作者: waltyuen 時間: 2020-3-21 01:14 標題: 森斯(SENSE) M7 耳机放大器
本帖最後由 waltyuen 於 2020-3-21 01:22 編輯
「AD2/3 瀨左繼電器坐喺電腦前面,
嘗試喺淘寶搜尋引擎器裡面輸入'耳放',
自動彈出的 一版耳放S再SET價格在1000以下 」
會見到一埋耳放.
AD2/3 有一百長文唔講咁多
偉良 的買過跌左
PA3 用緊 TPA6120夾AK 係好有層次感
LAIDYS的 膽 IEM 唔敢用煩出唔街
見到部森斯(SENSE) M7 起初見 行18650 出得街的臺放
描述中ALPS音量专用电位器,WIMA电容,VISHAY晶圆电阻,富士通高见泽高灵敏度继电器,专为电池供电设计的高灵敏度低耗电的耳机保护电路,保护娇贵的耳机.再睇音頻邊用PANASONIC 咁就比錢 收到貨就知錯 成部 beyerdynamic A20 咁大 .
開聲試 就如 店家所說
:超低失真,超低噪声,透明 ,圆润,有弹性的音色。属于中性偏暖,色染少,Hi-Fi型
400蚊無衰聲 好寧靜 耳筒係無底噪 IEM 低阻高有小小喇 已經唔錯
聽左3日 發覺唔太對路好鬼乾過頭 耐聽感差小小 所以無上來開箱
OPAMP 就 換晒手上 20幾款 味有改 乾得劑的問題依然 咁手痕換咁SEARCH 有咩電容好換
Elna silmicII 多REVIEW 講 耐聽多膽味
一換就聽左就3粒鐘. 最後都要上EPC出 文
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2182242&k=c881f4df850739a590f0d7313e52011f&t=1782507702&sid=6MjS7QkiYgb

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2182243&k=f371a9af79bd1775d5014623bf89138f&t=1782507702&sid=6MjS7QkiYgb

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2182244&k=cef05a8de4dcd0ce2ccf7c901714e4a1&t=1782507702&sid=6MjS7QkiYgb

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2182245&k=52733be577cca9ff1e48924708228294&t=1782507702&sid=6MjS7QkiYgb

作者: tskso 時間: 2020-3-21 01:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: waltyuen 時間: 2020-3-21 01:26
回覆 2# tskso
PCB 正常
供正常 開關 同有保護做齊
我就是咁就入左
點知真是唔出得街
比出名大部 mass kobo 404依然有人帶出街
都要比404大

