Board logo

標題: MDR-M1ST [打印本頁]

作者: teamhardcore    時間: 2020-2-10 23:34     標題: MDR-M1ST

本帖最後由 teamhardcore 於 2020-2-14 17:40 編輯

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(EBE94).jpg
我又玩下先


賣藥留返比大法
良い音でなければ世に出さない――覚悟を決めて挑んだ『MDR-M1ST』開発秘話【前編】
プロが集い一切の妥協なく完成させた音――『MDR-M1ST』開発秘話【後編】
良い音を再定義! 6人のスタジオマンが『MDR-M1ST』の音質を本音で語った【前編】
コスパ最高! 6人のスタジオマンが『MDR-M1ST』の音質を本音で語った【後編】
モニターヘッドホン『MDR-M1ST』の製造工場に行って気付いたいろいろなこと


開箱聽左幾隻歌,同想像中差唔多,除了人聲,就是人聲,剛開始啲底音同人聲炒埋一碟,擺明未開聲

見有啲Review話a55直推都得,但我自己試過有啲蒙,用dac個聲先夠清

人聲表達方面幾分似ex800st,聲底方面同MDR 1R 1A果啲一啲關係都冇,分離度方面聽左幾日好左好多,左右音場窄少少,用嚟聽老歌伴星河真係幾唔錯,尤其鍾意歌手兜口兜面對住你唱嗰啲

暫時覺得調音四平八穩,唔刺激,應該幾耐聽,適合長時間工作用,如果一般聽歌仔環境許可的話我覺得k612 pro/k701比較正路啲,始終開放式聲音比較開陽

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(EBE94).jpg (2020-2-10 23:32, 104.83 KB) / 下載次數 129
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2175554&k=3820c9ab46b77a36021973f5cc7f38fd&t=1782122678&sid=13FZ7yDzY0d


作者: 黃藥師    時間: 2020-2-11 07:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: teamhardcore    時間: 2020-2-11 10:00

有冇乜嘢 open back 介紹. 而家用緊 HyperX Clound soundstage 好侷促.
黃藥師 發表於 2020-2-11 07:06

我個人覺得如果部amp夠力水的話t60rp都以經好滿意,有師形容個聲好線性,我字典入面搵唔到個字點形容,總之就係好聽  

之後hd6xx都算好抵玩,入門絕對夠玩

AKG果啲依家都唔知去邊度買

高階嗰啲真係要問其他師兄,我主要都係玩啲平靚正嗰啲

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: waltyuen    時間: 2020-2-11 10:47

會唔會  用金寶8絞之後講無音染

24Ω (1kHzにて)
音圧感度        103dB/mW   
A35 45 55 份DIG AMP 真是 靈敏度 90個D 都推到出聲
作者: teamhardcore    時間: 2020-2-11 11:03

會唔會  用金寶8絞之後講無音染  

24Ω (1kHzにて)
音圧感度        103dB/mW   
A35 45 55 份DIG  ...
waltyuen 發表於 2020-2-11 10:47

暫時用原裝線煲下先,話晒人哋調教左四年,值得花啲時間落去理解下啲大師既聽音觀

見fitear老闆用鍍銀線玩,遲啲我諗都會整條玩下

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: akitohk    時間: 2020-2-11 12:20

IMG_0845.jpg

11月時係日本買左, 但最後係係日雨林的第3方店買
計埋prime member 當時有point up promote, 回左差唔多5000 point, 仲有cashless 5% off
條s12sb1 雙12係天貓店買, 食晒券同HSBC優惠埋單低過500HKD

本來都諗住返到黎聽返一定時間先慢慢諗線, 但12月見到個個價都係買左先諗

圖片附件: IMG_0845.jpg (2020-2-11 12:09, 110.16 KB) / 下載次數 134
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2175610&k=e5e6ecdc4225fefaa2dd3235cd425567&t=1782122678&sid=13FZ7yDzY0d


作者: teamhardcore    時間: 2020-2-11 12:35

11月時係日本買左, 但最後係係日雨林的第3方店買
計埋prime member 當時有point up promote, 回左差 ...
akitohk 發表於 2020-2-11 12:20



金寳線平衡效果如何?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: akitohk    時間: 2020-2-11 13:05

勁  

金寳線平衡效果如何?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
teamhardcore 發表於 2020-2-11 12:35


其實之前12月同1月擺低左無郁過, 聖誕前已經忙返
真係武肺同厘排home office 先開始有時間聽

我用緊一體機oppo HA-1推佢, 本身部野6.3 同4pin XLR output本身就相差好遠
黑磚借左俾朋友一借就已經幾個月無回頭
我唔敢講6.3原線 轉去 XLR加轉插去4.4個改變有幾多係部一體機有幾多係條線做成
但當時樣樣都無點開聲下原線轉去金寶係幾明顯分別, 啲線條係同定位都即刻聽到分別
作者: 1271349946    時間: 2020-2-11 22:38

見到金寶兩個字有點害怕......
作者: kzzs77    時間: 2020-2-12 03:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205    時間: 2020-2-12 09:19

趁我仲有命講野時,  又打番兩句

m1st 要少用掃頻 0.1V , 連 發燒平衡線 煲50小時以上

massdrop K7xx   ...
kzzs77 發表於 2020-2-12 03:34
12091612.jpg 改呢個名擺明挑版主機

圖片附件: 12091612.jpg (2020-2-12 09:17, 12.89 KB) / 下載次數 67
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2175699&k=570dfbce606a835c4f7e4a9fde0149b3&t=1782122678&sid=13FZ7yDzY0d


作者: waltyuen    時間: 2020-2-12 11:16

趁我仲有命講野時,  又打番兩句
kzzs77 發表於 2020-2-12 03:34



    趁大師  仲有命講野時問返2句

1. k7xx "直焊單元" 改5PIN MIN XLR 平衡 連去座 左右單元個兩段線係咪平衡?


2. 肥KANN MINI XLR OUT   由LPF段出"力" 真是夠推耳筒GA

3.寶麗金 自嘉利大廈火災後 怕舊D母帶再受損 ,轉成全數碼 BACKUP. BACKUP時做DSD檔順手出埋SACD 返本,你覺得交比德國BACKUP時一定 是 你常常掛口邊的HI RES  檔
作者: kzzs77    時間: 2020-2-12 13:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: teamhardcore    時間: 2020-2-12 14:57

趁我仲有命講野時,  又打番兩句

m1st 要少用掃頻 0.1V , 連 發燒平衡線 煲50小時以上

massdrop K7xx   ...
kzzs77 發表於 2020-2-12 03:34

趁你仲健在回你兩句

隻m1st好明顯唔係比便攜dap用,用korg dac推個聲正正常常,十分自然,唔會好似dap咁炒埋一碟

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: kzzs77    時間: 2020-2-12 15:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: teamhardcore    時間: 2020-2-12 16:17

因為我條線係 0.6米咁短, 就算 平衡轉 3.5頭,  再聽 noteedge 有k2hd 三星手機 就咁出, d 聲都係唔錯  ...
kzzs77 發表於 2020-2-12 15:34

對於m1st前端配搭緊要過推力

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: sapphire4890    時間: 2020-2-12 16:20

夾唔夾耳?
作者: teamhardcore    時間: 2020-2-12 16:41

本帖最後由 teamhardcore 於 2020-2-12 16:58 編輯
夾唔夾耳?
sapphire4890 發表於 2020-2-12 16:20

超鬆,一啲都唔夾,大法優化左啲關節位,郁時一啲怪聲都冇

Made in Japan 造功緊係好嘢嚟啦

音質方面當佢現代版MDR 7506啦

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: tskso    時間: 2020-2-12 18:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kzzs77    時間: 2020-2-12 18:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: teamhardcore    時間: 2020-2-12 19:11

個3.5平衡頭唔知點拆, 唯有用住斬線法換 "平衡4芯發燒油浸喇叭硬線"



一於搵下SONY Girl 同自己打下氣先. ...
kzzs77 發表於 2020-2-12 18:51

我都訂左料整平衡線,但平衡人聲唔會木啲咩

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: teamhardcore    時間: 2020-2-12 20:09

個3.5平衡頭唔知點拆, 唯有用住斬線法換 "平衡4芯發燒油浸喇叭硬線"



一於搵下SONY Girl 同自己打下氣先. ...
kzzs77 發表於 2020-2-12 18:51

嘩,入面都換埋

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 118205    時間: 2020-2-12 20:10

個3.5平衡頭唔知點拆, 唯有用住斬線法換 "平衡4芯發燒油浸喇叭硬線"



一於搵下SONY Girl 同自己打下氣先. ...
kzzs77 發表於 2020-2-12 18:51
版主有勞 730002407.jpg

圖片附件: 730002407.jpg (2020-2-12 20:10, 42 KB) / 下載次數 102
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2175756&k=a00eecdc1fdfefd4c06216f859682e51&t=1782122678&sid=13FZ7yDzY0d


作者: 118205    時間: 2020-2-12 20:13

耳界大開版原來真係有巴士迷
作者: teamhardcore    時間: 2020-2-12 20:23

耳界大開版原來真係有巴士迷
118205 發表於 2020-2-12 20:13



via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 118205    時間: 2020-2-12 20:27

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
teamhardcore 發表於 2020-2-12 20:23

作者: tskso    時間: 2020-2-12 20:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: teamhardcore    時間: 2020-2-12 22:05

山寨版本,只屬diy 狂人,一定唔係大師,毫無調音可言,同蒸 鮑魚釀魚子醬一樣級數嘅師傅啫,世界唯一咁 ...
tskso 發表於 2020-2-12 20:41

都藝高人膽大㗎

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: tskso    時間: 2020-2-12 22:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205    時間: 2020-2-12 22:59

同意,出來嘅mix唔會係鮑魚亦唔會係魚子醬,唔客氣D講只係實驗品一隻,加多個有膽色俾佢,即係有膽色diy  ...
tskso 發表於 2020-2-12 22:14
佢邊係diy,係迫你跟佢一模一樣咁玩
跟住就自吹自擂有幾巴閉,垃圾
作者: tskso    時間: 2020-2-12 23:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kzzs77    時間: 2020-2-13 04:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: teamhardcore    時間: 2020-2-13 09:53

左邊要拆 13粒螺絲,   右邊都一樣要拆13粒螺線,  原本條 頭樑線 有0.8米長, 但要仲要每邊要過 4個窿,  ...
kzzs77 發表於 2020-2-13 04:15

眼界大開

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: waltyuen    時間: 2020-2-13 10:14

嫌幼買大一級囉

圖片附件: Screenshot_20200213-100712_copy_432x936.png (2020-2-13 10:13, 136.87 KB) / 下載次數 61
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2175836&k=81a4df90f446e2e28c4b14761582acc2&t=1782122678&sid=13FZ7yDzY0d


作者: teamhardcore    時間: 2020-2-13 10:45

嫌幼買大一級囉
waltyuen 發表於 2020-2-13 10:14

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(CF977).jpg


https://oyaide.com/catalog/hpc-28-2u_v2.html

日本仔都有出呢啲線比cd900st,不過真係唔捨得拆隻耳機

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(CF977).jpg (2020-2-13 10:41, 118.73 KB) / 下載次數 71
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2175840&k=c01329272ebc35800f64e7abee0da1f7&t=1782122678&sid=13FZ7yDzY0d


作者: waltyuen    時間: 2020-2-13 11:45

小弟里款  16*0.08mm  真是好幼 好無低盤 托唔出高音延伸散亂
作者: truenobzr    時間: 2020-2-13 22:08

我本身用開 MDR-1A mk1 同金寶線都入手咗一隻,話就話業務用都預你平衡咁聽,一條金寶線兩副耳機用。
作者: kzzs77    時間: 2020-2-14 00:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205    時間: 2020-2-14 01:00

買到舊野 4芯油浸發燒硬線 都係一種緣份..    (圖中 白色, 金色果條係 用個鉗就咁抽其中兩條線出黎... ,  ...
kzzs77 發表於 2020-2-14 00:19
仲唔sell你d無鉛電油
作者: kzzs77    時間: 2020-2-14 12:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: teamhardcore    時間: 2020-2-14 14:22

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(D8CB0).jpg

今次試吓德國佬野

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(D8CB0).jpg (2020-2-14 14:21, 143.68 KB) / 下載次數 67
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2176000&k=c7f6d98d924ebc4ee1e77fa836a0e94d&t=1782122678&sid=13FZ7yDzY0d


作者: waltyuen    時間: 2020-2-14 14:44

回覆 41# teamhardcore


    SOMMER HICON 仲要 3.5PRO 神秘啊
作者: teamhardcore    時間: 2020-2-14 15:44

回覆  teamhardcore


    SOMMER HICON 仲要 3.5PRO 神秘啊
waltyuen 發表於 2020-2-14 14:44

我都未諗掂整乜,所以買咗幾粒頭,先試4.4,唔啱先改返3.5

又係或者整對4 pin xlr 整萬能插,用埋以前整落啲頭

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: waltyuen    時間: 2020-2-14 16:06

回覆 43# teamhardcore

期待新相
作者: kzzs77    時間: 2020-2-14 23:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kzzs77    時間: 2020-2-16 17:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205    時間: 2020-2-16 20:14

我d 精華文, 好快d backup 啦。  你真係醒目, 出街聽得pro , 係唔用 4.4, 2.5, 3.5,6.35頭 ...
kzzs77 發表於 2020-2-16 17:43
KZ滾出epc
作者: kzzs77    時間: 2020-2-16 21:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2020-2-16 23:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205    時間: 2020-2-17 00:09

抄番嚟嘅都叫有料?!
乜又兼職KZ sales ,幾百又做,過萬又做,在玩雜耍 ...
tskso 發表於 2020-2-16 23:24
小丑嚟嘛
作者: kzzs77    時間: 2020-2-17 00:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: teamhardcore    時間: 2020-2-17 17:35

Faye Best (SHM-SACD) 音效真係好野,用入耳式以經聽到通透過天龍版好多

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: kzzs77    時間: 2020-2-17 18:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: teamhardcore    時間: 2020-2-23 15:42

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(D4B16).jpg
條德國腸太粗了,直接放棄4.4mm,直接整xlr

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(D4B16).jpg (2020-2-23 15:41, 147.94 KB) / 下載次數 55
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2177652&k=1e09394d296107a29066307cd19ffc15&t=1782122678&sid=13FZ7yDzY0d


作者: waltyuen    時間: 2020-2-24 09:16

回覆 54# teamhardcore


    遷建個hicon 尾套去4.4頭 落熱溶食左牙 再uv膠水收口同微調線同插水平(好似係)
作者: teamhardcore    時間: 2020-2-24 12:49

回覆  teamhardcore


    遷建個hicon 尾套去4.4頭 落熱溶食左牙 再uv膠水收口同微調線同插水平(好似係) ...
waltyuen 發表於 2020-2-24 09:16

望落去Hicon個殼都大粒4.4mm唔小心,下次返去度下先

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: waltyuen    時間: 2020-2-24 13:06

回覆 56# teamhardcore


    4.4插得  Eidolic
做到8mm ID孔比大OD線

其他都是 4 mm 6mm
作者: teamhardcore    時間: 2020-2-27 15:07

本帖最後由 teamhardcore 於 2020-2-27 15:25 編輯

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(77C75).jpg
今日得閒啲,整埋佢

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(77C75).jpg (2020-2-27 15:06, 141.5 KB) / 下載次數 104
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2178152&k=8ad71e38d14c69831885491383dfe07c&t=1782122678&sid=13FZ7yDzY0d


作者: waltyuen    時間: 2020-2-27 16:48

回覆 58# teamhardcore

邊度搵到有8mm尾孔 4,4mm
作者: teamhardcore    時間: 2020-2-27 17:04

回覆 59# waltyuen


    aec 6mm尾孔
作者: waltyuen    時間: 2020-2-27 17:31

SC-Square 4-Core  哦 原來你用里條
我以為你8mm OD 個D
作者: teamhardcore    時間: 2020-2-27 22:10

本帖最後由 teamhardcore 於 2020-2-27 22:38 編輯

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(1CF1F).jpg

行平衡人聲後左,音埸闊返,重㡳音收咗唔少,人聲比原線清澈,因為隻耳機本身易推,換線同平衡以改變音色為主

經過玩鋼琴既特別嘉賓試聽,佢選擇咗sommer線,因為人聲比較清,比較容易聽到,而我個人比較basshead,鍾意原線多啲

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(1CF1F).jpg (2020-2-27 22:13, 123.1 KB) / 下載次數 262
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2178209&k=0a318b48534b54b164f6711835fbee1d&t=1782122678&sid=13FZ7yDzY0d


作者: teamhardcore    時間: 2020-3-5 14:51

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(AE4A1).jpg
simple is the best

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(AE4A1).jpg (2020-3-5 14:50, 104.73 KB) / 下載次數 165
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2179527&k=df7e383983c71818256ee17f47e377b9&t=1782122678&sid=13FZ7yDzY0d


作者: C.n    時間: 2020-3-5 16:10

行平衡人聲後左,音埸闊返,重㡳音收咗唔少,人聲比原線清澈,因為隻耳機本身易推,換線同平衡以改變音色 ...
teamhardcore 發表於 2020-2-27 22:10

請教吓 咩頭黎?
作者: waltyuen    時間: 2020-3-5 17:18

回覆 64# C.n


    估計是 原裝線FOR STUDIO 用都是6.3TRS  銀色轉頭轉成 3.5 TRS
作者: hkpmck    時間: 2020-3-5 17:43

回覆 63# teamhardcore


    我最常用都係就咁原廠線插PC,但經多隻AMP
作者: teamhardcore    時間: 2020-3-5 17:52

請教吓 咩頭黎?
C.n 發表於 2020-3-5 16:10

德国SOMMER CABLE HICON 3.5mm插头 四级平衡头

雖然條線確係幾好聲,但真係又粗又重

正路啲可以試吓aec 3.5mm4節 + SC-CICADA 4 + aec 4.4頭

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: teamhardcore    時間: 2020-3-5 18:00

回覆  teamhardcore


    我最常用都係就咁原廠線插PC,但經多隻AMP
hkpmck 發表於 2020-3-5 17:43

MacBook onboard 耳機口以經夾得幾好

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: teamhardcore    時間: 2020-3-5 18:11

回覆  C.n


    估計是 原裝線FOR STUDIO 用都是6.3TRS  銀色轉頭轉成 3.5 TRS
waltyuen 發表於 2020-3-5 17:18

銀色果粒jvc 6.3mm轉3.5mm, 以前旅行買咗返屋企先知粒cheap野都係made in japan  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: teamhardcore    時間: 2020-3-11 14:09

本帖最後由 teamhardcore 於 2020-3-11 14:18 編輯

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(4AC47).jpg
呢隻豉油雞,點豉油都點到窮

個人覺得單端真係冇乜需要換線,平衡的話條金寳線雖然唔夠sommer咁清晰,但身材/音質考慮下真係冇得輸

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(4AC47).jpg (2020-3-11 13:54, 123.52 KB) / 下載次數 127
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2180529&k=0d487540de33d97ab8f21d0461f53509&t=1782122678&sid=13FZ7yDzY0d






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2