Board logo

標題: Apple Watch 屋企 4G network 上到網, 但一出街 Whatsapp 就收唔到,但 status 就話 4G ready [打印本頁]

作者: zeroho    時間: 2022-6-7 00:16     標題: Apple Watch 屋企 4G network 上到網, 但一出街 Whatsapp 就收唔到,但 status 就話 4G ready

如題
作者: playst    時間: 2022-6-7 01:32

WhatsApp 係跟iPhone
作者: zeroho    時間: 2022-6-7 08:04

回覆 2# playst


Apple Watch 上安裝了 ChatApp,  suppose ChatApp 呢一類用 Whatsapp API sync data 有 network 就可以,等同你用 browser scan QR code 後開 whatsapp 一樣電話 browser 都收到一樣。就係唔知點解 Apple watch 有4G network, 就係 Sync 唔到 d message
作者: Mtube    時間: 2022-6-7 10:37

本帖最後由 Mtube 於 2022-6-7 10:39 編輯

倒轉了
應該問點解Whatsapp唔用ChatApp API or 出watch app
作者: javacomhk    時間: 2022-6-7 12:41

沒得 suppose 架,你應該問下 chatapp 個 developer 點解隻Apple Watch 錶離開咗 iPhone 係收唔到。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2