Board logo

標題: 做個特價仔 Austrian Audio Hi-X55 [打印本頁]

作者: cngaiyin    時間: 2021-11-29 21:18     標題: 做個特價仔 Austrian Audio Hi-X55

因為我記得有人開過箱就不放相了
手機拍照的質素XD 配件就一條線

剛出時2699,然後2599,直到65 15終於到來
他終於特價了XD 1880 我立馬就九衝了
再聽多一陣再講
作者: wcyaa    時間: 2021-11-29 21:52

睇好多(科林)都係讚的多,但轉唔到平衡,點都好似差小小。
作者: cngaiyin    時間: 2021-11-29 22:10

回覆 2# wcyaa


    聲底似平衡 音樂分離度很高 很立體
但是我覺得不是很適合大部份人用
音樂有很高的提升,每種樂器都清清楚楚
但是感覺就好像 4K的音樂在包圍著你,有個1080P的人在唱歌一樣,非常直白
用來處理音頻,聽音樂有夠正,但對於一些喜歡女毒,喜歡奶耳仔的同學就...
作者: tskso    時間: 2021-11-29 22:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wcyaa    時間: 2021-11-29 22:36

回覆  wcyaa


    聲底似平衡 音樂分離度很高 很立體
但是我覺得不是很適合大部份人用
音樂有很高的提升, ...
cngaiyin 發表於 2021-11-29 22:10


唔知Hi-X50會不會好一點,好多評論都係話50比較適合聽歌,低頻調較多一點。
作者: tskso    時間: 2021-11-29 22:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cngaiyin    時間: 2021-11-29 22:47

本帖最後由 cngaiyin 於 2021-11-29 22:50 編輯

灣仔旗艦店有得試(行樓梯上3樓orz) 銅鑼彎分店我只見到15
有50 55 15 唔知點解無65

比錢果陣有一個好詭異的氣氛
店員:你用呢張單,買X15可以平100蚊,不過就快到期
作者: tskso    時間: 2021-11-29 22:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leungleung1234    時間: 2021-11-29 23:07

隻Austrian Audio Hi-X55我係通x試過,而家呢個價超抵買啊
作者: tskso    時間: 2021-11-29 23:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billgatesion    時間: 2021-11-30 00:22

哇呢口價幾抵WOR~ 記得之前試係比65 聲場弱DD , 其他真係木耳試唔出~
50 真係未試過, 但唔知係唔係MADE IN AUSTRIA 呢~
作者: tskso    時間: 2021-11-30 00:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wcyaa    時間: 2021-11-30 00:38

哇呢口價幾抵WOR~ 記得之前試係比65 聲場弱DD , 其他真係木耳試唔出~
50 真係未試過, 但唔知係唔係MADE IN  ...
billgatesion 發表於 2021-11-30 00:22



    50 在 WhatHiFi 評價攞五星, 見好多師兄都話係MiA, 係就抵玩
作者: wcyaa    時間: 2021-11-30 00:42

似唔似 AKG k550
作者: cngaiyin    時間: 2021-11-30 01:27

回覆 13# wcyaa

25BT(未出)同15係MiC 其他50 55 65都係MiA
作者: tskso    時間: 2021-11-30 14:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-11-30 14:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-11-30 20:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Dino    時間: 2021-12-1 10:39

有耳機盒送又幾趣緻喎, 減一舊優惠, 呢張相出現嘅時候剛好完結
tskso 發表於 30/11/2021 20:01


減一舊優惠仲有冇?
作者: tskso    時間: 2021-12-1 12:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eddiepsp    時間: 2021-12-1 18:38

我用左X50兩個月左右!性價比高,之前睇左youtube介紹,有人喜歡X50多過X55,加上made in Austrian, 所以盲衝左,聲音確實還原本聲!差不多沒有味精!咁寄價錢,無投訴!唯一跟機條線實在太長啦
作者: giggs1212    時間: 2021-12-2 21:08

岩岩今日買左隻 x55 , 宜家出隻 x60
https://austrian.audio/headphones/hi-x60/
作者: tskso    時間: 2021-12-2 21:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: biglongsmall    時間: 2021-12-2 22:07

X50定X55請問邊隻低音會勁D?
有無師兄試過
作者: tskso    時間: 2021-12-2 22:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: biglongsmall    時間: 2021-12-2 23:09

回覆 25# tskso

真係好吸引x55個價,未買過大耳牛
唔知同Sony Z7m2係咪完全唔同取向?
作者: tskso    時間: 2021-12-2 23:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: biglongsmall    時間: 2021-12-2 23:30

回覆 27# tskso


會呀,正尖沙咀有得試
不過就想懶得行直接通利online買????????
作者: wcyaa    時間: 2021-12-2 23:32

Austrian Audio Hi-X55/50 聲音取向近似以前AKG, 低音迷就真係唔係你杯茶, 佢的低音是走分析力方向而不是量, 所以音樂整體會比較平衡, 不會偏向某頻段,其實用佢作為音響的聲音參考是幾好,你會知其他耳機或器材的調音方向。
作者: tskso    時間: 2021-12-2 23:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-12-2 23:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Dino    時間: 2021-12-3 11:46

原來就有Austrian Audio Hi-X60,諗住買X55,依家又要等等

https://austrian.audio/headphones/hi-x60/
作者: cngaiyin    時間: 2021-12-3 14:50

然後又有X70同X75 又要再等等

單看參數價錢,60只是65的封閉版,但是還是要聽過才知道就是了
作者: tskso    時間: 2021-12-3 14:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: giggs1212    時間: 2021-12-3 20:06

一路玩住隻 X55 等佢出旗艦
作者: tskso    時間: 2021-12-3 20:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: biglongsmall    時間: 2021-12-3 22:49

回覆 36# tskso

50同55都試晒,完全唔岩我????????
作者: giggs1212    時間: 2021-12-3 22:54

入咗手就專心玩佢, 真係會有旗艦嘅話, 都會係旗艦價, 到時或者覺得好彩買得早, 當然, 堅決支持x55試咗先, ...
tskso 發表於 2021-12-3 20:26


我唔係成日換耳機既人 , 我入手 Hi-X55 之前一路都係用 K501

隻 x55 應該都會用好耐
作者: tskso    時間: 2021-12-3 23:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-12-3 23:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lklhaydn    時間: 2021-12-4 00:02

Hi-X55 一早已經買左,但一直覺得唔啱聽,可惜
作者: tskso    時間: 2021-12-4 00:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lklhaydn    時間: 2021-12-4 00:36

果陣冇試先買嗎?
tskso 發表於 2021-12-4 00:07



    一心諗住冇死錯就衝左
作者: tskso    時間: 2021-12-4 00:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: biglongsmall    時間: 2021-12-4 00:57

想搵高分析力低音又夠深潛既有邊隻好呢
作者: lklhaydn    時間: 2021-12-4 02:22

放咗佢, 或者等到識欣賞, 當年701 由唔識變識
tskso 發表於 2021-12-4 00:54



    唔放啦,其實俾啱歌佢都有D係聽得下,不過對得黎講唔算多囉
作者: cngaiyin    時間: 2021-12-4 12:10

Austrian Audio 都係monitor野(自稱)
mon聲真係唔係個個鐘意
如果用來聽一D中文流行曲,我手頭上既 VX super1&Jr(入耳) SW-HP10s(牛)
聽起來都比他順耳,人聲比他靠前,低頻比他豐富

如果聽大大壇野,叮叮查查 管弦樂那些 , 用他就對了,不會亂成一團
例如 久石讓那些合奏 The Greatest Showman和迪士尼 那些成隊兵係後面,又幾十人合唱那些
作者: tskso    時間: 2021-12-4 18:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lklhaydn    時間: 2021-12-4 18:25

本帖最後由 lklhaydn 於 2021-12-4 18:26 編輯
唔放啦,其實俾啱歌佢都有D係聽得下,不過對得黎講唔算多囉
lklhaydn 發表於 2021-12-4 02:22




作者: lklhaydn    時間: 2021-12-4 18:27

Austrian Audio 都係monitor野(自稱)
mon聲真係唔係個個鐘意
如果用來聽一D中文流行曲,我手頭上既 VX super ...
cngaiyin 發表於 2021-12-4 12:10



    認同師兄個觀點,聽開流行用佢真係唔啱聽
作者: tskso    時間: 2021-12-4 21:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Dino    時間: 2021-12-7 15:35

想問下邊到買到原裝1.2m線?
作者: giggs1212    時間: 2021-12-7 18:50

想問下邊到買到原裝1.2m線?
Dino 發表於 2021-12-7 15:35


https://www.thomann.de/intl/hk/austrian_audio_hxc1m2_cable.htm
作者: Dino    時間: 2021-12-7 20:27

giggs1212 發表於 7/12/2021 18:50


運費貴過條線幾倍香港邊到有得買?
作者: WYLHKG    時間: 2021-12-26 22:04

想問問,條線是2.5mm 去 3.5mm?因為我未用過2.5mm的。
可否介紹一下淘條線下來。
作者: WYLHKG    時間: 2021-12-30 14:28

回覆 52# Dino

問了代理, $300等三個月!
作者: tskso    時間: 2021-12-30 15:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: WYLHKG    時間: 2021-12-30 16:13

回覆 57# tskso


50是跟1.2M線??
作者: Dino    時間: 2021-12-30 21:59

想問問,條線是2.5mm 去 3.5mm?因為我未用過2.5mm的。
可否介紹一下淘條線下來。 ...
WYLHKG 發表於 26/12/2021 22:04


代理食水真係深
作者: tskso    時間: 2021-12-31 01:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: WYLHKG    時間: 2021-12-31 10:33

回覆 59# Dino

對, 14元歐羅, 香港多一部價錢. 都是想緊定不定.還是集運回港
作者: tskso    時間: 2022-1-1 03:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joecn    時間: 2022-1-1 22:55

mon 聲, 一對Sony just ear (monitor) 已夠用, 不用買headphone
作者: leungleung1234    時間: 2022-1-2 13:34

mon 聲, 一對Sony just ear (monitor) 已夠用, 不用買headphone
joecn 發表於 2022-1-1 22:55



   單計mon聲,師兄覺得Sony Just Ear 好d 定 Sony MDR-CD900ST好d
作者: joecn    時間: 2022-1-2 17:29

Sony just ear (monitor)的特點是易推, 出力細的, 也有一定的水準, 能反映音源的特色, 特別合於隨身聽上使用, 小的也用CAS也可以, 小的用Mit vero 50ex 家用耳擴, 也能使用, 而CD900ST比較難推, 不大合隨身聽上用, 至於兩者, 誰較好, 真的是要AB比較, 但CD900ST會較耐用...
作者: cngaiyin    時間: 2022-1-2 19:59

JE monitor做一對都以經買到 4對HiX55 加4對CD900ST(特價既話)
作者: joecn    時間: 2022-1-2 21:35

本帖最後由 joecn 於 2022-1-2 22:50 編輯

Just ear (monitor), 小的用了2年多, 原來的耳機線是OFC, 小的為她選了, 冷凍單晶銅, 耳機插也是用單晶銅, 除了少許人聲甜了點點, 聲音沒大改變, 那份自然感仍在, 但通透感大增, 聲音清晰了不少, 小的是指耳機線的影響, monitor一用合金線, 金, 銀, 銆, 鈀等做的耳機線, 會讓monitor失去自然感, 只能用銅線, 最後小的選冷凍單晶銅做的耳機線和耳機插

ear phone小的平常用3對, sony just ear (monitor), in ear promisssion x (改為cm), sony z1r, 3對的聲音很不同, JE 賣自然聲, in ear promission x 像是聽演奏會, z1r較像, 舞台下聽演唱會, 分析力JE 和 promission x差不多, z1r 的分析力遜色少少, 大約有JE 和 prmission x的90%, 隨身聽, 小的用Sony WMZ1 firmware已改用Sony 索6萬改成, 聲底已改為索6萬的聲底, 加強了分析和清晰感, z1r則用Fiio M15, 因WMZ1推不起z1r.

家中heapdphone也有3對, 其中一對是Grado HP1000是80年代的monitor headphone, 已改做可換線, 真的是一對有水準的monitor headphone, just ear不是對手, HP1000是小的10年前, 印象中用HKD$8000買回來的2手, PS1000和HP1000的那約10cm的連接線(作為可換線), 是用冷凍單晶銀...

除了其中一對是monitor headphone, 賣自然聲的, 另外兩對是Grado PS1000 和Sony Z1R headphone. Sony Z1R的聲音不夠HP1000自然, 3對的分析力, 最好的是PS1000, 低音震撼感, 亦最大, 人聲又比較熱情, 人大了, 比較喜歡Z1R和HP1000, PS1000更為間中聽聽...

小的在家多用電腦聽音樂, 這不是CAS專用電腦, 11代i9 11xxxk, 64GB ram, Gigabyte Z590 TB4 mother board, Quadro P2000, Corsair 750W platinum, sound card是lynx AES16e, DAC是很舊的sonic frontier SFD2 MK2, 只支援16 44.1, 但大部歌也只是16 44.1, 若播DSD, 便要用USB DAC, headphone amp是mit vero 50ex, 電腦用的speaker有兩對, 聽音樂用Foxtex BK40, 用mit vero 50ex推動, 因50ex 是3W輸出的headphone amp, 可推動小型speaker, 一般用, 則是一對B&O A1 2代, 用了一個bluetooth music transmitter, 連接, B&O A1 有很大的缺點, 電腦關機後, 1對的speaker, 便要每次開機重新連接, 用了bluetooth music transmitter作連接介面, 便可以電腦關機後, 一直連線, 小沒有感到影, 音同步有問題, 作為電腦一般speaker, 一對B&O A1 2代, 是不錯的選擇, 重低音也有力, 但聽yourube mv, BK40的分析力, 音樂感, 比B&O A1好, B&O A1是全能型, 看電影的重低音有少許, 聽音樂的分析力也有少許, 空間感也有少許, BK40只可用來聽音樂...
作者: tskso    時間: 2022-1-2 23:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joecn    時間: 2022-1-3 00:33

JE monitor做一對都以經買到 4對HiX55 加4對CD900ST(特價既話)
cngaiyin 發表於 2022-1-2 19:59


Grado HP-1000 (HP2), 真的是一對很有水準的monitor headphone, 很自然的聲音, 有一定的空間感, 分析力, 定位能力, 但現在只有2手, 現在的市面的$10K下的monitor headphone很難是其對手, Sony just ear (monitor), 不是其對手, 當然just ear (monitor)也有著HP-1000的走向, 只是不同檔次, 但若買just ear (monitor), 真的是不用買現時市面的數千元的 monitor headphone, 又可以用於隨身聽....
作者: mt4money    時間: 2022-1-7 08:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-1-8 14:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mt4money    時間: 2022-1-16 17:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-1-16 17:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cngaiyin    時間: 2022-1-16 18:40

回覆 73# tskso


    居然是用SBC...
作者: tskso    時間: 2022-1-16 18:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mt4money    時間: 2022-1-16 20:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-1-16 21:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-1-16 23:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-1-20 23:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: WYLHKG    時間: 2022-1-21 14:29

回覆 79# tskso

知不知道那間門市有得試
作者: tskso    時間: 2022-1-21 15:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-1-21 17:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-1-21 23:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: WYLHKG    時間: 2022-1-23 20:34

回覆 82# tskso

可以分享一下聽後感
作者: tskso    時間: 2022-1-23 21:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: WYLHKG    時間: 2022-1-24 20:43

回覆 85# tskso

師兄在那所店買?
作者: tskso    時間: 2022-1-24 21:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: WYLHKG    時間: 2022-1-25 18:10

回覆 87# tskso

那麼在尖咀照的照片?
作者: tskso    時間: 2022-1-25 18:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: WYLHKG    時間: 2022-1-28 09:21

回覆 89# tskso

我未見到有??所以還未入手。
作者: tskso    時間: 2022-1-28 16:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-1-28 18:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Dino    時間: 2022-1-29 14:32

Hi 65X, 片都有埋, 係咪出咗, 我唔睇片果噃
tskso 發表於 28/1/2022 18:28


65X出左好耐下,最新好似係X60
作者: tskso    時間: 2022-1-29 14:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2022-1-30 19:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: WYLHKG    時間: 2022-1-30 20:32

回覆 95# tskso
師兄是那地方?
作者: tskso    時間: 2022-1-30 22:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: WYLHKG    時間: 2022-2-1 17:43

回覆 97# tskso
總於,入手了。
總體有點膠,相比之下,50和55比較實淨。
初步聽感和15聲低一樣,相比50和55差很遠,25聽起來是比較合聽,低音的量多過50加55。
音場細很多,樂器定位無那麼準。
但美妙是SBC可以去到這聲音是傳奇。大家追求科技。但是基本都未做好。
SBC配串流高清一流。無原來科技都是在你錢包找東西。
作者: cngaiyin    時間: 2022-2-1 18:51

本帖最後由 cngaiyin 於 2022-2-1 21:26 編輯

回覆 98# WYLHKG


    始終 25定位係聽歌用,音場同定位無禁重要
SBC 本身以經可以16/48 聽歌係夠, 再上24 32只係聽多左D野
鍾唔鍾意好見人見志,就好似膽機到依家都一堆人鐘意一樣

(修改過)
作者: tskso    時間: 2022-2-1 19:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2