Board logo

標題: [教學] Wav歌名亂碼可以點解決 [打印本頁]

作者: biglongsmall    時間: 2020-2-16 09:17     標題: Wav歌名亂碼可以點解決

各高人們請指點一下
作者: teamhardcore    時間: 2020-2-16 09:33

本帖最後由 teamhardcore 於 2020-2-16 09:37 編輯

未命名.jpg
我個人用 [音軌 - 歌曲(繁體字).wav] 格式

圖片附件: 未命名.jpg (2020-2-16 09:33, 125.29 KB) / 下載次數 151
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2176355&k=a8545facab4061820c2381651219d59e&t=1782533406&sid=xpdgDk4LmG


作者: kzzs77    時間: 2020-2-16 09:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: biglongsmall    時間: 2020-2-16 10:41

回覆 2# teamhardcore


即係就咁唔用任何軟件,直接係首歌改繁體字加.wav?
作者: 118205    時間: 2020-2-16 10:44

回覆  teamhardcore


即係就咁唔用任何軟件,直接係首歌改繁體字加.wav?
biglongsmall 發表於 2020-2-16 10:41
你可否詳細少少
作者: biglongsmall    時間: 2020-2-16 10:45

用 convertz
kzzs77 發表於 2020-2-16 09:42



本身轉完wav已係繁體字,要唔要自己再打多次繁體名?
作者: 118205    時間: 2020-2-16 10:46

本身轉完wav已係繁體字,要唔要自己再打多次繁體名?
biglongsmall 發表於 2020-2-16 10:45
#3果位犯眾憎KZ可以不理
作者: biglongsmall    時間: 2020-2-16 10:53

#3果位犯眾憎KZ可以不理
118205 發表於 2020-2-16 10:46



哈哈
作者: teamhardcore    時間: 2020-2-16 11:22

回覆  teamhardcore


即係就咁唔用任何軟件,直接係首歌改繁體字加.wav?
biglongsmall 發表於 2020-2-16 10:41

我就咁打字改返繁體,冇特別用咩方法

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: biglongsmall    時間: 2020-2-16 11:26

我就咁打字改返繁體,冇特別用咩方法  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) ...
teamhardcore 發表於 2020-2-16 11:22


又返去試下先,唔該師兄!
作者: biglongsmall    時間: 2020-2-16 11:32

本身轉完無封面,咁可唔可以後加返?
作者: teamhardcore    時間: 2020-2-16 11:36

本身轉完無封面,咁可唔可以後加返?
biglongsmall 發表於 2020-2-16 11:32

冇架,如果用dap最好用folder play,所以file名前面加音軌比佢認返個次序

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 118205    時間: 2020-2-16 11:59

本身轉完無封面,咁可唔可以後加返?
biglongsmall 發表於 2020-2-16 11:32
樓下巴士迷既方法都可以
小弟用嵌入式封面,亦可隨時更改
其實即係要改tag,咩封面,咩文都可隨時更改
作者: teamhardcore    時間: 2020-2-16 12:06

樓下巴士迷既方法都可以
小弟用嵌入式封面,亦可隨時更改
其實即係要改tag,咩封面,咩文都可隨時更改 ...
118205 發表於 2020-2-16 11:59

用咩軟件整? 大法同AK啲機認唔認到?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 118205    時間: 2020-2-16 12:10

本帖最後由 118205 於 2020-2-16 12:13 編輯
用咩軟件整? 大法同AK啲機認唔認到?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
teamhardcore 發表於 2020-2-16 12:06
大法機我無,小弟幾部dap都得...
其實應該改左tag係乜機都得,AK親測一定得
作者: 118205    時間: 2020-2-16 12:14

本帖最後由 118205 於 2020-2-16 12:38 編輯
用咩軟件整? 大法同AK啲機認唔認到?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
teamhardcore 發表於 2020-2-16 12:06
即係咁,圓圈內就係tag,小弟習慣清空左佢,你唔清空左佢,就要打番D字上去,例如什麼歌手,第幾首..等等
你唔清空左佢,好多dl番嚟既歌 就會喺dap同圓圈度出現亂碼或簡體字,所以小弟習慣用CD轉,做少好多野,待續....... hhhhhhhhhh.png

圖片附件: hhhhhhhhhh.png (2020-2-16 12:21, 98.25 KB) / 下載次數 144
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2176360&k=6dfaa15a33d28014e948b5da6e9fd2b4&t=1782533406&sid=xpdgDk4LmG


作者: 118205    時間: 2020-2-16 12:29

用咩軟件整? 大法同AK啲機認唔認到?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
teamhardcore 發表於 2020-2-16 12:06
有圖有真相,AK係得既 小弟沿用左呢個方法好多年,一定比你果個好
你鐘意多D資訊咪喺tag加落去,小弟鐘意乾淨D,所以就乜都無..... P1370008.JPG

圖片附件: P1370008.JPG (2020-2-16 12:28, 61.51 KB) / 下載次數 159
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2176362&k=408f34cd434c6463f04d84b4f2834ee9&t=1782533406&sid=xpdgDk4LmG


作者: kzzs77    時間: 2020-2-16 13:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205    時間: 2020-2-16 14:08

用 total commander  [N1-2] [N4-] 之類改 filename 方便D ..

改 tag 文字可以用 foobar , 但要加相就唔 ...
kzzs77 發表於 2020-2-16 13:31
阿白痴KZ車長,你又唔識字,又發雞盲,睇睇樓主標題先
係要俾人插下先安樂,又要喺度認屎認屁
作者: kzzs77    時間: 2020-2-16 14:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205    時間: 2020-2-16 14:36

你無大法, 叫救命呀,  好呀, 打救下你, 我咪試俾你睇o羅.

dsf 呀...  ...
kzzs77 發表於 2020-2-16 14:33
番去玩咸水草啦
作者: kzzs77    時間: 2020-2-16 14:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205    時間: 2020-2-16 17:04

又轉換話題,死雞模式。 譚嘉儀出左sacd 咩,

我地等你po 譚嘉儀 sacd  歌既cover 相, 等到地球終結時 ...
kzzs77 發表於 2020-2-16 14:57
KZ買左新電話卡未 10823154412.jpg 730002407.jpg

圖片附件: 10823154412.jpg (2020-2-16 17:04, 95.75 KB) / 下載次數 112
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2176412&k=00e2617e7eac1f9d1875f0e9c4274184&t=1782533406&sid=xpdgDk4LmG



圖片附件: 730002407.jpg (2020-2-16 17:04, 42 KB) / 下載次數 103
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2176413&k=0e3444abbb53bfe55668291ccab53d08&t=1782533406&sid=xpdgDk4LmG


作者: kzzs77    時間: 2020-2-16 17:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205    時間: 2020-2-16 20:13

都唔係
我愛蔡火農 華
你愛譚嘉儀 d 圖既? 無貨啦。 其他sacd 歌都無隻, 可悲。 ...
kzzs77 發表於 2020-2-16 17:33
咩都冇,吹咩,你咁鐘意圖呀... 0823154752.jpg 70909202406.jpg KZ部份惡行

圖片附件: 0823154752.jpg (2020-2-16 20:11, 142.48 KB) / 下載次數 145
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2176443&k=b3c4345258c980a662eab95fd6b2f63c&t=1782533406&sid=xpdgDk4LmG



圖片附件: 70909202406.jpg (2020-2-16 20:13, 122.62 KB) / 下載次數 149
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2176444&k=5390f2737d7b169702b1ef900bdb8e2f&t=1782533406&sid=xpdgDk4LmG


作者: kzzs77    時間: 2020-2-16 21:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205    時間: 2020-2-16 21:58

用 total commander  [N1-2] [N4-] 之類改 filename 方便D ..

改 tag 文字可以用 foobar , 但要加相就唔 ...
kzzs77 發表於 2020-2-16 13:31
唔好離哂題好嗎 11.png

圖片附件: 11.png (2020-2-16 21:58, 60.73 KB) / 下載次數 134
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2176453&k=952a0b8128b4268583db49d73b26d654&t=1782533406&sid=xpdgDk4LmG


作者: kzzs77    時間: 2020-2-16 22:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ichigo1000    時間: 2020-2-22 09:20

https://www.hifiss.com/Showsupport.asp?id=99
可以參考下。個人經驗多數係因為網上dl的歌多數係殘體字,編碼要轉返UTF-8,移除Id tag3就可解決問題。網頁入面個軟件亦可加cover。
作者: HAKAIDER    時間: 2020-2-22 09:39

可以參考下。個人經驗多數係因為網上dl的歌多數係殘體字,編碼要轉返UTF-8,移除Id tag3就可解決問題。網 ...
ichigo1000 發表於 2020-2-22 09:20


無錯....................尤其係日文歌名
當年櫻花輸入法日後搞出一堆符號亂碼
作者: ichigo1000    時間: 2020-2-22 09:52

櫻花輸入法 暴露年齡...
無記錯好似係big-5編碼

無錯....................尤其係日文歌名
當年櫻花輸入法日後搞出一堆符號亂碼  ...
HAKAIDER 發表於 2020-2-22 09:39

作者: HAKAIDER    時間: 2020-2-22 11:14

本帖最後由 HAKAIDER 於 2020-2-22 11:18 編輯
櫻花輸入法 暴露年齡...
無記錯好似係big-5編碼
ichigo1000 發表於 2020-2-22 09:52


Yes, 當年台灣人用倚天中文系統 + Big5 碼做的偽日文字.................
當時未有U8 的情況下的確是有其用處
但隨著U8 普及返而令櫻花輸入法的問題浮現





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2