標題: 想買EW9= =(幫幫手thanks) [打印本頁]
作者: witon 時間: 2008-12-24 19:29 標題: 想買EW9= =(幫幫手thanks)
今日行運成個旺角,竟無EW9 賣.
大家知吾知邊度仲有, 或者上次你見到有得賣....
(幫幫手thanks)
作者: cavour 時間: 2008-12-24 19:51
永X有無呀
作者: agent_smith 時間: 2008-12-25 12:54
have you visited mingo, golden chicken......
作者: witon 時間: 2008-12-25 13:34
mingo would be too expensive,
I never heard golden chicken,永X before found the address in the internet last night I owld go there and have a look this afternoon.
Any similar stores in 深水步, or in hong kong ?
作者: agent_smith 時間: 2008-12-25 19:23 標題: 回覆 4# 的帖子
Golden Era Plaza.
金X耳筒專門店
作者: witon 時間: 2008-12-26 17:31
thanks guys found it
作者: agent_smith 時間: 2008-12-26 17:43
how much does it costs you?
作者: witon 時間: 2008-12-26 18:31
pm
123456
作者: t1174-3 時間: 2008-12-29 11:48
好像是 9xx , 應該是水貨, 不過ath 舊掛耳, 個掛的軟膠好易斷, 小心用, 大汗的人小心了, 另外, 那耳棉有說也十分易破.
當然, 就是行貨, 你也不用想這兩個是保養之內 la.
作者: dochi 時間: 2008-12-29 14:59
德發有冇去過ar?
作者: t1174-3 時間: 2008-12-29 16:04
德發現在有2間了, 1 是 av2000, 1是金聲.
