Board logo

標題: 上APPLE訂MAC + IWORK, 隻IWORK係PREINSTALL定點架? [打印本頁]

作者: seed00    時間: 2010-1-30 02:29     標題: 上APPLE訂MAC + IWORK, 隻IWORK係PREINSTALL定點架?

幫人訂MACBOOK, 想搭單買隻IWORK比自己用, 可唔可以架
作者: lemonhk    時間: 2010-1-30 02:42

幫人訂MACBOOK, 想搭單買隻IWORK比自己用, 可唔可以架
seed00 發表於 30-1-2010 02:29


可以
分開
作者: seed00    時間: 2010-1-30 11:57

可以
分開
lemonhk 發表於 2010-1-30 02:42

不過係訂果陣比$3XX買果D喎, 唔係打散買果D...
咁樣都得





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2