作者: countryboy 時間: 2019-9-11 18:59 標題: iBasso DX160
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205 時間: 2019-9-11 19:58
iBasso 都敢用
作者: 5fan 時間: 2019-9-11 20:02
怕怕了
作者: countryboy 時間: 2019-9-11 20:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 型氣小子 時間: 2019-9-11 20:45
小弟新手,請問 iBasso 之前出過咩問題?
作者: 118205 時間: 2019-9-11 21:58
個人覺得fiio好過iBasso 喎
作者: 118205 時間: 2019-9-11 21:59
上網查下就知

作者: mhz3hk 時間: 2019-9-11 22:25
回復 1 #countryboy
師兄請問 DX160 個3.5mm 得唔得? 我都有好多3.5mm 線唔想全部轉晒4.4,好唔方便。(本身想等小墨菊,但評價好似唔太好)
via HKEPC Reader for Android
作者: noc122019 時間: 2019-9-11 22:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: crevicemanjp 時間: 2019-9-11 23:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenken33 時間: 2019-9-11 23:21
播完DSD轉播PCM仲有冇爆音問題?
作者: twyeung 時間: 2019-9-11 23:50
回復 7 #118205
我用左DX200大約2年, 開頭係多少少bug, 但ibasso不斷有update, 所以後期都好穩定
via HKEPC Reader for Android
作者: countryboy 時間: 2019-9-12 00:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: countryboy 時間: 2019-9-12 00:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: edwardccw 時間: 2019-9-12 01:52
同ZX300 比如何? 音場, 低音方面?
作者: 齋胡 時間: 2019-9-12 09:50
作者: countryboy 時間: 2019-9-12 10:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205 時間: 2019-9-12 10:41
本帖最後由 118205 於 2019-9-12 10:44 編輯
有人又番生攪事
作者: Ness 時間: 2019-9-12 13:21
請問樓主係邊度買?可以裝到Kkbox嗎 如聽串流係咪好快冇電?
作者: countryboy 時間: 2019-9-12 15:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philipsrev 時間: 2019-9-12 18:35
想問下有無得裝google play store?
聽你個聽感,呢部啲聲應該幾合心水。
作者: countryboy 時間: 2019-9-12 19:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天大笑話 時間: 2019-9-12 20:40
回覆 22# countryboy
有咩地方有得試
作者: countryboy 時間: 2019-9-12 21:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philipsrev 時間: 2019-9-12 23:37
見大陸貼吧有人裝到play store,但head-fi又唔見話得,所以奇怪問下。都係等下先。
http://dq.tieba.com/p/6248545644?pn=0&
作者: countryboy 時間: 2019-9-13 00:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天大笑話 時間: 2019-9-13 10:38
我用緊t1 4497
呢部嘅話升級感大唔大
作者: noc122019 時間: 2019-9-13 11:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: robotken42 時間: 2019-9-13 12:00
怕怕+1 用過DX200都知咩事
作者: kenken33 時間: 2019-9-13 12:02
根據dx200 dx220 dx150舊有做法係要刷第三rom先支持到google 野。
作者: countryboy 時間: 2019-9-13 12:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: countryboy 時間: 2019-9-13 12:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenken33 時間: 2019-9-13 13:01
呢個都有用過,初期佢官 rom期期都有小小調音唔同,冇深入研究官同第三方rom聲分別。
我係DX200 用緊fidelizer ROM,佢改左DX220個ROM落去可以軟解到MQA
作者: jackyfan10 時間: 2019-9-13 13:05
dx160 同 m11邊部好?
作者: countryboy 時間: 2019-9-13 13:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenken33 時間: 2019-9-13 14:14
dx160 個4.4支唔支持LINE OUT?見佢冇左專門line out 口
作者: shing0505 時間: 2019-9-13 14:25
本帖最後由 shing0505 於 2019-9-13 14:33 編輯
覺得山靈m6(AK4495eq x 2) 應該會好過ibasso DX160(DX50爆過粒電
) fiio M11(有點抗拒dac用ak ,我ESS教徒)作者: shing0505 時間: 2019-9-13 14:35
回覆 35# countryboy
FIIO部部機聽落都調音唔多掂
作者: countryboy 時間: 2019-9-13 15:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: noc122019 時間: 2019-9-13 15:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2019-9-13 19:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 天大笑話 時間: 2019-9-14 23:12
有冇人好心可以教下我其實 V rms同mw 點轉換
點解有啲機spec用mw有啲用 V rms
作者: countryboy 時間: 2019-9-15 00:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kela 時間: 2019-9-15 11:52
考慮緊呢部dx160同hiby r6 pro,唔知有冇師兄有比較過/有建議呢?
作者: countryboy 時間: 2019-9-15 13:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chiu2003 時間: 2019-9-16 13:46
回覆 41# tskso
堅唔明佢想講咩
作者: 天大笑話 時間: 2019-9-16 15:05
回覆 46# chiu2003
好似講緊啲機冇國際嘅wireless認可之類嘅嘢掛
作者: philipsrev 時間: 2019-9-16 15:07
DX160個推力真係好吸引,如果雙11可以平少少就仲正。
作者: countryboy 時間: 2019-9-16 16:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205 時間: 2019-9-16 16:55
本帖最後由 118205 於 2019-9-16 16:59 編輯
聽左 DX160 幾日, 覺得推力的確係好大, 3.5mm 已好夠食力, 隻 55Ω 既 Nicehck N3 都推得貼貼服服, 高增 ...
countryboy 發表於 2019-9-16 16:01
sorry
PS:oh....原來只有3.5&4.4
作者: Kela 時間: 2019-9-16 17:28
聽左 DX160 幾日, 覺得推力的確係好大, 3.5mm 已好夠食力, 隻 55Ω 既 Nicehck N3 都推得貼貼服服, 高增 ...
countryboy 發表於 2019-9-16 16:01
好吸引... 可惜度度都無貨
作者: countryboy 時間: 2019-9-16 18:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205 時間: 2019-9-16 20:52
內置鏟得既 APP 我都鏟晒, 而家主要裝左 moov, spotify, 所以唔 lag.
有樣低能野係機身側邊d實體鍵 ( > ...
countryboy 發表於 2019-9-16 18:13
可惜一屋2.5

btw,多謝資訊
作者: tskso 時間: 2019-9-16 21:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wwk093 時間: 2019-9-16 23:21
回覆 1# countryboy
想問下同R6ss聽感分別
作者: countryboy 時間: 2019-9-16 23:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: countryboy 時間: 2019-9-16 23:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205 時間: 2019-9-17 01:11
痴孖 KANN
真係笑左出嚟作者: shing0505 時間: 2019-9-17 10:23
佢出POST拎條贈品金寶線出黎吹果下真係笑左

作者: shing0505 時間: 2019-9-17 10:40
本帖最後由 shing0505 於 2019-9-17 10:41 編輯
順帶一提我曾經爆過電既DX50至現時最新DX220 DX160都係有所謂嘅唔係土砲機FCCID認證









作者: noc122019 時間: 2019-9-17 12:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenken33 時間: 2019-9-17 12:21
因為 DX160 同 SR15粒DAC係相同
作者: wwk093 時間: 2019-9-17 12:34
回覆 57# countryboy
唔該師兄
作者: Consultant 時間: 2019-9-17 12:52
iBasso 仲用緊萬年 Rockchip RK3368, 性能極度不足, 表現不佳, 穩定度有問題
而 fiiO 粒 Exynos 7270 明顯優於 RK3368
你個講法真係成立?
作者: countryboy 時間: 2019-9-17 13:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Consultant 時間: 2019-9-17 13:10
我有齊 M6, M9 同 M11, 攞部 S10 出來一試並唔係一件好難既事
我聽出來係有分別
淨係 M6 既 ESS 同 M9 既 AKM 以經聲底不同
作者: edwardccw 時間: 2019-9-17 13:38
其實 cpu 對音質真係有影響? 可能有但應該唔會比DAC 大, 可能只係 fiio 調音比較清, 加埋 AK chip 又清, 所以淡如清水, 不過都有好多人鍾意飲水多過茶, 各有喜好
利申, 用緊 M11, 系統穩定, 聲音係覺得清左d, 低音質素雖然好不過量唔夠, EQ 幫唔到, 其他player 調音又唔及原生player 好
作者: Consultant 時間: 2019-9-17 14:13
我覺得 fiiO 調音太“駒緊”, 唔放, 冇熱情, 冇音樂感
太過優等生一板一眼機械式, 雖然精確無誤但冇感情唔好聽
個人感覺啦
作者: should 時間: 2019-9-17 18:03
回覆 49# countryboy
n3同dt6點比較?
作者: countryboy 時間: 2019-9-17 18:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: noc122019 時間: 2019-9-18 00:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: should 時間: 2019-9-18 00:44
回覆 70# countryboy
我就係見到咁平先問
作者: shing0505 時間: 2019-9-18 16:07
係囉 DX50有FCC都爆到黑哂

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2150136&k=573ca96efa7e6a70c8f4916d867e9297&t=1782640655&sid=3Ns5hyDJuO

作者: noc122019 時間: 2019-9-18 21:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2019-9-18 21:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: countryboy 時間: 2019-9-18 21:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205 時間: 2019-9-18 22:05
垃圾佬自然有好多垃圾

作者: shing0505 時間: 2019-9-18 22:23
金銀銅混編? 呢條只係幾千蚊合金線黎

作者: noc122019 時間: 2019-9-19 00:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philipsrev 時間: 2019-9-19 00:21
個頭係pentaconn 4.4 OFC? 正喎,睇到流晒口水。
作者: tskso 時間: 2019-9-19 00:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shing0505 時間: 2019-9-19 00:26
好啦唔劫人個po啦
本身都講緊ibasso qc唔多得然後比人8紋合金金銀屈到4紋金銀銅
作者: tskso 時間: 2019-9-19 00:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2019-9-19 00:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shing0505 時間: 2019-9-19 01:08
回覆 80# philipsrev
4.4mm Pentaconn Balanced Plug

作者: chiu2003 時間: 2019-9-19 14:58
我今日二手收左部m11,唔駛3k
聽感個個人喜好唔同,有咩好拗?
作者: c645 時間: 2019-9-22 14:49
想請教,與Hiby R5比較又如何呢?
謝謝
作者: countryboy 時間: 2019-9-22 18:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: c645 時間: 2019-9-23 07:07
謝謝回覆,我聽過R5,就覺得好過Fiio M9,不過就未聽過DX160,大細我不太看重,反而見到似乎話DX160的電去得好快是我的顧慮,明白係個mon大的原因,而實際續航力對我是重要的。
作者: appletv 時間: 2019-9-29 14:39
回覆 12# twyeung
系依家DX200上到 Android O 己經無問題了; 但 DUAL ES9028 PRO 食電真系無得救
作者: tskso 時間: 2019-9-30 08:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pegauhk 時間: 2019-9-30 13:27
回覆 91# tskso
星際有
作者: ah-bee 時間: 2019-10-13 21:20
大家比吓意見,我已有山靈M5s, 與這機比較如何?值得換這機嗎?
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: shing0505 時間: 2019-10-14 09:43
回覆 93# ah-bee
應該M5s都足夠,唔多需要換,除非你有心轉哂4.4 bal
作者: duncan21 時間: 2019-10-14 09:48
回覆 93# ah-bee
需要Android就換, 不過用開山靈就不如等埋M6
作者: tskso 時間: 2019-10-14 14:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackyfan10 時間: 2019-10-14 21:29
回覆 93# ah-bee
唔建議,拎去mod mod 佢已經好好聲
作者: mrllllllll88 時間: 2019-10-14 23:52
回覆 93# ah-bee
值得換, 我朋友就已經換左了
作者: pongyusum 時間: 2019-10-23 09:17
藍牙連接質素方面這機如何?
作者: countryboy 時間: 2019-10-23 13:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


