作者: martyyau 時間: 2020-3-18 12:44 標題: 七赫茲 i-99 開箱
本帖最後由 martyyau 於 2020-3-18 12:56 編輯
初試:音場超大(算係我聽過嘅入耳耳機中音場最大最深嘅一對)同埋好通透,Bass 有質有量,不過過高音延伸好似未夠高(可能未煲),需要大大力推,基本要有推 NX7p 或以上嘅推力至足夠,耳膠係送兩 pack aet07 同 08,都算大手筆,由開箱而家煲左兩粒鐘都唔夠,有咁嘅聲都好收貨。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2181700&k=84d25d9c720cc553ad378f3df7c86988&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2181701&k=4c5565bbabfc38dce1c18822ed95abd8&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2181702&k=86738097915bf148f533ea32122fcd86&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2181703&k=0ff373fe254dbf3e7acf594e7ff6e4bc&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2181704&k=db990e8e3b53ade98ecfc746409628c2&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD

作者: 118205 時間: 2020-3-18 13:23
個盒好靚,勁多配件
作者: mhz3hk 時間: 2020-3-18 14:34
本帖最後由 mhz3hk 於 2020-3-18 14:38 編輯
終於見到真身了,雙面鍍鈹單圈,線唔知咩料
via HKEPC Reader for Android
作者: biglongsmall 時間: 2020-3-18 15:22
支持開箱,正
作者: Beme 時間: 2020-3-18 17:02
同 Sony Ex1000 比音場,那個好D?
作者: dio 時間: 2020-3-18 17:47
呢隻千幾蚊,聲應該唔錯~~~~
作者: martyyau 時間: 2020-3-18 18:06
以前得對 ex800,d 聲跟本無得比,而且兩對都唔同類型入耳,好難比較喎
作者: WKML 時間: 2020-3-18 18:20
千幾?
via HKEPC Reader for Android
作者: kwonglo 時間: 2020-3-18 21:00
找過淘寶, 要人仔2899。
作者: speedspeed 時間: 2020-3-18 21:27
本帖最後由 speedspeed 於 2020-3-18 22:24 編輯
剛收貨,一耳聽感有大耳筒感覺
手機都推到可以一聽
音場大, 暫時係咁 試耐d 再報告

作者: jackyfan10 時間: 2020-3-18 21:54
剛收貨,ching 幾號no.?

作者: speedspeed 時間: 2020-3-18 22:24
我係33號
via HKEPC Reader for Android
作者: dio 時間: 2020-3-18 23:24
買過77 pro 有平, 不過自己真係覺得貴少少
作者: philipsrev 時間: 2020-3-19 15:28
今次個價覺得有啲over。
作者: airicky703 時間: 2020-3-19 17:39
問左佢舊客都係減四舊,點千幾?
作者: dio 時間: 2020-3-19 17:45
本帖最後由 dio 於 2020-3-19 17:49 編輯
可能早了優惠吧, 我問果陣是上年, 未出果時預訂問, 而家加左價?樓主買幾錢?
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2181943&k=3e35138f1bf5d14de4b40410963bf04b&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2181944&k=39b0aa73672a6d10ca202a6f0e02005d&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD

作者: dio 時間: 2020-3-19 17:51
不過聽聞佢地耳機殼都開左幾模先出,可能加左價
作者: speedspeed 時間: 2020-3-19 18:17
我買的是2899 套餐(配升級線),
之前買77p 有大龍卡減400,
實付 2499
via HKEPC Reader for Android
作者: dio 時間: 2020-3-19 19:23
我買的是2899 套餐(配升級線),
之前買77p 有大龍卡減400,
實付 2499
via HKEPC Reader for Android ...
speedspeed 發表於 2020-3-19 18:17
最緊要好聲, 個殼超靚
作者: wackoip 時間: 2020-3-20 11:37
本帖最後由 wackoip 於 2020-3-20 11:47 編輯
我昨天都收到了 和師兄一樣覺得音塲闊同好通透,反而覺得bass冇比想像中咁跨。但好質 高音我仲以為佢有粒piezo。 好清同細致. 但2499呢個packing 同做功。絕對收貨。現在煲緊。唔知煲幾奈呢 i77要話煲二百幾個鐘
最鐘意條綫可換4.4 同2.5頭。同Dunu 啲差不多一樣不過要turn on or off
作者: jacky820 時間: 2020-3-20 11:42
最重要買到心頭號! Ex1000用家
作者: martyyau 時間: 2020-3-20 12:57
呢對出音咀相對我幾對耳機都短左小小,所以要用大一個 size 耳膠。
想試下耳膠啱唔啱 size 好簡單:你戴好耳機之後,輕輕用手壓對耳機入耳,如果低音量變多,就表示你嘅耳膠唔啱 size。
作者: jackyfan10 時間: 2020-3-20 18:18
聲場跟解析對比神圈跟fww 都係差dd,但低頻比fww 好,i99整體均衡,t9ie 未聽過對比唔到
作者: speedspeed 時間: 2020-3-20 20:52
因為懶惰加上重度youtube用家, 呢兩日只用只係用普通手提電話, i99 非常有趣, 用手提電話直推夠聲, 音色仲唔錯.
試過用枱機推, High Gain 開3-5 (40最大)已經好大聲, 只計音量 i99 易推.
機身方面, 99導管較短, 我耳型配戴上比77p 差, 現時用附送的大黑耳套最合適.
RMB 2499, 如果信條升級線值1999(老闆單賣價), i99幾乎等如送了.
via HKEPC Reader for Android
作者: ShunNutta 時間: 2020-3-22 22:25
2千幾無得試聽, 仲要淘佬野, 真係勇士~
作者: au231134 時間: 2020-3-23 00:37
已經訂了!等出貨。
作者: martyyau 時間: 2020-3-23 10:57
收貨到而家大約煲左 6x 粒鐘(每日有兩三粒鐘係大大力用純鼓煲),音場比剛收貨時大左一圈,低頻下沉深左同彈左,人聲厚實左,高頻延伸順滑左同高左,不過感覺分析力好似弱左(無增長?),或者需要再要多煲佢一輪至得。
作者: wackoip 時間: 2020-3-23 11:54
回覆 22# martyyau
多謝師兄指點迷津,耳膠沒問題???????? 但煲了4日後無論mid bass sub bass都多咗唔少。好澎拜
Treble 好detail 我真係覺得條cable居功不少
作者: martyyau 時間: 2020-3-23 13:51
回覆 28# wackoip
老老實實,我試過搵幾條線夾 i99,分析力係好左,不過就唔係咁夾,所以覺得條殿堂線係贏在味道,分析力唔係太高。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2182648&k=e268265523bdf6c03f9a93eccc06655c&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD

作者: 1271349946 時間: 2020-3-23 19:10
77pro 聲音如何??
作者: 1271349946 時間: 2020-3-23 19:13
如果賣千幾我都會入, 宜家二千幾都真係要再諗諗.....
作者: speedspeed 時間: 2020-3-24 10:42
而家黎講, 唔推薦77P, 平價好多選擇.
via HKEPC Reader for Android
作者: speedspeed 時間: 2020-3-24 10:47
我試用野雞純銀線, 反應快左 不過聲場細左
暫時用返殿堂好些. 最衰導管短左 我用AET07 同08 都戴得唔貼
via HKEPC Reader for Android
作者: 1271349946 時間: 2020-4-3 23:27
我都收到了
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2184925&k=72087fbb1397fea091319762c1a55763&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2184926&k=053e0b2b77f4f3b7adc62d70e1fa276a&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD

作者: au231134 時間: 2020-4-4 00:54
本帖最後由 au231134 於 2020-4-4 00:58 編輯
我的是特別版8絞殿堂線,聽了兩天,不用多說,退了貨!
作者: philipsrev 時間: 2020-4-4 02:01
何解退貨呢?調音唔啱口味?
作者: leungleung1234 時間: 2020-4-4 13:49
可唔可以講多少少退貨原因?比大家多個參考都好啊?
作者: jackyfan10 時間: 2020-4-4 15:51
一開始個聲唔係太有驚喜,煲左80個鐘,分析力高頻唔差,偏中下盤,同大部分單圈差唔多少少難推,配戴感覺得麻麻,可以係金屬唔係樹脂,做唔到耳仔個shape,用大一個size耳膠好會少少,感覺08耳膠夾呢隻耳機多d
作者: 1271349946 時間: 2020-4-4 22:24
本帖最後由 1271349946 於 2020-4-4 22:26 編輯
個人覺得spring 1比i99好聽⋯⋯
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185120&k=ad9d3150a0f20de435796545f5aed927&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD

作者: au231134 時間: 2020-4-4 22:30
開箱聲音已經沒有驚喜,大食難推,整體分析力差,比不上我擁有的Acoustic HS1551CU,唯一可取的就是那條8絞殿堂綫。
作者: au231134 時間: 2020-4-4 22:35
Spring 1是圈加鉄再加壓電高音,i-99是一圈,不可以相提並論。
作者: tskso 時間: 2020-4-4 22:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: au231134 時間: 2020-4-4 22:41
本帖最後由 au231134 於 2020-4-4 22:49 編輯
好粗嘅7N鍍銀綫,有多種插頭。Muti-Plug
作者: tskso 時間: 2020-4-4 22:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1271349946 時間: 2020-4-4 23:13
本帖最後由 1271349946 於 2020-4-4 23:19 編輯
價錢係三倍呀哥仔.
講真我選耳機唔會多理佢幾圈幾鐵, 祗要佢夾我套系統, 啱口味就OK.
用再好多/貴單元調出黎D聲唔掂又如何??
作者: tuoi 時間: 2020-4-4 23:14
呢條聲音唔似單晶銅鍍銀,偏中上少少,
低頻唔似銅線,瘦佬其實有做過,
可以問瘦佬,因之前俾佢聽過,
佢叫上面老細揾,外觀有少少分别,
不過同線基
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185126&k=778e01b5d0f63539e391169419eeb5c6&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD

作者: tskso 時間: 2020-4-5 00:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kityu 時間: 2020-4-5 19:08
回覆 46# tuoi
外觀似 Tipsy 古河鍍銀銅 ??
作者: tuoi 時間: 2020-4-5 19:15
本帖最後由 tuoi 於 2020-4-5 19:25 編輯
回覆 48# kityu
真係唔記得,冇乜印象,知佢都低調入咗少量,
事關呢條七赫茲線成二千,佢老細揾都千字頭,
作者: kityu 時間: 2020-4-5 19:38
回覆 49# tuoi
如果要千頭就唔係Tipsy 果條
作者: philipsrev 時間: 2020-4-5 22:00
Tipsy 果條差好多,Tipsy 果條2絞,線芯都比較幼,瘦佬都有同款,無記錯2舊有找。
作者: martyyau 時間: 2020-4-6 14:20
本帖最後由 martyyau 於 2020-4-6 14:30 編輯
其實音質好唔好聽就真係睇個人:
spring 1 我夾過起碼七八條線,佢個超高頻某 d 頻率都係 cut 左一 d。
1551CU 我就無,不過有對 1695ti,AB 比試都係 i99 勝一籌。
i99 其實需要好大推力,需然用電話都推到佢好大聲,不過用大大力推佢又係另一個境界。
而我對 i99 嘅意見係:同價錢中,性價比無敵。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185362&k=45e2545478aebe66710dd6e2bd62e1c2&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD

作者: philipsrev 時間: 2020-4-6 15:15
照咁睇,即係如果前端唔夠好可以唔使點諗了?
作者: wackoip 時間: 2020-4-6 16:44
我同意。我未有試其他線 但這個package加埋條線仲可換2.5/4.4 是絕對合理的。達音科啲similar缐(本人也有hulK) 都要二千啦
作者: martyyau 時間: 2020-4-6 17:41
其實好多耳機都係咁,例如 NX7 或 AS16,用入門 DAP 或老鼠尾推都有基本聲出,不過轉用大推力機種 d 聲就喚然一新。
作者: jackyfan10 時間: 2020-4-6 18:35
本帖最後由 jackyfan10 於 2020-4-6 22:06 編輯
回覆 52# martyyau
ching 分析得好,確實有d少少難推,dx228要mid gain 60先推到,鍾意單圈,中下盤既應該會幾鍾意
作者: 1271349946 時間: 2020-4-6 21:54
我都退左, 個人覺得賣成兩千幾人仔唔多值.
作者: airicky703 時間: 2020-4-7 10:26
回復 52 #martyyau
請問師兄用咩推?
via HKEPC Reader for Android
作者: martyyau 時間: 2020-4-7 16:19
墨菊及 QA390
作者: rewq38 時間: 2020-4-7 17:31
要上台機先推到不如整條E5000,仲平
作者: philipsrev 時間: 2020-4-7 19:06
咁真係唔多啱一般流動聽歌嘅用家了。
作者: speedspeed 時間: 2020-4-9 00:29
本帖最後由 speedspeed 於 2020-4-9 00:32 編輯
剛剛試了onkyo DPS-1 lineout 去 SR-71A amp 接i-99, 出乎意料相當唔錯, 有驚喜. 果然推力大d 係好d.

作者: tskso 時間: 2020-4-10 17:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philipsrev 時間: 2020-4-11 00:51
應該無舖入。
作者: speedspeed 時間: 2020-4-23 15:15
可惜而家疫情嚴峻, 否則可以搞搞試聽分享
via HKEPC Reader for Android
作者: tskso 時間: 2020-4-23 19:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nelsonts 時間: 2020-4-26 18:24
回覆 52# martyyau
我剛從北角某店以好價買了Spring 1,現在煲機中,在原線和AET07下,暫時感覺下潛不夠深,高頻有點略暗,一些金屬敲擊樂器,聲音有點生硬不自然,不過細節、音場和人聲綜合來說還是很值。我想請問師兄你試過七八條線夾Spring 1,那一條線最喜歡?
作者: Eric j 時間: 2020-4-26 20:45
北角某店有冇DEMO試?同埋個價錢可否透露
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: nelsonts 時間: 2020-4-27 00:01
本帖最後由 nelsonts 於 2020-4-27 00:03 編輯
回覆 68# Eric j
無得試。不想在這裡為人家賣廣告,用Price.com搜一下就知道,比在淘寶上買還要平。
作者: tskso 時間: 2020-4-27 00:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1271349946 時間: 2020-4-27 00:38
本帖最後由 1271349946 於 2020-4-27 00:44 編輯
Spring 1 原身條黑線音色係偏暗, 換佢同廠果條升級線效果會好好多...
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2189791&k=6ab96a2e9bcab044bcca8f632bbe6969&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD

作者: Eric j 時間: 2020-4-27 00:48
瘦佬話而家冇demo
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: tskso 時間: 2020-4-27 01:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2020-4-27 01:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1271349946 時間: 2020-4-27 01:37
原身黑線話係單晶銅鍍銀, 升級果條話係金銀銅混編.....
作者: 1271349946 時間: 2020-4-27 01:40
Spring 1都係要座台耳放先推到質數出黎.....
作者: tskso 時間: 2020-4-27 01:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2020-4-27 01:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kityu 時間: 2020-4-27 12:57
原裝缐偏暗 我就唔覺 可能我落左u606 +杜籣
反而4絞包網比金銀銅更夾
作者: kityu 時間: 2020-4-27 12:58
瘦佬如果冇demo 就上高登 專業大師睇吓
作者: 1271349946 時間: 2020-4-27 13:28
器材配搭不一樣, 同樣耳機出來的效果都不一樣.
所以線材最好試清楚先好換, 否則適得其反.
作者: kityu 時間: 2020-4-27 13:45
Ching, 得閒換下都係一種樂趣
作者: 1271349946 時間: 2020-4-27 14:31
系, 但都浪費左好多錢....

作者: martyyau 時間: 2020-4-27 22:12
本帖最後由 martyyau 於 2020-4-27 22:15 編輯
回覆 67# nelsonts
我試過最夾嘅線係 Cross Lambda o既 Infinity,不過呢條線好少地方有得買。
作者: nelsonts 時間: 2020-4-29 16:51
本帖最後由 nelsonts 於 2020-4-29 19:18 編輯
回覆 84# martyyau
好的!無論如何,多謝師兄的介紹,估唔到最夾的竟然是一個泰國品牌的線,得閒去星際搵搵。因為換線的選擇太多,也不很容易試聽,心大心細之下,先換耳塞套玩玩,剛買左AZLA Sednaearfit兩款長短套,從AET07換上它后,立刻感覺整體聲音位置上昇了一些,在耳朵位置形成了比之前更廣闊清晰的聲音,然后每首歌感覺多了一些泛音,而高頻也明亮了一些,有一點換上銀線的感覺。不過長套我感覺結像有點飄,結果暫用著短套款,讓我更滿意(不過聲場稍收縮了一些)
作者: brawlstars 時間: 2020-6-16 09:21
喺個WeChat group 見到, 好似618優惠減完,1000都唔洗,平過99好多,有冇人知同99有咩分別,冇追wechat chat

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2199416&k=42b1cf83363a0c36f143a1a0c305f540&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD

作者: wackoip 時間: 2020-6-16 10:14
我問過客服 伛咁答:
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2199422&k=c2b1e843a6cf09ee86f1d3558b49fcdf&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD

作者: wackoip 時間: 2020-6-16 10:25
Sorry 可能太細
佢basically 話i88比77高很多比99就冇咁大開大合。88清新細膩啲。whatever that means????
作者: zinc1 時間: 2020-6-16 11:40
客服咁答:99的風格大氣磅礴,88風格小家碧玉,人聲是非常的好聽的,三頻比較均衡,跟機線係單晶銅鍍銀混純銀
不過舊客戶減二百,點先做到一千唔洗?
作者: brawlstars 時間: 2020-6-16 11:54
回覆 89# zinc1
sorry 睇錯, 原來係1499-200-50
作者: philipsrev 時間: 2020-6-16 17:22
都唔平喎,7hz i77pro之後訂價開始提高返唔少。
作者: 天大笑話 時間: 2020-6-16 20:48
回覆 91# philipsrev
覺得i99水位太多
作者: philipsrev 時間: 2020-6-16 23:04
可能之前係微信群發太多紅包,要回下血。



