Board logo

標題: ( 新手問題 )apple tv 要睇電視 , 係咪要俾月費 ? [打印本頁]

作者: peterchu1    時間: 2020-5-23 10:49     標題: ( 新手問題 )apple tv 要睇電視 , 係咪要俾月費 ?

我未用過 apple tv 呢類野 , 其實買左 apple tv , 如果要睇電視 , 係咪要俾月費先睇得 , 定係內置左可以睇部份既野 ?

thanks
作者: marcochl    時間: 2020-5-23 11:13

回覆 1# peterchu1

Apple tv 其實係另類盒子,你可以裝app 播屋企nas 既片
可以比錢買佢apple tv+ (新買機有送), 又或者可以靠iDevice airplay 去播
作者: peterchu1    時間: 2020-5-23 15:47

回覆  peterchu1

Apple tv 其實係另類盒子,你可以裝app 播屋企nas 既片
可以比錢買佢apple tv+ (新買機 ...
marcochl 發表於 2020-5-23 11:13



    apple tv+ 係一個睇片既服務 ?
作者: marcochl    時間: 2020-5-23 15:47

回覆 3# peterchu1

yes
https://www.apple.com/hk/apple-tv-plus/
作者: peterchu1    時間: 2020-5-25 17:04

即係如果公司用 apple TV 想睇電視 , 就要俾月費先得 ?
作者: sunhikari    時間: 2020-5-25 17:08

你好似搞錯左
APPLE TV只係一個裝置黎
睇唔睇電視睇你裝乜
最簡單,APPLE TV裝VIU APPS
咁你睇VIU的節目都係免費

如果睇其他收費節目,就真係要另外比錢先有
作者: KinChungE    時間: 2020-6-4 15:49

即係如果公司用 apple TV 想睇電視 , 就要俾月費先得 ?
peterchu1 發表於 2020-5-25 17:04


Apple自己係唔提供任何電視台/轉播





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2