Board logo

標題: [開箱] kz zs10 今次好有驚喜 開箱+交流區 (update:已出了開箱) [打印本頁]

作者: shal    時間: 2018-3-29 11:02     標題: kz zs10 今次好有驚喜 開箱+交流區 (update:已出了開箱)

本帖最後由 shal 於 2018-4-3 08:54 編輯

本來我要藍色ka 之後我叫佢有咩出咩就出左隻黑比我
螢幕快照 2018-03-29 上午10.58.15.png
估唔到今日順丰會送貨 叫左我去順丰站交收
禁到手了


現在深夜時間先有時間做詳情開箱文
今次都係KZ一向的簡樸包裝
不過ZS10個樣帶點CM感覺XD 順帶一提KZ10係每面四鐵一圈


打開la 點解沒左層 因為我做完野心急係街已開左來聽了,果層唔知去飛左邊
不過一打開確實有驚喜沒想像中禁大粒同比我想像的更靚仔



再放大D 做工唔差幾圓潤下


好啦下層仲有野的


全部野  KZ大小膠 中膠已係耳機上,保樣卡同說明書,仲有線一包


今次官方包左條幾靚的銅線 粗過要買的KZ升級線


近距離影下對zs10先 面頭的紅色板係分頻板


再轉角度係一個KZ開發的圈官方系禁寫但沒提大細 目測都幾大粒下 應卡尺睇應該有8mm


管口就見到圈同兩對鐵係分開三個音室出


CM 0.75針方便但我小CM線 管口有金屬網
另外有三個氣口 圈上果個氣口有調音紙~~


好la 禁多代都一齊影張相先
ZS6二鐵二圈  ZS5二鐵二圈 zs3


因為官方個膠唔好用太硬會攪到耳道痛所以都係換一換ATE08&JVC膠好小小


即時上m3s聽下先 一開聲唔差喔
高音 亮 唔錯 沒齒音 又唔刺耳
中音 出 人聲位置算唔錯 唔會好近
低音 有力 唔會一patpat 有層次 控制得幾好收得幾快 沒咩尾音
音場 比zs56 好太多了有返立體感 唔係平面了


m3s邊夠我聽 返正係home 當然要玩下大法 la


有大法3.5 可以玩下線了
kz 全系列線都齊 左上係銀線芳銅銀2.5mm


呢條8攪好唔掂 有V形問題 高音去到好高,低音好重 好怪
完全唔夾


金線唔錯 高中低都幾平均下 唔算好暖


唔記得呢條系咩tim
聽感同送果條好像只係沒禁重bass 沒禁暖


銀線係現時我覺得不錯的線  高音清爽 中音會薄左 低音唔重變左有層次 聲有點薄可能線身幼



zs5 zs6 上銅銀線2.5 會出怪音場
但去到zs10變得最夾係佢 高音一樣爽 中低 密度高左 音場都大左小小


好la平時出街用的組合可更改一下了 可以用呢一組倍我過呢個夏天


詳細聽感唔出主 個圈欠煲 有D實

以下係之前的KZ圈




圖片附件: 螢幕快照 2018-03-29 上午10.58.15.png (2018-3-29 11:03, 162.92 KB) / 下載次數 225
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2049408&k=72d6950690e446583f83bda04846df20&t=1782195502&sid=3NrX40MWCC


作者: shal    時間: 2018-3-29 11:02

預留
作者: TMD1984    時間: 2018-3-29 11:15

等佢到貨就要拉大隊去SSP試機
作者: tskso    時間: 2018-3-29 13:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shal    時間: 2018-3-29 14:25

淘好多間都有得訂la

我上面個價係店舖VIP 先有
作者: ways    時間: 2018-3-29 14:49

係咪400蚊内
作者: Blueocean    時間: 2018-3-29 16:04

好多間同價位,送埋編織線,放工訂
作者: blkbd5    時間: 2018-3-29 16:32

等肥瘦雙雄訂貨
作者: ngo37    時間: 2018-3-29 16:56

買左, 我果間話呢兩日發貨
送多條線(鍍金 , 咁啱我無) 3魚頭 算好平呢
作者: shal    時間: 2018-3-29 17:20

買左, 我果間話呢兩日發貨
送多條線(鍍金 , 咁啱我無) 3魚頭 算好平呢
ngo37 發表於 2018-3-29 16:56



    禁快@@
作者: dreail    時間: 2018-3-29 17:42

@**人仔連BT線再加鍍金or銀線,抵唔抵?(鍍金定銀好?

via HKEPC Reader for Android
作者: monster2046    時間: 2018-3-29 18:01

買左, 我果間話呢兩日發貨
送多條線(鍍金 , 咁啱我無) 3魚頭 算好平呢
ngo37 發表於 2018-3-29 16:56

我剛剛都訂咗
作者: smallfaihk1111    時間: 2018-3-29 18:14

收工去m記後巷排隊買
作者: dreail    時間: 2018-3-29 18:19

回復 9 #ngo37

我都買咗,話呢兩日+多條trn aptx bt線

via HKEPC Reader for Android
作者: Blueocean    時間: 2018-3-29 18:29

回復 ngo37

我都買咗,話呢兩日+多條trn aptx bt線

via HKEPC Reader for Android
dreail 發表於 2018-3-29 18:19

師兄,請問邊間?trn bt線唔支持aptx
作者: dreail    時間: 2018-3-29 18:35

回復 15 #Blueocean

時時分分都咁動聽 個間,佢有隻新版5.0支持aptx喎~連zs10買…條線佢計我一夜夫妻價

via HKEPC Reader for Android
作者: 林洋2    時間: 2018-3-29 19:05

@**人仔連BT線再加鍍金or銀線,抵唔抵?(鍍金定銀好?

via HKEPC Reader for Android ...
dreail 發表於 2018-3-29 17:42

金值錢過銀,同樣價錢一定要金線啦
作者: 林洋2    時間: 2018-3-29 19:06

收工去m記後巷排隊買
smallfaihk1111 發表於 2018-3-29 18:14

有得你排肥瘦佬都冇貨賣
作者: dreail    時間: 2018-3-29 19:14

回復 17 #林洋2

我最尾見佢有條2.5鍍銀,佢送咗呢條俾我

via HKEPC Reader for Android
作者: 林洋2    時間: 2018-3-29 19:24

回復 林洋2

我最尾見佢有條2.5鍍銀,佢送咗呢條俾我

via HKEPC Reader for Android
dreail 發表於 2018-3-29 19:14

平衡鍍銀?咁真係賣大包
作者: akiralok    時間: 2018-3-29 19:38

回覆 19# dreail

2.5鍍銀?
作者: trustme133    時間: 2018-3-29 19:53

有得你排肥瘦佬都冇貨賣
林洋2 發表於 2018-3-29 19:06



    多D人悶佢地實有效果.
兩條友應該會返貨.
差同上面講唔講掂拎貨價.
作者: akiralok    時間: 2018-3-29 20:13

回覆 9# ngo37

我尋晚問買開果間~238~268人仔
佢238人仔跟金線,之後叫佢送個黑色防水收納盒(我想要透藍,佢未返貨)
C套,耳掛果d都有~ 希望有驚喜過ZS6 la~
作者: blkbd5    時間: 2018-3-29 20:18

唉,始終經唔起引誘,已在淘淘下單,標配,羊228包郵順豐香港
作者: dreail    時間: 2018-3-29 21:03

回復 21 #akiralok

係丫~不過都係TRN 2.5mm鍍銀個條

via HKEPC Reader for Android
作者: 林洋2    時間: 2018-3-29 21:27

回復 akiralok

係丫~不過都係TRN 2.5mm鍍銀個條

via HKEPC Reader for Android
dreail 發表於 2018-3-29 21:03

果條賣緊79
作者: dreail    時間: 2018-3-29 21:47

回覆 26# 林洋2


    係啊,都抵過個兩條呱,試下咩質素
作者: appleli1217    時間: 2018-3-29 22:11

人仔238連鍍金線包郵順豐香港(等到貨中)
作者: bee831123    時間: 2018-3-29 22:23

唉,始終經唔起引誘,已在淘淘下單,標配,羊228包郵順豐香港
blkbd5 發表於 2018-3-29 20:18



想問下師兄...邊間228咁底
作者: dan_dan    時間: 2018-3-29 22:26

唉,始終經唔起引誘,已在淘淘下單,標配,羊228包郵順豐香港
blkbd5 發表於 2018-3-29 20:18



    邊間 228? 官配要 268
作者: akiralok    時間: 2018-3-29 22:31

回覆 25# dreail


作者: akiralok    時間: 2018-3-29 22:35

回覆 29# bee831123

有幾間都順豐落黎~可以問下
作者: blkbd5    時間: 2018-3-29 22:39

想問下師兄...邊間228咁底
bee831123 發表於 2018-3-29 22:23


#28樓, 仲低,可惜我金,銀線都有,用緊單晶銅線,所以買標配,
228 包郵,上淘淘,search ZS10,間鋪系廣州,港澳順豐包郵,領卷減40
作者: bee831123    時間: 2018-3-29 22:49

回覆 33# blkbd5


#33......  謝師兄的回覆…找到了……佢本身個d金銀無氧銅我都有晒呀……而家用緊銅銀沌……我都係想買標配就可以了……再一次感謝師兄的回覆
作者: qoolight    時間: 2018-3-29 22:59

我都忍唔住手228淘隻ZS10,條鍍銀線無平衡頭我叫佢唔駛比我

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - Android
作者: bee831123    時間: 2018-3-29 23:10

回覆  bee831123

有幾間都順豐落黎~可以問下
akiralok 發表於 2018-3-29 22:35


謝師兄的回覆……本身自己想等瘦肥佬的…佢地現貨如有問題的話可不用煩…但見佢地whatapps又無覆fb 又無更新……心急想玩…所以都係淘算了
作者: bee831123    時間: 2018-3-29 23:30

回覆 38# dan_dan


   我説得不太清楚……我係指深水埗m記後面個間…佢地多數可以頂……貨到了港佢地會叫你去拎…可即試有問題的話可即時解決……唔係真係而家就有……當面試有問題不用煩…始終淘過來如果有問題又要寄來寄去有點煩…但我都係衰心急架喇
作者: SniperR    時間: 2018-3-29 23:51

回覆 28# appleli1217
Ching可以講下係邊間228 ma?
作者: 林洋2    時間: 2018-3-30 00:32

謝師兄的回覆……本身自己想等瘦肥佬的…佢地現貨如有問題的話可不用煩…但見佢地whatapps又無覆f ...
bee831123 發表於 2018-3-29 23:10

太好生意做唔切
作者: appleli1217    時間: 2018-3-30 01:32

淘宝發貨
作者: ivangundampc    時間: 2018-3-30 01:43

請問邊間有送平衡線???
作者: smallfaihk1111    時間: 2018-3-30 09:25

都係喺肥瘦試下先。唔知好6仔幾多......
作者: shal    時間: 2018-3-30 09:45

都係喺肥瘦試下先。唔知好6仔幾多......
smallfaihk1111 發表於 2018-3-30 09:25



    可能差不多
作者: 林洋2    時間: 2018-3-30 10:27

都係喺肥瘦試下先。唔知好6仔幾多......
smallfaihk1111 發表於 2018-3-30 09:25

228人仔送平衡鍍銀線,我諗肥瘦佬都做唔到咁平
我之前重諗住賣300幾400,228$重送鍍銀線,哩個真係癲價,重一圈4鐵,我諗平絕全世界
作者: SniperR    時間: 2018-3-30 12:06

想問下佢普通個條鍍銀線同編織個條差別大ma?
我見幾間包到香港ge就唔送編織銀線,諗緊好唔好上去攞…
作者: jmcdw    時間: 2018-3-30 12:18

本帖最後由 jmcdw 於 2018-3-30 12:26 編輯

我喺淘寶都買咗, 本來打算買zs6, 依家轉買呢隻,
作者: 林洋2    時間: 2018-3-30 12:21

想問下佢普通個條鍍銀線同編織個條差別大ma?
我見幾間包到香港ge就唔送編織銀線,諗緊好唔好上去攞… ...
SniperR 發表於 2018-3-30 12:06

SF包郵到香港,有冇得同佢講用普通快遞到大陸可以再減返D運費,如果冇其實係大陸同志補貼緊我地
作者: raymondtwm    時間: 2018-3-30 12:28

我喺淘寶都買咗, 本來打算買zs6, 依家轉買呢隻,
jmcdw 發表於 2018-3-30 12:18



    我都係
作者: shal    時間: 2018-3-30 12:36

大家都淘左
我果間250包送HK 一條金 一個盒 不過仲未出貨
作者: dreail    時間: 2018-3-30 12:36

回復 49 #SniperR

做乜唔揀第二間?我個條頭先都到咗,不過冇人係屋企要等落順豐站攞😞

via HKEPC Reader for Android
作者: raymondtwm    時間: 2018-3-30 12:37

回復 SniperR

做乜唔揀第二間?我個條頭先都到咗,不過冇人係屋企要等落順豐站攞😞

via HKEPC Reader for ...
dreail 發表於 2018-3-30 12:36



    咩色?
作者: shal    時間: 2018-3-30 12:37

回復 SniperR

做乜唔揀第二間?我個條頭先都到咗,不過冇人係屋企要等落順豐站攞😞

via HKEPC Reader for ...
dreail 發表於 2018-3-30 12:36



    kz10已送到?? 正wo 邊間?
作者: shal    時間: 2018-3-30 12:40

回復 SniperR

做乜唔揀第二間?我個條頭先都到咗,不過冇人係屋企要等落順豐站攞😞

via HKEPC Reader for ...
dreail 發表於 2018-3-30 12:36



    等你做openbox
作者: 林洋2    時間: 2018-3-30 12:40

本帖最後由 林洋2 於 2018-3-30 12:42 編輯
大家都淘左  
我果間250包送HK 一條金 一個盒 不過仲未出貨
shal 發表於 2018-3-30 12:36

KZ哩D CHEAP耳機你又啱
你去買隻KSE1500
作者: shal    時間: 2018-3-30 12:44

本帖最後由 shal 於 2018-3-30 12:55 編輯
KZ哩D CHEAP耳機你又啱
你去買隻KSE1500
林洋2 發表於 2018-3-30 12:40



    我不嬲由50-1000內都會買來玩 同集郵
KZ 我全系列都齊

我有時出site & Datacenter 我就會用 以前DPS1 + zs5 近期就M3s + zs6
kz 唔見左 kick到壞左都唔心痛嗎
系DC&般server 好易唔見or kick到野



加上個我一訂左就開左呢個post
作者: shal    時間: 2018-3-30 12:45

本帖最後由 shal 於 2018-3-30 12:48 編輯
KZ哩D CHEAP耳機你又啱
你去買隻KSE1500
林洋2 發表於 2018-3-30 12:40



    我唔玩貴過3500的耳機 有人送我就沒所謂

Player 我都係平有平玩貴有貴玩~
我有X5i M2S M3S DPS1 / DPX1 WM1A
作者: dreail    時間: 2018-3-30 13:03

回復 55 #raymondtwm

黑色

via HKEPC Reader for Android
作者: YALE1107    時間: 2018-3-30 13:05

岩岩訂左人仔238
連鍍金線, 防水盒, 耳排, 耳機盒, 耳棉兩對
包郵順豐到香港
個人覺得幾抵

SSP麥記巷仔要4月中先有貨...同埋應該都無一堆野送..
作者: dreail    時間: 2018-3-30 13:05

回復 57 #shal

好😁可能要等聽日先係順豐站拎到~今晩唔知得唔得

via HKEPC Reader for Android
作者: shal    時間: 2018-3-30 13:08

回復 shal
琴日買今朝到丫~pm u

via HKEPC Reader for Android
dreail 發表於 2018-3-30 13:04



    THX ~~
即時訂呢間先~~ 另一隻睇下我同事要唔要先
作者: shal    時間: 2018-3-30 13:09

回復 shal

好😁可能要等聽日先係順豐站拎到~今晩唔知得唔得

via HKEPC Reader for Android ...
dreail 發表於 2018-3-30 13:05



    等你我都有D心急
作者: SniperR    時間: 2018-3-30 13:59

回覆 54# dreail


    邊間咁快?有d咩跟??
作者: 寫入讀出    時間: 2018-3-30 14:37

有興趣, 大家淘咩色多??

個聲掂唔掂? 會唔會好似ZS6咁有齒音??
作者: shal    時間: 2018-3-30 14:42

有興趣, 大家淘咩色多??

個聲掂唔掂? 會唔會好似ZS6咁有齒音??
寫入讀出 發表於 2018-3-30 14:37



    沒所謂 我叫個賣家有咩發咩
但我想要藍色多D

好難講要到左手先知了
作者: lwwk    時間: 2018-3-30 14:55

啱啱228包郵淘咗,而家得黑色,藍同紅色都未有!

via HKEPC Reader for Android
作者: raymondtwm    時間: 2018-3-30 14:55

黑色今日有, 藍色一個星期
作者: shal    時間: 2018-3-30 14:58

本帖最後由 shal 於 2018-3-30 15:02 編輯
黑色今日有, 藍色一個星期
raymondtwm 發表於 2018-3-30 14:55



    睇來賣家都系發黑色多~
A 店未知幾時到我出貨  B 店得返黑色但放假順丰應該沒人送貨

唉不過人放假我先最忙 我仲系datacenter
聽日仲要系home remote recover
作者: dreail    時間: 2018-3-30 15:02

回覆  kit01129

pm 左你了˜


另外總結下俾大家參考下:
我問左幾間其實都做緊238 順豐直送香港+送鍍金鍍 ...
dreail 發表於 2018-3-30 04:10

跟呢啲~包郵直到香港,有防水盒耳棉個啲

via HKEPC Reader for Android
作者: ngreg    時間: 2018-3-30 15:14

好似紅色順眼啲
作者: EangDav    時間: 2018-3-30 15:35

本帖最後由 EangDav 於 2018-3-30 16:04 編輯

訂了藍色,有排等了.

一時心急跑去聯絡賣家.
黑色無麥有貨.
我改了,賣家另送一條有咪的.
原本送的盒子賣家還沒貨,換了一個更大的.

P.S. 賣家已發貨.
作者: lwwk    時間: 2018-3-30 16:43

回復 79 #寫入讀出

#33有晒資料

via HKEPC Reader for Android
作者: 寫入讀出    時間: 2018-3-30 16:49

請問有無Ching見過藍色實物? 選擇困難, 唔知黑定藍好
作者: lwwk    時間: 2018-3-30 16:51

回復 73 #shal

你1樓淘嗰度訂咗藍色,要等一個星期; 紅色2個星期後先有。買咗黑色等攬收

via HKEPC Reader for Android
作者: 寫入讀出    時間: 2018-3-30 17:16

岩岩訂左人仔238
連鍍金線, 防水盒, 耳排, 耳機盒, 耳棉兩對
包郵順豐到香港
個人覺得幾抵

SSP麥記巷仔要4 ...
YALE1107 發表於 2018-3-30 13:05



剛訂了, 和你一樣, 本來只送鍍金線, 但好在看見你有盒送, 我再同賣家講, 他再送了我防水盒

我要了藍色, 但要幾天後才可發貨, 黑色就有現貨
作者: 林洋2    時間: 2018-3-30 20:20

本帖最後由 林洋2 於 2018-3-30 20:22 編輯
請問有無Ching見過藍色實物? 選擇困難, 唔知黑定藍好
寫入讀出 發表於 2018-3-30 16:49

藍同紅都好膠,似玩具,最保守都係黑色好,最好3隻色買齊,反正咁平
作者: bam1a    時間: 2018-3-30 20:49

藍同紅都好膠,似玩具,最保守都係黑色好,最好3隻色買齊,反正咁平
林洋2 發表於 30/3/2018 22:20



個人感覺佢今次設計自重咗D,既然想回歸返公模耳罩設計,咁至少有返些小DIY感去彌補返ZS5啤膠QC唔好呢個問題啦(好似係
ZS6嗰陣做工好咗D,但依然冇辦法脫離山寨感,咁不如回歸原點,做返呢D正經設計,之後繼續構想新嘅設計概念到唔係一個好差嘅事(話說大陸俾人係插仙女座山寨嘅仙男座+ 劣化版)


BTW宜家用無氧銅,插電腦用緊嗰陣會有D電流刺痛feel,唔知係唔係因爲佢個金屬定係乜
而且有個好嚴重嘅問題,就係佢個耳機線分叉後條線係極度長,完全係俾鯨魚聽咁款
邊個諗出呢條橋又唔配備個扣去扣住兩邊機綫架
作者: shal    時間: 2018-3-30 21:08

個人感覺佢今次設計自重咗D,既然想回歸返公模耳罩設計,咁至少有返些小DIY感去彌補返ZS5啤膠QC唔好呢個問 ...
bam1a 發表於 2018-3-30 20:49



    應該系個接地做得唔好
作者: countryboy    時間: 2018-3-30 21:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 寫入讀出    時間: 2018-3-30 21:44

藍同紅都好膠,似玩具,最保守都係黑色好,最好3隻色買齊,反正咁平
林洋2 發表於 2018-3-30 20:20


其實都知黑色最靚, 睇過ZSR都知佢會似佢綠色咁好膠

但又唔想再出黑色, 所以最後都係揀了藍色
作者: bam1a    時間: 2018-3-30 22:05

應該系個接地做得唔好
shal 發表於 30/3/2018 23:08



當我感覺滿足唔到嘅時候就入返副,冇銀彈玩
順便入埋個ostry200,唔見咗粒的,焗住用300,雖然佢對我來講好聽過輕微齒音好多
作者: lwwk    時間: 2018-3-30 22:47

啱啱睇物流,廣州訂都係東莞發貨

via HKEPC Reader for Android
作者: 林洋2    時間: 2018-3-30 22:50

228 中午訂,快遞已收件  原本唸住唔再入呢隻牌子,但真係抵擋唔住,廿蚊粒單元咁既零件價。之前入 ...
countryboy 發表於 2018-3-30 21:17

228哩個價用黎聽跑馬都抵啦
作者: 寫入讀出    時間: 2018-3-30 23:12

回覆  kit01129

pm 左你了˜


另外總結下俾大家參考下:
我問左幾間其實都做緊238 順豐直送香港+送鍍金鍍 ...
dreail 發表於 2018-3-30 04:10

可否PM 120元升級藍芽線是那一間呢?


作者: shal    時間: 2018-3-30 23:24

當我感覺滿足唔到嘅時候就入返副,冇銀彈玩
順便入埋個ostry200,唔見咗粒的,焗住用300,雖然佢對我來講 ...
bam1a 發表於 2018-3-30 22:05



    Kz 聽jpop 流行系唔錯的
作者: dreail    時間: 2018-3-30 23:33

回覆 92# 寫入讀出


    pm了
作者: bam1a    時間: 2018-3-30 23:46

Kz 聽jpop 流行系唔錯的
shal 發表於 31/3/2018 01:24



我聽電音/chill pop/BGM,jpop我麻麻哋鍾意(應該話我唔鍾意流行曲個d罐頭 )
個類刺音格咗個耳塞其實已經接受到好多,就係漏電個D問題令我好困擾
作者: shal    時間: 2018-3-30 23:47

我聽電音/chill pop/BGM,jpop我麻麻哋鍾意(應該話我唔鍾意流行曲個d罐頭 )
個類刺音格咗個耳塞其實已 ...
bam1a 發表於 2018-3-30 23:46



    希望今隻個接地做得好d
作者: 寫入讀出    時間: 2018-3-30 23:48

回覆  寫入讀出


    pm了
dreail 發表於 2018-3-30 23:33



    thx, 請問你是用集運還是順豐到港呢??
作者: shal    時間: 2018-3-30 23:50

我聽電音/chill pop/BGM,jpop我麻麻哋鍾意(應該話我唔鍾意流行曲個d罐頭 )
個類刺音格咗個耳塞其實已 ...
bam1a 發表於 2018-3-30 23:46



    Zs5 6 聽edm都幾正
作者: erikism    時間: 2018-3-30 23:56

之前有買ZS3, ZS6都有買, 不過玩佐幾個月右邊低音爛聲,本來唔想再買呢個牌子。
睇得幾睇又係忍唔住, 搵到一間唔要配件,只係要黑色耳機+跟機線,因為之前買佐條8絞線比隻ZS6。 220包順豐直送香港..希望今次呢隻可以玩耐啲啦...
作者: 寫入讀出    時間: 2018-3-31 00:03

回覆  寫入讀出


    pm了
dreail 發表於 2018-3-30 23:33



    最後我都是和時分買o埋條升線藍芽線0.78, 但做不到你咁平

可能我買完耳機先問, 不是一次問, 所以價錢不同了
作者: dreail    時間: 2018-3-31 00:12

回覆 100# 寫入讀出


    我順豐直到呀,咁要幾錢呀你條線?佢叫我買0.75既
作者: akiralok    時間: 2018-3-31 00:21

之前有買ZS3, ZS6都有買, 不過玩佐幾個月右邊低音爛聲,本來唔想再買呢個牌子。
睇得幾睇又係忍唔住, 搵到 ...
erikism 發表於 2018-3-30 23:56


我就ZST,ZS3,ZS5,ZS6 好彩無問題, 希望今次有驚喜
作者: akiralok    時間: 2018-3-31 00:22

回覆 100# 寫入讀出

升線藍芽線係咪之前果條,如係就跌錢~
作者: dreail    時間: 2018-3-31 00:23

藍芽線係TRN 個條唔係之前KZ個隻
作者: Mrdaniellol    時間: 2018-3-31 00:46

回覆 74# dreail


    同求PM 謝~
作者: YALE1107    時間: 2018-3-31 01:25

之前有買ZS3, ZS6都有買, 不過玩佐幾個月右邊低音爛聲,本來唔想再買呢個牌子。
睇得幾睇又係忍唔住, 搵到 ...
erikism 發表於 2018-3-30 23:56

師兄,想問下zs6 條線岩插落zs10到?我問kz 客服,佢話zs10 係彎頭。。zs6係直頭。。D線唔可以共用。。。
作者: 林洋2    時間: 2018-3-31 01:59

師兄,想問下zs6 條線岩插落zs10到?我問kz 客服,佢話zs10 係彎頭。。zs6係直頭。。D線唔可以共用。。。 ...
YALE1107 發表於 2018-3-31 01:25

得架,不過個頭d膠要磨一磨先fit到
作者: bertwong17    時間: 2018-3-31 02:02

本來想等瘦佬. 見大家噤熱lau 係時分忍唔住入咗手送平衡綫防水盒免郵
作者: 林洋2    時間: 2018-3-31 02:11

本來想等瘦佬. 見大家噤熱lau 係時分忍唔住入咗手送平衡綫防水盒免郵
bertwong17 發表於 2018-3-31 02:02

等到肥瘦佬walkin有貨賣我諗要出年先得





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2