Board logo

標題: [開箱] iBasso DX160 [打印本頁]

作者: countryboy    時間: 2019-9-11 18:59     標題: iBasso DX160

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205    時間: 2019-9-11 19:58

iBasso 都敢用
作者: 5fan    時間: 2019-9-11 20:02

iBasso 都敢用
118205 發表於 2019-9-11 19:58


怕怕了
作者: countryboy    時間: 2019-9-11 20:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 型氣小子    時間: 2019-9-11 20:45

iBasso 都敢用
118205 發表於 2019-9-11 19:58


小弟新手,請問 iBasso 之前出過咩問題?
作者: 118205    時間: 2019-9-11 21:58

咁點都好過 Fiio
countryboy 發表於 2019-9-11 20:45
個人覺得fiio好過iBasso 喎
作者: 118205    時間: 2019-9-11 21:59

小弟新手,請問 iBasso 之前出過咩問題?
型氣小子 發表於 2019-9-11 20:45
上網查下就知
作者: mhz3hk    時間: 2019-9-11 22:25

回復 1 #countryboy

師兄請問 DX160 個3.5mm 得唔得? 我都有好多3.5mm 線唔想全部轉晒4.4,好唔方便。(本身想等小墨菊,但評價好似唔太好)

via HKEPC Reader for Android
作者: noc122019    時間: 2019-9-11 22:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: crevicemanjp    時間: 2019-9-11 23:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenken33    時間: 2019-9-11 23:21

播完DSD轉播PCM仲有冇爆音問題?
作者: twyeung    時間: 2019-9-11 23:50

回復 7 #118205

我用左DX200大約2年, 開頭係多少少bug, 但ibasso不斷有update, 所以後期都好穩定

via HKEPC Reader for Android
作者: countryboy    時間: 2019-9-12 00:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: countryboy    時間: 2019-9-12 00:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: edwardccw    時間: 2019-9-12 01:52

同ZX300 比如何? 音場, 低音方面?
作者: 齋胡    時間: 2019-9-12 09:50

仲有三個月就係 2020年,  到 2020年耳機仲跟 3.5 單端喎 ..
你自己唔中意飲可樂,  都唔使迫人跟你用你條咸 ...
crevicemanjp 發表於 2019-9-11 23:01


作者: countryboy    時間: 2019-9-12 10:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205    時間: 2019-9-12 10:41

本帖最後由 118205 於 2019-9-12 10:44 編輯

有人又番生攪事
作者: Ness    時間: 2019-9-12 13:21

請問樓主係邊度買?可以裝到Kkbox嗎 如聽串流係咪好快冇電?
作者: countryboy    時間: 2019-9-12 15:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philipsrev    時間: 2019-9-12 18:35

試左, 裝到 KKBOX, 運作無問題.  試過 moov wifi 串流連藍牙喇叭聽左一個鐘, 用左大概 15% 電左右. 我唸 ...
countryboy 發表於 2019-9-12 15:36


想問下有無得裝google play store?
聽你個聽感,呢部啲聲應該幾合心水。
作者: countryboy    時間: 2019-9-12 19:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天大笑話    時間: 2019-9-12 20:40

回覆 22# countryboy


    有咩地方有得試
作者: countryboy    時間: 2019-9-12 21:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philipsrev    時間: 2019-9-12 23:37

裝過,不斷彈 app 用唔到,因為無 google 框架,所以 youtube 都用唔到。
countryboy 發表於 2019-9-12 19:34


見大陸貼吧有人裝到play store,但head-fi又唔見話得,所以奇怪問下。都係等下先。
http://dq.tieba.com/p/6248545644?pn=0&
作者: countryboy    時間: 2019-9-13 00:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天大笑話    時間: 2019-9-13 10:38

上個禮拜行過星際得 DxA 有貨,但無 demo,最後嬲嬲地淘左,所以唔知香港邊到有得試  ...
countryboy 發表於 2019-9-12 21:18


我用緊t1 4497
呢部嘅話升級感大唔大
作者: noc122019    時間: 2019-9-13 11:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: robotken42    時間: 2019-9-13 12:00

小弟新手,請問 iBasso 之前出過咩問題?
型氣小子 發表於 2019-9-11 20:45

怕怕+1 用過DX200都知咩事
作者: kenken33    時間: 2019-9-13 12:02

裝過,不斷彈 app 用唔到,因為無 google 框架,所以 youtube 都用唔到。
countryboy 發表於 12-9-2019 19:34



    根據dx200 dx220 dx150舊有做法係要刷第三rom先支持到google 野。
作者: countryboy    時間: 2019-9-13 12:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: countryboy    時間: 2019-9-13 12:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenken33    時間: 2019-9-13 13:01

呢個 ?  不過有用家反應刷左無咁好聲,要刷反官 rom。
countryboy 發表於 13-9-2019 12:53


呢個都有用過,初期佢官 rom期期都有小小調音唔同,冇深入研究官同第三方rom聲分別。

我係DX200 用緊fidelizer ROM,佢改左DX220個ROM落去可以軟解到MQA,基本上其他功能同DX220一樣。
作者: jackyfan10    時間: 2019-9-13 13:05

dx160 同 m11邊部好?
作者: countryboy    時間: 2019-9-13 13:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenken33    時間: 2019-9-13 14:14

dx160 個4.4支唔支持LINE OUT?見佢冇左專門line out 口
作者: shing0505    時間: 2019-9-13 14:25

本帖最後由 shing0505 於 2019-9-13 14:33 編輯

覺得山靈m6(AK4495eq x 2) 應該會好過ibasso DX160(DX50爆過粒電 ) fiio M11(有點抗拒dac用ak ,我ESS教徒)
作者: shing0505    時間: 2019-9-13 14:35

回覆 35# countryboy
FIIO部部機聽落都調音唔多掂
作者: countryboy    時間: 2019-9-13 15:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: noc122019    時間: 2019-9-13 15:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2019-9-13 19:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天大笑話    時間: 2019-9-14 23:12

有冇人好心可以教下我其實 V rms同mw 點轉換
點解有啲機spec用mw有啲用 V rms
作者: countryboy    時間: 2019-9-15 00:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kela    時間: 2019-9-15 11:52

考慮緊呢部dx160同hiby r6 pro,唔知有冇師兄有比較過/有建議呢?
作者: countryboy    時間: 2019-9-15 13:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiu2003    時間: 2019-9-16 13:46

回覆 41# tskso


  堅唔明佢想講咩
作者: 天大笑話    時間: 2019-9-16 15:05

回覆 46# chiu2003
好似講緊啲機冇國際嘅wireless認可之類嘅嘢掛
作者: philipsrev    時間: 2019-9-16 15:07

DX160個推力真係好吸引,如果雙11可以平少少就仲正。
作者: countryboy    時間: 2019-9-16 16:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205    時間: 2019-9-16 16:55

本帖最後由 118205 於 2019-9-16 16:59 編輯
聽左 DX160 幾日, 覺得推力的確係好大, 3.5mm 已好夠食力, 隻 55Ω 既 Nicehck N3 都推得貼貼服服, 高增 ...
countryboy 發表於 2019-9-16 16:01
師兄,其他操作冇lag冇低能野發生
sorry
PS:oh....原來只有3.5&4.4
作者: Kela    時間: 2019-9-16 17:28

聽左 DX160 幾日, 覺得推力的確係好大, 3.5mm 已好夠食力, 隻 55Ω 既 Nicehck N3 都推得貼貼服服, 高增 ...
countryboy 發表於 2019-9-16 16:01

好吸引... 可惜度度都無貨
作者: countryboy    時間: 2019-9-16 18:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205    時間: 2019-9-16 20:52

內置鏟得既 APP 我都鏟晒, 而家主要裝左 moov, spotify, 所以唔 lag.

有樣低能野係機身側邊d實體鍵 ( > ...
countryboy 發表於 2019-9-16 18:13
待機一晚 ( ~ 8 hr ) 食左 10% 電  咁都算食電,我又有咁試過
可惜一屋2.5
btw,多謝資訊
作者: tskso    時間: 2019-9-16 21:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wwk093    時間: 2019-9-16 23:21

回覆 1# countryboy

想問下同R6ss聽感分別
作者: countryboy    時間: 2019-9-16 23:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: countryboy    時間: 2019-9-16 23:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205    時間: 2019-9-17 01:11

自卑變自大, 痴完金寶, 今期又痴孖 KANN  
可惜佢永遠都係得個望字, 對住人地部 DEMO 打飛機.
...
countryboy 發表於 2019-9-16 23:29
痴孖 KANN 真係笑左出嚟
作者: shing0505    時間: 2019-9-17 10:23

佢出POST拎條贈品金寶線出黎吹果下真係笑左
作者: shing0505    時間: 2019-9-17 10:40

本帖最後由 shing0505 於 2019-9-17 10:41 編輯

順帶一提我曾經爆過電既DX50至現時最新DX220 DX160都係有所謂嘅唔係土砲機FCCID認證
作者: noc122019    時間: 2019-9-17 12:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenken33    時間: 2019-9-17 12:21

其實我只簡單試過 R6 PRO, 無試過 R6ss 所以答唔到你, 因為 R6 PRO 既人聲太直白, 唔啱口味, 試左一陣直 ...
countryboy 發表於 16-9-2019 23:40



   因為 DX160 同 SR15粒DAC係相同
作者: wwk093    時間: 2019-9-17 12:34

回覆 57# countryboy

唔該師兄
作者: Consultant    時間: 2019-9-17 12:52

試過 m6, m9, m11 幾部 fiio 機,結論係三叔粒 cpu 太強大,部機就算用咩 dac 都救唔番,高音散,低頻無 ...
countryboy 發表於 2019-9-13 13:17

iBasso 仲用緊萬年 Rockchip RK3368, 性能極度不足, 表現不佳, 穩定度有問題

而 fiiO 粒 Exynos 7270 明顯優於 RK3368

你個講法真係成立?
作者: countryboy    時間: 2019-9-17 13:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Consultant    時間: 2019-9-17 13:10

我咪話三叔粒 U 太勁,太霸道,經佢處理過出黎d聲全部變晒 galaxy 調音囉  ...
countryboy 發表於 2019-9-17 13:00

我有齊 M6, M9 同 M11, 攞部 S10 出來一試並唔係一件好難既事

我聽出來係有分別

淨係 M6 既 ESS 同 M9 既 AKM 以經聲底不同
作者: edwardccw    時間: 2019-9-17 13:38

我咪話三叔粒 U 太勁,太霸道,經佢處理過出黎d聲全部變晒 galaxy 調音囉  ...
countryboy 發表於 2019-9-17 13:00


其實 cpu 對音質真係有影響? 可能有但應該唔會比DAC 大,  可能只係 fiio 調音比較清, 加埋 AK chip 又清, 所以淡如清水, 不過都有好多人鍾意飲水多過茶, 各有喜好

利申, 用緊 M11, 系統穩定, 聲音係覺得清左d, 低音質素雖然好不過量唔夠, EQ 幫唔到, 其他player 調音又唔及原生player 好
作者: Consultant    時間: 2019-9-17 14:13

其實 cpu 對音質真係有影響? 可能有但應該唔會比DAC 大,  可能只係 fiio 調音比較清, 加埋 AK chip 又清, ...
edwardccw 發表於 2019-9-17 13:38

我覺得 fiiO 調音太“駒緊”, 唔放, 冇熱情, 冇音樂感

太過優等生一板一眼機械式, 雖然精確無誤但冇感情唔好聽

個人感覺啦
作者: should    時間: 2019-9-17 18:03

回覆 49# countryboy


    n3同dt6點比較?
作者: countryboy    時間: 2019-9-17 18:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: noc122019    時間: 2019-9-18 00:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: should    時間: 2019-9-18 00:44

回覆 70# countryboy


    我就係見到咁平先問
作者: shing0505    時間: 2019-9-18 16:07

係囉 DX50有FCC都爆到黑哂
螢幕截圖 2019-09-18 下午3.58.51.jpg


圖片附件: 螢幕截圖 2019-09-18 下午3.58.51.jpg (2019-9-18 16:07, 36.57 KB) / 下載次數 123
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2150136&k=573ca96efa7e6a70c8f4916d867e9297&t=1782640655&sid=3Ns5hyDJuO


作者: noc122019    時間: 2019-9-18 21:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2019-9-18 21:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: countryboy    時間: 2019-9-18 21:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205    時間: 2019-9-18 22:05

條友今次真係痴孖 kann
點解次次都係人地過 post 度傾倒自己d垃圾野
佢唔駛攞 FCC 認證, ...
countryboy 發表於 2019-9-18 21:46
垃圾佬自然有好多垃圾
作者: shing0505    時間: 2019-9-18 22:23

金銀銅混編?   呢條只係幾千蚊合金線黎
作者: noc122019    時間: 2019-9-19 00:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philipsrev    時間: 2019-9-19 00:21

金銀銅混編?   呢條只係幾千蚊合金線黎
shing0505 發表於 2019-9-18 22:23


個頭係pentaconn 4.4 OFC? 正喎,睇到流晒口水。
作者: tskso    時間: 2019-9-19 00:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shing0505    時間: 2019-9-19 00:26

好啦唔劫人個po啦 本身都講緊ibasso qc唔多得,又咁岩有人帶風向qc認證野
然後比人8紋合金金銀屈到4紋金銀銅 我淨係去過瘦佬1次買風扇都要中槍
作者: tskso    時間: 2019-9-19 00:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso    時間: 2019-9-19 00:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shing0505    時間: 2019-9-19 01:08

回覆 80# philipsrev


4.4mm Pentaconn Balanced Plug
作者: chiu2003    時間: 2019-9-19 14:58

我今日二手收左部m11,唔駛3k
聽感個個人喜好唔同,有咩好拗?
作者: c645    時間: 2019-9-22 14:49

想請教,與Hiby R5比較又如何呢?
謝謝
作者: countryboy    時間: 2019-9-22 18:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: c645    時間: 2019-9-23 07:07

DX160 推力大好多,低增益經已將人聲推得好出。整體聲音又平衡過 R5,人聲唔會太厚前,幾器細節會比較清 ...
countryboy 發表於 2019-9-22 18:22


謝謝回覆,我聽過R5,就覺得好過Fiio M9,不過就未聽過DX160,大細我不太看重,反而見到似乎話DX160的電去得好快是我的顧慮,明白係個mon大的原因,而實際續航力對我是重要的。
作者: appletv    時間: 2019-9-29 14:39

回覆 12# twyeung


    系依家DX200上到 Android O 己經無問題了; 但 DUAL ES9028 PRO 食電真系無得救
作者: tskso    時間: 2019-9-30 08:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pegauhk    時間: 2019-9-30 13:27

回覆 91# tskso


    星際有
作者: ah-bee    時間: 2019-10-13 21:20

大家比吓意見,我已有山靈M5s, 與這機比較如何?值得換這機嗎?   

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: shing0505    時間: 2019-10-14 09:43

回覆 93# ah-bee
應該M5s都足夠,唔多需要換,除非你有心轉哂4.4 bal
作者: duncan21    時間: 2019-10-14 09:48

回覆 93# ah-bee

需要Android就換, 不過用開山靈就不如等埋M6
作者: tskso    時間: 2019-10-14 14:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackyfan10    時間: 2019-10-14 21:29

回覆 93# ah-bee


    唔建議,拎去mod mod 佢已經好好聲
作者: mrllllllll88    時間: 2019-10-14 23:52

回覆 93# ah-bee


值得換, 我朋友就已經換左了
作者: pongyusum    時間: 2019-10-23 09:17

藍牙連接質素方面這機如何?
作者: countryboy    時間: 2019-10-23 13:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2