Board logo

標題: 消費券買耳機 [打印本頁]

作者: leungleung1234    時間: 2022-4-10 21:36     標題: 消費券買耳機

唔知各位師兄收到消費券後會唔會係當中劃一筆錢出來買耳機

呢次有d想考慮未試過既牌子,暫時有以下2隻有少少興趣

1. T Force Audio 李淵耳機
2. TIN HIFI T3 Plus

唔知大家又點睇呢
作者: 係咁先啦    時間: 2022-4-10 22:44

師兄真係敢於試新玩具   我未有消費券經已入左新耳機 所以消費券打算用嚟入升級缐 Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(909E5).jpg
俾尼幾對   

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(909E5).jpg (2022-4-10 22:33, 141.86 KB) / 下載次數 69
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2314842&k=f22151a5b7cb7ea386ddb45c83688917&t=1782145094&sid=q5qyJoGDNh


作者: jpwinson    時間: 2022-4-10 23:19

唔知各位師兄收到消費券後會唔會係當中劃一筆錢出來買耳機

呢次有d想考慮未試過既牌子,暫時有以下2隻 ...
leungleung1234 發表於 2022-4-10 21:36

師兄,我對於T Force Audio 李淵耳機都有興趣,不過都係要聽過先知,都想知道佢同輸迴嘅對比

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: leungleung1234    時間: 2022-4-10 23:29

師兄,我對於T Force Audio 李淵耳機都有興趣,不過都係要聽過先知,都想知道佢同輸迴嘅對比

via HKEPC  ...
jpwinson 發表於 2022-4-10 23:19

大約幾個月之前後巷有demo個時我聽過下,有印象佢人聲唔錯,但如果講聲場就一定輸迴贏。

後來李淵出左隻黑魂版(應該只係顏色上同原版既分別),但當時剛好出super 2,所以最後無入到手。
作者: jpwinson    時間: 2022-4-10 23:35

大約幾個月之前後巷有demo個時我聽過下,有印象佢人聲唔錯,但如果講聲場就一定輸迴贏。

後來李淵出左隻 ...
leungleung1234 發表於 2022-4-10 23:29

原來係咁,有機會真係要試吓先知

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: leungleung1234    時間: 2022-4-10 23:43

原來係咁,有機會真係要試吓先知

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
jpwinson 發表於 2022-4-10 23:35


但事隔咁耐,我估隻demo 9成9都收起左
作者: kityu    時間: 2022-4-11 01:32

會唔會UM MEST2 CM 開心d
作者: saltyfatboy    時間: 2022-4-11 11:19

師兄真係敢於試新玩具   我未有消費券經已入左新耳機 所以消費券打算用嚟入升級缐
俾尼幾對    ...
係咁先啦 發表於 2022-4-10 22:44


BAX 真係幾吸引, 我都心大心細中, 係擔心戴得唔係太穩

如果線一定要試夾下瘦佬新深啡色個條新線, 落BAX 好正
成個空間感闊左, 高頻個層次好, 仲要只係試3.5
作者: saltyfatboy    時間: 2022-4-11 11:21

大約幾個月之前後巷有demo個時我聽過下,有印象佢人聲唔錯,但如果講聲場就一定輸迴贏。

後來李淵出左隻 ...
leungleung1234 發表於 2022-4-10 23:29


同意呢, 李淵個人聲有種甜度咁, 聽啲小品野舊歌好啱feel

不過我都係分析力向就無入手
作者: saldtch    時間: 2022-4-11 12:48

本帖最後由 saldtch 於 2022-4-11 12:52 編輯

回覆 1# leungleung1234


    上星期Fiio FH3 有特價600頭, 搵到好價我覺得會好過上面兩隻
我有Tin T4比較過分析力會好過T3 Plus, FH3 整體又好過T4 DD
李淵可搵吓review 對比吓tripowin 對olina
作者: leungleung1234    時間: 2022-4-11 13:04

會唔會UM MEST2 CM 開心d
kityu 發表於 2022-4-11 01:32

呢隻太貴,唔捨得買
作者: leungleung1234    時間: 2022-4-11 13:05

BAX 真係幾吸引, 我都心大心細中, 係擔心戴得唔係太穩

如果線一定要試夾下瘦佬新深啡色 ...
saltyfatboy 發表於 2022-4-11 11:19

Bax 夾深啡我都有試過,真係好正
作者: leungleung1234    時間: 2022-4-11 13:06

回覆  leungleung1234


    上星期Fiio FH3 有特價600頭, 搵到好價我覺得會好過上面兩隻
我有Tin T4比較 ...
saldtch 發表於 2022-4-11 12:48

好,咁等我又留意下fh3先
作者: jpwinson    時間: 2022-4-11 14:19

BAX 真係幾吸引, 我都心大心細中, 係擔心戴得唔係太穩

如果線一定要試夾下瘦佬新深啡色 ...
saltyfatboy 發表於 2022-4-11 11:19

師兄可以放心,我帶咗對Bax幾星期都無問題,就算做運動,不過真係要試啱耳膠先得,煲到依家個聲已經好順,依家再玩線可以試多啲唔同嘅感覺,好正

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: saltyfatboy    時間: 2022-4-11 16:01

Bax 夾深啡我都有試過,真係好正
leungleung1234 發表於 2022-4-11 13:05


呢個配搭勁毒啊真係
作者: saltyfatboy    時間: 2022-4-11 16:04

師兄可以放心,我帶咗對Bax幾星期都無問題,就算做運動,不過真係要試啱耳膠先得,煲到依家個聲已經好順 ...
jpwinson 發表於 2022-4-11 14:19


我可能耳窩淺啲, 唔算好貼, 試下用細膠會好啲

聲BAX 係幾平衡, 唔會話好刺激
作者: billgatesion    時間: 2022-4-11 16:14

本帖最後由 billgatesion 於 2022-4-11 16:16 編輯
大約幾個月之前後巷有demo個時我聽過下,有印象佢人聲唔錯,但如果講聲場就一定輸迴贏。

後來李淵出左隻 ...
leungleung1234 發表於 2022-4-10 23:29


係WOR, 唔講真係唔知 李淵出左隻黑魂版, 我上網搵過 原來條跟機線唔同原版果隻,  原版果隻我有, 果排單圈熱喪買, 依家用黎聽下人聲小品 "老土"慢歌..我一直都無換過條原線~
但黑魂版 好似係限定版唔知仲有沒呢~?
作者: leungleung1234    時間: 2022-4-11 17:56

係WOR, 唔講真係唔知 李淵出左隻黑魂版, 我上網搵過 原來條跟機線唔同原版果隻,  原版果隻我有, 果排單圈 ...
billgatesion 發表於 2022-4-11 16:14

的確唔知重訂唔訂到,但計外觀黑魂版靚好多,下次等我出開去後巷問下有無計訂到先
作者: ShunNutta    時間: 2022-4-11 21:02

已有3對入耳&1對耳牛正室, 所以有線唔再買~
啱啱買咗對藍牙
作者: leungleung1234    時間: 2022-4-11 21:15

已有3對入耳&1對耳牛正室, 所以有線唔再買~
啱啱買咗對藍牙
ShunNutta 發表於 2022-4-11 21:02


買左邊對藍牙?
作者: ShunNutta    時間: 2022-4-11 21:30

買左邊對藍牙?
leungleung1234 發表於 2022-4-11 21:15


soundcore liberty 3 pro
作者: 係咁先啦    時間: 2022-4-11 22:46

其實如果我用消費券買完升級線之後,仲有餘下嘅 可能都會買埋新嗰款 漫步者平板藍牙耳機
作者: lch201271    時間: 2022-4-11 23:11

meze  有新野https://www.facebook.com/SOUNDWA ... 84/3243500202537975
作者: leungleung1234    時間: 2022-4-12 08:34

其實如果我用消費券買完升級線之後,仲有餘下嘅 可能都會買埋新嗰款 漫步者平板藍牙耳機 ...
係咁先啦 發表於 2022-4-11 22:46

係wor,差d唔記得左佢,下次出開去要睇下demo到左未先得
作者: leungleung1234    時間: 2022-4-12 08:34

meze  有新野
lch201271 發表於 2022-4-11 23:11

個樣幾特別,得閒再留意下先
作者: 係咁先啦    時間: 2022-4-12 10:38     標題: RE: 消費券買耳機

meze  有新野
lch201271 發表於 2022-4-11 23:11


有得試嘅 就有興趣
作者: jpwinson    時間: 2022-4-12 10:41

本帖最後由 jpwinson 於 2022-4-12 10:45 編輯
個樣幾特別,得閒再留意下先
leungleung1234 發表於 2022-4-12 08:34

唔好意思以下講錯咗,以為係大耳牛

上個星期我已經試咗,呢對應該用藍牙去聽會比較出色啲,用線(原裝)反而出嘅聲比較普通,不過我有平板入耳S12所以覺得唔夠驚喜

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: leungleung1234    時間: 2022-4-12 11:50

後巷whatsapp覆左我可能可以同我訂到隻李淵黑魂版,心思思忍唔住就衝左隻。
作者: jpwinson    時間: 2022-4-12 13:02

後巷whatsapp覆左我可能可以同我訂到隻李淵黑魂版,心思思忍唔住就衝左隻。 ...
leungleung1234 發表於 2022-4-12 11:50

師兄,呢排忍唔住嘅嘢都好多,真係要小心,我都有少少想再入貨

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 係咁先啦    時間: 2022-4-12 14:31

師兄,呢排忍唔住嘅嘢都好多,真係要小心,我都有少少想再入貨  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3. ...
jpwinson 發表於 2022-4-12 13:02



    哈哈師兄,我每憑月尾都會好忍得住 而家月頭就係難忍啲㗎啦
作者: leungleung1234    時間: 2022-4-12 14:43

師兄,呢排忍唔住嘅嘢都好多,真係要小心,我都有少少想再入貨  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3. ...
jpwinson 發表於 2022-4-12 13:02

有錢就身痕,好難攪
作者: billgatesion    時間: 2022-4-12 16:28

後巷whatsapp覆左我可能可以同我訂到隻李淵黑魂版,心思思忍唔住就衝左隻。 ...
leungleung1234 發表於 2022-4-12 11:50



    等你開箱包膠
發覺TFORCE AUDIO 係無官網....搵唔到有咩正式渠道既官方介紹...之前又話有三部曲好似無左影?
作者: jpwinson    時間: 2022-4-12 17:01

有錢就身痕,好難攪
leungleung1234 發表於 2022-4-12 14:43

依家真係好痕,線又未到,耳機又無新嘢(因為要買嘅都買咗),隻ZES對我依家又唔夠喉,想點

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: leungleung1234    時間: 2022-4-12 17:59

等你開箱包膠
發覺TFORCE AUDIO 係無官網....搵唔到有咩正式渠道既官方介紹...之前又話有三部曲 ...
billgatesion 發表於 2022-4-12 16:28



    佢的確無官網,同埋三部曲又好似無左影咁。但我入手主要係想多隻耳機夾下線,唔覺唔覺買下買下越來越多線,身痕係麻煩d。
作者: leungleung1234    時間: 2022-4-12 18:00

依家真係好痕,線又未到,耳機又無新嘢(因為要買嘅都買咗),隻ZES對我依家又唔夠喉,想點  

via HK ...
jpwinson 發表於 2022-4-12 17:01


我明,我真係明,唔係又點會有呢個post出現呢
作者: 天大笑話    時間: 2022-4-12 20:12

買隱藏線啦
作者: leungleung1234    時間: 2022-4-12 20:32

買隱藏線啦
天大笑話 發表於 2022-4-12 20:12


To buy, or not to buy, that is the question:
作者: 天大笑話    時間: 2022-4-12 20:43

回覆 37# leungleung1234


    To try or not to try, you are going to buy
作者: jpwinson    時間: 2022-4-12 20:50

我明,我真係明,唔係又點會有呢個post出現呢
leungleung1234 發表於 2022-4-12 18:00

幾日假期就到,唔通就只可以做運動就過幾日,唔得,點都要搵啲嘢玩下嘅,等我過幾日又去睇吓有冇嘢玩先,好痕呀

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 係咁先啦    時間: 2022-4-13 14:21

To buy, or not to buy, that is the question:
leungleung1234 發表於 2022-4-12 20:32



    To buy or not to buy , I must going to try
作者: jpwinson    時間: 2022-4-13 16:41

To buy or not to buy, better to check with your in-house customs declaration
作者: leungleung1234    時間: 2022-4-14 20:01

等你開箱包膠
發覺TFORCE AUDIO 係無官網....搵唔到有咩正式渠道既官方介紹...之前又話有三部曲 ...
billgatesion 發表於 2022-4-12 16:28


原來TForce Audio有官方fb,你有興趣可以去望望

TForce Audio 官方FB
作者: billgatesion    時間: 2022-4-14 21:11

原來TForce Audio有官方fb,你有興趣可以去望望
leungleung1234 發表於 2022-4-14 20:01



    咁都比你搵到 ~ 招牌都要轉埋 唔怪之咁難搵~
作者: leungleung1234    時間: 2022-4-14 21:22

咁都比你搵到 ~ 招牌都要轉埋 唔怪之咁難搵~
billgatesion 發表於 2022-4-14 21:11



    我係無聊睇原版開箱youtube片,片裡面話包裝裡面有張感謝卡上面有fb網址,於是我自己係facebook search "tforceaudio",點知一search 就search到
作者: fannam    時間: 2022-4-16 22:49

呢一個星期,買到過左火位,雖然二手貨,但要食一排樹皮先。
1) RS6
2) Mest mkii
3) audio nio
作者: leungleung1234    時間: 2022-4-17 09:20

呢一個星期,買到過左火位,雖然二手貨,但要食一排樹皮先。
1) RS6
2) Mest mkii
3) audio nio ...
fannam 發表於 2022-4-16 22:49

買得心頭好,食一排樹皮又有乜所謂呢
作者: trfsonic    時間: 2022-4-17 19:40

買咗M50x
作者: leungleung1234    時間: 2022-4-17 20:59

本帖最後由 leungleung1234 於 2022-4-17 21:11 編輯
買咗M50x
trfsonic 發表於 2022-4-17 19:40



    耳牛的話我原本有打算試下盲入Koss kph40,點知買1隻唔eligible free shipping,所以最後放棄左
作者: trfsonic    時間: 2022-4-17 21:47

耳牛的話我原本有打算試下盲入Koss kph40,點知買1隻唔eligible free shipping,所以最後放棄左 ...
leungleung1234 發表於 2022-4-17 20:59



    如果消費券可以係drop用就好了,sen記調音比ATH更合心,但ATH都好啱聽
作者: leungleung1234    時間: 2022-4-17 22:01

本帖最後由 leungleung1234 於 2022-4-17 22:06 編輯
如果消費券可以係drop用就好了,sen記調音比ATH更合心,但ATH都好啱聽 ...
trfsonic 發表於 2022-4-17 21:47


    咁drop上面S記隻HD6XX又的確好抵買,賣左咁多年都keep住有人買,身邊有d朋友都有入手。

之於ATH既耳牛我就真係未親耳聽過,只係以前試聽過佢d IEM,但調音不是我杯茶,所以都無入到手。
作者: trfsonic    時間: 2022-4-17 23:28

咁drop上面S記隻HD6XX又的確好抵買,賣左咁多年都keep住有人買,身邊有d朋友都有入手。

之於ATH既 ...
leungleung1234 發表於 2022-4-17 22:01


我都係盲狙,無得試聽,做功課綜合其他人聽感都適合自己,先入手
除咗人聲無咁出之外好滿意
作者: pangtman    時間: 2022-4-18 00:00

any ching收左buds pro玩?

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2