作者: stephen1029dog 時間: 2022-6-4 18:54 標題: KZ 10周年信仰耳機ESX
本帖最後由 stephen1029dog 於 2022-6-4 18:56 編輯
~ KZ ESX 12mm 單動圈耳機~
????今次 ESX 係夾住 KZ 十週年嘅牌頭出品
????採用 12mm 液晶仿生大動圈
又到奉獻嘅時候
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2323609&k=29c25e5efc7bd3665fa6094bacb2ebdd&t=1782198339&sid=jqTFM5wwJN

作者: tskso 時間: 2022-6-4 18:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cngaiyin 時間: 2022-6-4 19:13
本帖最後由 cngaiyin 於 2022-6-4 19:15 編輯
液晶...試下囉

睇圖 佢個頂係唔係有3個勁大既氣孔?
作者: countryboy 時間: 2022-6-4 19:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Oolong 時間: 2022-6-4 19:57
會有幾多個版本先?
作者: tskso 時間: 2022-6-4 20:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: K-Cup~ 時間: 2022-6-4 20:04
又李世民,又有埋佢!

作者: ways 時間: 2022-6-4 20:16
打住依個牌頭好想試喎
原來十年
仲諗住會堆砌單元
一個動圈
但上次去試隻未煲過ZES感覺真係不似預期,低頻轟&矇,人聲攻耳&果粒感多,高頻一種形容唔到既....唔知點講,完全唔係以前乜乜雙磁動圈既即食聲底,聽感仲差過EDXpro,老闆就話係ZES中低頻既偏流行(我咪就係用流行歌試囉),反而ZXXpro三混合單元果隻就正正常常即食聲音
作者: tskso 時間: 2022-6-4 20:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 無業遊民 時間: 2022-6-4 22:52
今天已去了試聽.ESX對比先前多款平價單圈分別頗大.這次音色提升較為明顯.唯獨人聲十分之埋身.長時間聽我認為會感到疲累.
作者: cngaiyin 時間: 2022-6-4 23:14
有你呢句 我決定訂一隻(笑
作者: tskso 時間: 2022-6-4 23:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: iam886 時間: 2022-6-4 23:21
回歸原點 單動圈

作者: tskso 時間: 2022-6-5 00:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: w00tw00t 時間: 2022-6-5 09:31
下隻係咪叫SEX
作者: ways 時間: 2022-6-5 18:23
kz替商品改名有無一個邏輯
Z頭係圈鐵
E頭係單圈
A頭係多單純鐵
後面兩個字母係隨機抑或都有意思
一係加個數字好呀
同日系品牌A字頭用4位數字後加SS CU TI一樣難記
作者: tskso 時間: 2022-6-5 23:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: K-Cup~ 時間: 2022-6-6 15:37
如果亮黑就正(我都訂左隻)

作者: cngaiyin 時間: 2022-6-6 15:58
自己噴油

作者: tskso 時間: 2022-6-6 16:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cngaiyin 時間: 2022-6-6 16:58
最少比別人早享受了一陣的黑色特別版

作者: tskso 時間: 2022-6-6 17:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: K-Cup~ 時間: 2022-6-6 17:28
冇咁既心思, 又怕掉漆!
作者: tskso 時間: 2022-6-6 18:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: K-Cup~ 時間: 2022-6-6 19:14
係東莞,用順豐落黎!
作者: K-Cup~ 時間: 2022-6-8 18:57
照計明天應該可以開箱

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2324192&k=b1390a338bd443b97ed4719538a56839&t=1782198339&sid=jqTFM5wwJN

作者: tskso 時間: 2022-6-8 22:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: countryboy 時間: 2022-6-9 14:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jpwinson 時間: 2022-6-9 15:49
正呀師兄,呢對我都訂咗,試聽時都覺得佢煲起後應該幾正,等師兄你煲好後嘅聽感
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: K-Cup~ 時間: 2022-6-9 16:00
本帖最後由 K-Cup~ 於 2022-6-9 16:02 編輯
我都到手喇!
,仲有兩絞粗銅
)最後兩絞粗銅最岩聽(暫時)
偶然清下耳可以玩玩,不過始終同ZES有段距離,性價比輸左,不過既然十週年就撐下!(贈品終於送白色比我,果然靚D~
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2324317&k=6b29266c87aa4b7c3883a40878bac278&t=1782198339&sid=jqTFM5wwJN

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2324318&k=db6084b9403d882a28b5f927e7b9551e&t=1782198339&sid=jqTFM5wwJN

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2324319&k=9206204d2ba0b1c019e61808a44dda79&t=1782198339&sid=jqTFM5wwJN

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2324320&k=b701b4e09d3a7b52ade981566c494732&t=1782198339&sid=jqTFM5wwJN

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2324321&k=f5087332623527c7b48ba94cdc781643&t=1782198339&sid=jqTFM5wwJN

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2324322&k=0596a34c411b1be457a01926804d3b1f&t=1782198339&sid=jqTFM5wwJN

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2324324&k=81ea9adfdd459ebcd6f86c5852712ddb&t=1782198339&sid=jqTFM5wwJN

作者: countryboy 時間: 2022-6-9 16:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: K-Cup~ 時間: 2022-6-9 16:22
用黎清清耳就最好!
作者: tskso 時間: 2022-6-10 12:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: K-Cup~ 時間: 2022-6-11 19:33
黑色我上次買784藍銀送了

作者: Pennylau 時間: 2022-6-13 13:37
價錢好平喔,單圈反而有興趣。請問人聲係厚底定偏尖?
作者: countryboy 時間: 2022-6-13 18:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 日月星神 時間: 2022-6-13 19:10
來問一下乜嘢叫做仿生?
唔太明白
作者: cngaiyin 時間: 2022-6-13 19:44
仿生
基本就是使用機械技術造作模仿生物特性既技術
作者: Pennylau 時間: 2022-6-13 21:14
正喔,咁可以一戰
via HKEPC Reader for Android
作者: K-Cup~ 時間: 2022-6-14 10:35
如果純銀線就尖D,我用粗銅線鐘意個Bass感彈D~
作者: Pennylau 時間: 2022-6-15 14:27
想問下各位同cca 隻cra+對比點睇? 諗住今晚8點買一對連埋藍牙套裝。
作者: Pennylau 時間: 2022-6-15 21:42
最後買左呢隻再買埋藍牙,加埋大約250人仔,價錢都ok
via HKEPC Reader for Android
作者: tskso 時間: 2022-6-15 22:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: iam886 時間: 2022-6-16 00:00
618 都冇平野買, 大陸經濟唔掂, 唔減價玩速銷
作者: NOPSS 時間: 2022-6-17 16:03
請善用 PM 功能。 BY NOPSS
作者: Pennylau 時間: 2022-6-22 15:37
收到貨啦,連埋原廠az-09 pro, 擺落盒好fit. 試左插vsonic 耳機係插唔入.
講返呢set野,聲底清秀,分析力唔錯. 女聲冇標高,聽落好舒服. 我其實有好多tws耳機,但做運動都係帶唔穩,呢套啱心水!
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: tskso 時間: 2022-6-22 22:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Pennylau 時間: 2022-6-23 11:43
好輕巧,唔重,柔軟,最緊要係好fit耳仔輪廓。
作者: Pennylau 時間: 2022-7-12 10:24
BTW,尋晚試左將耳膠換成Acoustune AET08,都幾有驚喜。
聲實左,厚底左,集中左,本身隻10週年表現已經唔差,依家仲進一步!
作者: K-Cup~ 時間: 2022-7-13 11:21
我就係因為佢,放棄左李世文!
作者: Pennylau 時間: 2022-7-13 11:44
價錢差好多倍喔。不過黑魂版靚仔好多。
作者: K-Cup~ 時間: 2022-7-13 12:23
唔係喔!李世文$2xx,十週年都係$16x(人仔)

作者: Pennylau 時間: 2022-7-13 13:59
我以爲6xx人仔,睇錯左。
咁你一於買曬佢啦,有限錢~
作者: 摩囉星 時間: 2022-7-13 18:05
其實佢個12mm圈係咪即係zes嗰個12mm圈呢?
作者: cngaiyin 時間: 2022-7-13 18:08
吓 10周禁貴架咩
我尋晚先買炸 原價128 限時(4小時)112
送例牌野 , 希望呢次個包係銀色啦
作者: tskso 時間: 2022-7-13 19:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2022-7-13 21:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: K-Cup~ 時間: 2022-7-13 23:09
我剛出時買
作者: K-Cup~ 時間: 2022-7-13 23:10
聽完demo唔太岩feel

作者: tskso 時間: 2022-7-13 23:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: K-Cup~ 時間: 2022-7-14 21:56
人聲較出,樂器聲有點偏離!Bass單薄D,但始終未試真,因為我得粗銅同金銀銅混試。
不過十週年我用
2多左驚喜!作者: tskso 時間: 2022-7-14 22:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bb3214 時間: 2022-7-15 14:29
用咩線好 想平平地4.4mm
作者: kityu 時間: 2022-7-17 14:39
回覆 63# bb3214
我一直用緊super2 絛原裝線3.5
4.4 我估甩箱線都夾
作者: bb3214 時間: 2022-7-18 22:43
多謝ching
作者: 符碌 時間: 2022-8-28 16:26
ZES好過十週年?
作者: cngaiyin 時間: 2022-8-28 18:19
回覆 66# 符碌
我剛好2隻都有
基本上2隻聲音係極相似 (KZ相似係傳統XD )
如果講分別既話就係個低頻延伸
十仔係 Boo~~~Boo~~~Boo~
ZES係 Boo~ Boo~ Boo~
高頻方面 , ZES比十仔順滑D 但係暗小小(好小)
都係果句啦 個人喜好
十仔用來聽live個氣分同投入感會多少少囉
作者: K-Cup~ 時間: 2022-8-28 21:35
聽耐左,我反而鐘意十仔多DD!不過我仲keep住帶埋ZES!!
作者: countryboy 時間: 2022-8-28 21:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 符碌 時間: 2022-8-29 11:03
Salnotes Zero瘦佬有?
作者: countryboy 時間: 2022-8-29 13:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


