作者: AH_PO 時間: 2009-8-31 15:39 標題: 前日買左隻 ETYMOTIC ER4P ^^
好正呀,,xd
高音準 又清 0%音染 哈哈
分析力幾好
+ 埋部 IPOD MINI GEN 2
正
作者: tony_lkt 時間: 2009-9-1 00:30
repeated...
[ 本帖最後由 tony_lkt 於 2009-9-1 00:31 編輯 ]
作者: tony_lkt 時間: 2009-9-1 00:31
紅字一d都唔正

作者: devilinside 時間: 2009-9-1 00:40
有D擔心佢唔夠力推4p
作者: AH_PO 時間: 2009-9-1 00:44
點解咁講
作者: AH_PO 時間: 2009-9-1 00:45
點會唔夠力?
我試過先買LA
係未發揮到100%
但都有90% LA
100%要落AMP
作者: 回憶是很痛苦 時間: 2009-9-1 01:58 標題: 回覆 3# 的帖子
Ipod又唔係隻隻差既
IPC同Ipod Mini 聽人聲都係一流架
PS: 記得只限聽人聲,聽純音樂、Bass既歌請換機
作者: agent_smith 時間: 2009-9-1 08:40
ipod mini 2
time to save money for better source.ipod mini 2 wastes your er4p
作者: 回憶是很痛苦 時間: 2009-9-1 11:45 標題: 回覆 8# 的帖子
你有無試真D呀
我都試過IPOD MINI GEN2
佢玩平均或Bass 我可以肯定佢係99.99%係垃圾
但玩淨人聲 IPOD MINI Gen2 絕對係唔錯既選擇
想平均D 一定係用Cowon D2 /S9 之類既機推
作者: devilinside 時間: 2009-9-1 12:19
可能我果時用ipod 3 gen 去試過 4p,發覺好似好同用AMP差幾遠下.
btw enjoy your 4p
作者: agent_smith 時間: 2009-9-1 13:29 標題: 回覆 9# 的帖子
ipod gen mini (2nd gen) is a very bad machine.
it is just a personal feeling.
作者: chris6688hk 時間: 2009-9-2 13:03
音特美耳筒既音質中既高音 真係非常之好聽
由奇係聽d 高音 同 淳清晰既音樂 真係超正
可惜就係載得耐 隻耳隻好唔舒服
仲有 ipod d音質真係差左dd 浪費左個耳筒 ^^
作者: cavour 時間: 2009-9-2 21:04
大家覺得KENWOOD A7 加HORNET
推ER4S得唔得呢
作者: AH_PO 時間: 2009-9-3 17:33
妳岩左一DD喇 用AMP 係可以令依隻耳機發揮100%
但唔落AMP都夠推的..係幾好的,,
只可以話依隻耳機落AMP令音色更上一層樓
作者: AH_PO 時間: 2009-9-3 17:37
原帖由 chris6688hk 於 2009-9-2 13:03 發表
音特美耳筒既音質中既高音 真係非常之好聽
由奇係聽d 高音 同 淳清晰既音樂 真係超正
可惜就係載得耐 隻耳隻好唔舒服
仲有 ipod d音質真係差左dd 浪費左個耳筒 ^^
帶得書唔書服好個人感覺,,我就覺得幾書服
ALL IPOD 音質真係差左dd ?
浪費左個耳筒 ??
睇你用咩同佢比較嫁姐..
我覺得係2000樓下MP3黎講MINI GEN 2係OK的
咁當然你用D 成4千幾蚊KENWOOD果D機比IPOD 一定係ALL RUBBISH LA
作者: devilinside 時間: 2009-9-3 23:02
如果樓主想要清底,可以試下F20,聽女聲好唔錯.
不過一定推唔到4p.
作者: shea 時間: 2009-9-3 23:05
原帖由 AH_PO 於 2009-9-3 17:37 發表
帶得書唔書服好個人感覺,,我就覺得幾書服
ALL IPOD 音質真係差左dd ?
浪費左個耳筒 ??
睇你用咩同佢比較嫁姐..![]()
我覺得係2000樓下MP3黎講MINI GEN 2係OK的
咁當然你用D 成4千幾蚊KENWOOD果D機比IPOD 一定係ALL RUBBISH LA
唔好笑大人個口
[ 本帖最後由 shea 於 2009-9-3 23:05 編輯 ]
作者: Cato 時間: 2009-9-4 03:13
ipod mini2又未致於咁差
不過用來玩line-out就仲好過classic同video
phone out就真係有點虧...
作者: agent_smith 時間: 2009-9-4 08:41 標題: 回覆 18# 的帖子
classic and video's phone out is better than mini 2nd gen
作者: Cato 時間: 2009-9-4 09:31
的確...所以我講line out
但mini 1個phone out就勁好多....
作者: cavour 時間: 2009-9-4 22:32
大家覺得KENWOOD A7 lineout 加HORNET
推ER4S得唔得呢
[ 本帖最後由 cavour 於 2009-9-4 22:35 編輯 ]
作者: Cato 時間: 2009-9-7 00:38
hornet比高阻耳筒用
但夾落4S o的聲唔算太夾
聲音會太「衝」
反而tomahawk會更好
作者: cavour 時間: 2009-9-7 21:02
但tom夠唔夠力呢
話哂100ohm
作者: Cato 時間: 2009-9-7 21:41
4s唔係純粹講推力
tomahawk已經足夠
而且tomahwak設計上可以夾其他cm...
即係將來升級都o岩
作者: ato 時間: 2009-9-7 22:41
640A->er4p->s.......new level
作者: Cato 時間: 2009-9-8 00:28
cambridge 640A??
試過用740A個phone out
都係一般...
作者: ato 時間: 2009-9-8 22:17
但我覺得ok wor,好過D2同SONY DISCMAN
你點PLAY?
我:FLAC SOURCE
PC-x-fi ->foobar->asio->640a->p-s->er4p
你個ER4P 定 4S?
作者: Cato 時間: 2009-9-9 02:04
原帖由 ato 於 2009-9-8 22:17 發表
但我覺得ok wor,好過D2同SONY DISCMAN
你點PLAY?
我:FLAC SOURCE
PC-x-fi ->foobar->asio->640a->p-s->er4p
你個ER4P 定 4S?
同手提player比就當然嬴硬
但同一般家用耳擴都係輸蝕一點
我唔止講耳塞
仲夾埋其他大耳筒
盤係840C...
我用緊4S...而耳筒都唔少...
[ 本帖最後由 Cato 於 2009-9-9 02:09 編輯 ]

