Board logo

標題: [請大家比下意見!!] [打印本頁]

作者: ryanfan1125    時間: 2009-2-18 01:17     標題: [請大家比下意見!!]

$800樓下有咩earphone介紹??
入耳同唔入耳都得~
聽pop多~同埋我都偏好bass要夠~
另外除左金x同亦x有得試聽之外~仲有邊到有呢d服務…???





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2