標題: Apple Watch 屋企 4G network 上到網, 但一出街 Whatsapp 就收唔到,但 status 就話 4G ready [打印本頁]
作者: zeroho 時間: 2022-6-7 00:16 標題: Apple Watch 屋企 4G network 上到網, 但一出街 Whatsapp 就收唔到,但 status 就話 4G ready
如題
作者: playst 時間: 2022-6-7 01:32
WhatsApp 係跟iPhone
作者: zeroho 時間: 2022-6-7 08:04
回覆 2# playst
Apple Watch 上安裝了 ChatApp, suppose ChatApp 呢一類用 Whatsapp API sync data 有 network 就可以,等同你用 browser scan QR code 後開 whatsapp 一樣電話 browser 都收到一樣。就係唔知點解 Apple watch 有4G network, 就係 Sync 唔到 d message
作者: Mtube 時間: 2022-6-7 10:37
本帖最後由 Mtube 於 2022-6-7 10:39 編輯
倒轉了
應該問點解Whatsapp唔用ChatApp API or 出watch app
作者: javacomhk 時間: 2022-6-7 12:41
沒得 suppose 架,你應該問下 chatapp 個 developer 點解隻Apple Watch 錶離開咗 iPhone 係收唔到。
