標題: 想問下IPOD NANO 各大電器鋪已經無哂貨? [打印本頁]
作者: 1123 時間: 2012-9-8 11:17 標題: 想問下IPOD NANO 各大電器鋪已經無哂貨?
想問下IPOD NANO 各大電器鋪已經無哂貨?
琴日係荷里活問哂都話冇,,,百老X仲話因為出新款,,所以唔會番貨..
連APPLE RESELLER都冇貨,,
作者: cw203 時間: 2012-9-8 21:01
因為每年這個時候都有新iPod系列發表
如果唔急住買就不妨等多幾日,急住要買的就直接去IFC Apple Store買
作者: willy2228 時間: 2012-9-10 00:40
新iPod? Really??
作者: Mandom 時間: 2012-9-10 01:01
回復 3# willy2228
After 12/9
作者: dee30 時間: 2012-9-10 11:04
回復 3# willy2228 10 月到啦 年年都係咁 好想知仲有無新classic出.....
作者: HopliteA 時間: 2012-9-14 20:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckkong97 時間: 2012-9-16 17:21
今日係荃灣城市中心I 期地下馮宅仲見倒有得賣...

