Board logo

標題: 想買EW9= =(幫幫手thanks) [打印本頁]

作者: witon    時間: 2008-12-24 19:29     標題: 想買EW9= =(幫幫手thanks)

今日行運成個旺角,竟無EW9 賣.
大家知吾知邊度仲有, 或者上次你見到有得賣....
(幫幫手thanks)
作者: cavour    時間: 2008-12-24 19:51

永X有無呀
作者: agent_smith    時間: 2008-12-25 12:54

have you visited mingo, golden chicken......
作者: witon    時間: 2008-12-25 13:34

mingo would be too expensive,
I never heard golden chicken,永X before found the address in the internet last night I owld go there and have a look this afternoon.

Any similar stores in 深水步, or in hong kong ?
作者: agent_smith    時間: 2008-12-25 19:23     標題: 回覆 4# 的帖子

Golden Era Plaza.
金X耳筒專門店
作者: witon    時間: 2008-12-26 17:31

thanks guys found it
作者: agent_smith    時間: 2008-12-26 17:43

how much does it costs you?
作者: witon    時間: 2008-12-26 18:31

pm
123456
作者: t1174-3    時間: 2008-12-29 11:48

好像是 9xx , 應該是水貨, 不過ath 舊掛耳, 個掛的軟膠好易斷, 小心用, 大汗的人小心了, 另外, 那耳棉有說也十分易破.

當然, 就是行貨, 你也不用想這兩個是保養之內 la.
作者: dochi    時間: 2008-12-29 14:59

德發有冇去過ar?
作者: t1174-3    時間: 2008-12-29 16:04

德發現在有2間了, 1 是 av2000, 1是金聲.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2