Board logo

標題: ipod nano 6 [打印本頁]

作者: queenman    時間: 2013-1-14 15:23     標題: ipod nano 6

我買部全新, 唔知邊度仲有貨呢?
作者: timothychu    時間: 2013-1-14 16:01

我買部全新, 唔知邊度仲有貨呢?
queenman 發表於 2013-1-14 15:23



    全新應該好難,
    但Apple refurblished iPod Nano 6 會間中有得賣:
    http://store.apple.com/hk/browse/home/specialdeals/ipod
作者: waicow28    時間: 2013-1-15 18:38

APPLE STORE無咩?
作者: queenman    時間: 2013-1-16 10:01

回復 3# waicow28


    唔覺有喎, 全部都係NANO 7
作者: JACKLAU    時間: 2013-1-16 16:19

我剛買了一部. ebay.  如果有識人美國有地址. amazon 大量現貨
作者: tlshum    時間: 2013-1-17 11:12

全新應該好難,
    但Apple refurblished iPod Nano 6 會間中有得賣:
timothychu 發表於 2013-1-14 04:01 PM

聖誕節前開過兩次,我都買咗部
作者: dee30    時間: 2013-1-17 15:31

去 yahoo 買二手一代nano令去換全新LL机
作者: queenman    時間: 2013-1-17 17:14

回復 7# dee30


   而家仲有得換咩?
作者: michaelyiu10    時間: 2013-1-17 20:12

一年保內可以返去換
作者: dee30    時間: 2013-1-17 20:39

回復 8# queenman


    有呀 我令過壞嘅1代上去都換到6代8gb LL機
作者: funhk    時間: 2013-1-27 03:38

全新應該好難,
    但Apple refurblished iPod Nano 6 會間中有得賣:
timothychu 發表於 2013-1-14 16:01


refurblished 其實係唔係= LL?
作者: timothychu    時間: 2013-1-28 11:51

refurblished 其實係唔係= LL?
funhk 發表於 2013-1-27 03:38



    冇錯, 係 LL 機.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2