作者: martyyau 時間: 2020-8-27 22:37 標題: KZ-ZAX 8 單元圈鐵耳機
本帖最後由 martyyau 於 2020-9-7 21:03 編輯
呢對真係 KZ 代表作 ……
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2214207&k=5e169dcfca5e80debaccff0acfcbcdcb&t=1782572664&sid=3Ns41JPkFU

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2216454&k=56dc84c77765ece4ec39334d54274c32&t=1782572664&sid=3Ns41JPkFU

作者: FF_ivanchin 時間: 2020-8-28 00:15
出咗了
官方定價¥408 減價後¥393唔知問價仲有冇得減
1個10mm PEK振膜動圈
動鐵就
30019 x2
50024 x4
30095 x1
In total 1圈7鐵
都係同ZSN Pro X同 ZST X一樣轉咗用鍍銀線用標配
Lm睇有冇ching包膠
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: smallfaihk1111 時間: 2020-8-28 06:28
月月新耳機
via HKEPC Reader for Android
作者: philipsrev 時間: 2020-8-28 14:24
睇配置同CA16都幾大分別,而且今日個面板開晒透氣,隔音可能差咗,但聽感可能開揚好多。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2214337&k=944d33f7c8e41bfecfa9b20ba25d6a00&t=1782572664&sid=3Ns41JPkFU

作者: chahui 時間: 2020-8-28 14:43
Zs10 pro一樣樣
via HKEPC Reader for Android
作者: saldtch 時間: 2020-8-28 16:59
本帖最後由 saldtch 於 2020-8-28 20:34 編輯
我有興趣, 問左330
可能會似zs10pro+v90
條curve同zs10pro 好似, 係大聲左
作者: tskso 時間: 2020-8-28 18:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: martyyau 時間: 2020-8-28 19:30
回覆 7# tskso
CA16 轟個圈一二佰粒鐘,就會有另一番天地。
作者: tskso 時間: 2020-8-28 19:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天大笑話 時間: 2020-8-28 21:42
有興趣呀
幾靚仔
作者: tskso 時間: 2020-8-29 00:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天大笑話 時間: 2020-8-29 00:39
我已經忍咗trn啱啱果次特價
忍手唔買game
但係佢今次個樣唔錯
同埋半開放應該會幾正
睇下有冇啲特別特價
引我沖
始終由kz開始入坑
係有啲信仰
作者: tskso 時間: 2020-8-29 00:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天大笑話 時間: 2020-8-29 00:58
回覆 13# tskso
睇下有冇機會300蚊入手
有啲奇葩店有機會做呢啲價
冇嘅就現貨啦
作者: tskso 時間: 2020-8-29 01:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: saldtch 時間: 2020-8-29 09:10
重會出一隻叫kz edx
作者: smallfaihk1111 時間: 2020-8-29 09:17
有淘寶店賣300人仔
via HKEPC Reader for Android
作者: saldtch 時間: 2020-8-29 09:54
回覆 17# smallfaihk1111
Ching有無link,想沖吓
作者: 天大笑話 時間: 2020-8-29 10:01
回覆 17# smallfaihk1111
link
作者: smallfaihk1111 時間: 2020-8-29 10:16
MX音X,pls 問客服。
via HKEPC Reader for Android
作者: saldtch 時間: 2020-8-29 10:17
本帖最後由 saldtch 於 2020-8-30 09:39 編輯
回覆 20# smallfaihk1111
Del
作者: saldtch 時間: 2020-8-29 14:46
本帖最後由 saldtch 於 2020-9-10 17:50 編輯
回覆 21# saldtch
我衝咗, 都係mx, 330
作者: 啊力大神 時間: 2020-8-29 19:44
本帖最後由 啊力大神 於 2020-8-29 19:48 編輯
无麦330.带麦340
仲有再平?
作者: fannam 時間: 2020-8-29 21:11
乜隻隻耳機都要講下價架。。
作者: saldtch 時間: 2020-8-29 22:19
本帖最後由 saldtch 於 2020-8-30 09:36 編輯
回覆 23# 啊力大神
Del
作者: cyjoe_2000 時間: 2020-8-29 22:34
其實佢個個月都出新耳機, 究竟每隻耳機的差異性有幾大?
如果差不多, 2年買佢一次啦!
作者: teaman8 時間: 2020-8-31 09:13
點解沒2圈3鐵的耳機
作者: martyyau 時間: 2020-9-7 21:01
呢對真係 KZ 代表作......
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2216439&k=dceedb2399925c9809aeee4390613058&t=1782572664&sid=3Ns41JPkFU

作者: 天大笑話 時間: 2020-9-7 21:33
點解咁講
我睇到你呢句有啲想衝

作者: tskso 時間: 2020-9-7 21:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天大笑話 時間: 2020-9-7 21:46
睇黎EPC制服又多一員
作者: tskso 時間: 2020-9-7 21:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天大笑話 時間: 2020-9-7 21:52
繼我一入黎見大家玩嘅NX7 bl03 iss014 super one mt300 之後
呢對睇嚟個個都會買
作者: saldtch 時間: 2020-9-7 22:28
我對仲係集運度。。。
作者: dio 時間: 2020-9-7 22:34
呢對的確唔錯,KZ 必入之選
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2216470&k=fed6f37af10192543283b10b397a5a85&t=1782572664&sid=3Ns41JPkFU

作者: dio 時間: 2020-9-7 22:35
今日問瘦佬已番貨,即刻做野
作者: chahui 時間: 2020-9-7 22:38
同trn vx ba5 ba8比有幾勁先
via HKEPC Reader for Android
作者: (朗尼) 時間: 2020-9-7 23:04
與CCA-CA16比風格如何
作者: tskso 時間: 2020-9-7 23:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2020-9-7 23:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: waltyuen 時間: 2020-9-7 23:53
回覆 35# dio
銀藍色正過黑色 忍唔住添
作者: tskso 時間: 2020-9-8 00:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: biglongsmall 時間: 2020-9-8 01:12
回覆 35# dio
請問咩價位
作者: tskso 時間: 2020-9-8 04:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: biglongsmall 時間: 2020-9-8 11:43
回覆 20# smallfaihk1111
問左無咪無禮品$325人仔
作者: smallfaihk1111 時間: 2020-9-8 13:42
音質如何?比ba8好?
via HKEPC Reader for Android
作者: philipsrev 時間: 2020-9-8 23:33
試聽完,等緊黑色到貨,對比CA16,呢對用手機都算易推,新機開聲已經好易入耳,聽落空間感亦較闊落,高頻有修飾過,齒音雖有但唔算刮耳,人聲比CA16多啲味精情感,低頻亦唔轟頭,比較彈性,KZ今次個調音比佢混合多單元前作ZSX好返好多下,雖然無ZS10pro咁流行同能量感,但多返份內儉細膩,唔錯唔錯。
作者: smallfaihk1111 時間: 2020-9-9 08:16
似zs6?
via HKEPC Reader for Android
作者: garyyung 時間: 2020-9-9 09:03
回覆 47# philipsrev
多謝師兄分享
雖然對CA16都已經好滿意 得閒再去試聽下呢隻ZAX先
作者: martyyau 時間: 2020-9-9 10:45
回覆 47# philipsrev
近排最愛嘅三對耳機中,ZAX 分析力高,性價比亦最高,推力及分析力弱嘅未必推得盡佢。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2216736&k=cd373cedb3d234b53d48572fde637794&t=1782572664&sid=3Ns41JPkFU

作者: horusvcx 時間: 2020-9-9 16:53
我都入咗ZAX, 煲緊, 原裝條鍍銀線唔太滿意, 想换2.5MM, 大家有無推薦?
作者: (朗尼) 時間: 2020-9-9 17:03
開放耳機隔音差嗎
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: martyyau 時間: 2020-9-9 19:03
回覆 52# (朗尼)
ZAX 唔係開放式,個網係假狗
作者: dio 時間: 2020-9-10 11:38
回覆 50# martyyau
右手邊是STM?
作者: saldtch 時間: 2020-9-10 13:07
本帖最後由 saldtch 於 2020-9-10 13:10 編輯
我對終於到左....有驚喜, 好過CA16好多...
作者: saldtch 時間: 2020-9-10 13:35
本帖最後由 saldtch 於 2020-9-10 16:57 編輯
回覆 51# horusvcx
可能無咩人信我, 但我而家咩都用TRN T2
作者: martyyau 時間: 2020-9-10 13:51
回覆 55# saldtch
呢對 ZAX 都唔算易推,密度都幾高,用老鼠尾推祇可以話有聲出,發揮唔到佢嘅性能
作者: saldtch 時間: 2020-9-10 13:56
本帖最後由 saldtch 於 2020-9-10 14:50 編輯
回覆 57# martyyau
有機會試試手機
呢對空間感好好, 無野係推埋一舊, 我用緊mod 左既ZX507聽, 仲有黑面樣都幾靚
BTW 有無耳塞推介吓?
我對CA16 run-in 左都百幾hrs 都不及呢對開聲....Zs10pro我都有, 不合口味, 呢對真係原全唔同...
作者: lloonngg1234567 時間: 2020-9-10 15:28
回覆 22# saldtch
MX? 請指教
作者: horusvcx 時間: 2020-9-10 17:17
會換藍牙線玩下啦,有對QCC5125
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: oswis008 時間: 2020-9-10 17:39
回覆 16# saldtch
ching, 同問, 請問有冇link, thx
作者: philipsrev 時間: 2020-9-10 18:00
ZAX開聲已可即食,呢下真係幾驚喜,我都等緊黑色。
作者: bassfranky 時間: 2020-9-10 20:44
即買即聽好似唔同demo嗰隻聲嘅,返屋企換返條T3即刻返哂嚟
作者: lloonngg1234567 時間: 2020-9-11 13:01
回覆 63# bassfranky
CHING 兩者有咩唔同, T3 同DEMO線有什麼分別, 請指教
作者: bassfranky 時間: 2020-9-11 13:23
回覆 64# lloonngg1234567
無咩指教,就係一隻俾好多人demo緊嘅同一隻全新嘅分別,條T3線好過條原裝線好多,就係咁簡單啊。
作者: saldtch 時間: 2020-9-11 14:25
回覆 65# bassfranky
我覺得T3配ZAX 個soundstage 有D 失控姐, 雖然好過條原裝線
作者: waltyuen 時間: 2020-9-11 14:41
回覆 66# saldtch
C HING 買左巴能版T3?
作者: saldtch 時間: 2020-9-11 14:50
回覆 67# waltyuen
係的4.4
作者: waltyuen 時間: 2020-9-11 14:59
回覆 68# saldtch
轉線 T3 隻銀線 好鬼雜 唔巴能作者: saldtch 時間: 2020-9-11 15:06
本帖最後由 saldtch 於 2020-9-11 15:11 編輯
回覆 69# waltyuen
唔係好明
4.4叫TRN 改既加30蚊
作者: waltyuen 時間: 2020-9-11 15:11
回覆 70# saldtch
線質唔好 L/R 兩邊電阻分別大 出來唔巴能 影響 soundstage
作者: saldtch 時間: 2020-9-11 15:16
回覆 71# waltyuen
唔知係佢改得唔好定係條線本身唔得, 攪到我都想買條好既銀線
作者: waltyuen 時間: 2020-9-11 15:29
回覆 72# saldtch
其實 淘里隻銀線料60蚊/米 做左條IEM 線 難聽到呢.
剪左頭再焊成雙頭USB 線比 PC TO DAC 打機用

作者: saldtch 時間: 2020-9-11 15:44
回覆 73# waltyuen
我條仲要唔係半價買...QC都係一樣
作者: waltyuen 時間: 2020-9-11 15:49
回覆 74# saldtch
有無銅線係手 比ZAX 個圈RUN IN 到 對野就會再立體 無齋高音拉闊得平面
作者: saldtch 時間: 2020-9-11 16:15
本帖最後由 saldtch 於 2020-9-11 16:25 編輯
回覆 75# waltyuen
用緊T2, 都幾立體, 銅線有條T4, 仲有D買左未收到
開左條T3 接頭睇, 係手工好有問題...
作者: waltyuen 時間: 2020-9-11 16:52
回覆 76# saldtch
如果官網無昆水 ZAX計 T2 我估好過T3
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2217244&k=a041e950922fb21a9db09829d08fe10e&t=1782572664&sid=3Ns41JPkFU

作者: saldtch 時間: 2020-9-11 17:03
回覆 77# waltyuen
我有兩條T2上次半價買, 我覺得T2>T3>T4, 之前問過係OFC 鍍銀...我呢D 初燒買平野算, 而家咩物料既線都買左條返來比較吓, 係差D金銀銅混, 或者係所謂既graphene
作者: waltyuen 時間: 2020-9-11 17:16
回覆 78# saldtch
瘦LO 條 石墨烯要買喇 岩唔岩聽
煲都有用 又唔係貴
作者: saldtch 時間: 2020-9-11 17:38
本帖最後由 saldtch 於 2020-9-11 17:41 編輯
回覆 79# waltyuen
本來都已經諗住去同Super 4買, 訂左Super 4, 但遲遲都未有...可能買條線算, 呢對KAX 真係仲好聲過MT300Btw...
作者: 天大笑話 時間: 2020-9-11 17:58
回覆 80# saldtch
咁堅?!
作者: saldtch 時間: 2020-9-11 18:13
本帖最後由 saldtch 於 2020-9-11 18:14 編輯
回覆 81# 天大笑話
vent hole 應該係真既, 我聽落完全無耳壓, 配適當既線就係non-fatiguing 同幾平衡既聲, 唔適合basshead, sound isolation 都比較差, 同CA16比, 誇張講對CA16好似聽緊mono, 呢對先係stereo, MT300, 就過重Bass 同piercing treble, 聽落好似多D detail 同pump, 但呢對其實detail 係同一個level
個人喜好, 但呢對野一定唔會入錯
作者: 天大笑話 時間: 2020-9-11 18:16
睇黎真係要見下真身先得喎
最衰今日唔得閒
作者: waltyuen 時間: 2020-9-11 18:27
回覆 81# 天大笑話
MT300 有靜電分析勁D 有AMP推好左後
ZAX 食火數小 DAP 玩有水準 (未MOD 如果搞好機內線 可能會再上一層樓)
作者: saldtch 時間: 2020-9-11 18:44
回覆 84# waltyuen
等我都試下用amp, 但真係聽落有啲攰
作者: dio 時間: 2020-9-11 19:00
師兄識唔識人mod?, 有冇介紹
作者: waltyuen 時間: 2020-9-11 19:37
回覆 86# dio
因為有朋友打開左 見到入面線長 又亂
差小小 所以先咁講
今晚 夜D 可能我都試試 UP上來
無啊唔識有人肯收錢CHI FI
所以最後 我自己膽粗粗自己試 NX-7 點知唔係咁難
作者: dio 時間: 2020-9-11 20:40
師兄改完既要分享下, 睇下仲有冇得再玩盡d
作者: angelfei 時間: 2020-9-13 11:06
回覆 82# saldtch
大家好, 我已經有MT300, KZ-ZAX 音質會好一些嗎? 如果兩隻分別不大.. 便唔買了..
作者: 天大笑話 時間: 2020-9-13 12:48
回覆 89# angelfei
去瘦佬度試下
我冇帶mt300去AB
但係我覺得mt300>zax
不過zax真係唔錯
係隔音削左啲
作者: 摩囉星 時間: 2020-9-13 13:13
回覆 89# angelfei
兩隻我都有,我自己鐘意zax多D。
作者: waltyuen 時間: 2020-9-13 14:35
兩隻我都有,我自己鐘意MT300多D。
作者: saldtch 時間: 2020-9-13 14:48
回覆 89# angelfei
Zax 耐聽好多,mt300刺激好多
作者: 摩囉星 時間: 2020-9-13 17:03
Mt300高低銜接得唔係幾好:
作者: martyyau 時間: 2020-9-13 22:33
回覆 91# 摩囉星
意見同你一樣
作者: twins_chun 時間: 2022-2-14 08:26
請知唔知ZAX高頻係咪得一粒單元? 佢兩張圖又寫30095 3粒 又寫30019得一粒
作者: tskso 時間: 2022-2-14 19:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: twins_chun 時間: 2022-2-14 21:05
本帖最後由 twins_chun 於 2022-2-15 07:53 編輯
文中配個條黑白混係咪平平哋鍍銀個條? 調音似唔似唔駛一舊水個條黑線呢?


