標題: 呢個icon 代表咩??? [打印本頁]
作者: 魚蛋Strike 時間: 2010-11-27 08:00 標題: 呢個icon 代表咩???
[attach]1107659[/attach]
Thanks
作者: matsu_kakako 時間: 2010-11-27 10:15
畫面lock死,即你將機橫放畫面都唔會轉,解決方法double click home拉到最左,左邊果個點一下就可以

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |