作者: hihiyhkh 時間: 2020-6-7 03:25 標題: 想換左部Pioneer XDP100-R, 有冇推薦?
小弟部Pioneer XDP100-R用左幾年, 開始神神地, 想換左佢
仲有用開ALO continental v5 耳擴, 圈耳機+8條銅線, 想試下轉動鐵耳機
budget 1.5萬內, 聽開重低音BGM同日文歌(女聲)
想問下有冇咩推薦?
作者: globe 時間: 2020-6-8 13:23
我都用緊 XDP100, 開始有小問題。
諗緊買zx507 or sa700
作者: shing0505 時間: 2020-6-8 13:59
平D可以考慮罪大505 16GB版
作者: globe 時間: 2020-6-8 16:20
最近見到黑磚減到 HKD7xxx
個價同zx507 唔係差好遠, 如果唔聽串流係唔係買黑磚好啲?
作者: 天大笑話 時間: 2020-6-8 16:33
本帖最後由 天大笑話 於 2020-6-9 17:30 編輯
回覆 4# globe
有地方話黑磚價位可以落多一級添
作者: 戀人未滿 時間: 2020-6-8 16:42
zx507既話,真係不如黑磚
作者: king3 時間: 2020-6-8 16:49
唔使串流一定黑磚,507好麻麻
via HKEPC Reader for Android
作者: globe 時間: 2020-6-9 11:20
回覆 5# 天大笑話
搵唔到個post,有冇tip
作者: 大大舊 時間: 2020-6-9 12:59
Cowon P2 MK2跌到6888喎
作者: 天大笑話 時間: 2020-6-9 13:41
本帖最後由 天大笑話 於 2020-6-9 17:29 編輯
回覆 8# globe
限時㗎

作者: royau 時間: 2020-6-9 14:10
回覆 8# globe
咁都唔明,罰抄1000千次你應該明
