作者: cngaiyin 時間: 2020-12-7 16:53 標題: 開日本野 城下工業 sound warrior SW-HP10s
本帖最後由 cngaiyin 於 2020-12-7 17:10 編輯
一個日本CD舖常用品牌
目前感受是 配戴感還不錯(PS:有日本人表示戴到耳痛)
我都覺呢隻野要 夾耳型 夾人頭 XD
煲機中...聲音不提太多
初聽感覺不錯
隔音有點不足,會聽到外面既聲
同樣會漏聲出來 , 但唔算嚴重
-----------------------------後補耳痛可能性----------------------------------------
耳綿是這樣的
這裡是完全不可動的
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2235379&k=52add1d889dfd9f3bfed9c78fd70173a&t=1782413368&sid=jqTJKcF86g

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2235380&k=25460da8b5cd793a5c4a2e9f45cb6a37&t=1782413368&sid=jqTJKcF86g

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2235381&k=70a282d08760da5ab363fc3ab142da14&t=1782413368&sid=jqTJKcF86g

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2235390&k=957e287d5f459084b6a546c9b6b333b5&t=1782413368&sid=jqTJKcF86g

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2235391&k=831de715085b9fcf143089c8d4080852&t=1782413368&sid=jqTJKcF86g

作者: leungleung1234 時間: 2020-12-7 19:58
支持開箱文,期待師兄分享聽感
作者: cngaiyin 時間: 2020-12-7 21:07
本帖最後由 cngaiyin 於 2020-12-7 21:18 編輯
4小時後感(不能代表任何野XD 頭盔)
第一次煲大耳 , 好多野唔識 , 請見諒
首先係個設計 , 夾得唔夠緊 , 聽感變左型
再來係 唔似入耳煲1~2小時有小變化 , 睇來有排煲 , 預設先50小時吧
背景夠靜 , 易推
音場應該算適中 , 定位OK , 背景細節出過晒我現有既玩具
唔刺耳 , 低頻我本來就冇乜期待架喇 , 人聲中偏前
同佢個說明一樣 係鑑聽野玩來 , 但係鑑聽點解中頻會帶住DD既伸延既??
目前總結 : 清淡 背景清 合我口味
我覺得師兄們會鐘意佢大佬HP20多D , 可以換線 有平衡玩 個調音會冇禁干
-------------------------------再後補----------------------
但係以佢大佬既價錢 ... 佢個設計 , 我點解唔買劈便劈到插晒水既 奧仔hi-X50呢XD
除非係因為奧仔冇得玩平衡囉
作者: shinnAska 時間: 2020-12-8 00:45
HP20同依隻既分別只有可換線?
作者: cngaiyin 時間: 2020-12-8 02:33
本帖最後由 cngaiyin 於 2020-12-8 02:52 編輯
回覆 4# shinnAska
照官網直寫呢
SW-HP10s 係 Studio Monitor Headphones 鑑聽Headphones
40Ω 20~20kHz
SW-HP20 係 Headphones for Listening to Music 用來聽歌既Headphones
40Ω 10Hz~35kHz
10s 算係清水機 20 聽起來空間感強D 人聲再出D 玩味濃D
然後佢仲有隻SW-HP10LIVE 基本上同20差唔多 但係用來聽 Online Live Concert
不過香港唔見有 , 我都唔太明佢玩乜
都係睇口味啦 , 原本我都係想買20 有大買大 , 不過有人就提我風格唔同 , 我就簡翻10s
作者: tskso 時間: 2020-12-8 17:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shinnAska 時間: 2020-12-9 00:36
回覆 5# cngaiyin
感謝回覆
依隻我有D興趣, 不過耳罩無關節位睇黎會夾耳仔

