Board logo

標題: [開箱] 七赫茲 i-99 開箱 [打印本頁]

作者: martyyau    時間: 2020-3-18 12:44     標題: 七赫茲 i-99 開箱

本帖最後由 martyyau 於 2020-3-18 12:56 編輯

初試:音場超大(算係我聽過嘅入耳耳機中音場最大最深嘅一對)同埋好通透,Bass 有質有量,不過過高音延伸好似未夠高(可能未煲),需要大大力推,基本要有推 NX7p 或以上嘅推力至足夠,耳膠係送兩 pack  aet07 同 08,都算大手筆,由開箱而家煲左兩粒鐘都唔夠,有咁嘅聲都好收貨。



246b1c38-3e53-41c4-8028-529a3a6f27e6.jpg

6fa7e687-fa8e-45a1-a6d6-52db74d1c43d.jpg

4024d2de-a4ed-4460-a91f-266ee5c8a802.jpg

fdfc059c-33be-42ad-bfaa-874b2fafc48b.jpg

78f4cde1-fe57-4d9b-9dba-85f721235b1f.jpg

圖片附件: 246b1c38-3e53-41c4-8028-529a3a6f27e6.jpg (2020-3-18 12:29, 119.06 KB) / 下載次數 218
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2181700&k=84d25d9c720cc553ad378f3df7c86988&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD



圖片附件: 6fa7e687-fa8e-45a1-a6d6-52db74d1c43d.jpg (2020-3-18 12:29, 99.08 KB) / 下載次數 747
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2181701&k=4c5565bbabfc38dce1c18822ed95abd8&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD



圖片附件: 4024d2de-a4ed-4460-a91f-266ee5c8a802.jpg (2020-3-18 12:29, 92.49 KB) / 下載次數 213
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2181702&k=86738097915bf148f533ea32122fcd86&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD



圖片附件: fdfc059c-33be-42ad-bfaa-874b2fafc48b.jpg (2020-3-18 12:29, 138.98 KB) / 下載次數 193
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2181703&k=0ff373fe254dbf3e7acf594e7ff6e4bc&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD



圖片附件: 78f4cde1-fe57-4d9b-9dba-85f721235b1f.jpg (2020-3-18 12:29, 126.62 KB) / 下載次數 217
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2181704&k=db990e8e3b53ade98ecfc746409628c2&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD


作者: 118205    時間: 2020-3-18 13:23

初試:音場超大(算係我聽過嘅入耳耳機中音場最大最深嘅一對)同埋好通透,Bass 有質有量,不過過高音延伸 ...
martyyau 發表於 2020-3-18 12:44
個盒好靚,勁多配件
作者: mhz3hk    時間: 2020-3-18 14:34

本帖最後由 mhz3hk 於 2020-3-18 14:38 編輯

終於見到真身了,雙面鍍鈹單圈,線唔知咩料

via HKEPC Reader for Android
作者: biglongsmall    時間: 2020-3-18 15:22

支持開箱,正
作者: Beme    時間: 2020-3-18 17:02

同 Sony Ex1000 比音場,那個好D?
作者: dio    時間: 2020-3-18 17:47

呢隻千幾蚊,聲應該唔錯~~~~
作者: martyyau    時間: 2020-3-18 18:06

同 Sony Ex1000 比音場,那個好D?
Beme 發表於 18-3-2020 17:02


以前得對 ex800,d 聲跟本無得比,而且兩對都唔同類型入耳,好難比較喎
作者: WKML    時間: 2020-3-18 18:20

呢隻千幾蚊,聲應該唔錯~~~~
dio 發表於 2020-3-18 17:47

千幾?

via HKEPC Reader for Android
作者: kwonglo    時間: 2020-3-18 21:00

找過淘寶, 要人仔2899。
作者: speedspeed    時間: 2020-3-18 21:27

本帖最後由 speedspeed 於 2020-3-18 22:24 編輯

剛收貨,一耳聽感有大耳筒感覺
手機都推到可以一聽
音場大, 暫時係咁 試耐d 再報告


作者: jackyfan10    時間: 2020-3-18 21:54

剛收貨,ching 幾號no.?
作者: speedspeed    時間: 2020-3-18 22:24

剛收貨,ching 幾號no.?
jackyfan10 發表於 2020-3-18 21:54

我係33號

via HKEPC Reader for Android
作者: dio    時間: 2020-3-18 23:24

找過淘寶, 要人仔2899。
kwonglo 發表於 2020-3-18 21:00



    買過77 pro 有平, 不過自己真係覺得貴少少
作者: philipsrev    時間: 2020-3-19 15:28

今次個價覺得有啲over。
作者: airicky703    時間: 2020-3-19 17:39

買過77 pro 有平, 不過自己真係覺得貴少少
dio 發表於 2020-3-18 23:24


問左佢舊客都係減四舊,點千幾?
作者: dio    時間: 2020-3-19 17:45

本帖最後由 dio 於 2020-3-19 17:49 編輯
問左佢舊客都係減四舊,點千幾?
airicky703 發表於 2020-3-19 17:39


可能早了優惠吧, 我問果陣是上年, 未出果時預訂問, 而家加左價?樓主買幾錢?

圖片附件: WeChat截圖_20200319174824.png (2020-3-19 17:49, 61.6 KB) / 下載次數 111
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2181943&k=3e35138f1bf5d14de4b40410963bf04b&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD



圖片附件: WeChat截圖_20200319174849.png (2020-3-19 17:49, 20.56 KB) / 下載次數 90
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2181944&k=39b0aa73672a6d10ca202a6f0e02005d&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD


作者: dio    時間: 2020-3-19 17:51

不過聽聞佢地耳機殼都開左幾模先出,可能加左價
作者: speedspeed    時間: 2020-3-19 18:17

我買的是2899 套餐(配升級線),
之前買77p 有大龍卡減400,
實付 2499

via HKEPC Reader for Android
作者: dio    時間: 2020-3-19 19:23

我買的是2899 套餐(配升級線),
之前買77p 有大龍卡減400,
實付 2499

via HKEPC Reader for Android ...
speedspeed 發表於 2020-3-19 18:17

最緊要好聲, 個殼超靚
作者: wackoip    時間: 2020-3-20 11:37

本帖最後由 wackoip 於 2020-3-20 11:47 編輯

我昨天都收到了 和師兄一樣覺得音塲闊同好通透,反而覺得bass冇比想像中咁跨。但好質  高音我仲以為佢有粒piezo。 好清同細致. 但2499呢個packing 同做功。絕對收貨。現在煲緊。唔知煲幾奈呢  i77要話煲二百幾個鐘

最鐘意條綫可換4.4 同2.5頭。同Dunu 啲差不多一樣不過要turn on or off
作者: jacky820    時間: 2020-3-20 11:42

最重要買到心頭號! Ex1000用家
作者: martyyau    時間: 2020-3-20 12:57

我昨天都收到了 和師兄一樣覺得音塲闊同好通透,反而覺得bass冇比想像中咁跨。但好質  高音我仲以為佢有粒p ...
wackoip 發表於 20-3-2020 11:37


呢對出音咀相對我幾對耳機都短左小小,所以要用大一個 size 耳膠。

想試下耳膠啱唔啱 size 好簡單:你戴好耳機之後,輕輕用手壓對耳機入耳,如果低音量變多,就表示你嘅耳膠唔啱 size。
作者: jackyfan10    時間: 2020-3-20 18:18

聲場跟解析對比神圈跟fww 都係差dd,但低頻比fww 好,i99整體均衡,t9ie 未聽過對比唔到
作者: speedspeed    時間: 2020-3-20 20:52

因為懶惰加上重度youtube用家, 呢兩日只用只係用普通手提電話, i99 非常有趣, 用手提電話直推夠聲, 音色仲唔錯.

試過用枱機推, High Gain 開3-5 (40最大)已經好大聲, 只計音量 i99 易推.

機身方面, 99導管較短, 我耳型配戴上比77p 差, 現時用附送的大黑耳套最合適.

RMB 2499, 如果信條升級線值1999(老闆單賣價), i99幾乎等如送了.

via HKEPC Reader for Android
作者: ShunNutta    時間: 2020-3-22 22:25

2千幾無得試聽, 仲要淘佬野, 真係勇士~
作者: au231134    時間: 2020-3-23 00:37

已經訂了!等出貨。
作者: martyyau    時間: 2020-3-23 10:57

收貨到而家大約煲左 6x 粒鐘(每日有兩三粒鐘係大大力用純鼓煲),音場比剛收貨時大左一圈,低頻下沉深左同彈左,人聲厚實左,高頻延伸順滑左同高左,不過感覺分析力好似弱左(無增長?),或者需要再要多煲佢一輪至得。
作者: wackoip    時間: 2020-3-23 11:54

回覆 22# martyyau


    多謝師兄指點迷津,耳膠沒問題???????? 但煲了4日後無論mid bass sub bass都多咗唔少。好澎拜  
Treble 好detail 我真係覺得條cable居功不少
作者: martyyau    時間: 2020-3-23 13:51

回覆 28# wackoip

9cd5bc15-31f7-47f2-803a-8e60a3fa080a.jpg

老老實實,我試過搵幾條線夾 i99,分析力係好左,不過就唔係咁夾,所以覺得條殿堂線係贏在味道,分析力唔係太高。

圖片附件: 9cd5bc15-31f7-47f2-803a-8e60a3fa080a.jpg (2020-3-23 13:47, 130.66 KB) / 下載次數 152
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2182648&k=e268265523bdf6c03f9a93eccc06655c&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD


作者: 1271349946    時間: 2020-3-23 19:10

買過77 pro 有平, 不過自己真係覺得貴少少
dio 發表於 2020-3-18 23:24

77pro 聲音如何??
作者: 1271349946    時間: 2020-3-23 19:13

今次個價覺得有啲over。
philipsrev 發表於 2020-3-19 15:28

如果賣千幾我都會入, 宜家二千幾都真係要再諗諗.....
作者: speedspeed    時間: 2020-3-24 10:42

77pro 聲音如何??
1271349946 發表於 2020-3-23 19:10

而家黎講, 唔推薦77P, 平價好多選擇.

via HKEPC Reader for Android
作者: speedspeed    時間: 2020-3-24 10:47

回覆  wackoip



老老實實,我試過搵幾條線夾 i99,分析力係好左,不過就唔係咁夾,所以覺得條殿堂線係贏 ...
martyyau 發表於 2020-3-23 13:51

我試用野雞純銀線, 反應快左 不過聲場細左
暫時用返殿堂好些. 最衰導管短左 我用AET07 同08 都戴得唔貼

via HKEPC Reader for Android
作者: 1271349946    時間: 2020-4-3 23:27

我都收到了
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(10073).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(524C9).jpg


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(10073).jpg (2020-4-3 23:27, 106.56 KB) / 下載次數 120
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2184925&k=72087fbb1397fea091319762c1a55763&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(524C9).jpg (2020-4-3 23:27, 128.6 KB) / 下載次數 97
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2184926&k=053e0b2b77f4f3b7adc62d70e1fa276a&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD


作者: au231134    時間: 2020-4-4 00:54

本帖最後由 au231134 於 2020-4-4 00:58 編輯

我的是特別版8絞殿堂線,聽了兩天,不用多說,退了貨!
作者: philipsrev    時間: 2020-4-4 02:01

我的是特別版8絞殿堂線,聽了兩天,不用多說,退了貨!
au231134 發表於 2020-4-4 00:54



  何解退貨呢?調音唔啱口味?
作者: leungleung1234    時間: 2020-4-4 13:49

我的是特別版8絞殿堂線,聽了兩天,不用多說,退了貨!
au231134 發表於 2020-4-4 00:54



    可唔可以講多少少退貨原因?比大家多個參考都好啊?
作者: jackyfan10    時間: 2020-4-4 15:51

一開始個聲唔係太有驚喜,煲左80個鐘,分析力高頻唔差,偏中下盤,同大部分單圈差唔多少少難推,配戴感覺得麻麻,可以係金屬唔係樹脂,做唔到耳仔個shape,用大一個size耳膠好會少少,感覺08耳膠夾呢隻耳機多d
作者: 1271349946    時間: 2020-4-4 22:24

本帖最後由 1271349946 於 2020-4-4 22:26 編輯

個人覺得spring 1比i99好聽⋯⋯ Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(E1765).jpg

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(E1765).jpg (2020-4-4 22:23, 110.43 KB) / 下載次數 118
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185120&k=ad9d3150a0f20de435796545f5aed927&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD


作者: au231134    時間: 2020-4-4 22:30

可唔可以講多少少退貨原因?比大家多個參考都好啊?
leungleung1234 發表於 4/4/2020 13:49


開箱聲音已經沒有驚喜,大食難推,整體分析力差,比不上我擁有的Acoustic HS1551CU,唯一可取的就是那條8絞殿堂綫。
作者: au231134    時間: 2020-4-4 22:35

個人覺得spring 1比i99好聽⋯⋯
1271349946 發表於 4/4/2020 22:24


Spring 1是圈加鉄再加壓電高音,i-99是一圈,不可以相提並論。
作者: tskso    時間: 2020-4-4 22:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: au231134    時間: 2020-4-4 22:41

本帖最後由 au231134 於 2020-4-4 22:49 編輯
條線係咩材料?
tskso 發表於 4/4/2020 22:38



    好粗嘅7N鍍銀綫,有多種插頭。Muti-Plug
作者: tskso    時間: 2020-4-4 22:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1271349946    時間: 2020-4-4 23:13

本帖最後由 1271349946 於 2020-4-4 23:19 編輯
Spring 1是圈加鉄再加壓電高音,i-99是一圈,不可以相提並論。
au231134 發表於 2020-4-4 22:35

價錢係三倍呀哥仔.
講真我選耳機唔會多理佢幾圈幾鐵, 祗要佢夾我套系統, 啱口味就OK.
用再好多/貴單元調出黎D聲唔掂又如何??
作者: tuoi    時間: 2020-4-4 23:14

呢條聲音唔似單晶銅鍍銀,偏中上少少,
低頻唔似銅線,瘦佬其實有做過,
可以問瘦佬,因之前俾佢聽過,
佢叫上面老細揾,外觀有少少分别,
不過同線基

圖片附件: IMG_20190702_010328_mh1562045227739-1024x1024.jpg (2020-4-4 23:10, 140.65 KB) / 下載次數 131
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185126&k=778e01b5d0f63539e391169419eeb5c6&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD


作者: tskso    時間: 2020-4-5 00:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kityu    時間: 2020-4-5 19:08

回覆 46# tuoi

外觀似 Tipsy 古河鍍銀銅 ??
作者: tuoi    時間: 2020-4-5 19:15

本帖最後由 tuoi 於 2020-4-5 19:25 編輯

回覆 48# kityu

真係唔記得,冇乜印象,知佢都低調入咗少量,
事關呢條七赫茲線成二千,佢老細揾都千字頭,
作者: kityu    時間: 2020-4-5 19:38

回覆 49# tuoi

如果要千頭就唔係Tipsy 果條
作者: philipsrev    時間: 2020-4-5 22:00

回覆  tuoi

如果要千頭就唔係Tipsy 果條
kityu 發表於 2020-4-5 19:38



Tipsy 果條差好多,Tipsy 果條2絞,線芯都比較幼,瘦佬都有同款,無記錯2舊有找。
作者: martyyau    時間: 2020-4-6 14:20

本帖最後由 martyyau 於 2020-4-6 14:30 編輯

edcab851-cfd6-4a11-a001-98301d30f83d.jpg

其實音質好唔好聽就真係睇個人:

spring 1 我夾過起碼七八條線,佢個超高頻某 d 頻率都係 cut 左一 d。

1551CU 我就無,不過有對 1695ti,AB 比試都係 i99 勝一籌。

i99 其實需要好大推力,需然用電話都推到佢好大聲,不過用大大力推佢又係另一個境界。

而我對 i99 嘅意見係:同價錢中,性價比無敵。

圖片附件: edcab851-cfd6-4a11-a001-98301d30f83d.jpg (2020-4-6 14:12, 125.69 KB) / 下載次數 98
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2185362&k=45e2545478aebe66710dd6e2bd62e1c2&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD


作者: philipsrev    時間: 2020-4-6 15:15

其實音質好唔好聽就真係睇個人:

spring 1 我夾過起碼七八條線,佢個超高頻某 d 頻率都係 cut 左一 d。
...
martyyau 發表於 2020-4-6 14:20



照咁睇,即係如果前端唔夠好可以唔使點諗了?
作者: wackoip    時間: 2020-4-6 16:44

其實音質好唔好聽就真係睇個人:

spring 1 我夾過起碼七八條線,佢個超高頻某 d 頻率都係 cut 左一 d。
...
martyyau 發表於 2020-4-6 14:20



    我同意。我未有試其他線   但這個package加埋條線仲可換2.5/4.4 是絕對合理的。達音科啲similar缐(本人也有hulK) 都要二千啦
作者: martyyau    時間: 2020-4-6 17:41

照咁睇,即係如果前端唔夠好可以唔使點諗了?
philipsrev 發表於 6-4-2020 15:15


其實好多耳機都係咁,例如 NX7 或 AS16,用入門 DAP 或老鼠尾推都有基本聲出,不過轉用大推力機種 d 聲就喚然一新。
作者: jackyfan10    時間: 2020-4-6 18:35

本帖最後由 jackyfan10 於 2020-4-6 22:06 編輯

回覆 52# martyyau


    ching 分析得好,確實有d少少難推,dx228要mid gain 60先推到,鍾意單圈,中下盤既應該會幾鍾意
作者: 1271349946    時間: 2020-4-6 21:54

開箱聲音已經沒有驚喜,大食難推,整體分析力差,比不上我擁有的Acoustic HS1551CU,唯一可取的就是那條8 ...
au231134 發表於 2020-4-4 22:30

我都退左, 個人覺得賣成兩千幾人仔唔多值.
作者: airicky703    時間: 2020-4-7 10:26

回復 52 #martyyau

請問師兄用咩推?

via HKEPC Reader for Android
作者: martyyau    時間: 2020-4-7 16:19

回復 martyyau

請問師兄用咩推?

via HKEPC Reader for Android
airicky703 發表於 7-4-2020 10:26


墨菊及 QA390
作者: rewq38    時間: 2020-4-7 17:31

要上台機先推到不如整條E5000,仲平
作者: philipsrev    時間: 2020-4-7 19:06

墨菊及 QA390
martyyau 發表於 2020-4-7 16:19


咁真係唔多啱一般流動聽歌嘅用家了。
作者: speedspeed    時間: 2020-4-9 00:29

本帖最後由 speedspeed 於 2020-4-9 00:32 編輯

剛剛試了onkyo DPS-1 lineout 去 SR-71A amp 接i-99, 出乎意料相當唔錯, 有驚喜. 果然推力大d  係好d.


作者: tskso    時間: 2020-4-10 17:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philipsrev    時間: 2020-4-11 00:51

香港係咪冇试聽?
tskso 發表於 2020-4-10 17:31


應該無舖入。
作者: speedspeed    時間: 2020-4-23 15:15

香港係咪冇试聽?
tskso 發表於 2020-4-10 17:31

可惜而家疫情嚴峻, 否則可以搞搞試聽分享

via HKEPC Reader for Android
作者: tskso    時間: 2020-4-23 19:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nelsonts    時間: 2020-4-26 18:24

回覆 52# martyyau


    我剛從北角某店以好價買了Spring 1,現在煲機中,在原線和AET07下,暫時感覺下潛不夠深,高頻有點略暗,一些金屬敲擊樂器,聲音有點生硬不自然,不過細節、音場和人聲綜合來說還是很值。我想請問師兄你試過七八條線夾Spring 1,那一條線最喜歡?
作者: Eric j    時間: 2020-4-26 20:45

回覆  martyyau


    我剛從北角某店以好價買了Spring 1,現在煲機中,在原線和AET07下,暫時感覺下潛不 ...
nelsonts 發表於 2020-4-26 18:24

北角某店有冇DEMO試?同埋個價錢可否透露

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: nelsonts    時間: 2020-4-27 00:01

本帖最後由 nelsonts 於 2020-4-27 00:03 編輯

回覆 68# Eric j


    無得試。不想在這裡為人家賣廣告,用Price.com搜一下就知道,比在淘寶上買還要平。
作者: tskso    時間: 2020-4-27 00:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1271349946    時間: 2020-4-27 00:38

本帖最後由 1271349946 於 2020-4-27 00:44 編輯
回覆  martyyau


    我剛從北角某店以好價買了Spring 1,現在煲機中,在原線和AET07下,暫時感覺下潛不 ...
nelsonts 發表於 2020-4-26 18:24
Spring 1 原身條黑線音色係偏暗, 換佢同廠果條升級線效果會好好多... Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(D0C1A).jpg

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(D0C1A).jpg (2020-4-27 00:44, 137.63 KB) / 下載次數 71
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2189791&k=6ab96a2e9bcab044bcca8f632bbe6969&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD


作者: Eric j    時間: 2020-4-27 00:48

老地方之前有demo,現不知仲有冇
tskso 發表於 2020-4-27 00:18

瘦佬話而家冇demo

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: tskso    時間: 2020-4-27 01:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2020-4-27 01:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1271349946    時間: 2020-4-27 01:37

升級果條係咪銅銀綫?
tskso 發表於 2020-4-27 01:11

原身黑線話係單晶銅鍍銀, 升級果條話係金銀銅混編.....
作者: 1271349946    時間: 2020-4-27 01:40

Ic,可能已俾師兄。。
其實春1有乜咁特別,聽過一次,唔係特別深刻 ...
tskso 發表於 2020-4-27 01:08

Spring 1都係要座台耳放先推到質數出黎.....
作者: tskso    時間: 2020-4-27 01:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2020-4-27 01:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kityu    時間: 2020-4-27 12:57

原裝缐偏暗 我就唔覺 可能我落左u606 +杜籣
反而4絞包網比金銀銅更夾
作者: kityu    時間: 2020-4-27 12:58

瘦佬如果冇demo 就上高登 專業大師睇吓
作者: 1271349946    時間: 2020-4-27 13:28

原裝缐偏暗 我就唔覺 可能我落左u606 +杜籣
反而4絞包網比金銀銅更夾
kityu 發表於 2020-4-27 12:57

器材配搭不一樣, 同樣耳機出來的效果都不一樣.
所以線材最好試清楚先好換, 否則適得其反.
作者: kityu    時間: 2020-4-27 13:45

Ching, 得閒換下都係一種樂趣
作者: 1271349946    時間: 2020-4-27 14:31

Ching, 得閒換下都係一種樂趣
kityu 發表於 2020-4-27 13:45


系, 但都浪費左好多錢....
作者: martyyau    時間: 2020-4-27 22:12

本帖最後由 martyyau 於 2020-4-27 22:15 編輯

回覆 67# nelsonts

我試過最夾嘅線係 Cross Lambda o既 Infinity,不過呢條線好少地方有得買。
作者: nelsonts    時間: 2020-4-29 16:51

本帖最後由 nelsonts 於 2020-4-29 19:18 編輯

回覆 84# martyyau


    好的!無論如何,多謝師兄的介紹,估唔到最夾的竟然是一個泰國品牌的線,得閒去星際搵搵。因為換線的選擇太多,也不很容易試聽,心大心細之下,先換耳塞套玩玩,剛買左AZLA Sednaearfit兩款長短套,從AET07換上它后,立刻感覺整體聲音位置上昇了一些,在耳朵位置形成了比之前更廣闊清晰的聲音,然后每首歌感覺多了一些泛音,而高頻也明亮了一些,有一點換上銀線的感覺。不過長套我感覺結像有點飄,結果暫用著短套款,讓我更滿意(不過聲場稍收縮了一些)
作者: brawlstars    時間: 2020-6-16 09:21

WechatIMG7696.jpg
喺個WeChat group 見到, 好似618優惠減完,1000都唔洗,平過99好多,有冇人知同99有咩分別,冇追wechat chat

圖片附件: WechatIMG7696.jpg (2020-6-16 09:20, 67.22 KB) / 下載次數 153
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2199416&k=42b1cf83363a0c36f143a1a0c305f540&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD


作者: wackoip    時間: 2020-6-16 10:14

我問過客服 伛咁答:
image0.png

圖片附件: image0.png (2020-6-16 10:14, 83.78 KB) / 下載次數 184
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2199422&k=c2b1e843a6cf09ee86f1d3558b49fcdf&t=1782191013&sid=4NkuaKyckD


作者: wackoip    時間: 2020-6-16 10:25

Sorry 可能太細

佢basically 話i88比77高很多比99就冇咁大開大合。88清新細膩啲。whatever that means????
作者: zinc1    時間: 2020-6-16 11:40

客服咁答:99的風格大氣磅礴,88風格小家碧玉,人聲是非常的好聽的,三頻比較均衡,跟機線係單晶銅鍍銀混純銀
不過舊客戶減二百,點先做到一千唔洗?
作者: brawlstars    時間: 2020-6-16 11:54

回覆 89# zinc1


    sorry 睇錯, 原來係1499-200-50
作者: philipsrev    時間: 2020-6-16 17:22

回覆  zinc1


    sorry 睇錯, 原來係1499-200-50
brawlstars 發表於 2020-6-16 11:54



都唔平喎,7hz i77pro之後訂價開始提高返唔少。
作者: 天大笑話    時間: 2020-6-16 20:48

回覆 91# philipsrev

覺得i99水位太多
作者: philipsrev    時間: 2020-6-16 23:04

回覆  philipsrev

覺得i99水位太多
天大笑話 發表於 2020-6-16 20:48

可能之前係微信群發太多紅包,要回下血。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2