作者: jordanchow725 時間: 2019-9-9 15:59 標題: TRN 藍牙BT20S 試玩!
本帖最後由 jordanchow725 於 2019-9-10 09:18 編輯
之前一直期待左好耐,幾時可以有得用自己耳機配藍牙又冇線
之前見佢地第一代冇乜人講, 而家第二代,即刻買黎試
藍牙5.0, QCC3020芯片,apt-x
咩都有齊,不過對我黎講最緊要係連接穩定度,要靚聲我插線啦
我分別試左v90同 tsmr 隻三鐵
發現呢對藍牙推力大, 無論圈鐵定純鐵都推得到,仲要推得好
呢隻藍牙係我試過最穩定既, 幾乎冇斷過線
聲音方面推得好,有dap8成功力
連接都好容易。電池直頭係長到爆,用黎連netflix 睇戲都冇甩嘴
而我本身戴眼鏡, 我而為會頂住,但點知好舒服,又輕。
我仲岩岩訂多隻mmcx 諗住毒下另一半

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2148527&k=50f49e86244a2f00625324206a34dbfa&t=1782201911&sid=28jJcjdAJb

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2148528&k=10647b3c3f140d5257595010ab2985ed&t=1782201911&sid=28jJcjdAJb

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2148529&k=8e33c1bf4831a096ff83033539939ec2&t=1782201911&sid=28jJcjdAJb

作者: kongso 時間: 2019-9-9 16:24
就差個叉電盒,有埋我先考慮入手
作者: benchan2 時間: 2019-9-10 16:10
會唔會有底燥?
作者: GTRR35 時間: 2019-9-11 10:17
要分開兩邊差電?
作者: hkboy3000 時間: 2019-9-11 10:59
同感。 有埋盒會方便好多, 又唔洗怕遺失。
via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
作者: vbnghy10 時間: 2019-9-11 19:12
請問係邊入手?TB定瘦佬?
作者: alexwong78 時間: 2019-9-11 19:41
我之前見佢有2pin 頭,有買左第一代,佢用電都耐用,我每日用1-2小時,但成個星期都仲未用完電,斷聲情況都有,但唔多,同埋佢有1開2usb充電線比你,唔知又唔覺得會,因為佢加埋隻耳機,都唔細,唔會好似airpod咁易唔見.
佢仲好好咁有分MMCX, 0.78及0.75頭,我用開0.78,買0.78,但TB老闆比左0.75我........搞到我只可以用係ZS6度,所以好少用.....大致使用都唔錯,所以2代應該都可以嘅.


