作者: 型氣小子 時間: 2020-8-20 11:17 標題: 求 Fender Ten 5 升級線推介
本帖最後由 型氣小子 於 2020-8-20 12:09 編輯
本身用緊 Ten 2 + Acoustune ARC42 2.5mm, 最近見 Ten 5 跌價忍唔住入左一對, 想搵條升級線
聽開女聲, Western pop , budget 大概$2500-$3000
有無師兄推介下?
初步睇中 Acoustune ARC 52/53 同埋 ORB Clear Force Ultimate, 有無師兄用緊?
作者: 冷心心 時間: 2020-8-20 13:47
Ten 5 應多人買,但這兒較小人玩貴價耳機,去76那邊會多人幫到你
作者: kityu 時間: 2020-8-20 14:53
新版定舊版 ?? 大約咩價位 ??
舊版可以夾 ctm okoi 8 分析力+動態加強左好多
新版試下 Eletech The Virtues Prudence, PW No.10 8絞, Satin Audio Medusa II, Brise Audio ASUHA/STR7-Rh2+, 睇你自己想要咩
PS. 我用Plussound S+G or Beat Audio Emily 8絞 夾Ten3
作者: 冷心心 時間: 2020-8-20 15:38
本帖最後由 冷心心 於 2020-8-20 15:40 編輯
Fender Ten 5 Carbon Black + AE1i 七千有找,是套裝價
作者: nwnqht 時間: 2020-8-20 18:46
想問下係咪某d升級線唔可以完全塞入去個插座?我手上有條bispa 插落ten3度係會露出一部份插針
作者: kityu 時間: 2020-8-20 22:00
回覆 4# 冷心心
初出好似已經$6K頭
作者: kityu 時間: 2020-8-20 22:08
回覆 5# nwnqht
2條都入得曬,針腳唔會露出,只是突左小小膠部分
好似落下代理幅相咁
https://www.facebook.com/1641376 ... G0ZLxGpDNmP&d=n
PS: 如果驚就落舖頭問下
作者: 冷心心 時間: 2020-8-20 22:38
初出Ten5不只六千頭吧,
作者: kityu 時間: 2020-8-20 23:02
回覆 8# 冷心心
我講Carbon Black
舊版開售over $8k
作者: nwnqht 時間: 2020-8-22 11:35
回覆 7# kityu
謝謝ching解答,我同幅圖一樣,我仲以為係我耳機問題
另外想問下ching有冇耳膠推薦,原廠耳膠個佩戴感實在太差
作者: kityu 時間: 2020-8-22 14:23
回覆 10# nwnqht
Final type E 透明粉紅管或dot++
作者: 冷心心 時間: 2020-8-22 16:49
本帖最後由 冷心心 於 2020-8-22 16:59 編輯
我明你感覺,是覺得好硬,
我用spinfit,不過fender的耳管偏細,用一般cp100可能會找出時令耳膠留在耳內,
用cp800或cp360會好些,因細0.2mm,如用一般的要用力壓入些耳膠先好帶,

