作者: eaglehk 時間: 2011-3-31 23:09 標題: ipod touch 4 wifi 登入問題
想問下各位部機出街外連接PCCW, Y5ZONE, GOV, HKBN, 3HKWIFI呢D
我本身上邊既AC都有... 不過多數地方都無法連線...一係就連接之後冇登入既畫面
試過重設網絡都一樣.. 部機本身仲用緊4.1未更新過
想問下有冇方法解決?
作者: manling 時間: 2011-4-3 00:23
我都係4.1
用綱上X果個一機無限.
好似係7仔咁...
我會按Safari.先
佢就會彈個連線畫面出黎.
跟手按連線就ok
作者: mad scientist 時間: 2011-4-3 10:30
回復 1# eaglehk
PCCW should be the easiest to connect
作者: otisshan 時間: 2011-4-3 15:05
要等上面個Wifi logo出左黎先上到網的
如果冇的話,試下熄左wifi再開番
然後再連接
