Board logo

標題: 請問24 M1 imac邊部最抵玩? [打印本頁]

作者: eatingking    時間: 2021-6-9 16:15     標題: 請問24 M1 imac邊部最抵玩?

小弟未用過mac機,見到外型幾靚
平時都係一般文書,煲劇多
偶然會玩下d模擬類game
請問三部m1 imac邊部最抵玩?
Thanks
作者: mop    時間: 2021-6-9 16:20

Mac機有你㨂啲遊戲?
作者: 竹皮    時間: 2021-6-9 22:00

小弟未做過和尚,見到和尚外型幾型。

小弟偶然會玩下囡囡。

請問做咗和尚仲可唔可以玩囡囡?
作者: yuna    時間: 2021-6-9 23:47

回覆 1# eatingking
模擬器你先去佢個網睇下支唔支援M1先
作者: honam1021    時間: 2021-6-10 09:47

有打機需要會真心建議up主買27吋Intel自已加ram到16gb以上同裝Bootcamp,或者索性砌多部Win台機

(27吋張Radeon 5300效能同GTX 1070同級,玩模擬類game多數已經夠用)

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: eatingking    時間: 2021-6-10 14:50

其實我最初係諗住買win機
但依家display 卡炒到咁貴
有排都唔洗買
另外,我老婆都唔太鍾意我買電腦
又話無用又大部又貴
反而部新imac佢就話ok(港女心態)

我本身有PS5, 大作可以起PS5打
係有時想玩AOE, 或者FM
所以先想買部imac黎玩下

上steam 睇過,FM無問題
Aoe要crossover
不過年底有新作,果隻應該唔洗
可以直接support M1
作者: honam1021    時間: 2021-6-11 13:29

其實我最初係諗住買win機
但依家display 卡炒到咁貴
有排都唔洗買
另外,我老婆都唔太鍾意我買電腦
又話無 ...
eatingking 發表於 2021-6-10 14:50

個人唔建議crossover,除非你有大把時間去debug

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: kevinlaw    時間: 2021-6-11 13:39

小弟未做過和尚,見到和尚外型幾型。

小弟偶然會玩下囡囡。

請問做咗和尚仲可唔可以玩囡囡? ...
竹皮 發表於 2021-6-9 22:00

可以呀,西藏密宗雙修





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2