2022-7-10 17:25

回覆 17# Free888

睇你係耳窩定耳道,
耳膠用最細唔痛大啲就痛,
咁通常係耳膠唔啱,太大撐住咗耳道,
或者太密封壓力問題搞到耳道痛,
或者係本身耳道比較敏感唔適合戴入耳式

點換耳膠耳窩耳道都痛,
咁通常係耳機唔啱戴/戴唔啱位,
耳機本體太大唔慣,
或者直頭係唔慣入耳式,
如果你有其他耳機,包括入耳非入耳,
咁可以逐樣試

重有一樣係太大聲,
長時間太大聲一樣有影響
作者: keiya345    時間: 2022-7-22 23:13

我用final audio type e tws,d聲都幾平衡
作者: Free888    時間: 2022-8-4 15:12

本帖最後由 Free888 於 2022-8-4 15:17 編輯
我用final audio type e tws,d聲都幾平衡
keiya345 發表於 2022-7-22 23:13



    我都用緊(黑色,S size)

最衰香港代理唔入5 size版本,其實想試下M size感覺會唔會仲好

同埋最近試下除咗對耳翼,外耳好似冇咁快會痛,之前戴最多兩個鐘會有少少痛。(冇耳翼都唔覺戴得唔穩)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2