作者: eatingking 時間: 2021-6-9 16:15 標題: 請問24 M1 imac邊部最抵玩?
小弟未用過mac機,見到外型幾靚
平時都係一般文書,煲劇多
偶然會玩下d模擬類game
請問三部m1 imac邊部最抵玩?
Thanks
作者: mop 時間: 2021-6-9 16:20
Mac機有你㨂啲遊戲?
作者: 竹皮 時間: 2021-6-9 22:00
小弟偶然會玩下囡囡。
請問做咗和尚仲可唔可以玩囡囡?
作者: yuna 時間: 2021-6-9 23:47
回覆 1# eatingking
模擬器你先去佢個網睇下支唔支援M1先
作者: honam1021 時間: 2021-6-10 09:47
有打機需要會真心建議up主買27吋Intel自已加ram到16gb以上同裝Bootcamp,或者索性砌多部Win台機
(27吋張Radeon 5300效能同GTX 1070同級,玩模擬類game多數已經夠用)
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: eatingking 時間: 2021-6-10 14:50
其實我最初係諗住買win機
但依家display 卡炒到咁貴
有排都唔洗買
另外,我老婆都唔太鍾意我買電腦
又話無用又大部又貴
反而部新imac佢就話ok(港女心態)
我本身有PS5, 大作可以起PS5打
係有時想玩AOE, 或者FM
所以先想買部imac黎玩下
上steam 睇過,FM無問題
Aoe要crossover
不過年底有新作,果隻應該唔洗
可以直接support M1
作者: honam1021 時間: 2021-6-11 13:29
個人唔建議crossover,除非你有大把時間去debug
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: kevinlaw 時間: 2021-6-11 13:39
可以呀,西藏密宗雙修

