作者: countryboy 時間: 2019-4-21 19:31 標題: 一次過滿足晒 3 個願望: Senfer DT6 ( 壓電陶瓷 + 動圈 + 動鐵 )
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philipsrev 時間: 2019-4-21 19:53
回覆 1# countryboy
我都訂咗隻等貨到,呢隻對比C10,我覺得互有優勢,起碼如果只用手機聽歌嘅話,C10會易推過DT6都幾多下,如果DT6要用係手機,可能要LG/VIVO一類帶DAC嘅音樂手機,又或用藍芽線,出力好啲先餵得好隻DT6。
作者: ways 時間: 2019-4-21 20:01
有留意,兩舊水有找既"3種單元"
但係.....個樣就...........
去試一試demo先....
外國品牌玩齊呢3種單元既玩意要萬萬聲
作者: ways 時間: 2019-4-21 20:02
但係佢粒耳膠想點......
作者: countryboy 時間: 2019-4-21 20:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: countryboy 時間: 2019-4-21 20:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philipsrev 時間: 2019-4-21 21:50
耳膠有乜推介?原本都對佢粒特別造型膠有期待...配線又係另一問題,可能要自己剪走個熱縮膠耳掛位先得。
作者: countryboy 時間: 2019-4-21 22:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arthurson 時間: 2019-4-21 22:08
我都試過一陣,唔洗區耳,但有D重,但試得唔耐,聲音感覺無咩特別
作者: philipsrev 時間: 2019-4-21 22:35
回覆 8# countryboy
唔該晒,等到手時再試下先。
作者: dreail 時間: 2019-4-21 23:05
終於有人講呢隻想試下,但係咪一定要換線?屋企全部0.78線😢
via HKEPC Reader for Android
作者: countryboy 時間: 2019-4-21 23:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NHT 時間: 2019-4-22 00:11
多謝開箱分享
同瘦佬訂咗貨到咗 今日去拎
另外想請問樓主有無入手部挚酷 X10?
作者: countryboy 時間: 2019-4-22 00:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NHT 時間: 2019-4-22 00:50
多謝回覆
係呀 香討網友
作者: ways 時間: 2019-4-22 02:21
嗯....應該唔似係噱頭
高 中 低由3種唔同既單元獨立處理
分離度得唔得先
睇你副相,3種單元成一直線排列,入埋內殼應該接近完全貼合
呢種外觀係sony好多年前ex90既設計,但係佢零隔音,呢隻DT6又點?
作者: frmcfa 時間: 2019-4-22 08:44
How does it compare with planar please?
Isolation?
作者: countryboy 時間: 2019-4-22 11:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NHT 時間: 2019-4-23 13:41

入手了
相信煲下會更正 我試咗用瘦佬平價銅線來掛耳使用 耳膠因掛耳使用的關係
真係要試夾o岩先得 我喜愛的aet06用唔到

作者: countryboy 時間: 2019-4-23 14:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: echobaba 時間: 2019-4-23 14:19
早兩個禮拜喺aliexpress買咗, 試咗一星期到. 音樂感 soundstage 都比C10好少少. 唔係話C10唔好, 各有長處. 換咗耳塞spinfit (咁啱有spare)同銅度銀線 (淘佬買), 戴得舒服D. 聽live非常唔錯.
作者: NHT 時間: 2019-4-23 14:26
本帖最後由 NHT 於 2019-4-23 14:27 編輯
唔掛耳 耳機加埋條銅線 我覺得有D重
作者: echobaba 時間: 2019-4-23 14:40
掛咗耳 睇落會唔會有D怪? 我另外買嗰條線都冇要到耳掛.
作者: NHT 時間: 2019-4-23 14:52
我覺得唔怪呀 睇落仲要無直戴咁大粒
作者: bassfranky 時間: 2019-4-23 14:55
師兄又放毒喇,睇黎又要走轉瘦佬了,唔該晒
作者: echobaba 時間: 2019-4-23 15:01
幾得意又唔貴聲又唔差 why not?
作者: echobaba 時間: 2019-4-23 15:14
我諗住個MMCX係向下, 繞條線上耳仔會帶得唔舒服. 今晚試試.
作者: ookamiasuka 時間: 2019-4-23 17:02
就咁原線同用vivo nex聽,我覺得呢隻人聲比較容易剌耳。🤷
作者: ccwoliver 時間: 2019-4-23 17:35
剛出去巷仔返來
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2122103&k=7f766acc995ff2fe44f7fe8fd3c84bc2&t=1782132860&sid=1bF1pgZApGe

作者: AhRay 時間: 2019-4-23 17:54
可能我只耳形狀關係,我掛耳帶會發覺 d底音正好多,音壓唔大,但應有既有。聽得比較舒服。要試下換左個耳膠試下直帶。
via HKEPC Reader for Android
作者: countryboy 時間: 2019-4-23 18:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: countryboy 時間: 2019-4-23 18:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ccwoliver 時間: 2019-4-23 18:22
又出一身汗,荷包又輕左啲~

呢對吾似KZ, CCA果類
剛開箱聽佢較為偏暖聲
煲一排睇下變化如何先
作者: philipsrev 時間: 2019-4-23 19:11
見佢聲菲爾自己都有出純銀線,唔知係咪俾返DT6用,見個價又唔算好貴(但依然比DT6貴一截),心大心細中,定係就咁用TRN條銅加銅鍍銀算? 要再諗諗佢...
作者: echobaba 時間: 2019-4-23 19:24
缐可以用落其他耳機 買貴d我又覺得ok喎
作者: makeedee 時間: 2019-4-23 19:57
TRN算LA
線的提升其實唔大
作者: countryboy 時間: 2019-4-23 20:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tuoi 時間: 2019-4-23 20:21
線有一定提升,
祝視乎你耳機有幾多潛質?
妹仔大過主人婆,
玩耳機相信繼續再試新嘢!
比較好嘅線可以留用,
左併併右試試,
又多種樂趣……
作者: echobaba 時間: 2019-4-23 20:30
玩呢個價位嘅耳機真係玩潛質 平平地砌到啱自己嘅組合係樂趣
萬萬聲嘅耳機就唔捨得咁玩
作者: Duran 時間: 2019-4-23 21:41
一般手机应该唔夠力推dt6
现在都睇緊咩耳机線可以收返D個bass
作者: shinewallace 時間: 2019-4-24 01:42
又忍唔住要訂對了...... 應該會呢幾日上ALI落單
作者: echobaba 時間: 2019-4-24 09:31
回覆 24# NHT
今朝試咗掛耳冇問題. 早知條線要返個耳掛啦.
作者: shinewallace 時間: 2019-4-26 08:28
已經入手
今次都係搵返瘦佬買冇去ali買
聽落去同意樓主師兄嘅聽感
換條t3線試試先
作者: pc989 時間: 2019-4-27 11:01
等收貨
作者: philipsrev 時間: 2019-4-27 23:15
今晚去瘦佬度拎埋條8絞銀配隻DT6,第一次妹仔大過主人婆咁玩,啲女聲又真係毒咗,聽衛蘭同梁靜茹真係幾正。
作者: countryboy 時間: 2019-4-27 23:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philipsrev 時間: 2019-4-28 00:28
回覆 46# countryboy
係,內地都有唔少用家咁講。
作者: NHT 時間: 2019-4-28 16:22
煲咗幾日 呢隻o野真係大力出奇跡
我仲係用緊條銅線 不過換咗cl750送o既雙節膠 人聲通透返
等我有空又出去瘦佬到試下銀線先
作者: pc989 時間: 2019-4-29 14:33
新手入左
請問條銀線幾錢?
作者: tuoi 時間: 2019-4-29 14:38
本帖最後由 tuoi 於 2019-4-29 14:39 編輯
回覆 49# pc989
四絞299八絞450
作者: pc989 時間: 2019-4-29 14:47
thanks yr help!
作者: philipsrev 時間: 2019-4-29 22:00
聲菲爾自己都出咗條8絞銀,人仔289。計落平過瘦佬條8絞,唔知線基級數差幾多。
作者: AhRay 時間: 2019-5-1 07:21
本帖最後由 AhRay 於 2019-5-1 08:21 編輯
Deleted
作者: Duran 時間: 2019-5-1 12:16
如果可以加amp, 效果更正!
作者: NHT 時間: 2019-5-1 16:49
有落AMP呀
作者: philipsrev 時間: 2019-5-1 22:26
回覆 54# Duran
呢隻野真係幾食火,火力夠啲聲同直插電話3.5真係兩回事。
作者: dieago 時間: 2019-5-2 21:15
有性趣,有冇2.5平衡試聽?
作者: king3 時間: 2019-5-9 20:53
買左隻聽真係幾好,聽女聲唔錯
配條銀線睇下希望高音亮麗d
呢對野堅係食火,手機蚊d
Reader for Android
作者: pc989 時間: 2019-5-10 01:40
邊款銀線?
作者: philipsrev 時間: 2019-5-10 18:14
平玩,瘦佬4絞/聲菲爾自家8絞
貴玩,瘦佬8絞
勁貴玩,出名牌子銀線...
作者: 符碌 時間: 2019-5-11 01:09
瘦佬4 絞同聲菲爾8絞分別幾錢
via HKEPC Reader for Android
作者: tskso 時間: 2019-5-11 03:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2019-5-11 03:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2019-5-11 03:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2019-5-11 03:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philipsrev 時間: 2019-5-11 10:45
瘦佬4絞 HK$299 8絞 HK$450
聲菲爾8絞 淘寶價人民幣289
作者: countryboy 時間: 2019-5-11 11:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205 時間: 2019-5-11 12:36
係咪要揾無耳掛
作者: philipsrev 時間: 2019-5-11 13:23
有耳掛都問題不大,將左右耳單元掉轉嚟駁線就ok,都戴得好舒服。
不過我對DT6右耳單元有個小問題,如果部機邊叉電邊聽,右耳會有啲漏電攪到刺刺痛
作者: 118205 時間: 2019-5-11 16:41
將左右耳單元掉轉嚟駁線?唔係好明
作者: philipsrev 時間: 2019-5-11 17:46
原本唔掛耳,係左線接藍右線接紅咁戴,如果掛耳,就掉轉,紅色耳機接左聲道線,藍色耳機接右聲道線。
作者: countryboy 時間: 2019-5-11 18:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 118205 時間: 2019-5-11 18:08
係會啱帶
作者: qoolight 時間: 2019-5-11 22:24
我反而照跟左右掛耳聲會入D同貼耳。如果左右調轉掛耳聲無咁入耳
via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
作者: countryboy 時間: 2019-5-11 22:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philipsrev 時間: 2019-5-11 23:05
啱帶,好似JVC FD01咁。
作者: philipsrev 時間: 2019-5-11 23:08
回覆 72# countryboy
係舒服好多,唔對調單元夾硬反帶會頂耳,耳膠個密封程度又差咗,啲聲會差咗。
作者: 118205 時間: 2019-5-12 00:17
明白
作者: 118205 時間: 2019-5-12 00:17
thanks
作者: king3 時間: 2019-5-12 00:37
本帖最後由 king3 於 2019-5-12 00:45 編輯
岩岩發現粒鐵無個咀,假狗黎咖?
Reader for Android
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2125843&k=8d13dac3e63d8d512c29bea95d07ae53&t=1782132860&sid=1bF1pgZApGe

作者: df7 時間: 2019-5-12 01:17
Ching,想問你係紫珊再加什麼黎推?
via HKEPC IR Pro 3.5.2 - Android(3.2.0)
作者: philipsrev 時間: 2019-5-12 01:37
紅圈位置就係出音口,只係佢個設計無加咀,國產倍聲都有呢種設計,不過唔知佢係咪用倍聲單元。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2125847&k=d796fbf04235eb5975f4429725dfca1c&t=1782132860&sid=1bF1pgZApGe

作者: king3 時間: 2019-5-12 01:40
堅野黎都好D,長知識了唔該師兄
作者: rockerlam 時間: 2019-5-12 08:57
尋日係瘦佬到入左對,呢個價錢有咁既表現真係超值,好過我之前玩過既KZ6,KZ10,起碼冇高音過火刺耳問題,粒壓電單元都聽得出對高音延伸有提升,師兄們冇介紹錯
作者: countryboy 時間: 2019-5-12 09:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philipsrev 時間: 2019-5-12 14:08
回覆 83# king3
咁應該又無理由裝假狗,你話好似麥高思/魅族咁虛報用婁氏鐵就有可能發生,但DT6正就正在無報過用大牌單元,全國產土炮單元,200蚊俾到呢個聲音質素,真係叫其他一眾知名牌子嘅中下價出品情何以堪呢?

作者: tskso 時間: 2019-5-12 19:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2019-5-12 19:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2019-5-12 19:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philipsrev 時間: 2019-5-13 00:46
點解無奈呢?K701都係好野嚟,不過難玩,唔係單靠大力就玩得好,呢樣最鬼煩。
作者: wsoft2002 時間: 2019-5-13 01:14
初聽用佢跟的黑耳膠,覺得佢低音好悶,換左幾款耳膠,最後用上超歌套,現在十分滿意,聽落比zs6 及 zs10 舒服。 剛淘左e到早幾個月有師兄介紹過的籃牙耳放,希望到時更加好聽。
via HKEPC Reader for Android
作者: tskso 時間: 2019-5-13 14:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Artemis@ET 時間: 2019-5-13 19:38
呢隻試左
聲音竟然舒服過 cca c16
不過一般手機推應該太細聲
作者: speedspeed 時間: 2019-5-13 20:20
頭先去SSP 買, 無貨, 似乎幾好賣
via HKEPC Reader for Android
作者: tskso 時間: 2019-5-13 22:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tskso 時間: 2019-5-13 22:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philipsrev 時間: 2019-5-13 22:40
瘦佬淺藍果條鍍銀?
作者: tskso 時間: 2019-5-13 23:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philipsrev 時間: 2019-5-13 23:24
呢條我都入手咗,幾夾DT6,不過我用來夾自然聲NS3,DT6呢排都係聽慣咗夾銀線聽衛蘭,憶蓮性感啲。
作者: tskso 時間: 2019-5-13 23:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


