Board logo

標題: 有關 um1 同 um2 的選擇 [打印本頁]

作者: zeroipm    時間: 2009-6-18 21:29     標題: 有關 um1 同 um2 的選擇

一直睇左各位好多post, 想選擇比較襟用同舒服ge um系列,

我一般只係用藍芽耳機聽歌, 想問下會唔會浪費左隻um?

而且想問下大家覺得 um1 同 um2 個C/P值值唔值差成千?

係未只有um2先有黑色?

佢原廠個耳膠好唔好?定另外再買耳膠好D?  有無推介?
作者: Piglet    時間: 2009-6-18 21:32

講真唔聽lossless唔使買咁貴。
你手機聽?
作者: zeroipm    時間: 2009-6-18 22:02

原帖由 Piglet 於 2009-6-18 21:32 發表
講真唔聽lossless唔使買咁貴。
你手機聽?

我係聽無損
手機聽 < yes,聽無損(ape,tta 果D)轉 wma, 部日本手機內建YAMAHA音樂編碼

[ 本帖最後由 zeroipm 於 2009-6-18 22:04 編輯 ]
作者: Piglet    時間: 2009-6-18 22:07

原帖由 zeroipm 於 2009-6-18 22:02 發表

我係聽無損
手機聽 < yes,聽無損(ape,tta 果D)轉 wma, 部日本手機內建YAMAHA音樂編碼

um2 雙單元好好多,補返動鐵冇低音缺點。
作者: zeroipm    時間: 2009-6-18 22:13

原帖由 Piglet 於 2009-6-18 22:07 發表

um2 雙單元好好多,補返動鐵冇低音缺點。

um1 一單元
um2 雙單元
um3 三單元

咁理解有無錯?
作者: Piglet    時間: 2009-6-18 22:54

原帖由 zeroipm 於 2009-6-18 22:13 發表

um1 一單元
um2 雙單元
um3 三單元

咁理解有無錯?


作者: OSIRIS_ETERNAL    時間: 2009-6-18 23:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zeroipm    時間: 2009-6-18 23:18

原帖由 OSIRIS_ETERNAL 於 2009-6-18 23:15 發表
我一般只係用藍芽耳機聽歌 咁你買黎做乜

真係藍芽機完全推唔起um?(我隻係藍芽再插耳塞果D)

就算用左um都係同普通耳塞無分別?

[ 本帖最後由 zeroipm 於 2009-6-18 23:21 編輯 ]
作者: wingka    時間: 2009-6-18 23:22     標題: 回覆 8# 的帖子

藍牙傳輸得300kbps, 即係最多只係去到320kbps aac嘅質素, 即係你播無損=聽緊mp3

如果你直插, 先至值得買
作者: zeroipm    時間: 2009-6-18 23:24

原帖由 wingka 於 2009-6-18 23:22 發表
藍牙傳輸得300kbps, 即係最多只係去到320kbps aac嘅質素, 即係你播無損=聽緊mp3

如果你直插, 先至值得買

原來如此, 唔該晒~
作者: Fizzy    時間: 2009-6-18 23:35

原帖由 zeroipm 於 2009-6-18 23:18 發表

真係藍芽機完全推唔起um?(我隻係藍芽再插耳塞果D)

就算用左um都係同普通耳塞無分別?


我估計用左UM會更差!我試過將隻 Sony 藍芽駁 UE 5Pro,簡直慘不忍「聽」,因為高分析力將音質上o既缺失殘酷地表現晒出黎!

依家用返同廠 EX300SL 反而正正常常。

所以唔係直駁真係無謂用UM喇。
作者: zeroipm    時間: 2009-6-18 23:43

原帖由 Fizzy 於 2009-6-18 23:35 發表


我估計用左UM會更差!我試過將隻 Sony 藍芽駁 UE 5Pro,簡直慘不忍「聽」,因為高分析力將音質上o既缺失殘酷地表現晒出黎!

依家用返同廠 EX300SL 反而正正常常。
所以唔係直駁真係無謂用UM喇。

睇黎我都係打消lee個洗錢計劃好了.......真係唔係晒三位

[ 本帖最後由 zeroipm 於 2009-6-18 23:45 編輯 ]
作者: miclau91    時間: 2009-6-19 11:41

i am using um1 with PPC acer n310
so far so good
但夏天到……..D comply 耳綿又要換密D

[ 本帖最後由 miclau91 於 2009-6-19 11:42 編輯 ]
作者: zeroipm    時間: 2009-6-19 22:47

原帖由 miclau91 於 2009-6-19 11:41 發表
i am using um1 with PPC acer n310
so far so good
但夏天到……..D comply 耳綿又要換密D

請問係唔係直插?

我想我都係買部播放器播無損好D...

我硬係想用電話聽歌係因我部機唔多震, 再加上um ge隔音, 真係我唔洗聽電話

[ 本帖最後由 zeroipm 於 2009-6-19 23:01 編輯 ]
作者: aysheep    時間: 2009-6-20 11:27

UE 5Pro =>CM? =>米人
回樓主:
直插或adapter出分別不大
作者: sigma    時間: 2009-6-20 18:19

原帖由 miclau91 於 2009-6-19 11:41 發表
i am using um1 with PPC acer n310
so far so good
但夏天到……..D comply 耳綿又要換密D

用shure黑綿啦, 半年都唔洗換一對
作者: sigma    時間: 2009-6-20 18:24

回返主題, um1同um2分別其實唔值1000
um1同um2鬥cp rate既既話, um2一定收得工, 價值差>100%, 但分別我唔覺得>50%
但um1差d就係差d, 有時買野唔係下下講cp rate, 尤其係享受, 岩唔岩先?
btw um1始終係cp rate好高既入門iem
作者: miclau91    時間: 2009-6-20 19:56

原帖由 sigma 於 2009-6-20 18:19 發表

用shure黑綿啦, 半年都唔洗換一對

我之前都有試過, 不過鐘意comply既多色系   我耳道大.....要大碼綿先隔音得好

[ 本帖最後由 miclau91 於 2009-6-20 19:56 編輯 ]
作者: zeroipm    時間: 2009-6-21 01:03

多謝咁多位有心人們ge幫助,小弟最後好衰仔咁入左sf3
作者: stefac03    時間: 2009-6-21 02:16

原帖由 zeroipm 於 2009-6-21 01:03 發表
多謝咁多位有心人們ge幫助,小弟最後好衰仔咁入左sf3

我今日去試完UM1同SF3之後都係入SF3算

btw,SF3 Packing內應該有乜?
說明書冇提1/4" adapter jack,UE網上冇寫Sound Level Attenuator
我手中比UE網上多左Sound Level Attenuator+一對耳棉+一對二節套
作者: miclau91    時間: 2009-6-21 02:20

Where you bought
作者: zeroipm    時間: 2009-6-21 02:33

原帖由 stefac03 於 2009-6-21 02:16 發表

我今日去試完UM1同SF3之後都係入SF3算

btw,SF3 Packing內應該有乜?
說明書冇提1/4" adapter jack,UE網上冇寫Sound Level Attenuator
我手中比UE網上多左Sound Level Attenuator+一對耳棉+一對二節套

我無你咁多野, 只係有一包大中小單節膠, 一條唔知咩黑色野, 耳塞盒,說明書,謝安琪隻碟(自己出灣仔羅)

原帖由 miclau91 於 2009-6-21 02:20 發表
Where you bought

AV2000, 佢話今日突然番左好多貨, 同我講"你要十隻都比到你"
作者: VictorChan    時間: 2009-6-22 12:37

AV2000有sf3賣幾多錢丫?
作者: zeroipm    時間: 2009-6-22 13:47

原帖由 VictorChan 於 2009-6-22 12:37 發表
AV2000有sf3賣幾多錢丫?

21-6-09   AV2000 同永成一樣價 $780





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2