Board logo

標題: 超平單動圈BLON BL03 開箱, 有冇同好 [打印本頁]

作者: jordanchow725    時間: 2019-12-3 09:12     標題: 超平單動圈BLON BL03 開箱, 有冇同好

Blon bl03 係一隻好平既動圈耳機。
外形都跟一般耳機唔同,但配戴方面都好舒服,但一定要換左啲原裝既耳膠。
IMG_6983cs.jpg
IMG_6984cs.jpg

呢隻耳機喺外國好多人讚好多人玩,好奇心驅使下都課左金。
個盒好似同以前既tfz耳機好似,原裝線我都冇用,換左條2.5線比佢。
第一野入耳時都估佢唔到。 咁平既動圈聽出黎咁立體。 再認真聽幾日,上網話低頻唔係好夠,我一開始都認同,但始終係動圈,所以就煲幾日比機會佢。
DSCF0041 copy.jpg
DSCF0041.jpg
幾日後,低頻出番啲但唔可以話係好勁。人聲唔錯
分析力方便你可以話唔超高分析,但呢個價錢範圍就係高分析。
但呢個都算係佢特點。 低頻唔轟,高頻唔刺,人聲前而厚。 係一隻聽得好舒服既耳機,而且隻野好圓滑,除左凍左少少,戴左上耳都冇乜感覺。
番工聽呢隻係好適合,有時聽歌唔一定要聽到最高同最低個音,舒舒服服享受音樂

圖片附件: DSCF0041 copy.jpg (2019-12-3 09:11, 78.86 KB) / 下載次數 93
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2162952&k=511212037ed5e4cab2fe8d78f1b3fb2b&t=1782467253&sid=NOqvzGef5



圖片附件: DSCF0041.jpg (2019-12-3 09:11, 84.21 KB) / 下載次數 89
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2162953&k=2bd1c16d1377ad510d0ac12cfa562300&t=1782467253&sid=NOqvzGef5



圖片附件: IMG_6983cs.jpg (2019-12-3 09:11, 106.71 KB) / 下載次數 89
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2162954&k=3e2ded9e8191258a970f890ef3cd3f4d&t=1782467253&sid=NOqvzGef5



圖片附件: IMG_6984cs.jpg (2019-12-3 09:11, 108.3 KB) / 下載次數 114
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2162955&k=e75f6960f40001840a393f34f0921eb7&t=1782467253&sid=NOqvzGef5


作者: waltyuen    時間: 2019-12-3 11:00

BL03 9月推個高樓 GA 喇  
我10月頭買   開左聲  煲開左   
尋晚聽下 Snoh Aalegra    舒服後去訓
作者: chahui    時間: 2019-12-3 13:50

Dt6pro, zsn pro 比呢隻邊隻强d?

via HKEPC Reader for Android
作者: 0186    時間: 2019-12-3 14:08

回覆 2# waltyuen

c兄用邊條線夾????
作者: waltyuen    時間: 2019-12-3 14:35

回覆 4# 0186

8 WIRE  銅線
作者: countryboy    時間: 2019-12-3 14:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2019-12-3 20:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 熊飛    時間: 2019-12-3 22:44

我個人鐘意呢對多過dt6 pro,跟原裝線聽人聲都好舒服

via HKEPC Reader for Android
作者: philipsrev    時間: 2019-12-4 00:30

我個人鐘意呢對多過dt6 pro,跟原裝線聽人聲都好舒服

via HKEPC Reader for Android
熊飛 發表於 2019-12-3 22:44


呢隻原線都已經相當好聽,舒服耐聽。
作者: waltyuen    時間: 2019-12-4 00:32

聽多晚 bl03 舊機
英味dac 單晶銅加幾條銀絲的線

圖片附件: FB_IMG_1575390626491.jpg (2019-12-4 00:30, 115.66 KB) / 下載次數 68
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2163115&k=0201e0589a4acf871b81ca40e072e6ed&t=1782467253&sid=NOqvzGef5


作者: 1271349946    時間: 2019-12-4 11:36

各位又放毒...巳淘等收貨, 到時對比下同對dt6 pro有咩分別.
作者: waltyuen    時間: 2019-12-4 12:06

回覆 11# 1271349946


    小弟愚見  BL03 RUN In app  RUN 下NOISE 先
先同DT6PRO 比較啊
作者: 1271349946    時間: 2019-12-4 13:04

回覆  1271349946


    小弟愚見  BL03 RUN In app  RUN 下NOISE 先
先同DT6PRO 比較啊 ...
waltyuen 發表於 2019-12-4 12:06


會, 隻DT6 pro都係到手幾日, 重係度run-in緊.
作者: kfc1988    時間: 2019-12-5 00:38

有冇人有KP330,同呢個比唔知邊個比較好
作者: dlsharesun    時間: 2019-12-5 09:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2019-12-5 11:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: countryboy    時間: 2019-12-5 11:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2019-12-5 12:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205    時間: 2019-12-5 14:05

KZ開始發作
作者: smallfaihk1111    時間: 2019-12-5 14:21

又俾師兄毒左,淘寶送貨中

via HKEPC Reader for Android
作者: 熊飛    時間: 2019-12-5 14:44

十分同意,冇品

講下隻BL03一直帶得唔好所以冇入手,最近终於試到自己帶好嘅方法,見到有貨,仍然唔買住 ...
tskso 發表於 2019-12-5 12:05

我用原裝最大碼都戴唔好,可能個導管長度同角度有影響

via HKEPC Reader for Android
作者: philipsrev    時間: 2019-12-5 15:32

我用原裝最大碼都戴唔好,可能個導管長度同角度有影響

via HKEPC Reader for Android ...
熊飛 發表於 2019-12-5 14:44



佢原裝膠係唔好戴,改用瘦佬膠,AET都已經即時好好多。
作者: waltyuen    時間: 2019-12-5 15:58

NX-7   BL03 匈牙利Symbio  無棉都唔錯
作者: tskso    時間: 2019-12-5 20:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2019-12-5 20:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1271349946    時間: 2019-12-10 10:47

我個對都係戴得唔係好穩陣, 導管角度問題??
作者: waltyuen    時間: 2019-12-10 11:05

回覆 26# 1271349946


    換2節膠 試試
作者: philipsrev    時間: 2019-12-10 11:50

我個對都係戴得唔係好穩陣, 導管角度問題??
1271349946 發表於 2019-12-10 10:47



用ALZA都好好,因為個管身長少少,補返耳機導管短嘅問題。
作者: keiya345    時間: 2019-12-10 21:19

睇到個樣就買左黎試
係一開聲個低頻比較厚,同有少少齒音
不過199有呢隻聲我已經收貨
作者: tskso    時間: 2020-2-12 04:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2