Board logo

標題: KZ-ZAX 8 單元圈鐵耳機 [打印本頁]

作者: martyyau    時間: 2020-8-27 22:37     標題: KZ-ZAX 8 單元圈鐵耳機

本帖最後由 martyyau 於 2020-9-7 21:03 編輯

呢對真係 KZ 代表作 ……

IMG_20200907_154632.jpg

photo6215491416403061543.jpg

圖片附件: photo6215491416403061543.jpg (2020-8-27 22:35, 60.62 KB) / 下載次數 107
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2214207&k=5e169dcfca5e80debaccff0acfcbcdcb&t=1782572664&sid=3Ns41JPkFU



圖片附件: IMG_20200907_154632.jpg (2020-9-7 21:02, 128.99 KB) / 下載次數 87
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2216454&k=56dc84c77765ece4ec39334d54274c32&t=1782572664&sid=3Ns41JPkFU


作者: FF_ivanchin    時間: 2020-8-28 00:15

出咗了
官方定價¥408 減價後¥393唔知問價仲有冇得減
1個10mm PEK振膜動圈
動鐵就
30019 x2
50024 x4
30095 x1
In total 1圈7鐵
都係同ZSN Pro X同 ZST X一樣轉咗用鍍銀線用標配
Lm睇有冇ching包膠

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: smallfaihk1111    時間: 2020-8-28 06:28

月月新耳機

via HKEPC Reader for Android
作者: philipsrev    時間: 2020-8-28 14:24

睇配置同CA16都幾大分別,而且今日個面板開晒透氣,隔音可能差咗,但聽感可能開揚好多。
IMG_20200828_141817_compress18.jpg

圖片附件: IMG_20200828_141817_compress18.jpg (2020-8-28 14:21, 147.18 KB) / 下載次數 106
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2214337&k=944d33f7c8e41bfecfa9b20ba25d6a00&t=1782572664&sid=3Ns41JPkFU


作者: chahui    時間: 2020-8-28 14:43

Zs10 pro一樣樣

via HKEPC Reader for Android
作者: saldtch    時間: 2020-8-28 16:59

本帖最後由 saldtch 於 2020-8-28 20:34 編輯

我有興趣, 問左330
可能會似zs10pro+v90
條curve同zs10pro 好似, 係大聲左
作者: tskso    時間: 2020-8-28 18:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: martyyau    時間: 2020-8-28 19:30

回覆 7# tskso
CA16 轟個圈一二佰粒鐘,就會有另一番天地。
作者: tskso    時間: 2020-8-28 19:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天大笑話    時間: 2020-8-28 21:42

有興趣呀
幾靚仔
作者: tskso    時間: 2020-8-29 00:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天大笑話    時間: 2020-8-29 00:39

又有興趣??
tskso 發表於 2020-8-29 00:02



我已經忍咗trn啱啱果次特價
忍手唔買game
但係佢今次個樣唔錯
同埋半開放應該會幾正
睇下有冇啲特別特價
引我沖
始終由kz開始入坑
係有啲信仰
作者: tskso    時間: 2020-8-29 00:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天大笑話    時間: 2020-8-29 00:58

回覆 13# tskso

睇下有冇機會300蚊入手
有啲奇葩店有機會做呢啲價
冇嘅就現貨啦
作者: tskso    時間: 2020-8-29 01:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: saldtch    時間: 2020-8-29 09:10

重會出一隻叫kz edx
作者: smallfaihk1111    時間: 2020-8-29 09:17

有淘寶店賣300人仔

via HKEPC Reader for Android
作者: saldtch    時間: 2020-8-29 09:54

回覆 17# smallfaihk1111


    Ching有無link,想沖吓
作者: 天大笑話    時間: 2020-8-29 10:01

回覆 17# smallfaihk1111

link
作者: smallfaihk1111    時間: 2020-8-29 10:16

MX音X,pls 問客服。

via HKEPC Reader for Android
作者: saldtch    時間: 2020-8-29 10:17

本帖最後由 saldtch 於 2020-8-30 09:39 編輯

回覆 20# smallfaihk1111


    Del
作者: saldtch    時間: 2020-8-29 14:46

本帖最後由 saldtch 於 2020-9-10 17:50 編輯

回覆 21# saldtch

我衝咗, 都係mx, 330
作者: 啊力大神    時間: 2020-8-29 19:44

本帖最後由 啊力大神 於 2020-8-29 19:48 編輯

无麦330.带麦340

仲有再平?
作者: fannam    時間: 2020-8-29 21:11

乜隻隻耳機都要講下價架。。
作者: saldtch    時間: 2020-8-29 22:19

本帖最後由 saldtch 於 2020-8-30 09:36 編輯

回覆 23# 啊力大神


    Del
作者: cyjoe_2000    時間: 2020-8-29 22:34

其實佢個個月都出新耳機, 究竟每隻耳機的差異性有幾大?
如果差不多, 2年買佢一次啦!
作者: teaman8    時間: 2020-8-31 09:13

點解沒2圈3鐵的耳機
作者: martyyau    時間: 2020-9-7 21:01

IMG_20200907_154632.jpg

呢對真係 KZ 代表作......

圖片附件: IMG_20200907_154632.jpg (2020-9-7 21:00, 128.99 KB) / 下載次數 30
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2216439&k=dceedb2399925c9809aeee4390613058&t=1782572664&sid=3Ns41JPkFU


作者: 天大笑話    時間: 2020-9-7 21:33

呢對真係 KZ 代表作......
martyyau 發表於 2020-9-7 21:01


點解咁講
我睇到你呢句有啲想衝
作者: tskso    時間: 2020-9-7 21:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天大笑話    時間: 2020-9-7 21:46

我已衝
tskso 發表於 2020-9-7 21:38


睇黎EPC制服又多一員
作者: tskso    時間: 2020-9-7 21:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天大笑話    時間: 2020-9-7 21:52

死,get 唔到, 師兄畀多少少提示跟下
tskso 發表於 2020-9-7 21:49


繼我一入黎見大家玩嘅NX7 bl03 iss014 super one mt300 之後
呢對睇嚟個個都會買
作者: saldtch    時間: 2020-9-7 22:28

我對仲係集運度。。。
作者: dio    時間: 2020-9-7 22:34

WeChat 圖片_20200907223201.jpg
呢對的確唔錯,KZ 必入之選

圖片附件: WeChat 圖片_20200907223201.jpg (2020-9-7 22:32, 111.35 KB) / 下載次數 48
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2216470&k=fed6f37af10192543283b10b397a5a85&t=1782572664&sid=3Ns41JPkFU


作者: dio    時間: 2020-9-7 22:35

今日問瘦佬已番貨,即刻做野
作者: chahui    時間: 2020-9-7 22:38

同trn vx ba5 ba8比有幾勁先

via HKEPC Reader for Android
作者: (朗尼)    時間: 2020-9-7 23:04

與CCA-CA16比風格如何
作者: tskso    時間: 2020-9-7 23:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2020-9-7 23:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: waltyuen    時間: 2020-9-7 23:53

回覆 35# dio


    銀藍色正過黑色  忍唔住添
作者: tskso    時間: 2020-9-8 00:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: biglongsmall    時間: 2020-9-8 01:12

回覆 35# dio

請問咩價位
作者: tskso    時間: 2020-9-8 04:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: biglongsmall    時間: 2020-9-8 11:43

回覆 20# smallfaihk1111

問左無咪無禮品$325人仔
作者: smallfaihk1111    時間: 2020-9-8 13:42

音質如何?比ba8好?

via HKEPC Reader for Android
作者: philipsrev    時間: 2020-9-8 23:33

試聽完,等緊黑色到貨,對比CA16,呢對用手機都算易推,新機開聲已經好易入耳,聽落空間感亦較闊落,高頻有修飾過,齒音雖有但唔算刮耳,人聲比CA16多啲味精情感,低頻亦唔轟頭,比較彈性,KZ今次個調音比佢混合多單元前作ZSX好返好多下,雖然無ZS10pro咁流行同能量感,但多返份內儉細膩,唔錯唔錯。
作者: smallfaihk1111    時間: 2020-9-9 08:16

似zs6?

via HKEPC Reader for Android
作者: garyyung    時間: 2020-9-9 09:03

回覆 47# philipsrev
多謝師兄分享
雖然對CA16都已經好滿意 得閒再去試聽下呢隻ZAX先
作者: martyyau    時間: 2020-9-9 10:45

回覆 47# philipsrev

photo6253687247761156628.jpg

近排最愛嘅三對耳機中,ZAX 分析力高,性價比亦最高,推力及分析力弱嘅未必推得盡佢。

圖片附件: photo6253687247761156628.jpg (2020-9-9 10:40, 110.75 KB) / 下載次數 65
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2216736&k=cd373cedb3d234b53d48572fde637794&t=1782572664&sid=3Ns41JPkFU


作者: horusvcx    時間: 2020-9-9 16:53

我都入咗ZAX, 煲緊, 原裝條鍍銀線唔太滿意, 想换2.5MM, 大家有無推薦?
作者: (朗尼)    時間: 2020-9-9 17:03

開放耳機隔音差嗎

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: martyyau    時間: 2020-9-9 19:03

回覆 52# (朗尼)


ZAX 唔係開放式,個網係假狗
作者: dio    時間: 2020-9-10 11:38

回覆 50# martyyau
右手邊是STM?
作者: saldtch    時間: 2020-9-10 13:07

本帖最後由 saldtch 於 2020-9-10 13:10 編輯

我對終於到左....有驚喜, 好過CA16好多...
作者: saldtch    時間: 2020-9-10 13:35

本帖最後由 saldtch 於 2020-9-10 16:57 編輯

回覆 51# horusvcx


    可能無咩人信我, 但我而家咩都用TRN T2
作者: martyyau    時間: 2020-9-10 13:51

回覆 55# saldtch

呢對 ZAX 都唔算易推,密度都幾高,用老鼠尾推祇可以話有聲出,發揮唔到佢嘅性能
作者: saldtch    時間: 2020-9-10 13:56

本帖最後由 saldtch 於 2020-9-10 14:50 編輯

回覆 57# martyyau


    有機會試試手機, 不過手機都係用TWS (試左手機, 又唔覺好難推, 係原裝線低頻少左D)
呢對空間感好好, 無野係推埋一舊, 我用緊mod 左既ZX507聽, 仲有黑面樣都幾靚
BTW 有無耳塞推介吓?

我對CA16 run-in 左都百幾hrs 都不及呢對開聲....Zs10pro我都有, 不合口味, 呢對真係原全唔同...
作者: lloonngg1234567    時間: 2020-9-10 15:28

回覆 22# saldtch

MX? 請指教
作者: horusvcx    時間: 2020-9-10 17:17

回覆  horusvcx


    可能無咩人信我, 但我而家咩都用TRN T2
saldtch 發表於 2020-9-10 13:35

會換藍牙線玩下啦,有對QCC5125

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: oswis008    時間: 2020-9-10 17:39

回覆 16# saldtch

ching, 同問, 請問有冇link, thx
作者: philipsrev    時間: 2020-9-10 18:00

回覆  martyyau


    有機會試試手機, 不過手機都係用TWS (試左手機, 又唔覺好難推, 係原裝線低頻少左 ...
saldtch 發表於 2020-9-10 13:56


ZAX開聲已可即食,呢下真係幾驚喜,我都等緊黑色。
作者: bassfranky    時間: 2020-9-10 20:44

即買即聽好似唔同demo嗰隻聲嘅,返屋企換返條T3即刻返哂嚟
作者: lloonngg1234567    時間: 2020-9-11 13:01

回覆 63# bassfranky

CHING 兩者有咩唔同, T3 同DEMO線有什麼分別, 請指教
作者: bassfranky    時間: 2020-9-11 13:23

回覆 64# lloonngg1234567


    無咩指教,就係一隻俾好多人demo緊嘅同一隻全新嘅分別,條T3線好過條原裝線好多,就係咁簡單啊。
作者: saldtch    時間: 2020-9-11 14:25

回覆 65# bassfranky


    我覺得T3配ZAX 個soundstage 有D 失控姐, 雖然好過條原裝線
作者: waltyuen    時間: 2020-9-11 14:41

回覆 66# saldtch

C HING 買左巴能版T3?
作者: saldtch    時間: 2020-9-11 14:50

回覆 67# waltyuen


    係的4.4
作者: waltyuen    時間: 2020-9-11 14:59

回覆 68# saldtch

轉線  T3 隻銀線 好鬼雜 唔巴能
作者: saldtch    時間: 2020-9-11 15:06

本帖最後由 saldtch 於 2020-9-11 15:11 編輯

回覆 69# waltyuen

唔係好明 ching 意思係條T3唔適合做balance? 3.5好點?

4.4叫TRN 改既加30蚊
作者: waltyuen    時間: 2020-9-11 15:11

回覆 70# saldtch


    線質唔好 L/R 兩邊電阻分別大  出來唔巴能 影響   soundstage
作者: saldtch    時間: 2020-9-11 15:16

回覆 71# waltyuen


    唔知係佢改得唔好定係條線本身唔得, 攪到我都想買條好既銀線
作者: waltyuen    時間: 2020-9-11 15:29

回覆 72# saldtch


    2樣都係   出貨多無QC 再加批料唔靚
其實 淘里隻銀線料60蚊/米 做左條IEM 線 難聽到呢.
剪左頭再焊成雙頭USB 線比 PC TO DAC 打機用
作者: saldtch    時間: 2020-9-11 15:44

回覆 73# waltyuen


    我條仲要唔係半價買...QC都係一樣
作者: waltyuen    時間: 2020-9-11 15:49

回覆 74# saldtch


    有無銅線係手  比ZAX 個圈RUN IN 到 對野就會再立體 無齋高音拉闊得平面
作者: saldtch    時間: 2020-9-11 16:15

本帖最後由 saldtch 於 2020-9-11 16:25 編輯

回覆 75# waltyuen


    用緊T2, 都幾立體, 銅線有條T4, 仲有D買左未收到

開左條T3 接頭睇, 係手工好有問題...
作者: waltyuen    時間: 2020-9-11 16:52

回覆 76# saldtch


    如果官網無昆水 ZAX計 T2 我估好過T3

圖片附件: 119175972_1.JPG (2020-9-11 16:52, 50.24 KB) / 下載次數 30
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2217244&k=a041e950922fb21a9db09829d08fe10e&t=1782572664&sid=3Ns41JPkFU


作者: saldtch    時間: 2020-9-11 17:03

回覆 77# waltyuen


    我有兩條T2上次半價買, 我覺得T2>T3>T4, 之前問過係OFC 鍍銀...我呢D 初燒買平野算, 而家咩物料既線都買左條返來比較吓, 係差D金銀銅混, 或者係所謂既graphene
作者: waltyuen    時間: 2020-9-11 17:16

回覆 78# saldtch

瘦LO 條 石墨烯要買喇 岩唔岩聽
煲都有用 又唔係貴
作者: saldtch    時間: 2020-9-11 17:38

本帖最後由 saldtch 於 2020-9-11 17:41 編輯

回覆 79# waltyuen


     本來都已經諗住去同Super 4買, 訂左Super 4, 但遲遲都未有...可能買條線算, 呢對KAX 真係仲好聲過MT300Btw...
作者: 天大笑話    時間: 2020-9-11 17:58

回覆 80# saldtch

咁堅?!
作者: saldtch    時間: 2020-9-11 18:13

本帖最後由 saldtch 於 2020-9-11 18:14 編輯

回覆 81# 天大笑話


    vent hole 應該係真既, 我聽落完全無耳壓, 配適當既線就係non-fatiguing 同幾平衡既聲, 唔適合basshead, sound isolation 都比較差, 同CA16比, 誇張講對CA16好似聽緊mono, 呢對先係stereo, MT300, 就過重Bass 同piercing treble, 聽落好似多D detail 同pump, 但呢對其實detail 係同一個level
個人喜好, 但呢對野一定唔會入錯
作者: 天大笑話    時間: 2020-9-11 18:16

回覆  天大笑話


    vent hole 應該係真既, 我聽落完全無耳壓, 配適當既線就係non-fatiguing 同幾平衡既 ...
saldtch 發表於 2020-9-11 18:13


睇黎真係要見下真身先得喎
最衰今日唔得閒
作者: waltyuen    時間: 2020-9-11 18:27

回覆 81# 天大笑話


    MT300 有靜電分析勁D 有AMP推好左後

ZAX 食火數小 DAP 玩有水準  (未MOD 如果搞好機內線 可能會再上一層樓)
作者: saldtch    時間: 2020-9-11 18:44

回覆 84# waltyuen


    等我都試下用amp, 但真係聽落有啲攰
作者: dio    時間: 2020-9-11 19:00

回覆  天大笑話


    MT300 有靜電分析勁D 有AMP推好左後

ZAX 食火數小 DAP 玩有水準  (未MOD 如果搞好 ...
waltyuen 發表於 2020-9-11 18:27


師兄識唔識人mod?, 有冇介紹
作者: waltyuen    時間: 2020-9-11 19:37

回覆 86# dio
因為有朋友打開左 見到入面線長 又亂  
差小小 所以先咁講
今晚 夜D 可能我都試試 UP上來
無啊唔識有人肯收錢CHI FI
所以最後 我自己膽粗粗自己試 NX-7  點知唔係咁難
作者: dio    時間: 2020-9-11 20:40

回覆  dio
因為有朋友打開左 見到入面線長 又亂  
差小小 所以先咁講
今晚 夜D 可能我都試試 UP上來
無啊 ...
waltyuen 發表於 2020-9-11 19:37



    師兄改完既要分享下, 睇下仲有冇得再玩盡d
作者: angelfei    時間: 2020-9-13 11:06

回覆 82# saldtch

大家好, 我已經有MT300, KZ-ZAX 音質會好一些嗎? 如果兩隻分別不大.. 便唔買了..
作者: 天大笑話    時間: 2020-9-13 12:48

回覆 89# angelfei

去瘦佬度試下
我冇帶mt300去AB
但係我覺得mt300>zax
不過zax真係唔錯
係隔音削左啲
作者: 摩囉星    時間: 2020-9-13 13:13

回覆 89# angelfei


    兩隻我都有,我自己鐘意zax多D。
作者: waltyuen    時間: 2020-9-13 14:35

回覆  angelfei


    兩隻我都有,我自己鐘意zax多D。
摩囉星 發表於 2020-9-13 13:13

    兩隻我都有,我自己鐘意MT300多D。
作者: saldtch    時間: 2020-9-13 14:48

回覆 89# angelfei


    Zax 耐聽好多,mt300刺激好多
作者: 摩囉星    時間: 2020-9-13 17:03

Mt300高低銜接得唔係幾好:
作者: martyyau    時間: 2020-9-13 22:33

回覆 91# 摩囉星


意見同你一樣
作者: twins_chun    時間: 2022-2-14 08:26

再放張先,遲D再同你慢慢影
tskso 發表於 2020-9-8 04:31


請知唔知ZAX高頻係咪得一粒單元? 佢兩張圖又寫30095 3粒 又寫30019得一粒
作者: tskso    時間: 2022-2-14 19:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: twins_chun    時間: 2022-2-14 21:05

本帖最後由 twins_chun 於 2022-2-15 07:53 編輯
睇下呢度搵唔搵到你嘅答案
tskso 發表於 2022-2-14 19:59


文中配個條黑白混係咪平平哋鍍銀個條? 調音似唔似唔駛一舊水個條黑線呢?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2