Board logo

標題: 急!一陣去SSP 買 IEM,請幫忙 [打印本頁]

作者: Midas    時間: 2020-8-22 09:39     標題: 急!一陣去SSP 買 IEM,請幫忙

小弟現在用 KZ ZST,因疫情俾老婆攞咗去開會用。請問師兄們有什麽 平靚正兩百幾蚊左右介紹(瘦佬有賣)。最好喺16Ω 易推,謝謝
作者: number92000    時間: 2020-8-22 10:09

回覆 1# Midas


    blon 03 換條線,直接退燒
作者: countryboy    時間: 2020-8-22 10:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dio    時間: 2020-8-22 10:53

trn vx, 好帶,有型,好聽~~~
作者: Lulumatthew    時間: 2020-8-22 11:26

回覆 1# Midas


    不如睇下瘦佬有咩現貨
作者: philipsrev    時間: 2020-8-22 11:52

blon 03(單圈),zsn pro(1圈1鐵),DT6PRO(1圈1鐵1壓電)(200有找),加條89蚊4絞粗純銅或99蚊8絞黑色銅鍍銀,易推又好聲,一般日常手機黨粗用夠做無投訴。
作者: Midas    時間: 2020-8-22 12:13

多謝,好似各位師兄介紹都喺 16ohm 以上,我用 LG V20 ,怕難推
作者: Midas    時間: 2020-8-22 12:13

回覆  Midas


    不如睇下瘦佬有咩現貨
Lulumatthew 發表於 2020-8-22 11:26


言之有理
作者: 齋胡    時間: 2020-8-22 12:22

回覆 7# Midas
V20係手機當中都算推力大嫁啦XDD

瘦佬果到唔會好多現貨~直接落去搵隻現貨試o岩買啦~
作者: philipsrev    時間: 2020-8-22 12:28

多謝,好似各位師兄介紹都喺 16ohm 以上,我用 LG V20 ,怕難推
Midas 發表於 2020-8-22 12:13


雖然16ohm以上,但靈敏度高搭夠,而且V20有dac加持,夠做的了,放心。
作者: smallfaihk1111    時間: 2020-8-22 12:45

平平地,瘦老$90銅線+TRN STM

via HKEPC Reader for Android
作者: smallfaihk1111    時間: 2020-8-22 12:49

千其唔好買zst-x

via HKEPC Reader for Android
作者: smallfaihk1111    時間: 2020-8-22 12:50

或者買瘦老黑白线+zs5

via HKEPC Reader for Android
作者: 摩囉星    時間: 2020-8-22 13:41

或者買瘦老黑白线+zs5

via HKEPC Reader for Android
smallfaihk1111 發表於 2020-8-22 12:50


咪玩啦!zs5點會仲有賣?
作者: Leonbro    時間: 2020-8-22 14:13

平平地,瘦老$90銅線+TRN STM

via HKEPC Reader for Android
smallfaihk1111 發表於 2020-8-22 12:45



    呢條線未必好過d原線...
作者: shinnAska    時間: 2020-8-22 14:45

LG V20推三十幾ohm既耳機都仲得, 如果對耳機靈敏度夠根本唔係問題
作者: tskso    時間: 2020-8-22 14:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Midas    時間: 2020-8-22 17:44

謝謝各位師兄,但要同大家講聲對唔住。原因我忘記訂咗部 Pixel4a,等收貨後再根據以上名單買耳機,謝謝!
作者: cyjoe_2000    時間: 2020-8-22 18:29

或者買瘦老黑白线+zs5

via HKEPC Reader for Android
smallfaihk1111 發表於 2020-8-22 12:50


我仲有隻ZS5 用緊原裝金線, 買瘦老黑白線有驚喜嗎?
作者: leungleung1234    時間: 2020-8-22 22:41

見大家講開zs5,身痕搵番出來聽,其實都唔錯
作者: cyjoe_2000    時間: 2020-8-23 17:37

瘦老黑白線幾錢?
作者: 摩囉星    時間: 2020-8-23 19:52

本帖最後由 摩囉星 於 2020-8-23 19:53 編輯
ZSN pro X + 換綫,即試,有乜買乜
tskso 發表於 2020-8-22 14:57


Zsn pro 有x同冇x係咪一樣聲?
作者: philipsrev    時間: 2020-8-23 20:20

瘦老黑白線幾錢?
cyjoe_2000 發表於 2020-8-23 17:37


28網標價188。
作者: tskso    時間: 2020-8-23 20:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 摩囉星    時間: 2020-8-24 01:02

查到話X隻圈比原先加大左30%,低音勁左,所以要改配埋銀線咁話

咁又有少少興趣……
作者: makeedee    時間: 2020-8-24 06:14

TRN STM

有三款音咀調音





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2