作者: zeroipm 時間: 2009-6-18 21:29 標題: 有關 um1 同 um2 的選擇
一直睇左各位好多post, 想選擇比較襟用同舒服ge um系列,
我一般只係用藍芽耳機聽歌, 想問下會唔會浪費左隻um?
而且想問下大家覺得 um1 同 um2 個C/P值值唔值差成千?
係未只有um2先有黑色?
佢原廠個耳膠好唔好?定另外再買耳膠好D? 有無推介?
作者: Piglet 時間: 2009-6-18 21:32
講真唔聽lossless唔使買咁貴。
你手機聽?
作者: zeroipm 時間: 2009-6-18 22:02
我係聽無損
手機聽 < yes,聽無損(ape,tta 果D)轉 wma, 部日本手機內建YAMAHA音樂編碼
[ 本帖最後由 zeroipm 於 2009-6-18 22:04 編輯 ]
作者: Piglet 時間: 2009-6-18 22:07
um2 雙單元好好多,補返動鐵冇低音缺點。
作者: zeroipm 時間: 2009-6-18 22:13
um1 一單元
um2 雙單元
um3 三單元
咁理解有無錯?
作者: Piglet 時間: 2009-6-18 22:54
冇
作者: OSIRIS_ETERNAL 時間: 2009-6-18 23:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zeroipm 時間: 2009-6-18 23:18
真係藍芽機完全推唔起um?(我隻係藍芽再插耳塞果D)
就算用左um都係同普通耳塞無分別?
[ 本帖最後由 zeroipm 於 2009-6-18 23:21 編輯 ]
作者: wingka 時間: 2009-6-18 23:22 標題: 回覆 8# 的帖子
藍牙傳輸得300kbps, 即係最多只係去到320kbps aac嘅質素, 即係你播無損=聽緊mp3
如果你直插, 先至值得買
作者: zeroipm 時間: 2009-6-18 23:24
原來如此, 唔該晒~
作者: Fizzy 時間: 2009-6-18 23:35
我估計用左UM會更差!我試過將隻 Sony 藍芽駁 UE 5Pro,簡直慘不忍「聽」,因為高分析力將音質上o既缺失殘酷地表現晒出黎!
依家用返同廠 EX300SL 反而正正常常。
所以唔係直駁真係無謂用UM喇。
作者: zeroipm 時間: 2009-6-18 23:43
原帖由 Fizzy 於 2009-6-18 23:35 發表
我估計用左UM會更差!我試過將隻 Sony 藍芽駁 UE 5Pro,簡直慘不忍「聽」,因為高分析力將音質上o既缺失殘酷地表現晒出黎!
依家用返同廠 EX300SL 反而正正常常。
所以唔係直駁真係無謂用UM喇。
睇黎我都係打消lee個洗錢計劃好了.......真係唔係晒三位
[ 本帖最後由 zeroipm 於 2009-6-18 23:45 編輯 ]
作者: miclau91 時間: 2009-6-19 11:41
i am using um1 with PPC acer n310
so far so good
[ 本帖最後由 miclau91 於 2009-6-19 11:42 編輯 ]
作者: zeroipm 時間: 2009-6-19 22:47
原帖由 miclau91 於 2009-6-19 11:41 發表
i am using um1 with PPC acer n310![]()
so far so good![]()
但夏天到……..D comply 耳綿又要換密D
![]()
請問係唔係直插?
我想我都係買部播放器播無損好D...
我硬係想用電話聽歌係因我部機唔多震, 再加上um ge隔音, 真係我唔洗聽電話
[ 本帖最後由 zeroipm 於 2009-6-19 23:01 編輯 ]
作者: aysheep 時間: 2009-6-20 11:27
UE 5Pro =>CM? =>米人
回樓主:
直插或adapter出分別不大
作者: sigma 時間: 2009-6-20 18:19
原帖由 miclau91 於 2009-6-19 11:41 發表
i am using um1 with PPC acer n310![]()
so far so good![]()
但夏天到……..D comply 耳綿又要換密D
![]()
用shure黑綿啦, 半年都唔洗換一對
作者: sigma 時間: 2009-6-20 18:24
回返主題, um1同um2分別其實唔值1000
um1同um2鬥cp rate既既話, um2一定收得工, 價值差>100%, 但分別我唔覺得>50%
但um1差d就係差d, 有時買野唔係下下講cp rate, 尤其係享受, 岩唔岩先?
btw um1始終係cp rate好高既入門iem
作者: miclau91 時間: 2009-6-20 19:56
我之前都有試過,
[ 本帖最後由 miclau91 於 2009-6-20 19:56 編輯 ]
作者: zeroipm 時間: 2009-6-21 01:03
多謝咁多位有心人們ge幫助,小弟最後好衰仔咁入左sf3
作者: stefac03 時間: 2009-6-21 02:16
我今日去試完UM1同SF3之後都係入SF3算
btw,SF3 Packing內應該有乜?
說明書冇提1/4" adapter jack,UE網上冇寫Sound Level Attenuator
我手中比UE網上多左Sound Level Attenuator+一對耳棉+一對二節套

作者: miclau91 時間: 2009-6-21 02:20
Where you bought
作者: zeroipm 時間: 2009-6-21 02:33
原帖由 stefac03 於 2009-6-21 02:16 發表
我今日去試完UM1同SF3之後都係入SF3算![]()
btw,SF3 Packing內應該有乜?
說明書冇提1/4" adapter jack,UE網上冇寫Sound Level Attenuator
我手中比UE網上多左Sound Level Attenuator+一對耳棉+一對二節套![]()
我無你咁多野, 只係有一包大中小單節膠, 一條唔知咩黑色野, 耳塞盒,說明書,謝安琪隻碟(自己出灣仔羅)
AV2000, 佢話今日突然番左好多貨, 同我講"你要十隻都比到你"
作者: VictorChan 時間: 2009-6-22 12:37
AV2000有sf3賣幾多錢丫?
作者: zeroipm 時間: 2009-6-22 13:47
21-6-09 AV2000 同永成一樣價 $780

