Board logo

標題: 耳牛盒一問 [打印本頁]

作者: hkpmck    時間: 2022-5-12 10:40     標題: 耳牛盒一問

最近入手ATH-AWAS 想買個盒嚟唔用嘅時候入住佢
見好似香港無乜地方有賣咁 大嗰幾間耳機鋪又唔見有
作者: tskso    時間: 2022-5-12 11:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133    時間: 2022-5-12 13:30

深水埗特賣城偶爾會有耳牛盒賣,而且平過淘,我買過幾個。不過就真係可遇不可求……
作者: tskso    時間: 2022-5-12 13:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shikkoku    時間: 2022-5-12 15:10


淘仔貨,有内襯
作者: tskso    時間: 2022-5-12 16:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shikkoku    時間: 2022-5-12 17:12

回覆 6# tskso


    我呢個應該都係貼牌貨,品牌叫“丰帆”前身好似係做開Sennheiser副廠配件嘅“海捷”。
作者: philipsrev    時間: 2022-5-12 17:45

黃金地庫睇下,賣配件啲舖會有。
作者: tskso    時間: 2022-5-12 17:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkpmck    時間: 2022-5-13 09:28

硬係覺得啲布面盒好似唔係好實淨咁
跟機送就算喇 自己買嘅想搵啲硬淨啲嘅盒
睇緊啲waterproof hard case
見到drxp有賣 要138美 有啲貴呀
作者: shikkoku    時間: 2022-5-13 10:13

豉油貴過雞
作者: hkpmck    時間: 2022-5-13 10:17

又未貴過嘅 係覺得overprice啫
見佢啲comment都話貴
作者: 摩囉星    時間: 2022-5-13 11:20

其實冇謂花呢D錢,直接放番入原裝包裝盒度係最好的。

出面賣果D耳牛盒完全封閉,而且入面的防撞厚綿特别容易吸濕,會常用常開還可以,如果長時間不用,就最好唔好放呢D盒。
作者: hkpmck    時間: 2022-5-13 13:41

我唔係長時間唔用 即係我每日聽完會放好咁啫
宜家我每日聽完會放返入原裝盒 但係每次打開個原裝盒都好麻煩
所以先想搵個方便啲嘅盒囉
作者: 摩囉星    時間: 2022-5-13 13:56

我唔係長時間唔用 即係我每日聽完會放好咁啫
宜家我每日聽完會放返入原裝盒 但係每次打開個原裝盒都 ...
hkpmck 發表於 2022-5-13 13:41

我通常會拆晒原裝盒入面D固定耳機 packing,再放包乾燥劑入裡面,咁就好容易成隻耳牛放入去,又易拎出來玩,好用
作者: hkpmck    時間: 2022-5-13 15:32

回覆 15# 摩囉星


   唉 AWAS個盒係好似宜家啲手機盒咁上下重疊合埋
   次次都要'鄧'佢出黎 睇佢應該都好氣密嘅 但成日拎出拎入就好唔方便
作者: tskso    時間: 2022-5-13 15:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkpmck    時間: 2022-5-13 15:57

回覆 17# tskso


    有電子防潮箱 但已爆
作者: tskso    時間: 2022-5-13 16:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkpmck    時間: 2022-5-13 17:41

回覆 19# tskso


    個防潮箱唔係擺耳牛嫁
作者: tskso    時間: 2022-5-13 19:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2