作者: hkpmck 時間: 2022-5-12 10:40 標題: 耳牛盒一問
最近入手ATH-AWAS 想買個盒嚟唔用嘅時候入住佢
見好似香港無乜地方有賣咁 大嗰幾間耳機鋪又唔見有
作者: tskso 時間: 2022-5-12 11:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133 時間: 2022-5-12 13:30
深水埗特賣城偶爾會有耳牛盒賣,而且平過淘,我買過幾個。
作者: tskso 時間: 2022-5-12 13:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shikkoku 時間: 2022-5-12 15:10

淘仔貨,有内襯
作者: tskso 時間: 2022-5-12 16:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shikkoku 時間: 2022-5-12 17:12
回覆 6# tskso
我呢個應該都係貼牌貨,品牌叫“丰帆”前身好似係做開Sennheiser副廠配件嘅“海捷”。
作者: philipsrev 時間: 2022-5-12 17:45
黃金地庫睇下,賣配件啲舖會有。
作者: tskso 時間: 2022-5-12 17:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkpmck 時間: 2022-5-13 09:28
硬係覺得啲布面盒好似唔係好實淨咁
跟機送就算喇 自己買嘅想搵啲硬淨啲嘅盒
睇緊啲waterproof hard case
見到drxp有賣 要138美 有啲貴呀
作者: shikkoku 時間: 2022-5-13 10:13
豉油貴過雞
作者: hkpmck 時間: 2022-5-13 10:17
又未貴過嘅 係覺得overprice啫

見佢啲comment都話貴

作者: 摩囉星 時間: 2022-5-13 11:20
其實冇謂花呢D錢,直接放番入原裝包裝盒度係最好的。
出面賣果D耳牛盒完全封閉,而且入面的防撞厚綿特别容易吸濕,會常用常開還可以,如果長時間不用,就最好唔好放呢D盒。
作者: hkpmck 時間: 2022-5-13 13:41
我唔係長時間唔用 即係我每日聽完會放好咁啫
宜家我每日聽完會放返入原裝盒 但係每次打開個原裝盒都好麻煩

所以先想搵個方便啲嘅盒囉
作者: 摩囉星 時間: 2022-5-13 13:56
我通常會拆晒原裝盒入面D固定耳機 packing,再放包乾燥劑入裡面,咁就好容易成隻耳牛放入去,又易拎出來玩,好用
作者: hkpmck 時間: 2022-5-13 15:32
回覆 15# 摩囉星
唉 AWAS個盒係好似宜家啲手機盒咁上下重疊合埋
次次都要'鄧'佢出黎 睇佢應該都好氣密嘅 但成日拎出拎入就好唔方便

作者: tskso 時間: 2022-5-13 15:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkpmck 時間: 2022-5-13 15:57
回覆 17# tskso
有電子防潮箱 但已爆
作者: tskso 時間: 2022-5-13 16:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkpmck 時間: 2022-5-13 17:41
回覆 19# tskso
個防潮箱唔係擺耳牛嫁
作者: tskso 時間: 2022-5-13 19:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

