Board logo

標題: * AKG全繿聽級服務手冊圖示 K701不是Q701單元 K712pad是65周年702 * [打印本頁]

作者: goodguy2    時間: 2020-4-19 04:29     標題: * AKG全繿聽級服務手冊圖示 K701不是Q701單元 K712pad是65周年702 *

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goodguy2    時間: 2020-4-19 04:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2020-4-19 06:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2020-4-19 07:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2020-4-19 07:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goodguy2    時間: 2020-4-19 08:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2020-4-19 08:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goodguy2    時間: 2020-4-19 08:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2020-4-19 08:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2020-4-19 08:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: juno9    時間: 2020-4-19 09:36

新一代AKG都開始用mini XLR接頭~巴士佬除左似阿叻X丁蟹混合體外,重似北斗之拳裡面果個冒牌多奇~
作者: goodguy2    時間: 2020-4-19 15:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: juno9    時間: 2020-4-19 15:30

算術題, k712pro homepage 價既 2.8折,就係我買k7xx 既價。 三折都唔駛。
如果 k7xx 用 k712pro 單元+pa ...
goodguy2 發表於 2020-4-19 15:00

你係香討又講價錢,但自己又最鍾意講價錢?好難令人覺得你正常喎⋯⋯
另外咩叫小白?你係香港網絡講小白,九成人會指某支鏡頭,其餘可能指歌名。
你過幾十年人生之前有乜興趣㗎?好似乜都唔識咁?人又無品⋯⋯
作者: crevicemanjp    時間: 2020-4-19 15:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cocteau    時間: 2020-4-20 19:01

而家先見到個post,想睇但無左。
verygoodgood可唔可以post多次?
作者: scharnhorst    時間: 2020-4-21 16:40

而家先見到個post,想睇但無左。
verygoodgood可唔可以post多次?
cocteau 發表於 2020-4-20 19:01



    同問
作者: 118205    時間: 2020-4-21 18:15

KZ巴士司機又回魂
作者: tvbau    時間: 2020-4-21 18:33

回覆 17# 118205


    邊度??
作者: juno9    時間: 2020-4-21 18:56

而家先見到個post,想睇但無左。
verygoodgood可唔可以post多次?
cocteau 發表於 2020-4-20 19:01


有位唔多正常的人話係
drop.公司買K7XX自己DIY後媲美8系咁濟
作者: 118205    時間: 2020-4-21 19:06

回覆  118205


    邊度??
tvbau 發表於 2020-4-21 18:33
https://www.hkepc.com/forum/space.php?uid=355416
作者: 118205    時間: 2020-4-21 19:07

有位唔多正常的人話係
drop.公司買K7XX自己DIY後媲美8系咁濟
juno9 發表於 2020-4-21 18:56
番左嚟
作者: tskso    時間: 2020-4-21 19:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: codyhlau    時間: 2020-4-21 20:36

now AKG made in austria or china
K702 65th後没買過AKG
作者: kenken33    時間: 2020-4-21 23:14

now AKG made in austria or china
K702 65th後没買過AKG
codyhlau 發表於 21-4-2020 20:36



    奧版冇左好耐,好似得返斯洛伐克同中國製





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2