Board logo

標題: 有冇人識bgvp呢個牌子 [打印本頁]

作者: kankahei12    時間: 2019-5-11 22:54     標題: 有冇人識bgvp呢個牌子

本帖最後由 kankahei12 於 2019-5-14 22:53 編輯

雖然係國產嘢但同價位耳機冇對手

申利 手持dmg,dm7

dm7配單晶銅線
IMG_3522-2.JPG
IMG_4656-2.JPG
IMG_1019-2.JPG

dmg配金銀線
IMG_0392-2.JPG

dmg香檳金濾管
IMG_8245-2.JPG

圖片附件: IMG_3522-2.JPG (2019-5-14 22:52, 126.26 KB) / 下載次數 65
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2126455&k=4645f8f6dde9e4d00d9b4b74bfbf7cef&t=1782485511&sid=484SOB9SUS



圖片附件: IMG_4656-2.JPG (2019-5-14 22:52, 102.24 KB) / 下載次數 81
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2126456&k=e5d2702865f678a4151f418a52843db5&t=1782485511&sid=484SOB9SUS



圖片附件: IMG_1019-2.JPG (2019-5-14 22:52, 135.19 KB) / 下載次數 65
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2126457&k=55a9091443b24bfc37977e8d66e678d9&t=1782485511&sid=484SOB9SUS



圖片附件: IMG_0392-2.JPG (2019-5-14 22:52, 134.77 KB) / 下載次數 71
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2126458&k=04ce9bb255bddd3e8cfce7fd3b2e51c4&t=1782485511&sid=484SOB9SUS



圖片附件: IMG_8245-2.JPG (2019-5-14 22:53, 135.8 KB) / 下載次數 57
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2126459&k=d483624181cdff213bdb94465f30cf06&t=1782485511&sid=484SOB9SUS


作者: philipsrev    時間: 2019-5-11 23:22

中檔價位計,佢設計用料都唔差,調音亦幾啱聽,手持DX3S,DMG,DM6。
今日試聽過隻新野DMS,比DMG分析力再高啲,低音收歛返,潛而彈,但無DMG咁大力,整體均衡返啲,但喜歡DMG嘅未必喜歡DMS,聽感無咁澎拜無咁爽。
仲有今次無得玩換出音管調音,但跟機線質素靚咗,單元多咗,價錢亦貴返200人仔。
作者: kankahei12    時間: 2019-5-11 23:48

師兄有冇試埋dm7
同價位完全冇對手
作者: philipsrev    時間: 2019-5-12 00:24

師兄有冇試埋dm7
同價位完全冇對手
kankahei12 發表於 2019-5-11 23:48

未有機會試DM7,但相信唔會差,雖然比DM6貴咗唔少,但head-fi嘅review都幾正面,而且全面用晒婁氏/聲揚,如果唔係大牌迷信,其實都應該值得考慮。
作者: kankahei12    時間: 2019-5-12 02:39

未有機會試DM7,但相信唔會差,雖然比DM6貴咗唔少,但head-fi嘅review都幾正面,而且全面用晒婁氏/聲揚, ...
philipsrev 發表於 2019-5-12 00:24



    手持緊dm7配單晶銅線已經好靚
2000幾蚊嘅dm7已經可以砌低好多大廠
作者: raymond2032    時間: 2019-5-12 13:42

想請教ching們, dms/dmg同kz/cca等大约相同價位耳機比較,如何評價。
作者: kankahei12    時間: 2019-5-12 14:17

勸你唔好拎bgvp同kz比較...
bgvp比較低調 但實力高過好多大陸廠
如果有預算嘅話就上dms dms齒音比dmg改善左好多
我有dmg,dm7    kz我就有zs10
dms同dmg輕鬆屌打kz同價錢耳機
作者: scharnhorst    時間: 2019-5-12 14:51

一DD 啦, DX3s 已經同市場上類似產品質素差唔多冇咩突出. 可能佢地對唔同產品既要求都唔同啦
作者: bigbangman    時間: 2019-5-12 15:14

回復 2 #philipsrev

想問邊到有得試BGVP d野,DMG啱我口味,跟住我搵d 2000~3000既耳機 但係都同DMG完全唔一樣

via HKEPC Reader for Android
作者: kankahei12    時間: 2019-5-12 15:27

回覆 8# scharnhorst


師兄dx3s平頭黎...
作者: kankahei12    時間: 2019-5-12 15:27

回覆 9# bigbangman


深水埗有得試
2000-3000蚊可以上dm7
作者: kankahei12    時間: 2019-5-12 15:35

回覆 9# bigbangman


    深水埗有得試
2000-3000可以上dm7
作者: atinpink    時間: 2019-5-12 15:38

本帖最後由 atinpink 於 2019-5-12 15:43 編輯

DMS 望落有d 興趣, 但應唔會咁快買。



via HKEPC Reader for Android
作者: kankahei12    時間: 2019-5-12 15:53

回覆 9# bigbangman


深水埗有得試
2000-3000建議上dm7 唔會後悔
作者: kankahei12    時間: 2019-5-12 15:56

回覆 13# atinpink


dms可以去深水埗試
dm7暫時未有
作者: tuoi    時間: 2019-5-12 16:06

想請教ching們, dms/dmg同kz/cca等大约相同價位耳機比較,如何評價。
raymond2032 發表於 2019-5-12 13:42
你咁講好多KZ  CCA fans嬲,
C16上天下地,對唔住!鼓聲打鐵皮,
小提琴劏雞,鋼琴似靚仔玩具,
點煲、換線、換耳膠,努力過,
單元先天問題,player加擴都.........
作者: philipsrev    時間: 2019-5-12 16:12

想請教ching們, dms/dmg同kz/cca等大约相同價位耳機比較,如何評價。
raymond2032 發表於 2019-5-12 13:42


100-300價位KZ ZSN/ZSN PRO/ZS10PRO,CCA C10,TRN V20/V80如果一般手機黨,絕對夠用有突
如果要同DMG/DMS/DM6/DM7比,就要去到AS16/C16/X6先有力一拼,而且要換條好啲嘅線,KZ/CCA/TRN其本上原廠跟機線係樽頸位所在,BGVP就基本原線用料都唔算孤寒,唔上平衡都唔一定要換線,但純手機黨玩BGVP會覺得無玩KZ/TRN/CCA咁大驚喜/性價比,上DAP/AMP會發揮得更好。
作者: kankahei12    時間: 2019-5-12 16:19

回覆 17# philipsrev


v80不建議 因為齒音大到痴線
我又覺得dmg落手機幾好玩喎....
作者: atinpink    時間: 2019-5-12 16:23

回覆  philipsrev


v80不建議 因為齒音大到痴線
我又覺得dmg落手機幾好玩喎.... ...
kankahei12 發表於 2019-5-12 16:19

V80 個人覺得, 只有缺點沒有優點的耳機黎。非常唔啱聽

via HKEPC Reader for Android
作者: kankahei12    時間: 2019-5-12 17:26

回覆 19# atinpink


    一句講晒
出bgvp實冇死
作者: bigbangman    時間: 2019-5-12 17:32

DM7仲未有關箱文

via HKEPC Reader for Android
作者: bigbangman    時間: 2019-5-12 17:52

回復 14 #kankahei12
師兄你去邊到試過DM7,個樣靚過DMG好多


via HKEPC Reader for Android
作者: philipsrev    時間: 2019-5-12 18:15

回覆  philipsrev


v80不建議 因為齒音大到痴線
我又覺得dmg落手機幾好玩喎.... ...
kankahei12 發表於 2019-5-12 16:19


V80頭1,2水係比較唔得,齒音太勁,可能多人插,後期改咗調音,收歛返啲,就連外殼電鍍都改埋無咗亮面,變晒啞色,但而家要買一定唔會入V80,一係平啲入ZSN/ZSN PRO,一係比多少少入C10/ZS10PRO。
作者: philipsrev    時間: 2019-5-12 18:34

DM7仲未有關箱文

via HKEPC Reader for Android
bigbangman 發表於 2019-5-12 17:32



DM7 開箱評測:
https://www.head-fi.org/showcase/bgvp-dm7.23717/reviews
https://headfonics.com/2019/05/bgvp-dm7-review/

BGVP今期2隻耳機個調音走向都係同上代唔同咗,但睇外國啲評測都幾正面,主要都係均衡少暖解析高,應該幾易入口,方便換耳膠/線玩。
作者: bigbangman    時間: 2019-5-12 18:39

回復 24 #philipsrev

massdxop 有早鳥,有冇師兄衝

via HKEPC Reader for Android
作者: scharnhorst    時間: 2019-5-12 20:29

回覆  scharnhorst


師兄dx3s平頭黎...
kankahei12 發表於 2019-5-12 15:27



    oh sorry, 以為講BGVP成個牌子. 原來只計入耳, 我出返去先...
作者: kankahei12    時間: 2019-5-12 20:45

回覆 22# bigbangman


    我自己出左隻dm7啦...
作者: kankahei12    時間: 2019-5-12 20:46

回覆 23# philipsrev


    我覺得trn呢個牌子配戴感係舒服但調音未算成熟
作者: kankahei12    時間: 2019-5-12 20:51

回覆 22# bigbangman

個樣緊係靚好多...個價都差好遠啦

想睇我隻dm7留contact
作者: kankahei12    時間: 2019-5-12 20:52

回覆 25# bigbangman


    我出左啦
作者: kankahei12    時間: 2019-5-12 20:53

回覆 23# philipsrev


    都係出dmg吧啦...
作者: louis0430    時間: 2019-5-12 21:33

回覆 15# kankahei12


    請問深水埗邊度呢?
作者: au231134    時間: 2019-5-12 21:49

本帖最後由 au231134 於 2019-5-12 21:55 編輯
回覆  kankahei12


    請問深水埗邊度呢?
louis0430 發表於 12/5/2019 21:33


又冇相睇又冇得試聽,淨係响度齋吹,耳機係好個人既玩意,試過才買冇後悔
作者: philipsrev    時間: 2019-5-12 22:34

回覆  philipsrev


    都係出dmg吧啦...
kankahei12 發表於 2019-5-12 20:53


預算容許出DMG就梗係好,我講緊係200-300價位,如果而家要買唔會買V80,所以先講入KZ/CCA,因為BGVP呢個價位無產品,極其量得隻2鐵1圈嘅DS1,但都299人仔(領卷減20=279人仔),相比之下唔算比KZ/CCA有大優勢。
作者: philipsrev    時間: 2019-5-12 22:39

回覆  kankahei12


    請問深水埗邊度呢?
louis0430 發表於 2019-5-12 21:33


黃金商場對面間麥記後巷,應該有DMG/DMS試,不過隻DMS好似都係返咗2日,應該未開聲。
DM7想試應該要過多陣,瘦佬未返到。
我都係等埋隻DM7先睇下會入邊隻。
作者: philipsrev    時間: 2019-5-12 22:46

回復 philipsrev

massdxop 有早鳥,有冇師兄衝

via HKEPC Reader for Android
bigbangman 發表於 2019-5-12 18:39


Drop個價,計返運費都唔係平過淘寶好多,直接淘仲快收到。
作者: bigbangman    時間: 2019-5-12 22:46

回復 29 #kankahei12

你唔係度開埋post?,DM7係一隻近期最吸引我既耳機,本來諗住AAW AXH 5單元3000蚊夠抵,點知出咗隻DM7 6單元Knowles,想問同DMGd聲似唔似

via HKEPC Reader for Android
作者: tuoi    時間: 2019-5-12 22:56

DM7淘寶都失踪冇得買,得Massdrop
作者: 安迪^O^    時間: 2019-5-12 23:26

回復 38 #tuoi

因為暫時出貨量不多,可直接跟官店客服溝通一下,我的DM7也等了一星期多才到手。

via HKEPC Reader for Android
作者: tuoi    時間: 2019-5-12 23:31

回復 tuoi

因為暫時出貨量不多,可直接跟官店客服溝通一下,我的DM7也等了一星期多才到手。

via HKEPC Re ...
安迪^O^ 發表於 2019-5-12 23:26
係咩!我淘咗DMS等幾日同隻ME500比較下
作者: kankahei12    時間: 2019-5-12 23:34

回覆 38# tuoi


個老細叫我借dm7比你地試聽....
作者: tuoi    時間: 2019-5-12 23:37

回覆  tuoi


個老細叫我借dm7比你地試聽....
kankahei12 發表於 2019-5-12 23:34
瘦佬收工時間就唔到,今日想去又休息,
所以我山靈me500同DMS都係要淘
作者: kankahei12    時間: 2019-5-12 23:40

回覆 37# bigbangman


    係樓氏加聲揚
作者: kankahei12    時間: 2019-5-12 23:42

回覆 37# bigbangman


我冇電腦係手 想睇dm7相留個contact可以嗎
作者: bigbangman    時間: 2019-5-12 23:45

回復 44 #kankahei12

wts定其他

via HKEPC Reader for Android
作者: kankahei12    時間: 2019-5-12 23:45

回覆 45# bigbangman


   都可以
作者: bigbangman    時間: 2019-5-12 23:59

回復 46 #kankahei12

I PM you

via HKEPC Reader for Android
作者: philipsrev    時間: 2019-5-13 01:07

係咩!我淘咗DMS等幾日同隻ME500比較下
tuoi 發表於 2019-5-12 23:31


只可以講ME500生不逢時,如果佢早返幾個月出我都會入,當時ME100真係令人好期待ME500...,但DMS我覺得仲啱聽過佢。
唯獨ME500個外型同造功確實比DMS靚同感覺高檔啲,但計返聲音質素,真係說服唔到自己入ME500。
作者: kankahei12    時間: 2019-5-13 01:27

回覆 48# philipsrev


    我覺得唔係me500遜色...反而係me100做得太好 期望落差姐
dms未聽過 但有dm7對dms興趣不大
作者: tuoi    時間: 2019-5-13 01:46

只可以講ME500生不逢時,如果佢早返幾個月出我都會入,當時ME100真係令人好期待ME500...,但DMS我覺得仲 ...
philipsrev 發表於 2019-5-13 01:07
DMS未到手,未敢表態,
耳機始終各自有優點,IT01S玩厭入返兩隻,
又慢慢玩過
作者: tuoi    時間: 2019-5-13 01:55

回覆  philipsrev


    我覺得唔係me500遜色...反而係me100做得太好 期望落差姐
dms未聽過 但有dm7對dms ...
kankahei12 發表於 2019-5-13 01:27
ME100係好,同期IT01S我都有,
各有各好之處,聽感因人而異,
自己都有隻NICEHCK HK6 六鐵,
DMG之前遲遲未買,時間問題買唔到,
今次隻DMS所以狗衝,評語都正面,
DMG自己聽過有信心
作者: kankahei12    時間: 2019-5-13 02:20

回覆 51# tuoi


    戴個頭盔先 鍾意dmg唔一定鍾意dms㗎
作者: tuoi    時間: 2019-5-13 02:36

本帖最後由 tuoi 於 2019-5-13 02:47 編輯
回覆  tuoi


    戴個頭盔先 鍾意dmg唔一定鍾意dms㗎
kankahei12 發表於 2019-5-13 02:20
玩耳機點有絕對架?手上起碼三四對,
我乜嘢類型都啱聽,輪流換下,
先至慢慢體會各耳機特性,
過程至有樂趣,一隻殺晒,
自我陶醉d師兄有好多...........
你推介DM7姐,唔洗擔心喎,
我未必買DM7呢?
作者: kankahei12    時間: 2019-5-13 03:21

玩耳機點有絕對架?手上起碼三四對,
我乜嘢類型都啱聽,輪流換下,
先至慢慢體會各耳機特性,
過程至有樂 ...
tuoi 發表於 2019-5-13 02:36



絕對認同耳機要間唔中換幾副黎聽
長期聽開一副耳機會變木耳...
作者: Duran    時間: 2019-5-13 10:00

玩耳機點有絕對架?手上起碼三四對,
我乜嘢類型都啱聽,輪流換下,
先至慢慢體會各耳機特性,
過程至有樂 ...
tuoi 發表於 2019-5-13 02:36


認同!
但好多師兄 會話点解唔正經買隻大牌子耳机,
作者: teamhardcore    時間: 2019-5-13 10:44

認同!
但好多師兄 會話点解唔正經買隻大牌子耳机,
Duran 發表於 2019-5-13 10:00

有乜正唔正經,我老友屋企用索六萬推zs10pro又如何

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: tuoi    時間: 2019-5-13 10:56

本帖最後由 tuoi 於 2019-5-13 12:06 編輯
認同!
但好多師兄 會話点解唔正經買隻大牌子耳机,
Duran 發表於 2019-5-13 10:00
大牌子人哋又買幾對,唔好玩啦!
有要求自然有追求,用雜牌大陸咪要處決?
平有平玩,貴有貴玩,你整對乜嘢玩一世?
除非永遠唔睇新資訊,永不入耳機鋪,
我又唔會天真到幾百蚊八鐵可以上天下地!
作者: Duran    時間: 2019-5-13 12:19

有乜正唔正經,我老友屋企用索六萬推zs10pro又如何

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1) ...
teamhardcore 發表於 2019-5-13 10:44

在他们心中大陸耳机不正统, 冇調音.....等等
作者: kankahei12    時間: 2019-5-13 12:28

本帖最後由 kankahei12 於 2019-5-13 12:29 編輯

回覆 58# Duran


笑了 有某幾間調音的確未成熟
大陸廠好多用機海策略
bgvp 1,2年先出一隻耳機
唔好拎bgvp同其他大陸廠比
bgvp用料成本已經同其他廠差好遠
作者: teamhardcore    時間: 2019-5-13 12:37

本帖最後由 teamhardcore 於 2019-5-13 12:48 編輯
在他们心中大陸耳机不正统, 冇調音.....等等
Duran 發表於 2019-5-13 12:19

大牌子旗艦產品就話當係奢侈品玩啫,入門野玩大廠我又睇唔到有乜意思


via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: DGCNYO    時間: 2019-5-13 12:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: doctor99    時間: 2019-5-13 13:37

DMS 香港有貨未?
作者: teamhardcore    時間: 2019-5-13 13:43

咁點都有較過既,不過想當年某個木耳仲有少少失聰既人話佢調音既耳機都俾人吹到上神台

其實車房仔 ...
DGCNYO 發表於 2019-5-13 12:45

我唔評論人地有冇吹啲乜,亦唔知你講緊邊個,因為我好少睇人地review,費事比人影響,至於人地做生意更加唔到我說三道四

我主要係想講消費者個心態問題,就好似我揸開法拉利,見人地話架比亞迪點快,坐得幾舒服,買左返黎完全唔係果回事,跟手怪人地吹水

又或者有時見啲人live 留言話跟左某大師買股票輸咗幾多錢,其實我覺得呢係買果個自己要試或考慮清楚,唔應該將個責任轉嫁比人,因為講嗰個人係唔會負任何責任

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: kankahei12    時間: 2019-5-13 13:58

回覆 62# doctor99


試左先
深水埗有得試
作者: kankahei12    時間: 2019-5-13 14:01

希望路過呢個po嘅各位ching買耳機個陣都唔好盡信網上review
買耳機都係耳聽為實啊
作者: number92000    時間: 2019-5-13 14:51

想玩平野唔中伏,最易就係睇VGP 2019
有幾隻大陸牌子都拎左獎
但係外國品牌都有同價位既耳機選擇

不過想幾百打幾千就幫你唔到
作者: philipsrev    時間: 2019-5-13 15:41

本帖最後由 philipsrev 於 2019-5-13 15:43 編輯

幾百打千元價位或者尚有可能,但量產式貨物下下話打成10倍價位就正常都知佢吹大咗。
而部份大牌郁下就過萬嘅入耳,其實水份就咁睇係幾高,但當中貴嘅其實係研發人員嘅人工,國內品牌有時可以平一大截而做到差唔多聽感,其實可以話係逆向工程嘅成果,但亦變相經常被人詬病抄襲技術。
作者: kankahei12    時間: 2019-5-13 15:50

想玩平野唔中伏,最易就係睇VGP 2019
有幾隻大陸牌子都拎左獎
但係外國品牌都有同價位既耳機選擇

不過想幾 ...
number92000 發表於 2019-5-13 14:51


大陸牌子拎獎真心唔好信...
小米係2018十大耳機牌子你同我講咩料
作者: cpk    時間: 2019-5-13 15:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kankahei12    時間: 2019-5-13 15:53

幾百打千元價位或者尚有可能,但量產式貨物下下話打成10倍價位就正常都知佢吹大咗。
而部份大牌郁下就過萬 ...
philipsrev 發表於 2019-5-13 15:41



其實幾百蚊耳機打幾千蚊嘅一d都唔過份....
大廠又要宣傳又要廣告...包裝同設計都佔左一部分
我覺得bgvp算性價比幾高嘅牌子
作者: number92000    時間: 2019-5-13 16:49

本帖最後由 number92000 於 2019-5-13 16:56 編輯

回覆 68# kankahei12

聽感係好主觀既, 不過人地整得出個獎, 撇除左廣告成份點都有認受性。
如果新手入坑既起碼唔會聽壞耳先
淘寶search 耳機成千上萬, 個個都話吊住xx打架啦
唔係幫小米,而係大陸品牌都去到外國水準
不過有人眼中同價係大陸>>>外國就有D奇怪
作者: kankahei12    時間: 2019-5-13 16:58

聽感係好主觀既, 不過人地整得出個獎, 撇除左廣告成份點都有認受性。
如果新手入坑既起碼唔會聽壞耳先
淘 ...
number92000 發表於 2019-5-13 16:49



小米耳機有認受性真係...............
我夠膽講小米耳機落dap加耳擴都唔會出到靚聲

如果你話超級新手入坑我寧願你買kz好過
作者: number92000    時間: 2019-5-13 17:09

回覆 72# kankahei12


  可能  Luca Bignardi 唔合口味
要佢調隻幾百蚊既耳機難為左佢
作者: countryboy    時間: 2019-5-13 17:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kankahei12    時間: 2019-5-13 17:12

好多豪華郵輪其實食水都幾深下,好似隻芬達 dirty6  咁,用兩粒外國高音單元,都可以 tune 到無高音既,你 ...
countryboy 發表於 2019-5-13 17:09


支持bgvp🤘🤘🤘
作者: doctor99    時間: 2019-5-13 17:51

小弟本來想買Fiio FH7, 望完DMS感覺應該差不多,所以想狗衝DMS 🐶
作者: Duran    時間: 2019-5-13 18:15

好多豪華郵輪,其實食水都幾深下,好似隻芬達 dirty6  咁,用兩粒外國超高音單元,都可以 tune 到無高音既 ...
countryboy 發表於 2019-5-13 17:09


IE40pro 是個好例子, 1k 都只是入門级!声音表现楼真係唔.....
我會用個1k買幾隻大陸耳机玩得开心及有驚喜得多
作者: philipsrev    時間: 2019-5-13 18:37

好多豪華郵輪,其實食水都幾深下,好似隻芬達 dirty6  咁,用兩粒外國超高音單元,都可以 tune 到無高音既 ...
countryboy 發表於 2019-5-13 17:09


係器材先決心態下,Chi-Fi真係原罪,而且影響唔少零售商/代理,所以俾人出力追打唔奇。
國內牌子,Vsonic/興戈/Ostry/TFZ都係比較早起步又做得幾好,BGVP/水月雨/自然聲亦係近幾年後嘅起之秀,KZ/TRN/CCA/聲菲爾等隨著一輪機海戰略亦開始係調音方面日見成熟,不過仍然以低階市場為主,如果肯用料,品控方面再做好啲,其實有力可以踩入中階挑機。
另外CM/類CM公模,其實國內都唔少好野,弱水/Skald/JQ/NF audio/無畏/QDC...等等,其實不比一眾國外牌子差,就只係睇個人可唔可以放低名牌包袱。
作者: number92000    時間: 2019-5-13 18:52

回覆 78# philipsrev

CHI FI 已經打入到中高階啦,無論大牛/耳機或DAP
重好多鬼佬玩
例如HIFIMAN 係外國玩返入大陸
作者: Artemis@ET    時間: 2019-5-13 19:11

回覆 77# Duran


  IE40pro 美水600 有找,基本上打低所有大陸牌子

講返  bgvp 我覺得對得住個價
作者: bigbangman    時間: 2019-5-13 21:25

回復 74 #countryboy

DMG最梗要係咩?平啊

via HKEPC Reader for Android
作者: DGCNYO    時間: 2019-5-13 23:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philipsrev    時間: 2019-5-13 23:33

真心IE40pro以森記入門計真係誠意之作,現在水貨價計入係絕對值得keep返隻,問題係想換線玩好似未有得攪。
作者: Duran    時間: 2019-5-14 01:44

回覆  Duran


  IE40pro 美水600 有找,基本上打低所有大陸牌子

講返  bgvp 我覺得對得住個價 ...
Artemis@ET 發表於 2019-5-13 19:11


用相約水貨價位計, 我會買 dmg, me100, TFZ No. 3
作者: Artemis@ET    時間: 2019-5-14 03:17

用相約水貨價位計, 我會買 dmg, me100, TFZ No. 3
Duran 發表於 2019-5-14 01:44



IE40pro 應該對應  me500 ,各有長短

DMG 低頻過多;me100 氣氛唔錯,不過中高頻似乎較弱,所以不如 me500。TFZ 冇聽過,評唔到。
作者: kankahei12    時間: 2019-5-14 03:19

IE40pro 應該對應  me500 ,各有長短

DMG 低頻過多;me100 氣氛唔錯,不過中高頻似乎較弱,所以不如 m ...
Artemis@ET 發表於 2019-5-14 03:17



冇錯...dmg低頻太多 有時候低頻會濛
作者: bassfranky    時間: 2019-5-14 06:34

當日就係試咗DMG覺得低音過多同少少矇所以揀咗C16
作者: Duran    時間: 2019-5-14 09:10

dmg 可以換filters 作微调低頻
作者: kankahei12    時間: 2019-5-14 13:22

dmg 可以換filters 作微调低頻
Duran 發表於 2019-5-14 09:10



我隻dmg長期用香檳金濾嘴
作者: 0186    時間: 2019-5-14 14:15

回覆 89# kankahei12

香檳金不是低頻用嗎???
按照官方說明,藍色為均衡管,金色低音管,銀色為高音管。
作者: 233488767    時間: 2019-5-14 15:24

回覆 90# 0186


    仲有第四副嘴,名為香檳金,多佐個透氣嘴,低音大幅度降低
作者: Consultant    時間: 2019-5-14 15:58

又話入咗, 肯分享本是好事
但冇圖冇聽感, 只有一句“同價位冇對手”
應該點理解?
作者: 233488767    時間: 2019-5-14 16:00

又話入咗, 肯分享本是好事
但冇圖冇聽感, 只有一句“同價位冇對手”
應該點理解? ...
Consultant 發表於 2019-5-14 15:58



    理解為“傳說中的水軍”
作者: tskso    時間: 2019-5-14 16:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 233488767    時間: 2019-5-14 16:04

據聞只有內部人員拿到貨,無理解貼主邊度入貨
作者: kankahei12    時間: 2019-5-14 16:12

又話入咗, 肯分享本是好事
但冇圖冇聽感, 只有一句“同價位冇對手”
應該點理解? ...
Consultant 發表於 2019-5-14 15:58



佢呢到只可以po 150kb嘅相
你想我點po...
作者: kankahei12    時間: 2019-5-14 16:16

據聞只有內部人員拿到貨,無理解貼主邊度入貨
233488767 發表於 2019-5-14 16:04



我連登有分享聽感同埋圖
我前面有講過想睇圖可以留contact比我 我send比你
因為呢到只可以po 150kb嘅圖....
前面有師兄pm我 我都有send相比佢睇
唔好意思 我係白色dm7 編號118

我真係笑左 你係咪隔離牌子派你黎踩bgvp
作者: kankahei12    時間: 2019-5-14 16:18

據聞只有內部人員拿到貨,無理解貼主邊度入貨
233488767 發表於 2019-5-14 16:04



我繼續笑 唔通我識bgvp嘅老細我又同你講咩
作者: Consultant    時間: 2019-5-14 16:22

我地宜家知你識 bgvp 老闆了
作者: tskso    時間: 2019-5-14 16:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2