Board logo

標題: 前日買左隻 ETYMOTIC ER4P ^^ [打印本頁]

作者: AH_PO    時間: 2009-8-31 15:39     標題: 前日買左隻 ETYMOTIC ER4P ^^

好正呀,,xd
高音準 又清 0%音染 哈哈
分析力幾好
+ 埋部 IPOD MINI GEN 2

作者: tony_lkt    時間: 2009-9-1 00:30

repeated...

[ 本帖最後由 tony_lkt 於 2009-9-1 00:31 編輯 ]
作者: tony_lkt    時間: 2009-9-1 00:31

原帖由 AH_PO 於 2009-8-31 15:39 發表
好正呀,,xd
高音準 又清 0%音染 哈哈
分析力幾好
+ 埋部 IPOD MINI GEN 2

紅字一d都唔正
作者: devilinside    時間: 2009-9-1 00:40

有D擔心佢唔夠力推4p
作者: AH_PO    時間: 2009-9-1 00:44

原帖由 tony_lkt 於 2009-9-1 00:31 發表

紅字一d都唔正

點解咁講
作者: AH_PO    時間: 2009-9-1 00:45

原帖由 devilinside 於 2009-9-1 00:40 發表
有D擔心佢唔夠力推4p

點會唔夠力?
我試過先買LA
係未發揮到100%
但都有90% LA
100%要落AMP
作者: 回憶是很痛苦    時間: 2009-9-1 01:58     標題: 回覆 3# 的帖子

Ipod又唔係隻隻差既
IPC同Ipod Mini 聽人聲都係一流架
PS: 記得只限聽人聲,聽純音樂、Bass既歌請換機
作者: agent_smith    時間: 2009-9-1 08:40

ipod mini 2   time to save money for better source.
ipod mini 2 wastes your er4p
作者: 回憶是很痛苦    時間: 2009-9-1 11:45     標題: 回覆 8# 的帖子

你有無試真D呀
我都試過IPOD MINI GEN2
佢玩平均或Bass 我可以肯定佢係99.99%係垃圾
但玩淨人聲 IPOD MINI Gen2 絕對係唔錯既選擇
想平均D  一定係用Cowon D2 /S9 之類既機推
作者: devilinside    時間: 2009-9-1 12:19

原帖由 AH_PO 於 2009-9-1 00:45 發表

點會唔夠力?
我試過先買LA
係未發揮到100%
但都有90% LA
100%要落AMP

可能我果時用ipod 3 gen 去試過 4p,發覺好似好同用AMP差幾遠下.
btw enjoy your 4p
作者: agent_smith    時間: 2009-9-1 13:29     標題: 回覆 9# 的帖子

ipod gen mini (2nd gen) is a very bad machine.

it is just a personal feeling.
作者: chris6688hk    時間: 2009-9-2 13:03

音特美耳筒既音質中既高音 真係非常之好聽
由奇係聽d  高音 同 淳清晰既音樂 真係超正
可惜就係載得耐 隻耳隻好唔舒服

仲有 ipod d音質真係差左dd  浪費左個耳筒 ^^
作者: cavour    時間: 2009-9-2 21:04

大家覺得KENWOOD A7 加HORNET
推ER4S得唔得呢
作者: AH_PO    時間: 2009-9-3 17:33

原帖由 devilinside 於 2009-9-1 12:19 發表

可能我果時用ipod 3 gen 去試過 4p,發覺好似好同用AMP差幾遠下.
btw enjoy your 4p

妳岩左一DD喇 用AMP 係可以令依隻耳機發揮100%
但唔落AMP都夠推的..係幾好的,,
只可以話依隻耳機落AMP令音色更上一層樓
作者: AH_PO    時間: 2009-9-3 17:37

原帖由 chris6688hk 於 2009-9-2 13:03 發表
音特美耳筒既音質中既高音 真係非常之好聽
由奇係聽d  高音 同 淳清晰既音樂 真係超正
可惜就係載得耐 隻耳隻好唔舒服

仲有 ipod d音質真係差左dd  浪費左個耳筒 ^^


帶得書唔書服好個人感覺,,我就覺得幾書服

ALL IPOD 音質真係差左dd  ?
浪費左個耳筒 ??
睇你用咩同佢比較嫁姐..
我覺得係2000樓下MP3黎講MINI GEN 2係OK的
咁當然你用D 成4千幾蚊KENWOOD果D機比IPOD 一定係ALL RUBBISH LA
作者: devilinside    時間: 2009-9-3 23:02

如果樓主想要清底,可以試下F20,聽女聲好唔錯.
不過一定推唔到4p.
作者: shea    時間: 2009-9-3 23:05

原帖由 AH_PO 於 2009-9-3 17:37 發表


帶得書唔書服好個人感覺,,我就覺得幾書服

ALL IPOD 音質真係差左dd  ?
浪費左個耳筒 ??
睇你用咩同佢比較嫁姐..
我覺得係2000樓下MP3黎講MINI GEN 2係OK的
咁當然你用D 成4千幾蚊KENWOOD果D機比IPOD 一定係ALL RUBBISH LA

唔好笑大人個口

[ 本帖最後由 shea 於 2009-9-3 23:05 編輯 ]
作者: Cato    時間: 2009-9-4 03:13

ipod mini2又未致於咁差
不過用來玩line-out就仲好過classic同video
phone out就真係有點虧...
作者: agent_smith    時間: 2009-9-4 08:41     標題: 回覆 18# 的帖子

classic and video's phone out is better than mini 2nd gen
作者: Cato    時間: 2009-9-4 09:31

原帖由 agent_smith 於 2009-9-4 08:41 發表
classic and video's phone out is better than mini 2nd gen


的確...所以我講line out
但mini 1個phone out就勁好多....
作者: cavour    時間: 2009-9-4 22:32

大家覺得KENWOOD A7 lineout 加HORNET
推ER4S得唔得呢

[ 本帖最後由 cavour 於 2009-9-4 22:35 編輯 ]
作者: Cato    時間: 2009-9-7 00:38

原帖由 cavour 於 2009-9-4 22:32 發表
大家覺得KENWOOD A7 lineout 加HORNET
推ER4S得唔得呢


hornet比高阻耳筒用
但夾落4S o的聲唔算太夾
聲音會太「衝」
反而tomahawk會更好
作者: cavour    時間: 2009-9-7 21:02

原帖由 Cato 於 2009-9-7 00:38 發表


hornet比高阻耳筒用
但夾落4S o的聲唔算太夾
聲音會太「衝」
反而tomahawk會更好

但tom夠唔夠力呢
話哂100ohm
作者: Cato    時間: 2009-9-7 21:41

原帖由 cavour 於 2009-9-7 21:02 發表

但tom夠唔夠力呢
話哂100ohm


4s唔係純粹講推力
tomahawk已經足夠
而且tomahwak設計上可以夾其他cm...
即係將來升級都o岩
作者: ato    時間: 2009-9-7 22:41

640A->er4p->s.......new level
作者: Cato    時間: 2009-9-8 00:28

原帖由 ato 於 2009-9-7 22:41 發表
640A->er4p->s.......new level


cambridge 640A??

試過用740A個phone out
都係一般...
作者: ato    時間: 2009-9-8 22:17

原帖由 Cato 於 2009-9-8 00:28 發表


cambridge 640A??

試過用740A個phone out
都係一般...


但我覺得ok wor,好過D2同SONY DISCMAN
你點PLAY?
我:FLAC SOURCE
PC-x-fi ->foobar->asio->640a->p-s->er4p

你個ER4P 定 4S?
作者: Cato    時間: 2009-9-9 02:04

原帖由 ato 於 2009-9-8 22:17 發表


但我覺得ok wor,好過D2同SONY DISCMAN
你點PLAY?
我:FLAC SOURCE
PC-x-fi ->foobar->asio->640a->p-s->er4p

你個ER4P 定 4S?


同手提player比就當然嬴硬
但同一般家用耳擴都係輸蝕一點
我唔止講耳塞
仲夾埋其他大耳筒
盤係840C...

我用緊4S...而耳筒都唔少...

[ 本帖最後由 Cato 於 2009-9-9 02:09 編輯 ]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2