作者: seed00 時間: 2010-1-30 02:29 標題: 上APPLE訂MAC + IWORK, 隻IWORK係PREINSTALL定點架?
幫人訂MACBOOK, 想搭單買隻IWORK比自己用, 可唔可以架
作者: lemonhk 時間: 2010-1-30 02:42
可以
分開
作者: seed00 時間: 2010-1-30 11:57
不過係訂果陣比$3XX買果D喎, 唔係打散買果D...
咁樣都得

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |