Board logo

標題: [開箱] acmee mf02s 特別版 (2樓不定期更新) [打印本頁]

作者: 天大笑話    時間: 2021-6-22 14:11     標題: acmee mf02s 特別版 (2樓不定期更新)

本帖最後由 天大笑話 於 2021-6-24 09:34 編輯

本來諗住買紅hmk,奈何試機試到太多bug
見到erji啲qc差到出汁,直接cancel張單
咁啱見到acmee部新機,見佢前作口碑唔錯
所以就盲狙一發
啱啱到手
作者: 天大笑話    時間: 2021-6-22 14:28

本帖最後由 天大笑話 於 2021-7-20 02:04 編輯

真係揸乾咗粒9038q2m
IMG_20210626_222340_compress85.jpg IMG_20210626_222627_compress62.jpg IMG_20210626_222523_compress66.jpg
-------------------------------------------------------------------------
sd讀卡有少少問題

我用開紫珊果張128 fat32嚟
依家暫時抄咗啲流行,交響,HiFi碟落張32試緊
講真聲音一定收貨,配mt300加藍色單晶銅加單晶銀
聽star wars爽到
係啱啱讀卡有亂碼嚇咗一嚇
同埋更新固件差啲以為部機變左磚
------------------------------------------------------------------------------
聽感分享

mt300+spiral dot黃色size+單晶銅加單晶銀+mf02s
4.4窿

人聲中性偏暖,唔算太暖,唔係去到濛果啲地步
係有感情嘅
有分析力得嚟舒服,樂器件頭清楚
聽the greatest showman開頭,有聽貴player嘅高級感
低音有力,高頻唔太突出,但係有靚嘅高頻
當唔係大棚野,係啲少樂器嘅段落,明顯數到樂器
大棚野有少少亂,但係真係少少亂
整體嘢出得齊嘅

Never enough
開頭嘅鋼琴聲同人聲好優雅
同樣後面嘅提琴聲分得開嘅
中段有啲位會食咗個提琴聲
整體人聲會有啲偏薄
人聲結像有啲似係個個歌劇院嘅前排觀眾聽到嘅嘢

Justin Bieber - Justice

Ghost 中段結他掃弦聲加人聲分開得嚟又幾毒
而且有啲sound effect都聽得幾清楚
As I am嘅人聲好有聲菲爾人聲特色
Bieber同khalid嘅合唱part有coherence
但係你都可以分開佢兩個把聲

聽dsd file鋼琴聲非常優雅
左手右手完全聽得出分別彈緊咩
背景靜,黑
啲音幾實淨

蔡琴 - 被遺忘的時光
人聲中頻唔及n6ii a01嘅厚
整體中性偏暖係呢首歌度得出對呢部機最好嘅形容
發音開頭嘅少少氣聲見到個高頻有幾好
有但係唔吉
人聲有密度,結像唔大,而且中頻好舒服
人聲少少偏暖,但係樂器冇偏音,中性

你的眼神

開頭嘅saxphone聲音有啲空洞
但係同時間非常銷魂
配樂聲音分得開得嚟好保真

寫住呢度先
遲啲盡力對比一下其他師兄有提及嘅player
--------------------------------------------------------------------------------
呢部嘢真係有貴機味道
暫時試咗啲旗艦機(ak系)
輸聲場規模(輸個細圈)同埋某啲背景樂器嘅分離度
高音控制,人身染色上甚至比ak出色(小弟認為)
-------------------------------------------------------------------------------

圖片附件: IMG_20210626_222523_compress66.jpg (2021-6-26 22:28, 114.62 KB) / 下載次數 110
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2269908&k=535aa1e057a01cf2ca57293f30a22cea&t=1782201912&sid=28jJcjdAJb



圖片附件: IMG_20210626_222627_compress62.jpg (2021-6-26 22:28, 117.13 KB) / 下載次數 84
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2269909&k=b3a93c2aa53657e15e8422aee5d96c74&t=1782201912&sid=28jJcjdAJb



圖片附件: IMG_20210626_222340_compress85.jpg (2021-6-26 22:29, 134.63 KB) / 下載次數 97
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2269910&k=866d3be13de02cc3700aa6f63d69110d&t=1782201912&sid=28jJcjdAJb


作者: kk6166    時間: 2021-6-22 14:38

本來諗住買紅hmk,奈何試機試到太多bug
見到erji啲qc差到出汁,直接cancel張單
咁啱見到acmee部新機,見佢 ...
天大笑話 發表於 2021-6-22 14:11


等師兄寫聽感如果可以,寫下同你部紫珊4499既分別
作者: countryboy    時間: 2021-6-22 14:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天大笑話    時間: 2021-6-22 15:04

回覆 3# kk6166


要對比嘅話有啲唔公平
4499平衡要加埋個擴先係完全體
過多排會寫下佢同n6ii,4499加萬能插嘅對比
作者: kk6166    時間: 2021-6-22 15:05

回覆  kk6166


要對比嘅話有啲唔公平
4499平衡要加埋個擴先係完全體
過多排會寫下佢同n6ii,4499加萬能插 ...
天大笑話 發表於 2021-6-22 15:04


期待
作者: 天大笑話    時間: 2021-6-22 15:10

回覆 4# countryboy

咁應該係戰鬥機
真係有啲猛料,唔係講笑
作者: countryboy    時間: 2021-6-22 15:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kk6166    時間: 2021-6-22 15:27

回覆  countryboy

咁應該係戰鬥機
真係有啲猛料,唔係講笑
天大笑話 發表於 2021-6-22 15:10


師兄部野幾錢入架?
作者: 天大笑話    時間: 2021-6-22 15:31

回覆 9# kk6166

rmb1999
作者: kk6166    時間: 2021-6-22 15:36

回覆  kk6166

rmb1999
天大笑話 發表於 2021-6-22 15:31


我都想入反部玩下!
作者: 天大笑話    時間: 2021-6-22 15:49

回覆 8# countryboy

呢部好聽過紅hmk
起碼我聽一個album都未有bug
但係class a,有啲熱
作者: 天大笑話    時間: 2021-6-22 15:57

回覆 11# kk6166


    限量版得100部
手快有手慢無
係沖就快手
作者: kk6166    時間: 2021-6-22 15:58

回覆  kk6166


    限量版得100部
手快有手慢無
係沖就快手
天大笑話 發表於 2021-6-22 15:57

沖左
作者: 天大笑話    時間: 2021-6-22 16:01

回覆 14# kk6166


    會唔會有啲快
作者: kk6166    時間: 2021-6-22 16:03

回覆  kk6166


    會唔會有啲快
天大笑話 發表於 2021-6-22 16:01


本來618就身痕想買多部機玩下,最後簡唔到!你講得戰鬥機就信得過架啦!咪又試下咯!
作者: 天大笑話    時間: 2021-6-22 16:05

回覆 16# kk6166


同我一樣
作者: 天大笑話    時間: 2021-6-23 08:40

本帖最後由 天大笑話 於 2021-6-23 08:59 編輯

淨係支援兩層file
而且讀我張128有啲bug
研究緊點樣可以避過佢啲bug
作者: kk6166    時間: 2021-6-23 11:29

佢叫我張卡要:先备份一下歌曲,然后格式化一下内存卡用exfat格式,参数选默认
作者: 天大笑話    時間: 2021-6-23 11:35

回覆 19# kk6166


   我用開紫珊果張128 fat32嚟
依家暫時抄咗啲流行,交響,HiFi碟落張32試緊
講真聲音一定收貨,配mt300加藍色單晶銅加單晶銀
聽star wars爽到
係啱啱讀卡有亂碼嚇咗一嚇
同埋更新固件差啲以為部機變左磚
作者: kk6166    時間: 2021-6-23 11:37

回覆  kk6166


   我用開紫珊果張128 fat32嚟
依家暫時抄咗啲流行,交響,HiFi碟落張32試緊
講真聲音一 ...
天大笑話 發表於 2021-6-23 11:35


有聽過n3pro同m6pro嗎?如果有聽過,分別在於??
作者: calb    時間: 2021-6-23 20:24

回覆 3# kk6166

想問部n3pro 壞咗咩?thanks
作者: joshuabb    時間: 2021-6-23 21:19

等ching出個感想 之前係哩度問完 都仲未搵到啱心水既dap
作者: kk6166    時間: 2021-6-24 01:01

回覆  kk6166

想問部n3pro 壞咗咩?thanks
calb 發表於 2021-6-23 20:24

無壞呀!開心使用中、只不過身痕想買多部專聽4.4,部N3pro專聽3.5
作者: 天大笑話    時間: 2021-6-24 09:33

mt300+單晶銅加單晶銀+mf02s

人聲中性偏暖,唔算太暖,唔係去到濛果啲地步
係有感情嘅
有分析力得嚟舒服,樂器件頭清楚
聽the greatest showman開頭,有聽貴player嘅高級感
低音有力,高頻唔太突出,但係有靚嘅高頻
當唔係大棚野,係啲少樂器嘅段落,明顯數到樂器
大棚野有少少亂,但係真係少少亂
整體嘢出得齊嘅

Never enough
開頭嘅鋼琴聲同人聲好優雅
同樣後面嘅提琴聲分得開嘅
中段有啲位會食咗個提琴聲
整體人聲會有啲偏薄
人聲結像有啲似係個個歌劇院嘅前排觀眾聽到嘅嘢

Justin Bieber - Justice

Ghost 中段結他掃弦聲加人聲分開得嚟又幾毒
而且有啲sound effect都聽得幾清楚
As I am嘅人聲好有聲菲爾人聲特色
Bieber同khalid嘅合唱part有coherence
但係你都可以分開佢兩個把聲

聽dsd file鋼琴聲非常優雅
左手右手完全聽得出分別彈緊咩
背景靜,黑
啲音幾實淨

蔡琴 - 被遺忘的時光
人聲中頻唔及n6ii a01嘅厚
整體中性偏暖係呢首歌度得出對呢部機最好嘅形容
發音開頭嘅少少氣聲見到個高頻有幾好
有但係唔吉
人聲有密度,結像唔大,而且中頻好舒服
人聲少少偏暖,但係樂器冇偏音,中性

你的眼神

開頭嘅saxphone聲音有啲空洞
但係同時間非常銷魂
配樂聲音分得開得嚟好保真

寫住呢度先
作者: kk6166    時間: 2021-6-24 11:55

mt300+單晶銅加單晶銀+mf02s

人聲中性偏暖,唔算太暖,唔係去到濛果啲地步
係有感情嘅
有分析力得嚟舒服, ...
天大笑話 發表於 2021-6-24 09:33



作者: billgatesion    時間: 2021-6-24 23:21

回覆 25# 天大笑話


    同 HIBY NEW R6 比較如何 ??  見都係同一粒DAC..價錢差咁遠~
作者: 天大笑話    時間: 2021-6-26 22:31

回覆 27# billgatesion

呢個真係要出去試,但係更新咗3張圖
作者: leungleung1234    時間: 2021-6-26 22:44

mt300+單晶銅加單晶銀+mf02s

人聲中性偏暖,唔算太暖,唔係去到濛果啲地步
係有感情嘅
有分析力得嚟舒服, ...
天大笑話 發表於 2021-6-24 09:33



    如果同你部cayin比,你覺得點呢?
作者: 天大笑話    時間: 2021-6-26 22:54

回覆 29# leungleung1234


佢又要整,今次都唔知衰咩
冇差電,冇跌冇撞
果日落雨俾係個袋度可能多濕氣又死過
返咗廠 又破財

厚度方面應該n6ii a01厚啲
高音線條mf02s好啲
mf02s夾非圈機表現我覺得贏n6ii(腦補)
聽日出去行下試試佢再同返你講
作者: countryboy    時間: 2021-6-28 22:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天大笑話    時間: 2021-6-28 22:53

本帖最後由 天大笑話 於 2021-6-28 22:55 編輯

回覆 31# countryboy


    有冇皮套,有皮套嘅話隔好多熱
呢部嘢真係有貴機味道
暫時試咗啲旗艦機
輸聲場規模同埋某啲樂器嘅分離度
入咗v7 bug群未
最新firmware support m4a了
作者: joshuabb    時間: 2021-6-28 23:29

回覆 31# countryboy


睇落幾吸印!之前換左副EST112 仲未諗到換咩player好 4000內筆直有無好推介(全新二手都得)
話說師兄們點解成日會 搵到哩種小眾又幾有實力既產品?
作者: Mindhunter    時間: 2021-6-28 23:31

回覆 31# countryboy


睇落造工咁好
作者: 天大笑話    時間: 2021-6-28 23:33

回覆 33# joshuabb


上淘寶睇多啲就會發現到架啦
但係要有多啲抗體,唔係會係咁中毒
仲有部eros h05,懷疑係呢部嘅貼牌機
再平啲,嚟緊仲有尋聲飯盒4
可以再等多排睇埋師兄啲review先決定
甚至,話唔定老地方有“demo”試
作者: countryboy    時間: 2021-6-28 23:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天大笑話    時間: 2021-6-28 23:50

回覆 34# Mindhunter

係造工好好
啲聲又對得住個價有突
心中嘅魔鬼有冇蠢蠢欲動
最多俾你試埋demo又點話
作者: countryboy    時間: 2021-6-28 23:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: countryboy    時間: 2021-6-28 23:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天大笑話    時間: 2021-6-29 00:03

回覆 39# countryboy

真係估唔到佢單春都可以咁屈機
作者: joshuabb    時間: 2021-6-29 00:17

我剛睇左一下去淘寶個網...貌似佢唔support DSD?
作者: 天大笑話    時間: 2021-6-29 00:49

回覆 41# joshuabb

呢啲機,dsd基本嘢啦
作者: kk6166    時間: 2021-6-29 11:16

回覆 32# 天大笑話

回覆 31# countryboy

想問下二位,部機係阜陽/亳州定上海寄出架?
作者: 天大笑話    時間: 2021-6-29 11:24

回覆 43# kk6166


    亳州
作者: kk6166    時間: 2021-6-29 11:30

回覆 44# 天大笑話


    thx
作者: wwk093    時間: 2021-6-29 14:33

回覆 10# 天大笑話

請問點先可以rmb1999,我只係揾到rmb2299
作者: kk6166    時間: 2021-6-29 15:40

部機好大力


回覆 46# wwk093

找客服拿卷吧!
作者: kk6166    時間: 2021-6-29 15:46

本帖最後由 kk6166 於 2021-6-29 16:07 編輯

部機做功好好,手感好好......好實在又有質感.......個size簡直係完美....我諗跌落地應該都無咩大問題就唔幫佢帶套了

n3pro我已經覺得好細部好合適,呢部直係正!

WhatsApp Image 2021-06-29 at 15.52.18 (1).jpg

圖片附件: WhatsApp Image 2021-06-29 at 15.52.18 (1).jpg (2021-6-29 16:07, 142.29 KB) / 下載次數 41
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2270392&k=3d29eac43ce9d2a23afcf239a125b1c0&t=1782201912&sid=28jJcjdAJb


作者: 天大笑話    時間: 2021-6-29 15:57

回覆 46# wwk093


    8.0!UPJzXijRqPV, https://m.tb.cn/h.4wlAxRW?sm=aafb1d  ACMEE/MF02S hifi播放器解码耳放无损音乐便携DSD支持车载蓝牙

呢間,入去同老細講要定制版,會改價1999
作者: 天大笑話    時間: 2021-6-29 15:58

回覆 48# kk6166

唔想辣手建議戴套
作者: kk6166    時間: 2021-6-29 16:08

回覆 50# 天大笑話


    帶套好厚,接受唔到
作者: 天大笑話    時間: 2021-6-29 16:11

回覆 51# kk6166

返去記住更新固件
我相信你遲啲實會帶套嘅,嘻嘻
作者: kk6166    時間: 2021-6-29 16:19

本帖最後由 kk6166 於 2021-6-29 16:21 編輯

回覆 52# 天大笑話

已經更新了,帶左個套厚左30%,由得佢著火都好,我唔入庫袋聽!哈
作者: 天大笑話    時間: 2021-6-29 16:21

回覆 53# kk6166


    會花㗎嘛,我刻咗個名,費事整花
作者: kk6166    時間: 2021-6-29 16:24

回覆 54# 天大笑話


    師兄識玩wo
作者: 天大笑話    時間: 2021-6-29 16:25

回覆 55# kk6166


    睇#1呀嘛
作者: kk6166    時間: 2021-6-29 16:30

回覆 56# 天大笑話


    部機真心正,好介紹
作者: 天大笑話    時間: 2021-6-29 16:32

回覆 57# kk6166

果陣貴價味真係唔講笑
真係聽完揞住嘴笑
作者: wwk093    時間: 2021-6-29 16:35

回覆 49# 天大笑話

唔該師兄
作者: kk6166    時間: 2021-6-29 16:39

回覆 58# 天大笑話


    係呀!仲點係咁細部有呢個效果,正!
作者: countryboy    時間: 2021-6-29 17:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kk6166    時間: 2021-6-29 18:20

N3PRO 除左 3.5人聲其它都無得同呢部比, mf02s 4.4 好過佢好多, n3pro 4.4 只係用黎擺  ...
countryboy 發表於 2021-6-29 17:12


n3pro既賣點都係佢壞處,部機受少少震蕩就.........................反工放工唔聽得電子管,反而我聽佢4.4多
作者: joshuabb    時間: 2021-6-29 18:32

各位有哩部機既師兄 覺得佢可以同市面幾錢左右既dap一戰? 可唔可以做主力機
作者: kk6166    時間: 2021-6-29 19:15

本帖最後由 kk6166 於 2021-6-29 19:18 編輯
各位有哩部機既師兄 覺得佢可以同市面幾錢左右既dap一戰? 可唔可以做主力機 ...
joshuabb 發表於 2021-6-29 18:32



    試緊....................n3pro大戰mf02s緊,宜家用ns9+3.5頭試緊

mf02s大力,橫向音場細一點,人聲近一點,有點擠擁既感覺,其它回家再試。太細聲有d位會聽不到,大聲反d有時會好嘈,可能同佢擠擁既感覺有關。未習慣到

n3pro 3.5頭,用高增益都不夠對手大力,橫向音場大30%左右,hifi感比較重,如果用一個場地去比較,n3pro寬鬆好多人聲後一點,但整體效果開好多舒服好多(電子管再強點)。

4.4未試,對大婆都未試,回家再試下對大婆同4.4先。

如果用以上既配置做對比我會中意n3pro,也可能因為我中意n3pro呢個比較開既聲音(味精),我把m6pro賣左換左佢。
作者: kk6166    時間: 2021-6-29 19:27

mf02s換耳機出出入入時有聲 n3pro沒有

mf02s插頭好實,應該好耐用!效大細聲個頭都好質感好實,發熱方面就唔洗比了!
作者: 天大笑話    時間: 2021-6-29 20:32

回覆 65# kk6166

應該淨係3.5出入有聲
4.4乾淨嘅,可能firmware搞得掂,我report下先
mf02s非常靜
落綠仙,ara都冇話好噪底
作者: kk6166    時間: 2021-6-29 21:56

回覆 66# 天大笑話

4.4出入的確無聲,仲好好聽,同3.5都差好遠,好似第二部機咁。不過呢部機人聲都好近,有少少唔習慣,煲佢一晚試下先!
作者: billgatesion    時間: 2021-6-30 02:01

試緊....................n3pro大戰mf02s緊,宜家用ns9+3.5頭試緊

mf02s大力,橫向音場細一點,人 ...
kk6166 發表於 2021-6-29 19:15


其實開左高增益 係大聲左(同一VOLUME下) ..我只係覺得背景聲噪音好似放大左咁...其實開高增益有咩好..?
即係我應該 用低增益開盡VOLUME 還是高增益開細D VOLUME 聽先正確...
作者: 天大笑話    時間: 2021-6-30 02:19

回覆 68# billgatesion

high gain底下,除咗底噪睇左(力大咗)
低頻打擊力度應該會大咗,整體所有嘢應該都會‘沖’咗
我自己就睇下係聽咩耳機就用咩gain
圈多數high gain
多單元,唔太難推就low gain算
作者: billgatesion    時間: 2021-6-30 20:44

回覆 67# kk6166


    CHING 題外問下部 N3 PRO 點樣CHECK 張SD 卡用剩幾多STORAGE ? 定係要拔出黎電腦睇先睇到...THX~~
作者: billgatesion    時間: 2021-6-30 20:45

回覆  billgatesion

high gain底下,除咗底噪睇左(力大咗)
低頻打擊力度應該會大咗,整體所有嘢應該都 ...
天大笑話 發表於 2021-6-30 02:19


唔知係咪D SOURCE FILE 問題...一開HIGH GAIN 就好似噪底...
聽番MID / LOW 先無事...
定係部機問題....
作者: 天大笑話    時間: 2021-6-30 21:39

回覆 71# billgatesion

有機會係file,有機會係機本身
我聽過一個蔡琴file,個background好好好好多noise
作者: kk6166    時間: 2021-7-1 16:20

回覆  kk6166


    CHING 題外問下部 N3 PRO 點樣CHECK 張SD 卡用剩幾多STORAGE ? 定係要拔出黎電腦睇先 ...
billgatesion 發表於 2021-6-30 20:44



    要拔出黎電腦睇先睇到的
作者: cagebird    時間: 2021-7-2 02:09

IMG_20210702_33977.jpg

圖片附件: [打開關於可以見到] IMG_20210702_33977.jpg (2021-7-2 02:07, 99.18 KB) / 下載次數 60
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2270830&k=ec9f7935fb66c6684c806a342568ab1f&t=1782201912&sid=28jJcjdAJb


作者: billgatesion    時間: 2021-7-2 11:34

回覆 74# cagebird


    THX CHING !! 原來係呢度.....搵餐死
作者: kk6166    時間: 2021-7-2 11:38

回覆 74# cagebird


    嘩,我都唔知呢度有
作者: 天大笑話    時間: 2021-7-20 02:36

本帖最後由 天大笑話 於 2021-7-20 02:42 編輯

最近嘅更新
添加咗本來有嘅內存,同埋藍芽功能
再加大咗工作電流,個soundstage再大返少少
藍芽功能聲音有待改善
作者: 天大笑話    時間: 2021-7-20 02:37

一個月5版更新,國產廠商來講
佢真係算有心
作者: saltyfatboy    時間: 2021-7-20 11:00

回覆 77# 天大笑話

竟然係有隱藏功能可以解放

咁佢都真係有聆聽用家意見呢, 抵讚
再睇返MF02S 都係用OPA1622 做耳放
作者: dordor    時間: 2021-7-24 16:29

回覆 77# 天大笑話

請問mf02s 純計聲音,大約去到AK邊一個level既機?
作者: 天大笑話    時間: 2021-7-24 17:26

本帖最後由 天大笑話 於 2021-7-24 17:38 編輯

回覆 80# dordor


    有興趣試可以揾我試下
費事失言
如果你聽開大廠野,呢部加成好少
chifi 就另計, 加成多好多
呢部機都夾下耳機
同埋佢聲場暫時偏窄,5小時續航
其他冇咩好挑剔
作者: akiralok    時間: 2021-8-7 12:28

唔知呢部有無人放走
作者: 天大笑話    時間: 2021-8-7 12:40

回覆 82# akiralok

你出啱價可能有師兄會放嘅(我估)
我就一定唔會
02s+mt300p=無慾無求
作者: akiralok    時間: 2021-8-7 12:45

回覆 83# 天大笑話

唯有佛系收機
作者: 天大笑話    時間: 2021-8-7 12:47

回覆 84# akiralok

想要可以幫你引線問問,但係建議試咗先
我上面都講,貴機夾佢會染色太濃
想試可以搵我~~~
作者: countryboy    時間: 2021-8-7 12:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天大笑話    時間: 2021-8-7 12:55

回覆 86# countryboy

問佢應該都會話盡量固件搞
就算呢部寄hardware返去很麻煩
通咗關都可以搞搞~~
作者: akiralok    時間: 2021-8-7 17:33

回覆 85# 天大笑話

緣份到自然收到,尋晚放走Z4,今日下晝就緣份到
作者: akiralok    時間: 2021-8-7 23:12

本帖最後由 akiralok 於 2021-8-7 23:13 編輯

下晝緣份到就去交收,師兄好多架生,咁岩佢身上有對fiio fh5s,佢可以借黎試下聲(之前想買未入),全部掣無啪又幾好聲,個師兄仲好多dap,真係可以學下野~ 部機真係收哂貨,係熱d姐

圖片附件: PXL_20210807_103419703.jpg (2021-8-7 23:08, 114.19 KB) / 下載次數 44
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2276665&k=6e9544a7607b640afb7a01fe7cf74563&t=1782201912&sid=28jJcjdAJb


作者: 天大笑話    時間: 2021-8-7 23:38

回覆 89# akiralok

鍾意就好~~
作者: akiralok    時間: 2021-8-8 00:08

回覆 90# 天大笑話

今日交收果位唔會咁岩又係呢度d師兄卦
作者: modic    時間: 2021-8-8 18:53

咁我又佛系收部01第一代先
等師兄可以升級
作者: akiralok    時間: 2021-8-8 21:39

本帖最後由 akiralok 於 2021-8-8 21:57 編輯

回覆 92# modic

佛系都要自己出擊搵下,希望你成功
作者: modic    時間: 2021-8-8 22:20

回覆 93# akiralok


    搵過好似無人放
作者: 天大笑話    時間: 2021-8-11 19:46

回覆 91# akiralok

我知道佢係邊個,但係唔知係咪呢度師兄
部機用成點
係咪好短續航,但係聲音交到貨
作者: akiralok    時間: 2021-8-11 19:52

本帖最後由 akiralok 於 2021-8-11 20:50 編輯

回覆 95# 天大笑話

你識果位師兄
佢話用左幾次買返黎試玩下~
我第一日收返黎,叉爆走去聽,得4個鐘左右~ 聲係收貨~
不過真係有d熱
今日拎左10絞,而家用佢+10絞+超4試梗
作者: 天大笑話    時間: 2021-8-11 22:15

回覆 96# akiralok

可能知道佢係邊個姐
希望下版firmware聲場可以再闊啲
同埋快啲有wav版固件
作者: akiralok    時間: 2021-8-11 22:20

本帖最後由 akiralok 於 2021-8-11 22:22 編輯

回覆 97# 天大笑話

有d奇怪~我用佢+10絞+超4聽到無電~
之後我用M11 pro+10絞+超4~ D聲唔同左,訊息量多左,d聲無之前咁淡(我不嬲無用eq),條10絞改變左部pro d聲...
最近都係用白怪...
作者: 天大笑話    時間: 2021-8-11 22:32

回覆 98# akiralok


可以解讀做本身部機個性冇條線咁強?
作者: akiralok    時間: 2021-8-12 00:01

回覆 99# 天大笑話

而家好聽左,條10絞真係掂





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2