Board logo

標題: [開箱] 有無師兄試左dx300max? [打印本頁]

作者: doubleshot    時間: 2021-8-16 12:32     標題: 有無師兄試左dx300max?

有無師兄試左dx300max?
作者: 天大笑話    時間: 2021-8-16 14:00

回覆 1# doubleshot

想知道邊度有得試
呢啲真係限量嘅嘢
想知會唔會兩年後嘅音響展仲有貨剩
作者: doubleshot    時間: 2021-8-16 16:21

本帖最後由 doubleshot 於 2021-8-16 16:32 編輯
回覆  doubleshot

想知道邊度有得試
呢啲真係限量嘅嘢
想知會唔會兩年後嘅音響展仲有貨剩:titter ...
天大笑話 發表於 2021-8-16 14:00


DX200MAX 年頭都仲有少少貨; DX300MAX 兩年後二手應該有既, 全新就無可能了;
作者: 天大笑話    時間: 2021-8-16 17:20

回覆 3# doubleshot


又嚟啲神秘嘅買極都有限量產品?
咁究竟邊度有得試300max
問有冇人試過都要有地方試先得架師兄~
作者: doubleshot    時間: 2021-8-16 17:27

回覆  doubleshot


又嚟啲神秘嘅買極都有限量產品?
咁究竟邊度有得試300max
問有冇人試 ...
天大笑話 發表於 2021-8-16 17:20


FB個度有師兄試完啦
作者: doubleshot    時間: 2021-8-16 17:27

FB個度有師兄試完啦
doubleshot 發表於 2021-8-16 17:27


4499個量有限
作者: 天大笑話    時間: 2021-8-16 17:30

回覆 5# doubleshot

我諗你係呢個版問
會問到邊個試過冰凌雙9038快過試到300max
作者: doubleshot    時間: 2021-8-16 17:40

回覆  doubleshot

我諗你係呢個版問
會問到邊個試過冰凌雙9038快過試到300max ...
天大笑話 發表於 2021-8-16 17:30



    唔識
作者: billgatesion    時間: 2021-8-16 17:52

回覆 7# 天大笑話


雙9038 "好過" 單AK4497 ? 有冇得咁比較....
作者: ip_csl    時間: 2021-8-16 19:32

本帖最後由 ip_csl 於 2021-8-16 19:37 編輯

Screenshot_20210816_193620.jpg 旺角信和和友誠有得試,我上星期六試完已經入手

圖片附件: Screenshot_20210816_193620.jpg (2021-8-16 19:37, 131.96 KB) / 下載次數 85
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2278160&k=bd1a37a0a0aa40fc5a45c30add16b759&t=1782193116&sid=2sWzqPn5Ir


作者: redprince    時間: 2021-8-16 19:34

回覆 10# ip_csl


    師兄知唔知道對比220max有咩提升
作者: ip_csl    時間: 2021-8-16 19:41

回覆  ip_csl


    師兄知唔知道對比220max有咩提升
redprince 發表於 2021-8-16 19:34


220 max 無試過,比不到意見.
作者: 天大笑話    時間: 2021-8-16 20:07

回覆 10# ip_csl

聽講啲電容 電阻乜都係停曬產嘅嘢嚟
形容下部機嘅個性可以嗎
麻煩師兄了
作者: saltyfatboy    時間: 2021-8-16 22:11

回覆 9# billgatesion

單計數值上應該係4497 好啲?

純假設同價錢下, 用9038Q2M 會易出到好聲啲吧, 有多啲成本去做放大個部分
都仲有好多變數, 好似近期幾部9038Q2M 機都可以好唔同聲呢.
作者: saltyfatboy    時間: 2021-8-16 22:12

旺角信和和友誠有得試,我上星期六試完已經入手
ip_csl 發表於 2021-8-16 19:32


師兄可以分享下本身用緊咩機呢? 都係用AK4499 DAC 嗎?
作者: ip_csl    時間: 2021-8-16 22:18

回覆  ip_csl

聽講啲電容 電阻乜都係停曬產嘅嘢嚟
形容下部機嘅個性可以嗎
麻煩師兄了 ...
天大笑話 發表於 2021-8-16 20:07


有點hi-fi味道
作者: ip_csl    時間: 2021-8-16 22:23

師兄可以分享下本身用緊咩機呢? 都係用AK4499 DAC 嗎?
saltyfatboy 發表於 2021-8-16 22:12



用 AK4499的sp2000 Vegas gold已放售,現手頭上有qpm, N8ssb, 鈦菊同p6pro.
作者: 天大笑話    時間: 2021-8-16 22:28

回覆 16# ip_csl

同sp2k或者佢自家dx300走向接近嗎
我諗都冇咁嘅人脈試到300max
作者: saltyfatboy    時間: 2021-8-16 22:39

回覆 17# ip_csl

師兄啲裝備果然一如頭像係個軍工廠

會覺得係似手上邊部既提升版咁
作者: saltyfatboy    時間: 2021-8-16 22:40

回覆  ip_csl

同sp2k或者佢自家dx300走向接近嗎
我諗都冇咁嘅人脈試到300max ...
天大笑話 發表於 2021-8-16 22:28


係啦.. 限量野唔係相熟店真係無乜機會試到
作者: 天大笑話    時間: 2021-8-16 22:51

回覆 20# saltyfatboy


  係相熟師兄
唔知ip兄有冇興趣同小弟做朋友
咁就可以試到300max,同埋好多貴機了
作者: ip_csl    時間: 2021-8-16 23:01

係啦.. 限量野唔係相熟店真係無乜機會試到
saltyfatboy 發表於 2021-8-16 22:40



  不用是熟客,你去信和地庫某店話想試dx300max便可.(因始終是限量版,不是每店都肯私人開部機比人試)
作者: ip_csl    時間: 2021-8-16 23:07

回覆  ip_csl

師兄啲裝備果然一如頭像係個軍工廠

會覺得係似手上邊部既提升版咁  ...
saltyfatboy 發表於 2021-8-16 22:39


個人不覺是手上邊部的提升版,例如鈦菊人聲更靚(3.5mm).但用大食耳機(例如Z1r).dx300max表現會好D.
作者: ip_csl    時間: 2021-8-16 23:11

回覆  ip_csl

同sp2k或者佢自家dx300走向接近嗎
我諗都冇咁嘅人脈試到300max ...
天大笑話 發表於 2021-8-16 22:28


Sp2k會細緻D,但個人覺得聲底始終偏軟,所以放售入了其他機.
作者: saltyfatboy    時間: 2021-8-16 23:22

個人不覺是手上邊部的提升版,例如鈦菊人聲更靚(3.5mm).但用大食耳機(例如Z1r).dx300max表現會好D. ...
ip_csl 發表於 2021-8-16 23:07


嗯嗯, 會更好發揮Z1R 個音場動態吧

希望有機會試到佢啦
作者: ip_csl    時間: 2021-8-16 23:29

嗯嗯, 會更好發揮Z1R 個音場動態吧  

希望有機會試到佢啦
saltyfatboy 發表於 2021-8-16 23:22


有時間行轉旺角試啦.
作者: doubleshot    時間: 2021-8-17 01:04

旺角信和和友誠有得試,我上星期六試完已經入手
ip_csl 發表於 2021-8-16 19:32



    仲有部QA390限量版





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2