作者: 233488767 時間: 2021-9-29 10:22 標題: 【開箱】樣靚聲甜鍍鈦振膜,kbear極光!
本帖最後由 233488767 於 2021-9-29 17:02 編輯
開箱!999人仔…
kbear極光,鍍鈦振膜唔係講笑,甜潤與聲場兼具,結像清晰可辨,高頻無刺,低頻有力但泛音較少,不及i3pro濃厚,聲場開闊,中頻密度大,甜潤絲滑過絲襪奶茶,聽人聲一絕!
值得一提係條官升線,超值!
CHING們覺得圖片拍得點????
………
更新一下,根據各位ching要求,向廠家提議後,已拿到優惠,淘寶客服提 “香港HKEPC論壇”,可拿999-60包送順豐
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2285079&k=aa039bd2e79b7384e28ab10c06bb334f&t=1782195531&sid=3NrX40MWCC

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2285083&k=62cc2c68c623f32141db18b3f8a9e7dd&t=1782195531&sid=3NrX40MWCC

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2285084&k=c0248e8123abbdce26f0593a5f326167&t=1782195531&sid=3NrX40MWCC

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2285086&k=7aa78a0d751473aaa53879045ea0b1e2&t=1782195531&sid=3NrX40MWCC

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2285087&k=dd241ad3dc7b5be181669059077fff5f&t=1782195531&sid=3NrX40MWCC

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2285088&k=c5bd5f8e8aa877e8ec6738b51773219e&t=1782195531&sid=3NrX40MWCC

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2285089&k=11c368ce9c48adb35ecbefa2918c1a9f&t=1782195531&sid=3NrX40MWCC

作者: 118205 時間: 2021-9-29 10:40
靚

對耳機有冇super 1 咁重
作者: 233488767 時間: 2021-9-29 10:49
我覺得唔算重,但有D大粒
作者: 118205 時間: 2021-9-29 10:51
謝謝回覆
作者: saldtch 時間: 2021-9-29 10:56
回覆 1# 233488767
相靚呀, 有無同Topguy比過?
作者: seikomatic 時間: 2021-9-29 10:59
水.......
作者: 233488767 時間: 2021-9-29 11:02
sorry,未聽過
作者: 118205 時間: 2021-9-29 11:10
原來廣告嚟

作者: saldtch 時間: 2021-9-29 11:41
回覆 8# 118205
係wor, 原來係official 相來
作者: 118205 時間: 2021-9-29 11:46
係喎
作者: 楚天涯666 時間: 2021-9-29 12:05
靚!
作者: countryboy 時間: 2021-9-29 12:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 233488767 時間: 2021-9-29 12:15
無啊,真係自己拍,官網D相太醜鬼,我係專業攝影師
作者: 233488767 時間: 2021-9-29 12:17
向黃大仙發誓,無收一毫紙
作者: 233488767 時間: 2021-9-29 12:26
其實唔算官方代言人,我習慣到處發評測,各大廠家時不時都會寄嘢過來試聽,無收錢,好聽就吹下,惡聲就算了
作者: saldtch 時間: 2021-9-29 12:46
回覆 15# 233488767
Woodeasy?
呢對野review 少得可憐, 有無同近期出既單圈比吓?
作者: 摩囉星 時間: 2021-9-29 13:14
原來對耳機防水的?
作者: seikomatic 時間: 2021-9-29 13:59
bless you 黃大仙
作者: miracle23 時間: 2021-9-29 14:06
既然同官方咁熟,拎個hkepc優惠價是常識吧
作者: billgatesion 時間: 2021-9-29 14:44
本帖最後由 billgatesion 於 2021-9-29 14:50 編輯
特登整濕對耳機影靚相..都幾大犧牲WOR, 雖然唔洗錢買啫...
BTW 呢隻試聽過係唔錯的~
作者: 天大笑話 時間: 2021-9-29 15:39
本帖最後由 天大笑話 於 2021-9-29 15:41 編輯
綠壇見完呢啲圖你就咁搬過嚟
睇真啲,乜原來都係師兄你
咁啲圖真係幾靚
作者: shinewallace 時間: 2021-9-29 16:11
用咗個零禮拜,
整體感覺一致於中上水平, 好順耳, 音場闊, 但似乎太直白, 相對冇調音喜好賣點(而小弟係OK冇特色直白形, 但都好似聽落差少少野咁)
低音少咗DD, 但最近聽有少少SUB-BASS都幾過癮
早買早享受, 遲買老地方好似又會令你要出手
自問影唔到CHING咁靚嘅相, 都係搭下咀好了
作者: 233488767 時間: 2021-9-29 16:40
我問問,申請下
作者: 233488767 時間: 2021-9-29 16:45
我手上有隻 new hana,acoustune hs1300ss,我覺得極光在人聲方面超出兩者
作者: 233488767 時間: 2021-9-29 16:59
已拿到優惠,淘寶客服提 香港HKEPC論壇,可拿999-60送順豐
作者: 233488767 時間: 2021-9-29 17:09
係啊,低頻泛音少,但整體都好舒服,偏向監聽,但人聲又有D凸出
作者: shinewallace 時間: 2021-9-29 17:26
本帖最後由 shinewallace 於 2021-9-29 17:28 編輯
人聲好滑下, 好滋潤耳朵
配拖肥線成件事好梳乎
作者: cocteau 時間: 2021-9-29 19:53
鍍鈦振膜其實唔係d咩新鮮高貴野,KSC75 賣左十幾廿年,44mm size都係百零蚊一對。
作者: billgatesion 時間: 2021-9-29 19:59
回覆 28# cocteau
但呢隻 KSC75 好唔好聽?? BTW, MADE IN USA !
作者: philipsrev 時間: 2021-9-30 00:00
好聽,抵玩。
作者: cocteau 時間: 2021-9-30 00:07
回覆 29# billgatesion
曾經買過兩打返黎派比朋友、亦係我使用頻率最高既耳筒,多數係vr用。
作者: 233488767 時間: 2021-9-30 00:40
我又整副試下
作者: billgatesion 時間: 2021-9-30 00:44
回覆 31# cocteau
回覆 30# philipsrev
THX 報料~ 去美馬入番對先

作者: cocteau 時間: 2021-10-1 00:10
回覆 33# billgatesion
買開就順手入埋kph30i,貴幾十,聲底基本一樣,30i bass量足,但ksc75清同闊,睇個人口味。
作者: billgatesion 時間: 2021-10-1 00:38
回覆 34# cocteau
好玩具FEEL 幾過癮~
但呢隻 Koss KSC75 戴法 應該啱我多D , kph30i 應該會夾到眼鏡架位會頭痛~
作者: cocteau 時間: 2021-10-1 19:27
回覆 35# billgatesion
75 個樣蠢d囉,不過可以換成下面呢款頭樑。30i 就只有原裝戴法,我都係四眼兼頭大,唔見夾。
https://www.amazon.com/Parts-Exp ... 33087470&sr=8-1
唔好睇佢個樣咁,好聲過k701。
作者: philipsrev 時間: 2021-10-1 19:29
係咪就咁拆咗原本對單元落嚟,對75拆走掛耳啪上去就ok?
作者: cocteau 時間: 2021-10-2 04:22
回覆 37# philipsrev
75 Yes,30i No。
順便提埋,美馬買開野就順便入d耳套,原裝套一年貨仔就爛,最多人讚係yaxi pads但我覺得唔值,品質價錢自己鍾意反正咁上下size都一定入到。
作者: bmxtat 時間: 2021-10-2 13:40
陶仔都有koss棉
作者: bmxtat 時間: 2021-10-2 13:54
睇漏咗添.原來佢有個士啤耳棉套裝
作者: cocteau 時間: 2021-10-2 17:33
回覆 40# bmxtat
陶仔其實有ksc75正貨,要識搵,但貴過美馬。
反而porta pro係平成半,可能因為個樣太"經典"難sell。
ps. 兩年前既事,而家唔清楚。
作者: bmxtat 時間: 2021-10-2 18:42
係wow. porta pro 陶仔平。
作者: bmxtat 時間: 2021-10-2 18:46
porta pro 係咪十幾年前成日廣bass好用勁嗰隻? 記得重有隻koss耳塞超重bass.? 當年好hit。
作者: cocteau 時間: 2021-10-2 21:04
本帖最後由 cocteau 於 2021-10-2 21:05 編輯
回覆 43# bmxtat
超重bass iem我都有d印象,好大粒下,差唔多廿年前,但老實講係垃圾聲。
porta pro就仲要早好多,1984。其實都係ksc75上下既聲底,不過暖聲好多,唔算係重bass。
講真最平衡係30i,只係我個人鍾意75。
作者: bmxtat 時間: 2021-10-9 00:27
ksc75 終於到手. 百零蚊貨仔可以咁好質素真係好好聽
作者: cocteau 時間: 2021-10-11 01:55
回覆 45# bmxtat
如果你有用開Parametric EQ,可以試下呢個setting,空間定位會立體好多。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2287006&k=33b28ff10281005204521c2c017a6b67&t=1782195531&sid=3NrX40MWCC



