作者: fatau 時間: 2021-5-5 14:03 標題: 尋聲 AM01D
見無乜野玩, 玩下大陸機
我睇過L7audio 話佢用假料舊料, 預左伏咁去買XDD
RCA 有飛線係因為唔想要RCA輸入改輸出, 打開先知就係咁飛線
見以前買落堆金封49720HA (原來都7年前
細緻好多, 原本用OPA1642 我覺得好一般
推力好大, 低抗earphone 基本上唔洗用, 插隻UE LIVE最細聲都好大聲
耳牛就好唔錯, 咁先覺佢抵用
我有十粒opa627sm/opa128sm, 遲D買轉插玩下先
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2261989&k=5b715832e3d52e43db605939d2bba931&t=1782674865&sid=2sWIkgpHBL

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2261990&k=421c698904eecb93c48401e021afb192&t=1782674865&sid=2sWIkgpHBL

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2261991&k=c573fc95854aefef4aa929473a85af7e&t=1782674865&sid=2sWIkgpHBL

作者: waltyuen 時間: 2021-5-5 14:50
原來有DAC 版配 1642
AM01我換 金封食左隻牛NOISE

作者: fatau 時間: 2021-5-5 17:54
本帖最後由 fatau 於 2021-5-5 17:56 編輯
你用邊隻金封? 本身係1642JFET 最好用返JFET OPAMP
雖然49720係BJT
作者: waltyuen 時間: 2021-5-5 19:06
回覆 3# fatau
唔係INPUT 事
是我試 金封 咪又係49720
套野 平衡入又轉SE
BIPOLAR 可能仲好
原本無DAC 部AM01 用OPA1612都是BIPOLAR
AM01D 可能用家同海哥反映改返1642.
1642比較多中低頻
但是 1642 同 49720 SPEC SLEW RATE 都近 20好似
照計唔會一開就分析多
是否師兄都愛49720 干淨D 引致
作者: fatau 時間: 2021-5-5 19:36
都知佢實情係SE, 而家用抗阻線比低阻用
就算er4b 都係最盡去到9點位置, 好夾er4好好聲, 反而UE Live 買左兩三年一直覺得佢夾黎夾去都唔好聽,死心了又無得賣
幾鐘意49720 線條分明利落,用左rme adi2 pro 三代機 加埋五六年
作者: fatau 時間: 2021-5-5 19:44
多年前都用過下大陸機 唔係無好聲, 不過硬係有d反人類既點, 一係介面, 一係操作, 好似而家哩幾代都係低抗earphone為主, 個low gain 低輸出d比生路行下都唔得XDD 用rme前買過gustard a20h係咁,唯有跌錢賣左佢
作者: waltyuen 時間: 2021-5-5 21:16
回覆 5# fatau
49720 是有佢魅力

我買am01個時有問 尋聲老闆佢鐘意干淨清澈聲 ,有別於舊時d反人類國磚。
作者: kk6166 時間: 2021-5-6 12:11
尋聲好野來的!
作者: arowana 時間: 2022-8-16 21:32
回覆 1# fatau
師兄,見倒您塊電路板好似我果塊一樣有個零件爛左,要唔要換啊
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2334946&k=65beeebbf5f08a5995e065ace9697824&t=1782674865&sid=2sWIkgpHBL

作者: jozifkwan2021 時間: 2022-8-16 21:59
回覆 1# fatau
忍手等入XD05PRO
作者: arowana 時間: 2022-8-16 22:34
本帖最後由 arowana 於 2022-8-16 22:36 編輯
回覆 10# jozifkwan2021
我就諗緊天鷹座二代定係拓品DX5,不過呢部機真係超晒值,如果唔壞既話
作者: fatau 時間: 2022-8-22 17:54
我玩左一個月就賣左, 年幾前推返上黎


