Board logo

標題: momentum true wireless出咗新一代 [打印本頁]

作者: hk133    時間: 2020-3-13 19:11     標題: momentum true wireless出咗新一代

https://chinese.engadget.com/chi ... e-availability.html

新版加入降噪功能,耳機充滿電可以用七個鐘,尺寸變小,售價同上一代一樣。

個樣冇乜點變,但好似都係唔support無線充電,有冇CHing打算買?
作者: elvisk    時間: 2020-3-15 12:06

回覆 1# hk133


    等白色版
作者: ccw2    時間: 2020-3-15 13:13

要睇降噪效果
作者: kenken33    時間: 2020-3-15 14:11

搞掂講電話問題先,sennheiser 咪係無線音頻咁頂班但對momentum 通話連門外漢apple airpods都比不過
作者: elvisk    時間: 2020-3-15 15:41

第二代冇左low-latency?    不過佢d咪位多左勁多窿
作者: ShunNutta    時間: 2020-3-15 16:03

搞掂講電話問題先,sennheiser 咪係無線音頻咁頂班但對momentum 通話連門外漢apple airpods都比不過 ...
kenken33 發表於 2020-3-15 14:11


我睇過各大科林, 好多人話第一代有走電問題...
二千幾蚊買隻問題多多真係...
作者: 黃藥師    時間: 2020-3-15 16:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133    時間: 2020-3-15 19:32

first gen usd200
2nd gen usd300
黃藥師 發表於 2020-3-15 16:07



    新版上架,舊版要清貨……
作者: hk133    時間: 2020-3-15 19:33

第二代冇左low-latency?    不過佢d咪位多左勁多窿
elvisk 發表於 2020-3-15 15:41



    可能佢哋覺得多啲窿收音會好啲?
作者: elvisk    時間: 2020-3-15 22:09

回覆 9# hk133


    成21個窿  anc  Transparent Hearing 同講電話用
作者: cooly    時間: 2020-3-15 22:57

果然放棄咗用NFMI
作者: elvisk    時間: 2020-3-16 12:06

https://youtu.be/uKJKf-ooOhM

airpods pro vs sennheiser mtw2   

降噪好過airpods pro   通話 airpods pro有隔埋車聲 mtw2冇  但同樣大聲
作者: looking4mp3    時間: 2020-3-17 15:46

如果第二代仍然有Aptx-LL 的話,應該一出就會買

要放響度約三日唔用先會走晒D 電,重度用家既我從來唔覺所謂"走電"有乜問題,日日用,日日差,唔會面對走電走到冇晒既問題,唯一不滿係D 電唔夠耐用,唔可以比我由返工聽到放工
作者: elvisk    時間: 2020-3-17 17:08

回覆 13# looking4mp3


    個包裝盒 對比第一代  第一代則邊有aptx-LL  第二代冇左依個logo  可能冇左
作者: looking4mp3    時間: 2020-3-17 17:36

回覆  looking4mp3


    個包裝盒 對比第一代  第一代則邊有aptx-LL  第二代冇左依個logo  可能冇左 ...
elvisk 發表於 2020-3-17 17:08


冇左我就未必買,個 Aptx-LL 對我黎講係重點

得以下一個review 話有Aptx-LL,都係睇定D 先
https://www.stuff.tv/sennheiser/momentum-true-wireless-2/review
作者: elvisk    時間: 2020-3-17 18:27

回覆 15# looking4mp3


    個主動降噪好似一般咁  可能本身物理隔音都隔得幾好?
作者: elvisk    時間: 2020-3-18 08:30

https://www.google.com/amp/s/m.g ... _life-amp-42010.php
作者: looking4mp3    時間: 2020-3-18 11:28

回覆  looking4mp3


    個主動降噪好似一般咁  可能本身物理隔音都隔得幾好? ...
elvisk 發表於 2020-3-17 18:27


第一代本身個隔音我覺得都OK,其實佢個ANC 我都唔多理會,加上我唔係用黎傾電話,主要係聽歌睇戲,只要佢仍然有aptx-ll,舊電耐用過第一代,對我黎講己經係perfect
作者: elvisk    時間: 2020-3-18 14:01

回覆 18# looking4mp3


    咁aptx-ll 係係手機 開發模式入面揀?
作者: dan_dan    時間: 2020-3-18 14:25

講電話嘅話AirPods pro 真係贏晒所有wireless
作者: fkf    時間: 2020-3-21 18:38

如果係iPhone同會成日make phone calls
我覺得AirPod Pro會比較好
如果係Android,我覺得MTW2應該比較好
香港幾時有消息?
幾有興趣試試係咪真係咁好聲
作者: oneofthem    時間: 2020-3-23 13:15

睇完價錢,109USD入咗對WF-1000XM3 (Renewed) 平平地玩下
作者: eva2112    時間: 2020-3-28 01:58

本地市面上應該無一部電話射到aptx-LL出呢

回覆  looking4mp3


    咁aptx-ll 係係手機 開發模式入面揀?
elvisk 發表於 2020-3-18 14:01

作者: elvisk    時間: 2020-3-28 12:06

第二代 香港官網網頁更新左  詳細規格到冇左aptx-LL...
作者: 黃藥師    時間: 2020-3-28 13:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: elvisk    時間: 2020-4-20 23:29

第一代已姐跌到1199  買二手都係800幾 仲有保養   第二代d聲聽d評測講係同第一代一樣。。
作者: oneofthem    時間: 2020-4-21 01:05

第一代已姐跌到1199  買二手都係800幾 仲有保養   第二代d聲聽d評測講係同第一代一樣。。 ...
elvisk 發表於 2020-4-20 23:29



Sony WF-1000XM3二手都係600幾
作者: fkf    時間: 2020-4-21 09:41

第一代已姐跌到1199  買二手都係800幾 仲有保養   第二代d聲聽d評測講係同第一代一樣。。 ...
elvisk 發表於 2020-4-20 23:29


有啲評測甚至話MTW2,聲差左啲添,唔知關唔關ANC事
作者: fkf    時間: 2020-4-21 09:42

Sony WF-1000XM3二手都係600幾
oneofthem 發表於 2020-4-21 01:05


其實XM3係幾正,不過真係大左啲,希望佢快啲出4
作者: cooly    時間: 2020-5-4 12:29

有無ching已經入咗手?
作者: fkf    時間: 2020-5-6 08:05

本帖最後由 fkf 於 2020-5-6 08:06 編輯
有無ching已經入咗手?
cooly 發表於 2020-5-4 12:29


用落幾好 =)

不過個Android app有少少煩,一開始搵唔到,要重裝個app先得
作者: yuyuyu127    時間: 2020-5-6 21:12

本帖最後由 yuyuyu127 於 2020-5-6 21:37 編輯

本身用開jabra65t 厭佢得4個鐘唔夠用
聽開ie800覺得唔錯 見佢一出mtw2即刻訂左初初話4月中 依加5月中都唔知到未
忍唔住入左水貨 一打開D做工差到極點
音質有ie800 7成到

作者: elvisk    時間: 2020-5-7 09:04

回覆 32# yuyuyu127


    佢個anc係咪好弱?  另外配戴感舒唔舒服?   聽人講美版係全球保
作者: yuyuyu127    時間: 2020-5-7 10:29

本帖最後由 yuyuyu127 於 2020-5-7 10:36 編輯

回覆 33# elvisk


    冇用過其他anc耳機  以我感覺係明顯隔到冷氣機同engine聲

    行遠少少就已經冇晒聲 一熄anc就出反晒

    戴足6粒鐘加埋開anc都冇唔舒服

    保養我當佢冇 反正平行貨成500蚊

    唯一缺點就係個做工 有乜理由咁ge價錢 D邊位做到咁差
作者: elvisk    時間: 2020-5-7 11:04

回覆 34# yuyuyu127


    等佢水貨果價低d再唸入唔入  另外想問有冇斷線同干擾問題?
作者: cooly    時間: 2020-5-7 11:55

本帖最後由 cooly 於 2020-5-7 11:58 編輯

回覆 31# fkf

個ANC感覺如何?
我諗緊入水貨定thecxxb換 mw07 plus,大家都係around 19xx
作者: elvisk    時間: 2020-5-7 13:30

回覆 36# cooly


    mw07plus 我用緊   anc係叫隔到音 但係唔算勁  最主要睇你耳塞 佢本身耳機設計唔係好隔到音  同埋anc或者環境音 大風吹埋黎有風切聲   個環境音放大左周圍聲音 幾好
作者: elvisk    時間: 2020-5-7 13:36

同埋mw07plus 冇aac   iphone得sbc   加埋依個價位連apps都冇 你自己唸 接唔接受到
作者: fkf    時間: 2020-5-7 16:03

回覆  fkf

個ANC感覺如何?
我諗緊入水貨定thecxxb換 mw07 plus,大家都係around 19xx ...
cooly 發表於 2020-5-7 11:55


ANC叫做okay, 同Update jor ge Airpod Pro差唔算好多
MW07 Plus我自己無試過
作者: fkf    時間: 2020-5-7 16:05

回覆  elvisk


    冇用過其他anc耳機  以我感覺係明顯隔到冷氣機同engine聲

    行遠少少就已經冇晒聲  ...
yuyuyu127 發表於 2020-5-7 10:29


我自己果隻無咁嚴重...
不過可能真係QC差少少
作者: fkf    時間: 2020-5-7 16:06

回覆  yuyuyu127


    等佢水貨果價低d再唸入唔入  另外想問有冇斷線同干擾問題? ...
elvisk 發表於 2020-5-7 11:04


我之前試過一兩次, 不過最近就無試過
作者: fkf    時間: 2020-5-7 17:51

同埋mw07plus 冇aac   iphone得sbc   加埋依個價位連apps都冇 你自己唸 接唔接受到
elvisk 發表於 2020-5-7 13:36


但又有APTX, 睇泥佢唔中意iPhone...XD
作者: cooly    時間: 2020-5-8 09:34

唔該各位ching
睇嚟我都係會入mtw2
作者: eva2112    時間: 2020-5-11 16:19

睇過人地 youtube review, MTW2 通話好似比 MTW1 差
作者: akitohk    時間: 2020-5-22 16:23

見AM上個月有promo 唔夠3萬am就換到
自己本身有4萬am 年尾到期, 唔預今年換機票所以換左
跟住原來屋企人收左貨, 自己又唔記得左件事

MW07plus 上年ebay食promo code bid 返黎, 埋單連運1k4 hkd

MW07plus 個盒細好多又薄d, 不過拎上手可能stainless steel所以重d
但放褲袋MW07plus 好d
戴上去我自己prefer MW07plus 後面有矽膠fin咁戴, 同埋基本一戴就岩位唔洗調節
momentum 2要慢慢spin同調節個位 (可能戴得多就唔洗點調一戴就記到要spin幾多 )
兩者個ANC, 我未a/b test, 但感覺差別不大,
]另外MW07plus 每次都要手動長按vol- 制去開ANC default 唔開
駁ip11promax 就momentum 2 聲比較討好, MW07plus 無app 可以set野, 本身bass量感好低
但操作我傾向MW07plus 左邊實體vol+/-制, 右邊單一粒多功能實體制多過momentum輕觸式

計聲我覺我momentum 2好d
不過其他野我傾向MW07plus

圖片附件: IMG_1142.jpg (2020-5-22 16:23, 185.22 KB) / 下載次數 26
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2194819&k=06a17008621732d170dd94e876956ac2&t=1782431591&sid=4NkyC3aETZ


作者: 2xmanman    時間: 2020-5-23 16:02

回覆 44# eva2112

多謝C hing提醒即上AM換,家下要四萬先換到。仲估咁新未咁快有。
不過冇所謂啦反正就過期。唔知幾耐先派到了。
作者: akitohk    時間: 2020-5-23 16:19

回覆 46# 2xmanman

上個月好多音響野需要既AM 30% off
朋友頭兩日send俾我睇時已經得返白色可換 之後白色都好快無埋
岩岩睇返香港郵政個tracking, 佢訂單後第三日就送到我屋企   
記得之前am 換過野都超過成個月既寄出 所以今次自己都無為意

用左一日. 暫時要講下佢ANC對鍵盤按鍵聲既隔音相當唔明顯, 好似以前SONY 第一代MDR-1000X 咁
同埋部份車既引擎都係隔唔到(聽聲自己唔識分係咩車)
冷氣機聲就好明顯隔晒

另外開左ANC 大約只有5hrs續航力
但聲底佢討好d, 唯有睇下之後update fw 有無改善anc
作者: EVIS    時間: 2020-5-23 18:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tommyluick    時間: 2020-5-28 19:53

回覆 45# akitohk
mw07 plus 漏音太勁,用到 comply audio pro 都隔唔好(開唔開ANC都無分別),反而同一款耳棉喺mtw2就非常好,連比較弱嘅 ANC 都明顯感覺到。聲音MTW2係好啲,但係悶,睇嚟要俾心機喺個app到tune EQ
作者: akitohk    時間: 2020-5-28 20:19

回覆  akitohk
mw07 plus 漏音太勁,用到 comply audio pro 都隔唔好(開唔開ANC都無分別),反而同一款耳棉 ...
tommyluick 發表於 2020-5-28 19:53


我MW07Plus 轉左final audio 隻耳膠,最主要後面矽膠Fin揀岩size同岩位就唔會漏音,
MTW2 都試過轉,但戴法唔同,戴得入唔舒服,唔入又出面聲漏音入黎
而MTW2 有某類Freq. 既聲個ANC 唔止唔隔,仲會Amp大左
青軸機械鍵盤按鍵聲,唔開ANC 聽得仲少
小部份人係身邊講野又係amp大左佢地把聲,其他人又唔會
真係等睇下再fw 更新會唔會有改善

因為擋kb 聲同單次充電續航力
這星期返工用MW07+, 平時用MTW2
作者: 2xmanman    時間: 2020-5-28 21:40

回覆 46# 2xmanman

今日到貨,頭尾五日,估唔到而家AM換嘢咁快送到。
作者: tommyluick    時間: 2020-5-28 22:32

回覆 50# akitohk
都諗過係咪個fin問題頂住或者唔啱位,直頭唔落Fin就咁戴都無改善,只差未試大Fin
或者要諗下其他耳膠????
作者: 2xmanman    時間: 2020-5-31 18:03

冇了aptX LL,好明聲畫不能同步,都幾嚴重delay。
When connect to Samsung Tab S6
作者: EVIS    時間: 2020-6-1 03:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eva2112    時間: 2020-6-1 11:50

暫時無電話/平板射到aptx LL出呢
作者: 2xmanman    時間: 2020-6-1 21:37

哦,原來係咁...
駁LG手機個delay又冇咁嚴重。
但三叔平板就甩晒嘴咁
作者: 2xmanman    時間: 2020-6-4 17:52

今日試咗講電話, 原來真係唔係好掂
一接電話好似自動著咗transparent mode咁, 連周圍的聲音都聽到埋, 通話聲音就聽唔到.又冇得set!
作者: akitohk    時間: 2020-6-4 22:09

今日試咗講電話, 原來真係唔係好掂
一接電話好似自動著咗transparent mode咁, 連周圍的聲音都聽到埋, 通話 ...
2xmanman 發表於 2020-6-4 17:52


app setting off 左sidetone 都係咁?
(自己一直唔用TWS講電話)
作者: fkf    時間: 2020-6-5 10:47

今日試咗講電話, 原來真係唔係好掂
一接電話好似自動著咗transparent mode咁, 連周圍的聲音都聽到埋, 通話 ...
2xmanman 發表於 2020-6-4 17:52


i. Update firmware to 4.7
ii. turn off sidetone
作者: 正宗球迷    時間: 2020-6-6 14:31

想問下現有用家, 隻2代係唔係連接時兩邊獨立連接,唔駛手拖手過去??
我用緊S9+同有用tab s6. 之前聽過人話3叔機係要用自家野先出到兩邊獨立連接.
作者: eva2112    時間: 2020-6-11 17:34

有 firmware 4.80 update
作者: tommyluick    時間: 2020-6-29 13:22

回覆  2xmanman

今日到貨,頭尾五日,估唔到而家AM換嘢咁快送到。
2xmanman 發表於 2020-5-28 21:40

ching 請問你喺 AM 換有無單跟?我淨係收到產品無單唔知保養點搞。tks
作者: 2xmanman    時間: 2020-6-30 01:03

回覆 62# tommyluick

No receipt!
作者: akitohk    時間: 2020-6-30 06:01

ching 請問你喺 AM 換有無單跟?我淨係收到產品無單唔知保養點搞。tks
tommyluick 發表於 2020-6-29 13:22


打電話問過
自己save低 AM換野 my order 個頁換MW2 有單號碼有地址個畫面
要整就咁帶耳機帶盒帶印出黎既個頁上去代理就ok
作者: tommyluick    時間: 2020-6-30 15:30

本帖最後由 tommyluick 於 2020-7-5 21:48 編輯

回覆 64# akitohk
唔該ching,非常清晰!!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2