Board logo

標題: 送左隻全新未開封的iPod shuffle [打印本頁]

作者: pbodq    時間: 2011-11-24 23:31     標題: 送左隻全新未開封的iPod shuffle

1GB
仲可以賣到幾錢?
作者: dee30    時間: 2011-11-29 22:00

回復 1# pbodq


    i think $50
作者: Wah On    時間: 2011-11-29 23:27

long time ago product ?
作者: misugi    時間: 2011-11-30 13:55

新款得2GB架喎,你係邊一代?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2