Board logo

標題: AkG k271mk2 [打印本頁]

作者: ericchan    時間: 2009-3-26 18:25     標題: AkG k271mk2

今日忍唔住敗左隻AkG k271mk2返屋企。
旗艦果然係旗艦,未煲都有返咁上下o既威力
唔講咁多住,煲下佢先

圖片附件: akgK271STUDIO.jpg (2009-3-26 18:25, 46.06 KB) / 下載次數 154
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=821159&k=35d370da12b829ccb44493a72e3fbcf6&t=1782144251&sid=3NrW7m2o9t


作者: comp_soc    時間: 2009-3-26 19:19

快d 換埋線啦, 仲正呀~~
作者: mig33    時間: 2009-3-26 19:53

換埋對單元,仲fit

咁買嚟做乜?
作者: ericchan    時間: 2009-3-26 23:56

線又唔洗換住,況且難搵‧新買番黎當然要試下佢o既原汁原味la





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2