作者: gogoal1982 時間: 2020-2-19 22:28 標題: PC 音源淨係用spotify黎聽歌,加部usb dac 有無用???
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: waltyuen 時間: 2020-2-19 23:31
有 分別 SPOTIFY 要開極高音質
作者: gogoal1982 時間: 2020-2-20 00:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ococ 時間: 2020-2-20 22:03
有冇DAC係好大分別同非常大分別 還要睇DAC質數
PC音源 Google一下就知連30年前CD質數都未到
依家有 DAC或軟件(roon or hqplayer) 可直接升頻DSD512
耳木都一定聽得出
作者: waltyuen 時間: 2020-2-21 11:44
denon d7200
PC 直出你接受到
換國產SMSL 個D 2000左右 9038PRO DAC已經好正
作者: 亞路 時間: 2020-2-21 19:24
一定有分別,換DAC都有分別啦,你仲同ONBOARD比較
BTW,我都有諗過轉TIDAL,但亞洲歌太煩,用返spotify算
作者: tskso 時間: 2020-2-21 19:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cocteau 時間: 2020-2-21 21:04
以你現有器材同歌既source,同樣比咁多出黎既話,加部amp比加部dac既改善更大囉。
幾時都係,headphone>>amp>>>>dac。
作者: KOJI 時間: 2020-2-21 22:24
樓主"不直"多少?
作者: gogoal1982 時間: 2020-2-21 22:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogoal1982 時間: 2020-2-21 22:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gogoal1982 時間: 2020-2-21 22:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cocteau 時間: 2020-2-22 12:05
同埋隻d7200 訂左d 補品,就係zmc 耳棉同headband,因為去headfi d 人話d7200 換耳棉會極大改善,買headband ...
gogoal1982 發表於 2020-2-21 22:38
rme adi2 絕對無買錯。
7200係25ohm,adi2 output 細過1ohm,基本上插乜都得唔洗點理。
3.5可能noise floor低少少,你自己兩邊都插下聽聽,大耳應該係無乜分別,反而iem就插返3.5較好。
作者: cocteau 時間: 2020-2-22 12:14
買左dac 了 rme adi2 dac, 係咪用usb 插pc 就得,隻dac 好難玩,d eq 同setting 都好似比pro 玩家玩咁,pc 個b ...
gogoal1982 發表於 2020-2-21 22:32
其實晌windows set sample rate無咩意思,你首歌係咩rate就set返一樣就得,要升頻用返player去搞。
我以前玩過一排升頻,升到部dac都show 我播緊dsd。老實講聽落係有分別,但係咪 "好聽左" 就見仁見志,我個人覺得係滑左但好悶,縛手縛腳咁,最後set返default。
作者: waltyuen 時間: 2020-2-22 12:27
rme adi2 絕對無買錯。
回覆 12# gogoal1982
作者: 亞路 時間: 2020-2-23 13:32
我都覺得DSD好悶,唔知係DAC問題定本身係咁
普通HI-RES FLAC反而仲有音樂感
作者: ericho2016 時間: 2020-2-23 17:10
明顯你聽嘅唔係真dsd檔
識玩升頻 一定揀44.1倍數的samples rate。好多人都覺得96khz係好過44. 1khz,但其實是錯的
via HKEPC Reader for Android
作者: cocteau 時間: 2020-2-23 18:59
無話錯唔錯既,聽感黎姐,每個人都唔同。
倍數呢d野,以前因為運算能力低同算式差,先要考慮。但而家pc都係產能過盛既,根本就唔洗理倍數。反而要考慮既係你段聲頻係咪比影片用,係就48。用黎就咁聽既話,44.1 48 88.2 96無所謂。
再講,我遮住晒d數就咁比兩首你聽,有人仲敢認識玩,話聽得出44.1定48先算。
作者: cocteau 時間: 2020-2-23 19:07
原生dsd唔會悶,起碼我聽唔出。
但升頻去到2.8 5.6比部dac,我就聽得出滑左暖左,但悶。純粹聽人聲其實唔錯,可以一試但唔好迷信。
作者: 亞路 時間: 2020-2-23 19:18
明顯你聽嘅唔係真dsd檔
識玩升頻 一定揀44.1倍數的samples rate。好多人都覺得96khz係好過44. 1khz,但 ...
ericho2016 發表於 2020-2-23 17:10
都有機會唔係原生DSD嚟,香港歌手碟,可能錄都係PCM,轉DSD出隻碟呃錢
其實買歌/碟,無得試聽點分靚唔靚?
試過買BEYOND/陳慧嫻之類舊歌翻出remaster碟,跌錢
作者: cocteau 時間: 2020-2-23 19:21
其實你有所不知。。。所謂既原生dsd,錄同mix嗰時都係pcm黎,全世界都係咁,唔只香港。
作者: 占士邦 時間: 2020-2-23 19:22
買左dac 了 rme adi2 dac, 係咪用usb 插pc 就得,隻dac 好難玩,d eq 同setting 都好似比pro 玩家玩咁,pc 個b ...
gogoal1982 發表於 2020-2-21 22:32
師兄,想問下你隻dac係咪係德國網買的?小弟都想入rme dac, 想問下係付款時係咪用番港元 同埋信用卡比錢?
via HKEPC Reader for Android
作者: cocteau 時間: 2020-2-23 19:47
曾福琴行。
作者: 亞路 時間: 2020-2-23 19:59
咁一係佢轉得差,一係我DAC差
而家對DSD有D怕,買歌都係買FLAC多
BTW,你地買歌係邊買多?
作者: 占士邦 時間: 2020-2-23 19:59
OIC....你買的是新版嗎?因RME 上年年尾小改款
用落音質分別大嗎?
作者: scharnhorst 時間: 2020-2-23 20:35
真相...
作者: cocteau 時間: 2020-2-23 21:37
本帖最後由 cocteau 於 2020-2-23 21:47 編輯
FLAC夠架喇,DSD。。。唔明點解而家資訊咁流通d人都仲係睇數字去聽歌。
edit: 其實你可以去搵d有出過sacd既碟,呢類碟既dsd版會穩陣好多。
作者: cocteau 時間: 2020-2-23 21:40
無買過但有聽過。
我而家手頭d架撐都係好cheap。
作者: gogoal1982 時間: 2020-2-24 03:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ericho2016 時間: 2020-2-24 08:50
CD flac轉 DSD 係唔會好左
由SACD rip 出黎嘅dsd 才是真dsd檔。
錄音就一定係PCM,因為方便做後期調音,一般都是16bit 88.2khz。佢入落SACD時候就已經幫你轉好晒,肯定好過你由CD 16bit 44.1khz 咁轉DSD,因為SACD至少有16bit 88.2khz質素
via HKEPC Reader for Android
作者: kenken33 時間: 2020-2-26 23:38
原生DSD得部分古典樂現場錄音有,流行碟多數係轉PCM係修音之後再轉返DSD比你
作者: cocteau 時間: 2020-2-27 13:13
本帖最後由 cocteau 於 2020-2-27 13:27 編輯
師兄請問邊張係用dsd格式錄,又無轉過pcm執過mixing mastering就咁出既live?
未聽過想搵黎聽下。
作者: kenken33 時間: 2020-2-27 13:39
例如 http://www.sa-cd.net/showtitle/10862,你可以慢慢搵碟
Recording type 果度會寫明係DSD,DXD定PCM錄
作者: cocteau 時間: 2020-2-27 19:24
本帖最後由 cocteau 於 2020-2-27 19:28 編輯
佢呢個Recording type,唔係解以dsd格式去錄音。
只係普通sacd黎,你唸多左。。。
你睇佢75頁全部都標dsd recording就知,入面好多碟都唔係live黎。
https://www.sa-cd.net/dsd/1
作者: kenken33 時間: 2020-2-27 19:58
你理解錯,DSD得10頁,加上放得上去既唔係SACD就係藍光碟
https://www.sa-cd.net/showtitle/1704
呢隻就係PCM,指揮伯恩斯坦都死左幾十年所以一定係舊錄音,如果只係普通CD又何來有Hybrid層
作者: cocteau 時間: 2020-2-27 20:17
係?
但我上面條link有75頁,你隨便click入去睇睇,全部都係Recording type: dsd。
所以佢呢個所謂既Recording,只係解商品格式,唔係錄音時既格式。
點解我咁講呢,因為以我所知可以用dsd 1bit直錄既機得幾部,而且唔轉pcm既話係完全無法後製,即係連level都無得你較,只可直出。
但可能我無追貼,話唔家而家真係有d咁既商品都未定,所以想聽下。

