Board logo

標題: 尋聲 AM01D [打印本頁]

作者: fatau    時間: 2021-5-5 14:03     標題: 尋聲 AM01D

見無乜野玩, 玩下大陸機
我睇過L7audio 話佢用假料舊料, 預左伏咁去買XDD
RCA 有飛線係因為唔想要RCA輸入改輸出, 打開先知就係咁飛線
見以前買落堆金封49720HA (原來都7年前) 一次換晒佢
細緻好多, 原本用OPA1642 我覺得好一般
推力好大, 低抗earphone 基本上唔洗用, 插隻UE LIVE最細聲都好大聲
耳牛就好唔錯, 咁先覺佢抵用

我有十粒opa627sm/opa128sm, 遲D買轉插玩下先

圖片附件: image_67178241.JPG (2021-5-5 14:02, 164.96 KB) / 下載次數 88
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2261989&k=5b715832e3d52e43db605939d2bba931&t=1782674865&sid=2sWIkgpHBL



圖片附件: image_67201025.JPG (2021-5-5 14:02, 151.02 KB) / 下載次數 92
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2261990&k=421c698904eecb93c48401e021afb192&t=1782674865&sid=2sWIkgpHBL



圖片附件: image_67224833.JPG (2021-5-5 14:02, 198.88 KB) / 下載次數 83
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2261991&k=c573fc95854aefef4aa929473a85af7e&t=1782674865&sid=2sWIkgpHBL


作者: waltyuen    時間: 2021-5-5 14:50

原來有DAC 版配 1642  
AM01我換 金封食左隻牛NOISE
作者: fatau    時間: 2021-5-5 17:54

本帖最後由 fatau 於 2021-5-5 17:56 編輯
原來有DAC 版配 1642  
AM01我換 金封食左隻牛NOISE
waltyuen 發表於 2021-5-5 14:50



    你用邊隻金封?  本身係1642JFET 最好用返JFET OPAMP

雖然49720係BJT
作者: waltyuen    時間: 2021-5-5 19:06

回覆 3# fatau

唔係INPUT 事
是我試   金封 咪又係49720

套野   平衡入又轉SE
BIPOLAR 可能仲好
原本無DAC 部AM01 用OPA1612都是BIPOLAR  
AM01D 可能用家同海哥反映改返1642.  
1642比較多中低頻

但是 1642 同 49720 SPEC SLEW RATE 都近 20好似
照計唔會一開就分析多

是否師兄都愛49720 干淨D 引致
作者: fatau    時間: 2021-5-5 19:36

回覆  fatau

唔係INPUT 事
是我試   金封 咪又係49720

套野   平衡入又轉SE
BIPOLAR 可能仲好
原 ...
waltyuen 發表於 2021-5-5 19:06


都知佢實情係SE, 而家用抗阻線比低阻用
就算er4b 都係最盡去到9點位置, 好夾er4好好聲, 反而UE Live 買左兩三年一直覺得佢夾黎夾去都唔好聽,死心了又無得賣
幾鐘意49720 線條分明利落,用左rme adi2 pro 三代機 加埋五六年
作者: fatau    時間: 2021-5-5 19:44

多年前都用過下大陸機  唔係無好聲, 不過硬係有d反人類既點, 一係介面, 一係操作, 好似而家哩幾代都係低抗earphone為主, 個low gain 低輸出d比生路行下都唔得XDD   用rme前買過gustard a20h係咁,唯有跌錢賣左佢
作者: waltyuen    時間: 2021-5-5 21:16

回覆 5# fatau

49720 是有佢魅力

我買am01個時有問   尋聲老闆佢鐘意干淨清澈聲 ,有別於舊時d反人類國磚。
作者: kk6166    時間: 2021-5-6 12:11

尋聲好野來的!
作者: arowana    時間: 2022-8-16 21:32

回覆 1# fatau IMG_20220813_182854.jpg
師兄,見倒您塊電路板好似我果塊一樣有個零件爛左,要唔要換啊

圖片附件: [零件] IMG_20220813_182854.jpg (2022-8-16 21:30, 127.58 KB) / 下載次數 74
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2334946&k=65beeebbf5f08a5995e065ace9697824&t=1782674865&sid=2sWIkgpHBL


作者: jozifkwan2021    時間: 2022-8-16 21:59

回覆 1# fatau

忍手等入XD05PRO
作者: arowana    時間: 2022-8-16 22:34

本帖最後由 arowana 於 2022-8-16 22:36 編輯

回覆 10# jozifkwan2021


    我就諗緊天鷹座二代定係拓品DX5,不過呢部機真係超晒值,如果唔壞既話
作者: fatau    時間: 2022-8-22 17:54

回覆  fatau

忍手等入XD05PRO
jozifkwan2021 發表於 2022-8-16 21:59



    我玩左一個月就賣左, 年幾前推返上黎





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2