Board logo

標題: 係咪小尾巴要有內置咪先可以直接通話 ? [打印本頁]

作者: netmen    時間: 2021-11-28 13:11     標題: 係咪小尾巴要有內置咪先可以直接通話 ?

最後都係買左W2 , 聲音滿意 , 但係有個問題  , 點樣接電話 ?
我用3.5時就咁接通對住部機底講就得 , 但係W2有來電時係會停歌無聲 , 接通都係無聲 , 要開手機外置喇叭先講到..... , 呢個唔會係設計問題咁白痴下話
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(c6385).jpg


via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(c6385).jpg (2021-11-28 13:07, 148.38 KB) / 下載次數 42
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2295296&k=df265dd35dd38df20b47f24945ff2036&t=1782140604&sid=1t41gRYncO


作者: smallfaihk1111    時間: 2021-11-28 14:36

唔睇review先買?

via HKEPC Reader for Android
作者: netmen    時間: 2021-11-28 15:10

唔睇review先買?

via HKEPC Reader for Android
smallfaihk1111 發表於 2021-11-28 14:36

唔覺有提這問題 , 主要都係講拒把聲點..... , 定係我睇漏左某D報告

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: 摩囉星    時間: 2021-11-28 16:57

W2冇內置收音咪,咁前提係要你條線有咪先通到話
作者: netmen    時間: 2021-11-28 18:11

W2冇內置收音咪,咁前提係要你條線有咪先通到話
摩囉星 發表於 2021-11-28 16:57

4.4 頭平衡線 , 仲要有咪.....唔係話下 , 有出過咩 ?  

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: netmen    時間: 2021-11-28 18:15

用緊W2 的唔覺呢個係問題咩 ? 雖則依家都好小講電話 , 但人地一打來就要除W2 再講電話 , 真係.....

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: tskso    時間: 2021-11-28 18:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 摩囉星    時間: 2021-11-28 18:44

4.4 頭平衡線 , 仲要有咪.....唔係話下 , 有出過咩 ?   

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2. ...
netmen 發表於 2021-11-28 18:11

W2有3.5喎,要通話唯有取捨,冇法接受,唯有放走
作者: 摩囉星    時間: 2021-11-28 19:11

不過,我其實都想知邊條老鼠尾有內置收音咪既呢?
作者: netmen    時間: 2021-11-28 20:07

不過,我其實都想知邊條老鼠尾有內置收音咪既呢?
摩囉星 發表於 2021-11-28 19:11

言下之意 , 即係同類尾都唔可以來電直接通話 ? 真的話 , 咁比起食電 , 呢個絕對係致命傷 , 但無理由無廠注意到這問題的吧 ?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: tskso    時間: 2021-11-28 20:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: smallfaihk1111    時間: 2021-11-28 20:51

btr5幫到樓主

via HKEPC Reader for Android
作者: netmen    時間: 2021-11-28 21:09

未能同意「致命傷」呢個說法, 極致HiFi 產品, 冇必要有如此設計, 如有此要求者, 大品牌藍芽耳機已幫到你,  ...
tskso 發表於 2021-11-28 20:28

講呢D    講下點解決好過啦 , 你都識講咁大間廠唔會做D衰野出來整衰自已個名 , 我就一定唔認同會有設計師咁on居 , 明顯底級錯誤 , 一定係軟件或設定上的問題 , 我發左信比官方 , 應該明天有回信 , 不過唔得都無壞 , 拒接去手提出4.4 當USB Dac , 方便性在同價真係都無咩對手

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: tskso    時間: 2021-11-28 21:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sheeeek    時間: 2021-11-28 21:22

新手請教一下
便攜解碼耳擴無通話功能唔係正常咩
唔係有先唔好咩 多咗干擾

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: tskso    時間: 2021-11-28 21:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: netmen    時間: 2021-11-28 21:55

新手請教一下
便攜解碼耳擴無通話功能唔係正常咩
唔係有先唔好咩 多咗干擾

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS( ...
sheeeek 發表於 2021-11-28 21:22

首先 , 我唔係想拒有內置咩通話功能 , 我只係想有來電時W2接的耳機出聲 , 我聽到對方講野 , 而我對住部手機底部的收音咪講野 , 對方又聽到我講 , 可以大家正常對話咁者 , 題目係疑問句 , 想找到一種解釋咁 , 功能專一當然係最好 , 小樣零件小樣野壞或引發其它問題 , 我係奇怪 , 插手機3.5 聽歌 , 用正常耳機無咪線 , 有電話打入係正常做到上面講的 , 但插左W2 , 接電話會聽唔到有聲出 , 但對方聽到我講野.... , 咁顯然 , 可能係USB獨佔問題 , 但入去設定度關左又係咁..... , 直覺告訴我係撞機問題 , 但最終都要等廠答

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: tskso    時間: 2021-11-28 21:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: netmen    時間: 2021-11-28 22:03

唔緊要, 各取所需, 既然你同廠玩認真, 記得係呢度同隔離影音區 報告一下, 先謝過
唔介意的話, fwd ...
tskso 發表於 2021-11-28 21:15

唔好講呢D啦 , 衰鬼  
你試過咁多野 , 到底其他小尾巴係咪都係咁呀 ? 好想知 ,
收到廠的回信我會出報告的 , 我都唔想有人因為這點問題就放棄一件好產品


via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: tskso    時間: 2021-11-28 22:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: netmen    時間: 2021-11-28 22:18

問一下, 介唔介意分享用咩手機model 出此問題?
tskso 發表於 2021-11-28 21:58

Asus zenfone 6  ← 雖然出到8了 , 但我放棄唔到拒 , 因為最近放左部黑磚後用拒頂陣先發現 , 拒個HI-RES 認證真係堅 , 3.5mm 的效果出奇的好 , 係推力硬傷 , 但開8成音量都夠壓聽得入耳 , 於是 , 目標就轉向小尾巴了 , 不過講真 , W2的3.5 同部zenfone 6 比 , 10分滿分的話 都只係7分同8.5分比 , 效果有但唔明顯 , 只有4.4係真有升級感 , 而且好奇怪 , 同一音量 , 隻W2 同黑磚居然係做到同一個聲壓 , 聽感好似拒開左黑膠模式咁 ( 用過sony機會知我講乜唔多解釋 )  , 當然 , 話好過黑磚又未得 , 但你話好接近我唔反對

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: tskso    時間: 2021-11-28 22:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: netmen    時間: 2021-11-28 22:39

多謝分享聽感, 3.5 是否一樣不能講電話呢?
tskso 發表於 2021-11-28 22:24

試過 , 一樣 , 但我手上無有耳咪的線 , 試唔到係咪條線有咪就得 , 不過我問題不在收音上 , 對方聽到我講野 , 但我聽唔到對方講野 , 有來電識停歌 , 收線識播返歌 , 我理解其實有轉過去W2的 , 但唔知係電話設計定權限問題 , W2出唔到聲咁解 , 可能真係對此機的特異 Bug

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: tskso    時間: 2021-11-28 22:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-11-28 23:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mindhunter    時間: 2021-11-30 11:03

大部份發燒hifi dac 既小尾巴都係唔支援通話
只有小部份 chip 有

W2 的確好正,雖然個人覺得口味上淡左少少,純hifi
作者: mt4money    時間: 2021-11-30 12:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2021-11-30 14:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mindhunter    時間: 2021-11-30 16:41

回覆 28# tskso


    Alc5686 可以
作者: Mindhunter    時間: 2021-11-30 16:48

CS46L41亦得
作者: netmen    時間: 2021-12-2 17:22

d 字有點亂, 想 confirm 下個意思.

係咪即係 zf 6 個3.5勁過 W2 ? 等我又搵 d chifi cheap cheap headph ...
mt4money 發表於 2021-11-30 12:54

咁又未贏到 , Zenfone6 係推力不足以推好D好多單元耳塞 , 要開到8成以上先夠聲壓 , W2 贏個馬鼻咁囉

如果有易推靚聲的耳塞 夾Zenfone6 出街聽 , 我敢保證 , 完全無需要買條尾用  

LG 就未試過 , 但評價正面 , 一試無妨

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: netmen    時間: 2021-12-5 22:19

今日手機唔記得充電 , 充滿電重開之後 , 駁W2 聽歌有人打入時居然耳機聽到響聲 , 就咁聽到對方講野了 , 總算係我認為正常的使用功能 , 睇來新硬件 , 個別手機可能要做一次重啟先會正常 ( 萬年唔重啟手機的人.....)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2