作者: royau 時間: 2019-9-22 12:43 標題: 應該買甲級耳放(xduoo ta03/xd05) 或換耳機線
m1060 到左, 跟機有條6.35的耳機線, 想問下應該買枱放(6.35) 或是換2.5mm的耳機線for原本的耳放?
作者: kcube1 時間: 2019-9-22 13:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cocteau 時間: 2019-9-22 14:10
本帖最後由 cocteau 於 2019-9-22 17:54 編輯
1060原裝買會跟一個6.5轉3.5插,無就自己去買一個6.5轉3.5或2.5,用原裝線玩下手上既設備先,唔夠先再考慮換。
1060極易極易推。
PS. 搞錯左,原裝線應該係3.5曲插,跟一個3.5轉6.5插。所以你嗰條6.5插既應該就唔係原裝線,又或者係個6.5頭其實係加左轉插而你唔為意。
作者: tskso 時間: 2019-10-19 23:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: royau 時間: 2019-10-20 13:33
回覆 4# tskso
未,只是換左2.5mm頭, 用es 100推。遲下交通冇咁亂先出去找瘦佬試XD 05 plus
作者: siltech1 時間: 2019-10-20 17:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 齋胡 時間: 2019-10-20 18:02
終於忍唔住又返生
作者: tskso 時間: 2019-10-20 19:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: royau 時間: 2019-10-21 01:21
回覆 6# siltech1
no la.條2.5線係whatsapp 同 瘦佬訂左, 星期四放工拿左。所以佢係有開舖。
不過上星期六我經過到見佢落左閘就真。
作者: siltech1 時間: 2019-10-21 04:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205 時間: 2019-10-21 08:16
本帖最後由 118205 於 2019-10-21 08:20 編輯
鼎鼎大名既攪事份子KZ你都唔識

專唱衰針對冷巷,嚴重影響佢喺呢度做生意

2#又係佢既前分身

作者: duechermei 時間: 2019-10-21 20:33
請問師兄們有無試過 XD-05?
請問音色如何?據聞可換 op-amp 呢。
作者: tskso 時間: 2019-10-21 21:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2019-10-21 21:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a7931 時間: 2019-10-21 23:54
請問同上一代比有咩新功能或提升?之前換v5i-d用high gain 會hang機,呢部有冇改善?thx
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: tskso 時間: 2019-10-22 00:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: waltyuen 時間: 2019-10-22 13:43
無睇過實物 口多講下
新版 配色唔太似venturecraft 了

個BOOST 玩法
6.35 大插 轉插 2.5 4.4 頭線時 開左BOOST記得不要著機拔插 個下似無保護耳機.
OP AMP 可SINGLE CHANNEL X2 又可 DOUBLE CHANNEL 巴打小心插錯
睇來 部野會引到好多人為MOD 而MOD 而買機
圖片FROM:
https://www.head-fi.org/showcase/xduoo-xd-05-plus.23940/reviews
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2155600&k=20406ca63abf39540d1066252634b59a&t=1782188540&sid=arYQSkBpcG

作者: waltyuen 時間: 2019-10-22 13:47
回覆 1# royau
M1060 加 ES 100(係咪藍芽個舊) 如 咁情況下 得一筆錢用有返個臺AMP 比較合理D
作者: louis0430 時間: 2019-10-22 15:17
本帖最後由 louis0430 於 2019-10-22 17:35 編輯
已入手XD-05 PLUS比舊版信噪比高咗,失真度低咗,推力大咗,電池容量多咗,叉電快咗,光纖/同軸多了可DSD64,USB/叉電轉用咗TYPE C,其他地方就應該差不多
之前用XD-05用LME49720NA有干擾聲,新版沒有了應該是屏蔽好咗
無v5i-d在手
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2155621&k=50d1f39288d6089918598cf9901f913c&t=1782188540&sid=arYQSkBpcG

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2155622&k=f1a0511a34aaaa51458312b7892b88d3&t=1782188540&sid=arYQSkBpcG

作者: royau 時間: 2019-10-22 23:32
回覆 18# waltyuen
主要嘅問題就係應該用枱amp or xd 05. 睇評價好似同等價錢多數都會推薦xd 05.
另外, es100 2.5mm 2x 輸出係有2vrms,
當然同枱amp冇得比,但1 千元以下的枱amp應該都是這個數吧。
作者: waltyuen 時間: 2019-10-23 10:40
回覆 20# royau
m1060 MONO 個隻平板Planar Magnetic耳筒嘛
SORRY 先
ES100 2.5mm 輸出 先得2Vrms FOR 耳筒 真是收得工
作者: royau 時間: 2019-10-25 00:47
回覆 21# waltyuen
這個是音量剛好
這是max
我是輸入50 抗阻, 96靈敏, es100 app 自動計出現在的output.
如果冇錯的話, 這個數值應該能推出大部分的聲音。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2156431&k=378ea736002bce2621d5e465c8520c42&t=1782188540&sid=arYQSkBpcG

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2156432&k=3848f50040b4614cebf3755e4354a1f4&t=1782188540&sid=arYQSkBpcG

作者: waltyuen 時間: 2019-10-25 10:54
回覆 22# royau
作者: royau 時間: 2019-10-25 12:19
回覆 23# waltyuen
2.5 線買左, 之前CAP的圖就係2.5MM 2X 的output
問題係6.35上枱機 會唔會好大分別? app 的這個數值是否真?(MAX的時候大聲到唔放隻耳仔埋去都聽到好大聲)。
大聲是否代表較力推???
理論好清楚,但實際應用我就真係唔清楚。
作者: cocteau 時間: 2019-10-26 00:25
1060對v數要求好低喇求其一部手機都夠聲,問題只係電流唔夠,聲音密度係無台amp好,咁解。
一千樓下台amp睇睇atom同liquid spark喇,國外評價好好。
https://www.youtube.com/watch?v=n_P2yKOcRDc
https://www.youtube.com/watch?v=e566rUoYeDM
作者: louis0430 時間: 2019-11-16 17:52
Update
XD-05 PLUS換 v5i-d 開 high gain 無問題
作者: a7931 時間: 2019-11-18 01:14
Thanks
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - iOS(4.0.2)
作者: joecn 時間: 2021-12-14 02:17
小的有xduoo XD-05 Bal, op amp換了AMP9920AT, USB接電腦, 聽youtube用, 音感, 分析也不錯, 低音夠彈性


