Board logo

標題: [開箱] Moondrop Kato [打印本頁]

作者: teamhardcore    時間: 2021-10-4 16:14     標題: Moondrop Kato

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(1BE21).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(54D83).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(616FE).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(A9B81).jpg
先上圖先

一開聲以經比aria 細緻好多,甜好多

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(A9B81).jpg (2021-10-4 16:10, 116.67 KB) / 下載次數 107
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2285859&k=e4d1112a55026c76500b619e8e3e1495&t=1782305276&sid=3sP8H56V88



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(54D83).jpg (2021-10-4 16:10, 102.71 KB) / 下載次數 97
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2285860&k=6fd9eb5990582e4afcbb8025e72722cb&t=1782305276&sid=3sP8H56V88



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(616FE).jpg (2021-10-4 16:10, 145.66 KB) / 下載次數 102
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2285861&k=f83a10b293a4236f19783cafd15f95d7&t=1782305276&sid=3sP8H56V88



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(1BE21).jpg (2021-10-4 16:10, 109.35 KB) / 下載次數 166
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2285862&k=11cd7916f102374f5328b73c23c5f3f1&t=1782305276&sid=3sP8H56V88


作者: billgatesion    時間: 2021-10-4 16:29

回覆 1# teamhardcore


    CHING 好快手呀...你今次盲入咁勇 !? 個耳膠好似同平時果D有D 唔同..一條條線裡面~
呢隻好似話有番多D低頻相比上一代KXXS ~
作者: teamhardcore    時間: 2021-10-4 16:42

回覆  teamhardcore


    CHING 好快手呀...你今次盲入咁勇 !? 個耳膠好似同平時果D有D 唔同..一條條線裡 ...
billgatesion 發表於 2021-10-4 16:29

盲入多條線嘛

粒新耳膠仲習慣緊,開頭戴覺得軟,屋企入邊習慣咗就OK,下次返工帶返去試吓就知出街效果點樣

我未聽過kxxs ,不過呢隻低頻唔會小過aria,a35 wm1z音效聽唔錯,算易推

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: saldtch    時間: 2021-10-4 17:28

正呀, 條K 線咩樣?
作者: countryboy    時間: 2021-10-4 17:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: teamhardcore    時間: 2021-10-4 18:48

正呀, 條K 線咩樣?
saldtch 發表於 2021-10-4 17:28

未有,客服話分開發貨,不過原裝果條都幾粗下,嚇得下人

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: deep.rich    時間: 2021-10-4 19:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billgatesion    時間: 2021-10-4 19:14

正呀, 條K 線咩樣?
saldtch 發表於 2021-10-4 17:28


預售下單贈8芯鍍銀高純銅編織線(可自選插頭3.5/2.5/4.4)
ed8efb5ffa9eac8b.jpg

圖片附件: ed8efb5ffa9eac8b.jpg (2021-10-4 19:13, 83.32 KB) / 下載次數 98
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2285915&k=ae9602386cce004e733004beb9e1d74a&t=1782305276&sid=3sP8H56V88


作者: teamhardcore    時間: 2021-10-5 09:43

單邊幾多克重?
deep.rich 發表於 2021-10-4 19:12

13.6

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: saldtch    時間: 2021-10-10 08:58     標題: RE: Moondrop Kato

回覆 9# teamhardcore


    師兄對KATO 玩成點???
作者: teamhardcore    時間: 2021-10-10 10:56

回覆  teamhardcore


    師兄對KATO 玩成點???
saldtch 發表於 2021-10-10 08:58

聽左一個禮拜,粒dlc動圈調音同jvc fd01差唔多,可能新款改良,啲聲密度比fd01高好多,冇咁虛,室內聽的確幾唔錯,解釋力夠,人聲還原算準確,同aria比髙音有華麗感,一耳就覺得呢隻進階啲

出街的話底音真係唔夠,粒新耳膠質感/效果類似AZLA Xelastec 不過冇黏性,隔音一般,行街等車都ok,搭地鐵真係唔得,成個底比車箱噪音抵消咗咁,但用耳棉的話會食咗啲高音

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: saldtch    時間: 2021-10-10 19:50

回覆 11# teamhardcore


    姐係去到咩級數左右呢? Aria 好似budget 左DD 用來compare.

睇左D review 攪到我都想買, 而家好似仲有得送K 線
作者: teamhardcore    時間: 2021-10-10 20:24

本帖最後由 teamhardcore 於 2021-10-10 21:06 編輯
回覆  teamhardcore


    姐係去到咩級數左右呢? Aria 好似budget 左DD 用來compare.

睇左D review 攪 ...
saldtch 發表於 2021-10-10 19:50

不論風格同解釋力都係類似jvc fd01咁上下,動圈扮動鐡,還原力高過ex800st,但個bass量真係唔係人人啱聽,如果fd01覺得ok既應該問題不大,如果主攻女聲(雞仔聲)一定合適

唔記得有位師兄話唔鍾意金屬聲,如果你有同感的話可以直接pass,因為kato比rai solo更加金屬聲

宜家呢個價再送多條線,都物有所值嘅

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: teamhardcore    時間: 2021-10-11 02:34

https://youtu.be/C_67ArVUSLU
見外國有review都用fd01去比,我覺得都合理,真係差唔多野,只係fd01個聲虛啲

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: saldtch    時間: 2021-10-11 11:47

回覆 13# teamhardcore


    唔夠師兄耳機多呀 你講呢幾對都無聽過。

呢對野居然會金屬聲? 睇完review聽完你講似乎Kato 都係唔太fit 我, 我呢期聽Variations, Topguy, NA2+ 同NM2+ 多, 想搵對強力sub bass 單圈, 不過問人話叫我上mest Mk2

Kato 都係試聽吓先, 好似Hana 2021 仲fit 我preference.
作者: teamhardcore    時間: 2021-10-11 12:17

回覆  teamhardcore


    唔夠師兄耳機多呀 你講呢幾對都無聽過。

呢對野居然會金屬聲? 睇完review ...
saldtch 發表於 2021-10-11 11:47

呢對係絕對冇強力sub bass

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: billgatesion    時間: 2021-10-11 12:59

回覆  teamhardcore


    唔夠師兄耳機多呀 你講呢幾對都無聽過。

呢對野居然會金屬聲? 睇完review ...
saldtch 發表於 2021-10-11 11:47


呢隻+幾K 有得CM ~ "骨傳導" D 聲會唔會特別敏感  用唔同模~~ 但冇機會玩太貴玩唔起
作者: hk133    時間: 2021-10-11 15:14

耳機叫做KATO,封面看板娘就 cosplay 加藤惠,水月雨真係識玩。
作者: rewq38    時間: 2021-10-11 16:31

條升級線都幾粗(同硬)

如果包裝盒少一兩個,成本落多少少去其他地方,我會更加欣賞
作者: teamhardcore    時間: 2021-10-11 16:46

條升級線都幾粗(同硬)

如果包裝盒少一兩個,成本落多少少去其他地方,我會更加欣賞 ...
rewq38 發表於 2021-10-11 16:31

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(2BEE6).jpg
未得閒拆,靠你出圖了

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(2BEE6).jpg (2021-10-11 16:45, 146.31 KB) / 下載次數 58
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2287113&k=fd7ddb118d420903fffd6ddde369416f&t=1782305276&sid=3sP8H56V88


作者: saltyfatboy    時間: 2021-10-11 16:51

回覆 20# teamhardcore

呢盒就係條K 線嗎?

聽師兄形容會唔會似李淵咁? 但個金屬聲仲勁過Rai Solo 又有啲恐怖
同意FD01, 當年試覺得個高頻定唔到位, 一段前一段後
作者: teamhardcore    時間: 2021-10-11 16:58

本帖最後由 teamhardcore 於 2021-10-11 17:02 編輯
回覆  teamhardcore

呢盒就係條K 線嗎?

聽師兄形容會唔會似李淵咁? 但個金屬聲仲勁過Rai Solo 又有啲恐 ...
saltyfatboy 發表於 2021-10-11 16:51

呢盒係k線呀

佢同rai solo一樣都係同一物料外殼

Kato 我會形容佢deep bass又未至於鐵皮聲,室內聽真係OK

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: billgatesion    時間: 2021-10-11 17:16

未得閒拆,靠你出圖了  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
teamhardcore 發表於 2021-10-11 16:46



侯賽因 : 想偷我雞, 開黎見我
作者: saltyfatboy    時間: 2021-10-11 21:33

呢盒係k線呀

佢同rai solo一樣都係同一物料外殼  

Kato 我會形容佢deep bass又未至於鐵皮聲,室內 ...
teamhardcore 發表於 2021-10-11 16:58


送既都連埋個靚盒又有誠意喎

都係不銹鋼呢, 水月雨個調音成熟好多啦, Aria 咁都少左好多拮耳感
希望下次去瘦佬到有demo

同埋個殼新耳膠好似幾得意
作者: rewq38    時間: 2021-10-12 14:42

收咗貨聽咗一晚(個幾鐘頭),冇換過銅管

特製耳膠似spinfit,個腔體唔可以完全靠耳仔hold著,一部分靠耳膠食著

原線冇試過(冇開過),直接上4.4K線。8絞加硬線,粗上加硬,配戴感唔係幾好,最衰係耳掛開得太長,個掛係耳仔會頂起左(所以都導致耳機戴得唔好)

聲音冇咩好講,個個人感受唔同。我對比過KXXS,KATO嘅進步有好幾樣:
1.聲音密度高咗,中低頻厚番少少,低頻有好實質的改變
2.分析力高咗但不太明顯,需要好靜的環境去對比先發現到(應該是失真度極低的體現?)
3.聲場比KXXS更加寬廣
4.比KXXS易推好多,搵條老鼠尾已經推得好
作者: 摩囉星    時間: 2021-10-12 15:25

個人黎講,如果耳機係戴唔穩/難戴/戴得唔舒服已經係死罪,可以直接冇視。
作者: billgatesion    時間: 2021-10-27 16:29

十月頭DUNU 都出左隻單圈少人提D ,FALCON PRO,  但又係有得換NOZZLE, 有冇CHING 最近試開野有聽過有冇咩COMMENT !?
作者: wcyaa    時間: 2021-11-5 11:56

呢盒係k線呀

佢同rai solo一樣都係同一物料外殼  

Kato 我會形容佢deep bass又未至於鐵皮聲,室內 ...
teamhardcore 發表於 2021-10-11 16:58



    已擁有Rai Solo, Kato值得買嗎?兩隻的聲音取向有何不同?謝謝
作者: teamhardcore    時間: 2021-11-11 17:25

已擁有Rai Solo, Kato值得買嗎?兩隻的聲音取向有何不同?謝謝
wcyaa 發表於 2021-11-5 11:56

努力煲機中

不過佢個deep bass真係唔太啱我口味,聽男聲真係幾怪

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: hk133    時間: 2021-11-11 18:16

我對啞光鋼有排都未發貨
作者: saldtch    時間: 2021-11-11 21:16

回覆 29# teamhardcore

唔通真係同Variations似? Variations個中低頻都係比較差,似乎係水月雨風格。。。
作者: teamhardcore    時間: 2021-11-11 21:40

回覆  teamhardcore

唔通真係同Variations似? Variations個中低頻都係比較差,似乎係水月雨風格。。。 ...
saldtch 發表於 2021-11-11 21:16

今日用大碼耳膠好少少,聽日試吓耳綿先

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: saldtch    時間: 2021-11-12 08:05

回覆 32# teamhardcore


    我都係喎,我用大咗半號正常好多,細半號會好慢聲,好似放屁





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2