作者: biglongsmall 時間: 2020-2-16 09:17 標題: Wav歌名亂碼可以點解決
各高人們請指點一下
作者: teamhardcore 時間: 2020-2-16 09:33
本帖最後由 teamhardcore 於 2020-2-16 09:37 編輯
我個人用 [音軌 - 歌曲(繁體字).wav] 格式
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2176355&k=a8545facab4061820c2381651219d59e&t=1782533406&sid=xpdgDk4LmG

作者: kzzs77 時間: 2020-2-16 09:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: biglongsmall 時間: 2020-2-16 10:41
回覆 2# teamhardcore
即係就咁唔用任何軟件,直接係首歌改繁體字加.wav?
作者: 118205 時間: 2020-2-16 10:44
你可否詳細少少
作者: biglongsmall 時間: 2020-2-16 10:45
本身轉完wav已係繁體字,要唔要自己再打多次繁體名?
作者: 118205 時間: 2020-2-16 10:46
#3果位犯眾憎KZ可以不理

作者: biglongsmall 時間: 2020-2-16 10:53
哈哈
作者: teamhardcore 時間: 2020-2-16 11:22
我就咁打字改返繁體,冇特別用咩方法
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: biglongsmall 時間: 2020-2-16 11:26
又返去試下先,唔該師兄!
作者: biglongsmall 時間: 2020-2-16 11:32
本身轉完無封面,咁可唔可以後加返?
作者: teamhardcore 時間: 2020-2-16 11:36
冇架,如果用dap最好用folder play,所以file名前面加音軌比佢認返個次序
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 118205 時間: 2020-2-16 11:59
樓下巴士迷既方法都可以
小弟用嵌入式封面,亦可隨時更改
其實即係要改tag,咩封面,咩文都可隨時更改
作者: teamhardcore 時間: 2020-2-16 12:06
用咩軟件整? 大法同AK啲機認唔認到?
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 118205 時間: 2020-2-16 12:10
本帖最後由 118205 於 2020-2-16 12:13 編輯
大法機我無,小弟幾部dap都得...
其實應該改左tag係乜機都得,AK親測一定得
作者: 118205 時間: 2020-2-16 12:14
本帖最後由 118205 於 2020-2-16 12:38 編輯
即係咁,圓圈內就係tag,小弟習慣清空左佢,你唔清空左佢,就要打番D字上去,例如什麼歌手,第幾首..等等
你唔清空左佢,好多dl番嚟既歌
就會喺dap同圓圈度出現亂碼或簡體字,所以小弟習慣用CD轉,做少好多野,待續.......
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2176360&k=6dfaa15a33d28014e948b5da6e9fd2b4&t=1782533406&sid=xpdgDk4LmG

作者: 118205 時間: 2020-2-16 12:29
有圖有真相,AK係得既
你鐘意多D資訊咪喺tag加落去,小弟鐘意乾淨D,所以就乜都無.....
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2176362&k=408f34cd434c6463f04d84b4f2834ee9&t=1782533406&sid=xpdgDk4LmG

作者: kzzs77 時間: 2020-2-16 13:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205 時間: 2020-2-16 14:08
用 total commander [N1-2] [N4-] 之類改 filename 方便D ..
改 tag 文字可以用 foobar , 但要加相就唔 ...
kzzs77 發表於 2020-2-16 13:31

係要俾人插下先安樂,又要喺度認屎認屁
作者: kzzs77 時間: 2020-2-16 14:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205 時間: 2020-2-16 14:36
番去玩咸水草啦

作者: kzzs77 時間: 2020-2-16 14:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205 時間: 2020-2-16 17:04
KZ買左新電話卡未
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2176412&k=00e2617e7eac1f9d1875f0e9c4274184&t=1782533406&sid=xpdgDk4LmG

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2176413&k=0e3444abbb53bfe55668291ccab53d08&t=1782533406&sid=xpdgDk4LmG

作者: kzzs77 時間: 2020-2-16 17:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205 時間: 2020-2-16 20:13
咩都冇,吹咩,你咁鐘意圖呀...
KZ部份惡行
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2176443&k=b3c4345258c980a662eab95fd6b2f63c&t=1782533406&sid=xpdgDk4LmG

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2176444&k=5390f2737d7b169702b1ef900bdb8e2f&t=1782533406&sid=xpdgDk4LmG

作者: kzzs77 時間: 2020-2-16 21:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205 時間: 2020-2-16 21:58
用 total commander [N1-2] [N4-] 之類改 filename 方便D ..
改 tag 文字可以用 foobar , 但要加相就唔 ...
kzzs77 發表於 2020-2-16 13:31
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2176453&k=952a0b8128b4268583db49d73b26d654&t=1782533406&sid=xpdgDk4LmG

作者: kzzs77 時間: 2020-2-16 22:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ichigo1000 時間: 2020-2-22 09:20
https://www.hifiss.com/Showsupport.asp?id=99
可以參考下。個人經驗多數係因為網上dl的歌多數係殘體字,編碼要轉返UTF-8,移除Id tag3就可解決問題。網頁入面個軟件亦可加cover。
作者: HAKAIDER 時間: 2020-2-22 09:39
無錯....................尤其係日文歌名
當年櫻花輸入法日後搞出一堆符號亂碼
作者: ichigo1000 時間: 2020-2-22 09:52
櫻花輸入法
無記錯好似係big-5編碼
作者: HAKAIDER 時間: 2020-2-22 11:14
本帖最後由 HAKAIDER 於 2020-2-22 11:18 編輯
Yes, 當年台灣人用倚天中文系統 + Big5 碼做的偽日文字.................
當時未有U8 的情況下的確是有其用處
但隨著U8 普及返而令櫻花輸入法的問題浮現


