Board logo

標題: [求推介] DAP with 2.5 [打印本頁]

作者: shinewallace    時間: 2019-5-7 12:24     標題: [求推介] DAP with 2.5

budget 大約3000
(當然平過都ok)

有 2.5mm 有咩推介好??
(較新,介面ok,CP高)

聽開廣東歌同ACG
鍾意聽人聲,音場闊,分析力好,bass夠就得

(部AK100II 去做GYM漏低左就冇回頭...... )
作者: dingow    時間: 2019-5-7 18:10

budget 大約3000
(當然平過都ok)

有 2.5mm 有咩推介好??
(較新,介面ok,CP高)

聽開廣東歌同ACG
鍾意聽人 ...
shinewallace 發表於 2019-5-7 12:24

試下返去問職員有冇執到,如果無就都係可以試下hiby果兩部R3同R6

via HKEPC Reader for Android
作者: shinewallace    時間: 2019-5-7 18:16

回覆 2# dingow
試下返去問職員有冇執到,如果無就都係可以試下hiby果兩部R3同R6

via HKEPC Reader for Android ...
dingow 發表於 2019-5-7 18:10


已經報埋警, 睇埋cctv都捉唔到...............
作者: mysound    時間: 2019-5-7 21:51

回覆 1# shinewallace

Fiio M9 (2.5+3.5mm) & M11 (2.5+3.5+4.4mm)
作者: raymond2032    時間: 2019-5-7 22:02

M11 (2.5+3.5+4.4mm) for sure
作者: KOJI    時間: 2019-5-7 22:15

m11 over 3k
作者: twyeung    時間: 2019-5-7 22:51

加多少少, M11啦!

via HKEPC Reader for Android
作者: shinewallace    時間: 2019-5-8 17:22

睇嚟大家睇法都好一致
作者: philipsrev    時間: 2019-5-8 18:25

3千至3千中左右,要2.5,都係山靈M5S, HIBY R6, FIIO M11呢幾部。
作者: shinewallace    時間: 2019-5-9 10:24

回覆 9# philipsrev

3千至3千中左右,要2.5,都係山靈M5S, HIBY R6, FIIO M11呢幾部。
philipsrev 發表於 2019-5-8 18:25


其實唔駛要到BUDGET頂都可以
只係想要部可以用耐啲咁解
不過都睇黎係 R6, M5S, M11 之爭
(係咪如果唔考慮2.5, AP80 係CP王?)
作者: mysound    時間: 2019-5-9 10:59

唔考慮2.5, 可考慮Fiio M6
作者: Duran    時間: 2019-5-9 11:19

回覆  philipsrev



其實唔駛要到BUDGET頂都可以
只係想要部可以用耐啲咁解
不過都睇黎係 R6, M5S, M11  ...
shinewallace 發表於 2019-5-9 10:24


還有山灵新出M2X 约千五
作者: ken_hing    時間: 2019-5-9 15:29

R6 用家,之前onkyo dp s1。R6無論聲底介面都好滿意,冇投訴。但個重量真係頂唔住,拎出街堅唔方便。重到(唔帶袋嘅話)真係唔想拎出街。提提樓主考慮埋重量喱方面。

騎劫一問,有冇ching用緊 cowon PD2, 有冇咩 comment?

via HKEPC Reader for Android
作者: shinewallace    時間: 2019-5-9 15:35

回覆 13# ken_hing
R6 用家,之前onkyo dp s1。R6無論聲底介面都好滿意,冇投訴。但個重量真係頂唔住,拎出街堅唔方便。重到( ...
ken_hing 發表於 2019-5-9 15:29


我都用過DP-S1, 而家借左比細佬
不過部機2.5個插位堅做得差..... 所以又係用唔到
作者: philipsrev    時間: 2019-5-9 18:51

回覆 10# shinewallace
AP80 性價比係唔錯,但好似之前見有人投訴AP200粒電好似唔係好得,易發漲,唔知AP80有無改善。
作者: royau    時間: 2019-5-10 09:32

回覆 1# shinewallace


   如其買3000以下的DAP 為左用2.5平衡頭,不如買XB10/ES100藍牙接收器好過,都是1000以下, AK XB10(499),ES100(6XX-7XX)
作者: shinewallace    時間: 2019-5-10 11:30

回覆 16# royau

回覆  shinewallace


   如其買3000以下的DAP 為左用2.5平衡頭,不如買XB10/ES100藍牙接收器好過,都是100 ...
royau 發表於 2019-5-10 09:32


我都有xb10, 如果係咁的話, ching有咩推介 orz
作者: Duran    時間: 2019-5-11 08:18

回覆  shinewallace


   如其買3000以下的DAP 為左用2.5平衡頭,不如買XB10/ES100藍牙接收器好過,都是100 ...
royau 發表於 2019-5-10 09:32


XB10 個2.5mm bt 輸出 同DAP個2.5 直出 应该差好遠
作者: jackyfan10    時間: 2019-5-11 08:30

山靈M5S/FIIO M11
作者: ChunRide    時間: 2019-5-11 19:43

本帖最後由 ChunRide 於 2019-5-11 19:44 編輯
回覆  shinewallace


   如其買3000以下的DAP 為左用2.5平衡頭,不如買XB10/ES100藍牙接收器好過,都是100 ...
royau 發表於 2019-5-10 09:32


藍牙接收器點會好過DAP...

之前買左個XB10都冇咩機會用
作者: ShunNutta    時間: 2019-5-12 13:06

藍牙都係求方便, 好聲極有限...
如要好聲, 都係正正經經買部DAP好過~
作者: shinewallace    時間: 2019-5-12 22:20

最後買了 m11 開心試用中
作者: philipsrev    時間: 2019-5-12 22:48

最後買了 m11 開心試用中
shinewallace 發表於 2019-5-12 22:20

M11應該唔會失望。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2