Board logo

標題: IE8/TF10 夾 Sony X1050麻麻地 [打印本頁]

作者: patrickit    時間: 2009-7-12 12:44     標題: IE8/TF10 夾 Sony X1050麻麻地

發覺X1050夾IE8好過TF10.
對部X1050真係有D失望, D2+IE8出聲遠超過我想像咁好.
定係我唔識攪? 邊位C兄解答下.
作者: 黃帝病    時間: 2009-7-12 12:48

有冇攪過 EQ ?
作者: sillycheng    時間: 2009-7-12 12:52

可唔可以詳細d講點麻麻地
作者: patrickit    時間: 2009-7-12 13:00

原帖由 黃帝病 於 2009-7-12 12:48 發表
有冇攪過 EQ ?


攪過啦, D2點都係好力水D, TF10分音夾D2真係好D(不過好多人唔鍾意).
買X1050只係貪佢細部D又靚仔D, 聲就一般般啦.
隻IE8只用開幾日, 或者時間上仲未得.
作者: 黃帝病    時間: 2009-7-12 13:12

IE8 有排煲啦
慢慢再等下先





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2