Board logo

標題: KZ 10周年信仰耳機ESX [打印本頁]

作者: stephen1029dog    時間: 2022-6-4 18:54     標題: KZ 10周年信仰耳機ESX

本帖最後由 stephen1029dog 於 2022-6-4 18:56 編輯

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(d2a08).jpg

~ KZ ESX 12mm 單動圈耳機~
????今次 ESX 係夾住 KZ 十週年嘅牌頭出品
????採用 12mm 液晶仿生大動圈

又到奉獻嘅時候


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(d2a08).jpg (2022-6-4 18:54, 122.92 KB) / 下載次數 86
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2323609&k=29c25e5efc7bd3665fa6094bacb2ebdd&t=1782198339&sid=jqTFM5wwJN


作者: tskso    時間: 2022-6-4 18:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cngaiyin    時間: 2022-6-4 19:13

本帖最後由 cngaiyin 於 2022-6-4 19:15 編輯

液晶...試下囉

睇圖 佢個頂係唔係有3個勁大既氣孔?
作者: countryboy    時間: 2022-6-4 19:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Oolong    時間: 2022-6-4 19:57

會有幾多個版本先?
作者: tskso    時間: 2022-6-4 20:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: K-Cup~    時間: 2022-6-4 20:04

又李世民,又有埋佢!唔係why not both嘛!?
作者: ways    時間: 2022-6-4 20:16

打住依個牌頭好想試喎
原來十年
仲諗住會堆砌單元
一個動圈
但上次去試隻未煲過ZES感覺真係不似預期,低頻轟&矇,人聲攻耳&果粒感多,高頻一種形容唔到既....唔知點講,完全唔係以前乜乜雙磁動圈既即食聲底,聽感仲差過EDXpro,老闆就話係ZES中低頻既偏流行(我咪就係用流行歌試囉),反而ZXXpro三混合單元果隻就正正常常即食聲音
作者: tskso    時間: 2022-6-4 20:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 無業遊民    時間: 2022-6-4 22:52

今天已去了試聽.ESX對比先前多款平價單圈分別頗大.這次音色提升較為明顯.唯獨人聲十分之埋身.長時間聽我認為會感到疲累.
作者: cngaiyin    時間: 2022-6-4 23:14

今天已去了試聽.ESX對比先前多款平價單圈分別頗大.這次音色提升較為明顯.唯獨人聲十分之埋身.長時間聽我認 ...
無業遊民 發表於 2022-6-4 22:52


有你呢句 我決定訂一隻(笑
作者: tskso    時間: 2022-6-4 23:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: iam886    時間: 2022-6-4 23:21

回歸原點 單動圈
作者: tskso    時間: 2022-6-5 00:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: w00tw00t    時間: 2022-6-5 09:31

下隻係咪叫SEX
作者: ways    時間: 2022-6-5 18:23

kz替商品改名有無一個邏輯
Z頭係圈鐵
E頭係單圈
A頭係多單純鐵
後面兩個字母係隨機抑或都有意思
一係加個數字好呀
同日系品牌A字頭用4位數字後加SS  CU  TI一樣難記
作者: tskso    時間: 2022-6-5 23:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: K-Cup~    時間: 2022-6-6 15:37

如果亮黑就正(我都訂左隻)
作者: cngaiyin    時間: 2022-6-6 15:58

如果亮黑就正(我都訂左隻)
K-Cup~ 發表於 2022-6-6 15:37


自己噴油
作者: tskso    時間: 2022-6-6 16:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cngaiyin    時間: 2022-6-6 16:58

噴完跟住出對「黑魂」版咁典算
tskso 發表於 2022-6-6 16:04



    最少比別人早享受了一陣的黑色特別版
作者: tskso    時間: 2022-6-6 17:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: K-Cup~    時間: 2022-6-6 17:28

自己噴油
cngaiyin 發表於 2022-6-6 15:58



  冇咁既心思, 又怕掉漆!
作者: tskso    時間: 2022-6-6 18:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: K-Cup~    時間: 2022-6-6 19:14

等你開箱, 領隊們唔會買㗎喇
可能2nd team , 或者....

寧願邀請師兄出下手 :love ...
tskso 發表於 2022-6-6 18:07


係東莞,用順豐落黎!
作者: K-Cup~    時間: 2022-6-8 18:57

係東莞,用順豐落黎!
K-Cup~ 發表於 2022-6-6 19:14


deli.jpg

照計明天應該可以開箱

圖片附件: [Deli] deli.jpg (2022-6-8 18:56, 55.09 KB) / 下載次數 65
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2324192&k=b1390a338bd443b97ed4719538a56839&t=1782198339&sid=jqTFM5wwJN


作者: tskso    時間: 2022-6-8 22:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: countryboy    時間: 2022-6-9 14:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jpwinson    時間: 2022-6-9 15:49

一開聲用原線聽都幾好聲, 人聲比較貼耳, 高頻順滑無 EDA 均衡版咁亮, 聲音幾開揚, 低頻量偏多但唔算轟, 覺 ...
countryboy 發表於 2022-6-9 14:59

正呀師兄,呢對我都訂咗,試聽時都覺得佢煲起後應該幾正,等師兄你煲好後嘅聽感

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: K-Cup~    時間: 2022-6-9 16:00

本帖最後由 K-Cup~ 於 2022-6-9 16:02 編輯

10.1.jpg
10.2.jpg
10.3.jpg
10.4.jpg
10.5.jpg
10.6.jpg
10.7.jpg

我都到手喇! 試過三條線!(紫龍4絞 ,KZ 784藍銀 ,仲有兩絞粗銅 )

最後兩絞粗銅最岩聽(暫時) ,整體人聲係偏前的!音場都算闊,Bass就彈D! 前兩者個Bass收得好多~

偶然清下耳可以玩玩,不過始終同ZES有段距離,性價比輸左,不過既然十週年就撐下!(贈品終於送白色比我,果然靚D~ )

圖片附件: 10.7.jpg (2022-6-9 15:47, 111.55 KB) / 下載次數 67
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2324317&k=6b29266c87aa4b7c3883a40878bac278&t=1782198339&sid=jqTFM5wwJN



圖片附件: 10.2.jpg (2022-6-9 15:50, 127.21 KB) / 下載次數 74
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2324318&k=db6084b9403d882a28b5f927e7b9551e&t=1782198339&sid=jqTFM5wwJN



圖片附件: 10.3.jpg (2022-6-9 15:50, 94.42 KB) / 下載次數 65
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2324319&k=9206204d2ba0b1c019e61808a44dda79&t=1782198339&sid=jqTFM5wwJN



圖片附件: 10.4.jpg (2022-6-9 15:50, 106.45 KB) / 下載次數 64
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2324320&k=b701b4e09d3a7b52ade981566c494732&t=1782198339&sid=jqTFM5wwJN



圖片附件: 10.5.jpg (2022-6-9 15:50, 118.78 KB) / 下載次數 67
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2324321&k=f5087332623527c7b48ba94cdc781643&t=1782198339&sid=jqTFM5wwJN



圖片附件: 10.6.jpg (2022-6-9 15:51, 102.26 KB) / 下載次數 59
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2324322&k=0596a34c411b1be457a01926804d3b1f&t=1782198339&sid=jqTFM5wwJN



圖片附件: 10.1.jpg (2022-6-9 16:02, 98.45 KB) / 下載次數 63
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2324324&k=81ea9adfdd459ebcd6f86c5852712ddb&t=1782198339&sid=jqTFM5wwJN


作者: countryboy    時間: 2022-6-9 16:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: K-Cup~    時間: 2022-6-9 16:22

單圈都有單圈既好處, 聽感歸一和諧 D
countryboy 發表於 2022-6-9 16:10


用黎清清耳就最好!
作者: tskso    時間: 2022-6-10 12:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: K-Cup~    時間: 2022-6-11 19:33

Thanks 開箱, 呢個盒有個黑色, 睇返以前D posts , 原來都出了好耐下, 盒身幾堅挺 ...
tskso 發表於 2022-6-10 12:55


黑色我上次買784藍銀送了
作者: Pennylau    時間: 2022-6-13 13:37

價錢好平喔,單圈反而有興趣。請問人聲係厚底定偏尖?
作者: countryboy    時間: 2022-6-13 18:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 日月星神    時間: 2022-6-13 19:10

來問一下乜嘢叫做仿生?
唔太明白
作者: cngaiyin    時間: 2022-6-13 19:44

來問一下乜嘢叫做仿生?
唔太明白
日月星神 發表於 2022-6-13 11:10



    仿生
基本就是使用機械技術造作模仿生物特性既技術
作者: Pennylau    時間: 2022-6-13 21:14

厚底唔尖
countryboy 發表於 2022-6-13 18:25

正喔,咁可以一戰

via HKEPC Reader for Android
作者: K-Cup~    時間: 2022-6-14 10:35

價錢好平喔,單圈反而有興趣。請問人聲係厚底定偏尖?
Pennylau 發表於 2022-6-13 13:37


如果純銀線就尖D,我用粗銅線鐘意個Bass感彈D~
作者: Pennylau    時間: 2022-6-15 14:27

想問下各位同cca 隻cra+對比點睇? 諗住今晚8點買一對連埋藍牙套裝。
作者: Pennylau    時間: 2022-6-15 21:42

想問下各位同cca 隻cra+對比點睇? 諗住今晚8點買一對連埋藍牙套裝。
Pennylau 發表於 2022-6-15 14:27

最後買左呢隻再買埋藍牙,加埋大約250人仔,價錢都ok

via HKEPC Reader for Android
作者: tskso    時間: 2022-6-15 22:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: iam886    時間: 2022-6-16 00:00

618 都冇平野買, 大陸經濟唔掂, 唔減價玩速銷
作者: NOPSS    時間: 2022-6-17 16:03

5
4
3
2
1
開波
匈牙利:英格蘭
睇完再傾耳機
tskso 發表於 2022-6-5 00:00


請善用 PM 功能。 BY NOPSS
作者: Pennylau    時間: 2022-6-22 15:37

收到貨啦,連埋原廠az-09 pro, 擺落盒好fit. 試左插vsonic 耳機係插唔入.
講返呢set野,聲底清秀,分析力唔錯. 女聲冇標高,聽落好舒服. 我其實有好多tws耳機,但做運動都係帶唔穩,呢套啱心水!

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: tskso    時間: 2022-6-22 22:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Pennylau    時間: 2022-6-23 11:43

呢個藍牙耳掛, 好用嗎? 會唔會重
tskso 發表於 2022-6-22 22:34

好輕巧,唔重,柔軟,最緊要係好fit耳仔輪廓。
作者: Pennylau    時間: 2022-7-12 10:24

BTW,尋晚試左將耳膠換成Acoustune AET08,都幾有驚喜。
聲實左,厚底左,集中左,本身隻10週年表現已經唔差,依家仲進一步!
作者: K-Cup~    時間: 2022-7-13 11:21

BTW,尋晚試左將耳膠換成Acoustune AET08,都幾有驚喜。
聲實左,厚底左,集中左,本身隻10週年表現已經唔 ...
Pennylau 發表於 2022-7-12 10:24


我就係因為佢,放棄左李世文!
作者: Pennylau    時間: 2022-7-13 11:44

我就係因為佢,放棄左李世文!
K-Cup~ 發表於 2022-7-13 11:21

價錢差好多倍喔。不過黑魂版靚仔好多。
作者: K-Cup~    時間: 2022-7-13 12:23

價錢差好多倍喔。不過黑魂版靚仔好多。
Pennylau 發表於 2022-7-13 11:44


唔係喔!李世文$2xx,十週年都係$16x(人仔)
作者: Pennylau    時間: 2022-7-13 13:59

唔係喔!李世文$2xx,十週年都係$16x(人仔)
K-Cup~ 發表於 2022-7-13 12:23

我以爲6xx人仔,睇錯左。
咁你一於買曬佢啦,有限錢~
作者: 摩囉星    時間: 2022-7-13 18:05

其實佢個12mm圈係咪即係zes嗰個12mm圈呢?
作者: cngaiyin    時間: 2022-7-13 18:08

吓 10周禁貴架咩
我尋晚先買炸 原價128 限時(4小時)112
送例牌野 , 希望呢次個包係銀色啦
作者: tskso    時間: 2022-7-13 19:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-7-13 21:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: K-Cup~    時間: 2022-7-13 23:09

吓 10周禁貴架咩
我尋晚先買炸 原價128 限時(4小時)112
送例牌野 , 希望呢次個包係銀色啦 ...
cngaiyin 發表於 2022-7-13 18:08


我剛出時買
作者: K-Cup~    時間: 2022-7-13 23:10

回覆  K-Cup~

李生 有特色有意思一D
tskso 發表於 2022-7-13 21:59


聽完demo唔太岩feel
作者: tskso    時間: 2022-7-13 23:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: K-Cup~    時間: 2022-7-14 21:56

我冇試過, 係咪一味人聲出?
tskso 發表於 2022-7-13 23:13


人聲較出,樂器聲有點偏離!Bass單薄D,但始終未試真,因為我得粗銅同金銀銅混試。

不過十週年我用2多左驚喜!
作者: tskso    時間: 2022-7-14 22:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bb3214    時間: 2022-7-15 14:29

用咩線好 想平平地4.4mm
作者: kityu    時間: 2022-7-17 14:39

回覆 63# bb3214

我一直用緊super2 絛原裝線3.5
4.4 我估甩箱線都夾
作者: bb3214    時間: 2022-7-18 22:43

回覆  bb3214

我一直用緊super2 絛原裝線3.5
4.4 我估甩箱線都夾
kityu 發表於 2022-7-17 14:39


多謝ching
作者: 符碌    時間: 2022-8-28 16:26

我都到手喇! 試過三條線!(紫龍4絞 ,KZ 784藍銀 ,仲有兩絞粗銅:loveliness ...
K-Cup~ 發表於 2022-6-9 16:00


ZES好過十週年?
作者: cngaiyin    時間: 2022-8-28 18:19

回覆 66# 符碌


    我剛好2隻都有
基本上2隻聲音係極相似 (KZ相似係傳統XD )

如果講分別既話就係個低頻延伸

十仔係 Boo~~~Boo~~~Boo~
ZES係  Boo~      Boo~      Boo~

高頻方面 , ZES比十仔順滑D 但係暗小小(好小)

都係果句啦 個人喜好
十仔用來聽live個氣分同投入感會多少少囉
作者: K-Cup~    時間: 2022-8-28 21:35

ZES好過十週年?
符碌 發表於 2022-8-28 16:26


聽耐左,我反而鐘意十仔多DD!不過我仲keep住帶埋ZES!!
作者: countryboy    時間: 2022-8-28 21:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 符碌    時間: 2022-8-29 11:03

鍾意 ZES 人聲濃厚質感,低頻量又多d,不過最近聽得多 Salnotes Zero,先發覺 ZES 既高頻原來拉高左幾多, ...
countryboy 發表於 2022-8-28 21:43


Salnotes Zero瘦佬有?
作者: countryboy    時間: 2022-8-29 13:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2