標題: [Macbook] 請教點可以轉去主螢幕.... [打印本頁]
作者: mop 時間: 2021-10-22 16:51 標題: 請教點可以轉去主螢幕....
我今日係部Macbook連外置芒時,發現我縮5隻手指時,個畫面會出晒全部apps出黎
但係永遠都只會係我Macbook個主畫面度出現
想問有無辨法轉去我個大螢幕而唔係Macbook度?或者兩邊一齊有都好
(我已經係顯示度轉左上面條白色bart落大螢幕度做主畫面都係唔得)
作者: mop 時間: 2021-10-22 23:35
無端端得左又無端端唔得.... 未知點揀佢係邊個畫面出黎....
作者: KinChungE 時間: 2021-10-24 16:55
mouse cursor位置?
作者: mop 時間: 2021-10-25 00:48
佢無跟呀,我係主畫面佢都係另一邊出
作者: funfunhk 時間: 2021-10-25 09:34
佢應該係跟dock旣位置出.

